KIEROWNIK SEKCJI ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
Wynagrodzenie: do 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych, zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji, dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań, przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Data publikacji: 2017-01-16
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych, zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji, dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań, przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca od pn-pt. Zakres godzin pracy: 07:30-15:30.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SEKCJI ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania niezbędne: posiadanie obywatelstwa polskiego, wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe: minimum 4 lata ogólnego stażu pracy, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, nieposzlakowana opinia, umiejętność interpretacji przepisów prawnych, znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy kodeks pracy, ustawy o finansach publicznych i ustawy prawo zamówień publicznych, biegła znajomość oprogramowania komputerowego stosowanego w pracy biurowej, niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym, staż pracy w ośrodku pomocy społecznej lub w urzędzie realizującym świadczenia rodzinne, komunikatywność i odporność na stres. Miejsce pracy:Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim. Kontakt: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy zatrudnienia na stanowisko kierownika Sekcji Świadczeń Rodzinnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Niepodległości 9, w terminie do dnia 26.01.2017 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a) curriculum vitae,b) list motywacyjny,c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,f) kserokopie dokumentów poświadczających dotychczasowy przebieg pracy zawodowej,g) oświadczenie o niekaralności, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.01.2017
Data dodania oferty pracy: 16.01.2017
Oferta pracy ważna do: 26.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Januszkowice (opolskie)
Obsługa sprzętu biurowego, obsługa mailowa i telefoniczna, prowadzenie dokumentacji, sporządzanie raportów, zestawień, praca w księgowości
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Bełchatów (łódzkie)
szycie na maszynie typu autolap odzieży i bielizny sportowej z dzianiny
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
proste prace porządkowe w firmie (wewnątrz i na zewnątrz obiektu), prace gospodarcze
AUTOHAUS OTTO AUTO GRUPA SP. Z O.O. - 2018-04-09 - Świdnik (lubelskie)
Kierowanie kilkudziesięcioma osobami w dziale produkcyjnym- Nadzór nad prawidłowym stanem technicznym parku maszynowego- Organizacja i optymalizacja procesów produkcyjnych, - Kontrola terminowości, jakości i ilości wykonywanych produktów seryjnych- Współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn, zakupy)- Praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji
Vivenge sp. z o.o. - 2016-01-20 - Gręzówka (lubelskie)
Nadzór nad produkcją,utrzymanie ciągłości produkcji,zamówienia.
MAXIPLAST sp. z o.o. Zakład Produkcyjny - 2018-02-22 - Grodków (opolskie)
Nadzór nad przygotowywaniem surowca z magazynu do wysyłki.
Chłodnia MORS Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Zamość (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Ławy (mazowieckie)
zarządzanie ludzmi na zmaianie, kontrola procesów produkcji, kontrola jakości produktów, raportowanie
Dominowood Spółka z o.o. - 2016-08-08 - Czarna Białostocka (podlaskie)
sporządzanie zamowień, wprowadzanie dokumentow handlowych do programu, sporządzanie grafikow czasu pracy, organizowanie i nadzorowanie pracy pracownikow, nadzor nad środkami platniczymi w sklepie, dbanie mo 3wlaściwą obsługę klienta, dbanie o wlaściwą jakość sprzedawanych towarów.
"SPS HANDEL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-28 - Łukta (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie półproduktów.Obieranie i krojenie warzyw. Przygotowanie produktów garmażeryjnych, surówek, kanapek, deserów. Zmywanie naczyń.
