KSIĘGOWA/Y DZIAŁU ZOBOWIĄZAŃ-AP ACCOUNTANT (J. HISZPAŃSKI, J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KSIĘGOWA/Y DZIAŁU ZOBOWIĄZAŃ-AP ACCOUNTANT (J. HISZPAŃSKI, J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: 5 000 - 5 500 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2015-12-30
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-001 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 5 000 - 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KSIĘGOWA/Y DZIAŁU ZOBOWIĄZAŃ-AP ACCOUNTANT (J. HISZPAŃSKI, J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 5 000 - 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.12.2015
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe-preferowane finanse/rachunkowość; znajomość zasad rachunkowości, min. 2 lata doświadczenia w księgowości w międzynarodowym środowisku, bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego i angielskiego w mowie i piśmie -warunek konieczny, duża dbałość o szczegóły, umiejętność pracy w ściśle określonych terminach, bardzo dobra znajomość Excel. Obowiązki: kontakt z klientami zagranicznymi oraz dostawcami; sprawdzanie i księgowanie faktur; weryfikacja wprowadzonych danych i zaksięgowanych faktur; przygotowywanie danych do zamknięcia miesiąca, tworzenie cyklicznych raportów. Pracodawca oferuje: możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku, pracę z wykorzystaniem znajomości języków obcych, rozwój w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefit. Zgłoszenia mailowe: rekrutacja (at) hrsystems.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.12.2015
Data dodania oferty pracy: 29.12.2015
Oferta pracy ważna do: 12.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 29.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa Klienta, obsługa kasy fiskalnej, sprzedaz mebli na jak najwyższym poziomie, pomoc Klientom w załadunku towaru. Praca na umowę o pracę w godz. 10-18 w Kołobrzegu.
Firma Handlowa "Lorens" Janusz Lorens - 2015-11-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prowadzenie księgowości firm (księgowośc uproszczona), sporządzanie list płac, dokumentacje do ZUS, znajomosc przepisów o VAT, znajomośc księg handlowych
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Łódź (łódzkie)
mała, prosta produkcja świec, sprzedaż, komputerowe wystawianie faktur, obsługa klientów. Oferta pracy równiez dla osoby z orzeczonym stopniem nieoełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Zabrze (śląskie)
wprowadzanie dokumentów finansowo- księgowych oraz dokumentów kadrowych, sporządzanie pism, praca w godz. 7-15
Biuro Rachunkowe Cezary Wołczak - 2016-07-06 - Opole (opolskie)
prowadzenie pełnych ksiąg handlowych spółki zgodnie z ustawą o rachunkowości,przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych,sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki,współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, NBP)potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,kontrola formalna, merytoryczna i rachunkowa dowodów księgowych,czynne uczestnictwo w przygotowaniu raportów na potrzeby zarządu
Hotel Senator Sp. z o.o. sp.k - 2018-10-15 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
przyjmowanie, wydawanie i ładownie towaru, prowadzenie dokumentacji magazynowej
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-15 - Górki (pomorskie)
Wykonywanie napraw konserwacyjnych, ślusarskich.
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sprzedaż, obsługa klienta, ekspozycja towaru. Wymagana dobra komunikatywnosc, chęć do pracy jako sprzedawca odzieży ( kiosk handlowy ). Miejsce wykonywania pracy Mysłowice - Brzęczkowice. Godziny pracy do ustalenia pon-sob. 7-15 i soboty 7-13. 1 miesiąc umowa o dzieło docelowo umowa o pracę na czas określony
Firma Handlowa " KRONPEX" Marcin Imach - 2016-04-15 - Mysłowice (śląskie)
prowadzenie książki przychodów i rozchodów, rozliczanie wynagrodzeń, obsługa programu PŁATNIK
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie samochodu dostawczego, załadunek, rozładunek i zabezpieczenie towaru. Jazda na terytorium RP i UE.
DOROTA CYGANEK - 2019-04-11 - Zadroże (małopolskie)
- znajomość programu Subiekt GT oraz Gratyfikant GT (lub zbliżonych),- znajomość przepisów kadrowo- płacowych,- znajomość programu Płatnik ZUS,- kompletowanie dokumentów rozliczeniowych dla biura podatkowego,- obsługa dokumentacji bieżącej firmy oraz biura;godz. pracy 7-15
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "TRIO-SKORPION" SPÓŁKA CYWILNA ANDRZEJ MIELEWCZYK, ELŻBIETA MIELEWCZYK - 2020-03-06 - Słupsk (pomorskie)
- prowadzenie ksiąg rachunkowych- obsługa klienta
BIURO RACHUNKOWE "PARTNER" - 2020-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
staż - wydawanie towarów z magazynu klientom oraz kierowcom, odbiór towaru od dostawców i jego przyjmowanie na stan magazynowy, sprawdzanie towaru pod względem jakościowym i ilościowym oraz prowadzenie dokumentacji magazynowej, dbanie o towar oraz jego zabezpieczenie przed utratą i zniszczeniem, a także przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji, pod okiem opiekuna zdobycie umiejętności niezbędnych do prawidłowego wykonywania obowiazkówm.in umiejętności załadunku i rozładunku towaru oraz prowadzenie dokumentacji, nabycie umiejętności interpersonalnych. Kierowanie wózkiem widłowym i samochodem - sporadycznie w trakcie stażu.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Przygotowanie mięsa do produkcji kebabu; sprzątanie; załadunek i rozładunek towarów.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Pniewy (wielkopolskie)
Opieka nad dziećmi w wieku przedszkolnym.
