KSIĘGOWA WEWNĘTRZNA Zamość oferta pracy Firma Handlowa Markiz Halina Smura
Stanowisko: KSIĘGOWA WEWNĘTRZNA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Niepełna księgowosć, podawanie stanów towarowych do firm, konfrontacja stanów i sprawdzanie faktur, liczenie towarów i wprowadzanie do komputera oraz magazynu
Data publikacji: 2019-05-28
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: Firma Handlowa Markiz Halina Smura
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 40, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Niepełna księgowosć, podawanie stanów towarowych do firm, konfrontacja stanów i sprawdzanie faktur, liczenie towarów i wprowadzanie do komputera oraz magazynu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Możliwa umowa zlecenie (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA WEWNĘTRZNA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: nie wymagane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość zagadnień księgowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane doświadczenie
Nazwa pracodawcy: Firma Handlowa Markiz Halina Smura
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Lubelska 40, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Biuro salonów Manhattan galeria Revia Park, kontakt osobisty po wcześniejszym telefonie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 40
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 28.05.2019
Oferta pracy ważna do: 27.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?04bfbd1e077235467eb824da65dc1de3
Podobne oferty pracy
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-02-21 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
wyk. zawodowe, osoba z doświadczeniem na wskazanym stanowisku, inseminacja drobiu, brak przeciwskazań zdrowotnych.
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Janków Przygodzki (wielkopolskie)
Księgowa
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
prace ogólnobudowlane, m.in. dekarz, cieśla, zbrojarz
EKA-BUD Bartłomiej Pacut - 2016-09-09 - Limanowa (małopolskie)
Zgodny z oferowanym stanowiskiem. Wykształcenie zawodowe fryzjerskie, mile widziane doświadczenie. Praca na dwie zmiany 9-17; 12-20.
INTERIOR PIOTR BEBEK - 2017-02-09 - Mysłowice (śląskie)
Dbanie o cystość i estetykę, przestrzeganie warunków sanitarnych, nauka prawidłowego przygotowania miejsca do zabiegów, nauka prawidłowego postępowania pozabiegowego, nauka obsługi kasy fiskalnej i sporządzania raportów kasowych, asysta przy zabiegach, nauka wykonywania zabiegów kosmetycznych na twarz, dłonie, stopy
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Pińczów (świętokrzyskie)
-Prowadzenie rozmów telefonicznych w zakresie spłat zobowiązań-Monitorowanie uzgodnionych z dłuznikami terminów płatnościOferta również kierowana dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
EOS KSI POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-26 - Lublin (lubelskie)
przygotowywanie potraw kuchni arabskiej
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie księgowości Fundacji w tym: dokonywanie zapisów księgowych na kontach, dokonywanie przelewów, sporządzanie sprawozdań finansowych, rozliczanie dotacji budżetowych, prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie podatku dochodowego, VAT i innych należności publicznoprawnych.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych, zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji, dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań, przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-01-16 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Rozliczanie książki przychodów i rozchodów, ryczałt. Praca w godzinach 7-15 lub 8-16.
1) FIRMA USŁUGOWA ”W-IZA” IZABELA WIERZBICKA 2) CENTRUM KONFERENCYJNO-REKREACYJNE Urszula Tomaszewska, Izabela Wierzbicka S - 2019-03-18 - Płock (mazowieckie)
czyszczenie przewodów kominowych
Usługi kominiarskie Jarosław Pałejko - 2017-09-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- księgowanie faktur- wykonywanie przelewów- naliczanie świadczeń integracyjncych dla uczestnikó CIS- obsługa programu sięgowego REWIZOR, Płatnik ZUS- prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników
Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne - 2018-04-27 - Łazy (śląskie)
Praca w zawodzie
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Kraków (małopolskie)
- księgowanie dokumentów,- praca z programami księgowymi,- praca z programem Płatnik,- ocena prawidłowości rachunkowej oraz formalnej dokumentacji księgowej i płacowej.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Łódź (łódzkie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Branża usługi księgowe, ewidencjonowanie dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Łódź (łódzkie)
Pomoc przy układaniu kostki brukowej, prace porządkowe.