COMPASS GROUP POLAND - 2017-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
ZARZĄDZANIE, REALIZOWANIE INWESTYCJI POPRZEZ ORGANIZACJĘ PRACY LUDZI, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI INWESTYCJI, OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PRZETARGOWYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE, PRAWO JAZDY KAT. B; e-mail:biuro (at) segus.pl
SEGUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-planowanie robót, wprowadzanie w życie założeń harmonogramowych, bieżące monitorowanie stopnia zaawansowania robót i rozliczanie z wykonywanych zadań,- koordynowanie branż, zakresów robót, podwykonawców, podległej kadry i pracowników-raportowanie do przełożonego o postępie robót-nadzór i kontrola budżetu budowy, dbałość o racjonalne gospodarowanie dostępnymi zasobami ludzkimi i środkami sprzętowo-materiałowymi-uczestniczenie w negocjacjach umów podwykonawczych-ocena i monitorowanie szans i ryzyk związanych z budową-uczestnictwo w naradach i spotkaniach
BITUNOVA Sp. z o.o. - 2017-12-20 - Bierawa (opolskie)
- prowadzenie biura- odbieranie korespondencji mailowej - wystawianie i odbiór faktur- wyszukiwanie przetargów i sprawdzanie ich pod względem możliwości startowania - sporządzanie ofert przetargowych zgodnie z SIWZ- wypełnianie poleceń przelewów- stała współpraca z bankiem i księgowością- przygotowanie umów z podwykonawcami - zbieranie ofert cenowych- stała współpraca z hurtowniami - dbanie o ważność dokumentów
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY WIESŁAW SZERSZUNOWICZ - 2017-09-07 - Zabłudów-Kolonia (podlaskie)
prace jako Murarz-tynkarz-glazurnik
Zakład Remontowo Budowlany-Betoniarstwo Henryk Niewiarowski - 2018-04-12 - Ciechanowiec (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.00- 22.00; wysokość wynagrodzenia 4400 zł brutto + premia; miejsce pracy: Sklep Biedronka
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HADLOWE "RINA" S.C. - DANUTA SZOMBORG, BOGUMIŁ SZOMBORG - 2018-08-24 - Potęgowo (pomorskie)
SZYCIE ODZIEŻY
Firma Usługowa "DANUTA" - 2017-01-23 - Polkowice (dolnośląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-04-13 - Opole (opolskie)
kierowanie robotami sanitarnymi
HARTUNA SP. Z O.O. - 2016-02-08 - Skarszewy (pomorskie)
PRACA FIZYCZNA PRZY BUDOWIE I REMONTACH DRÓG, ROBOTY BRUKARSKIE, PRACE PRZY ROZKŁADANIU MASY, REGULACJA STUDZIENEK, PLANTOWANIE GRUNTU,
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" S.P. Z O.O. - 2018-02-21 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad pracami budowlanymi, prowadzenie dokumentacji budowlanej.
EKOPREMIUM SP. Z O.O. - 2018-05-04 - Turza Śląska (śląskie)
dokonywanie zamówienia żywności i składników w zależności od szybko zmieniających się potrzeb restauracji, rekrutacja i szkolenie pracowników, przygotowywanie harmonogramu pracy dla pracowników restauracji, wprowadzenie zmian do menu, w zależności od sezonowej dostępności produktów, z uwzględnieniem specyfiki kuchni indyjskiej, reagowanie i odpowiadanie na skargi klientów, dbałość o jakość produktów, kontakty z dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców, dbanie o najwyższą jakość obsługi klientów, szkolenie pracowników w zakresie obsługi klientów, ocena pracy personelu, przygotowywanie raportów przychodów i wydatków, promocja marki tj. restauracji indyjskiej,
ETHNIC INDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-13 - Wołomin (mazowieckie)
sprzedaż artykułów w sklepie mięsnym
Mięso-Wędliny Teresa Książek - 2017-11-24 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Zarzadzanie zespołem doradców klienta, realizacja planów sprzedażowych i zbiórkowych, praca z klientem w terenie
PRO DOMO Sp. z o.o. Gdańsk - 2017-09-19 - Starogard Gdański (pomorskie)
przygotowanie materiału do malaowania, wieszanie i czyszczenie, suszenie, układanie pomalowanych elementów
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Chybie (śląskie)
Sprzedaż art. budowlanych. Praca od 8-16 .Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Opoltrade Sp. z o.o Sp.k. - 2018-07-04 - Opole (opolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Iłża (mazowieckie)
Prowadzenie budów, nadzór nad budowami, rozliczanie budów, sporządzanie kosztorysów.
ELEKTROBUD - Zakład Usługowo Handlowy Ślęczka - 2016-05-04 - Golcowa (podkarpackie)
projektowanie dekorów
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Ustroń (śląskie)