P.U.H Dual, Monika Magdziorz - 2015-11-30 - Tychy (śląskie)
Sporządzanie określonych sprawozdań finansowych oraz analiz i raportów, współpraca z zewnętrznymi instytucjami, audytoriami, organami podatkowymi, bankami (ZUS, US), kontrola merytoryczna i rachunkowa otrzymanych dokumentów księgowych, nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych, współpraca z biurem rachunkowym.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Skorochów (opolskie)
- dekretacja i księgowanie dokumentów, w tym faktury, wyciągi bankowe,- przygotowywanie przelewów,- wystawianie dokumentów niektórych księgowych, np. noty korygujące,- archiwizacja dokumentów księgowych,
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, wydawanie i przyjmowanie towarów, obsługa klientów, organizacja pracy zespołu, rozliczanie kasjerów.
API MARKET Sp. z o.o. - 2018-09-25 - Nieporęt (mazowieckie)
Sporządzanie list płacy, świadczeń z ZFŚS, prowadzenie kart wynagrodzeń, wystawianie zaświadczeń,sporządzanie przelewów, naliczanie zobowiązań wobec ZUS, Urzędu Skarbowego,PFRON, archiwizacja dokumentów księgowych, sporządzanie sprawozdań okresowych.
Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych - 2017-03-17 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pakowanie mebli ,załadunek i rozładunek samochodu dostawczego.
PPHU ZBIMEB MAŁGORZATA POKRANDT GRABOWNO WLK. - 2016-11-16 - Grabowno Wielkie (dolnośląskie)
załadunek i rozładunek samochodów,obsługa linii produkcjnej
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Łazisko (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (8-12) oraz e-mailowa.
Perla Polska Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2015-11-19 - Głobino (pomorskie)
Obsługi finansowo - księgowa Firmy, klientów, dostawców i kontrahentów. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Wystawianie i księgowanie faktur. Wypełnianie i wysyłanie deklaracji podatkowych.
DOMEL-DOMY Sp. z o.o. - 2019-03-28 - Jaworzno (śląskie)
Roznoszenie ulotek na terenie miasta i w okolicach.Plakatowanie tablic ogłoszeniowych.
kontakt przez OHP - 2018-02-02 - Lębork (pomorskie)
Sprzątanie korytarzy, sal, sanitariatów.
SAMODZIELNE KOŁO TERENOWE NR 5 SPOŁECZNEGO TOWARZYSTWA OŚWIATOWEGO - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
praca w biurze rachunkowym
BIURO RACHUNKOWE BUCHALTER - 2017-03-01 - Lubin (dolnośląskie)
- rozliczanie kosztów nieruchomosci, - rozliczanie funduszu remontowego, - analiza kosztów, - sporządzanie deklaracji PFRON, - sporządzanie deklaracji, sprawozdań GUS, - współpraca przy sporządzaniu sprawozdań finanasowych. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 353 80 30, e-mail: poczta (at) kozanow4.pl
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "KOZANÓW IV" - 2016-08-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa księgowa firmy I zmiana 7-15 pn-pt
Elbląska Spółdzielnia Niewidomych ELSIN Zakład Pracy Chronionej - 2016-09-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
KSIĘGOWOŚĆ WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH, SPRAWDZANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, UZGODNIENIA SALD NA KONTACH BILANSOWYCH, REALIZACJI DYSPOZYCJI ŚRDOKÓW PIENIĘZNYCH, ROZLICZANIE KOSZTÓW I PRZYCHODÓW W CZASIE, ROZLICZANIE WYNIKÓW FINANSOWYCH, REALIZACJA PROCESÓW WINDYKACJI NALEZNOŚCI W ZAKRESIE WIERZYTELNOŚCI WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, 2 LATA DOŚWIADCZENIA W KSIĘGOWOŚCI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, RZETELNOŚĆ, CV NA E-MAIL;sekretariat (at) agbil.pl
ADMINISTRACJA GRUNTÓW, BUDYNKÓW I LOKALI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
operator jest odpowiedzialny za proces regeneracji (szlifowanie) standardowych i niestandardowych narzędzi klientów przetwarzanych przez dział regeneracji narzędzi RRC. Ponadto odpowiada za wszelkie niezbędne procesy( np. przygotowanie krawędzi i polerowanie) towarzyszące procesowi regeneracji. Dodatkowo ma za zadanie utrzymanie sprzętu w nienagannym porządku i czystości. Osoba wykonująca pracę na stanowisku operatora RRC samodzielnie podejmuje decyzje związane z przebieganiem procesu szlifowania a także analizuje wszystkie czynniki mające wpływ na ten proces. operator odpowiada również za utrzymanie dobrych relacji z klientami.
"KENNAMETAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-02 - Żory (śląskie)