F.D.I. DORFA A.FRANKOWSKI,G.DOROSZENKO,J.SOWIŃSKI SP.JAWNA - 2018-07-13 - Wola Suchożebrska (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji finansowej, tworzenie raportów i sprawozdań
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Kwidzyn (pomorskie)
Szlifowanie konstrukcji stalowych i spoin spawalniczych
KEY DECISION OUTSOURCING LTD SERWIS KDO PLUS SP.K. (16255) - 2017-05-15 - Gdynia (pomorskie)
Nauczyciel - wychowawca w klasie pierwszej, prowadzenie dokumentacji dydaktycznej. Pensum 25 godzin tygodniowo. Wynagrodzenie zgodne z posiadanym stopniem awansu zawodowego i wykształceniem.
NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 - 2018-01-08 - Słupsk (pomorskie)
do uzgodnienia
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2017-11-23 - Rzeszów (podkarpackie)
naprawa samochodów
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Niedzbórz (mazowieckie)
Kadry i płace. Praca w godzinach od 7-15
HORNET Opole Sp. z o.o. - 2019-01-07 - Opole (opolskie)
Obsługa stanowiska sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Sokołów (mazowieckie)
Księgowość. Praca od 08.00 do 16.00.
TAXEXPERT.PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-01 - Kraków (małopolskie)
koordynacja i wdrążenie pracowników, budowanie relacji z pracownikami, prowadzenie dokumentacji, koordynowanie działań związanych z dojazdem pracowników, praca 20 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godz. 9-13
GESELLSCHAFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ AGENCJA ZATRUDNIENIA NR KRAZ 11929 - 2016-02-09 - Pruszków (mazowieckie)
DEKRETACJA DOKUMENTÓW, PROWADZENIE BIEŻĄCYCH ROZLICZEŃ Z BANKAMI I INNYMI INSTYTUCJAMI FINANSOWYMI, WPROWADZANIE I WYSYŁANIE PRZELEWÓW ZA FAKTURY, PRZEPROWADZANIE KLASYFIKACJI KOSZTÓW WŁASNYCH I KOSZTÓW UZYSKANIA PRZYCHODU, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS, PIT, CIT, PROWADZENIE REJESTRU PODATKU VAT, SPORZĄDZANIE PRZELEWÓW WYNAGRODZEŃ, PROWADZENIE EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH (AMORTYZACJA, UMORZENIE), SPORZĄDZANIE BILANSU I RACHUNKU WYNIKÓW NA KONIEC MIESIĄCA;WYMAGNIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT.B,PRACA-PÓŁ ETATU W GODZ. DO UZGODNIENIA 8-15, WYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA
GIARDINO BEATA CABAJ - 2017-09-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Rozliczanie zakupów, sprzedaży, księgowanie, przygotowanie sprawozdań.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ROBSON" Robert Wryk - 2018-02-02 - Sandomierz (świętokrzyskie)
prezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych (komunikacyjne, majątkowe, OC, osobowe i inwestycyjne) dla klientów indywidualnych i firm,realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie klientów,budowanie długoterminowych relacji z klientami, dopasowanie produktów do potrzeb i oczekiwań klientów
Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. - 2018-05-14 - Sosnowiec (śląskie)
Kompleksowa obsługa podmiotów gospodarczych w zakresie podatku PIT, CIT, VAT, sporządzanie listy płac, sporzadzanie comiesięcznych deklaracji ZUS, pfron. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe - ekonomiczne, biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość programu Płatnik, znajomość Rachmistrz GT, mikroGratyfikant GT, Rewizor GT.
Biuro Rachunkowe Mariola Holk - 2016-08-29 - Rumia (pomorskie)