KSIĘGOWA Sopot oferta pracy Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej sp.z o.o
Stanowisko: KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie wyciągów, faktur, rozliczenia mediów, przygotowywanie sprawozdań finansowych, realizacja płatności
Data publikacji: 2016-03-21
Lokalizacja: Sopot (pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej sp.z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Armii Krajowej 137/139, 81-824 Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie wyciągów, faktur, rozliczenia mediów, przygotowywanie sprawozdań finansowych, realizacja płatności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Od 2 000 - 2 800 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sopot
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sopot
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sopot
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Osoby z doświadczeniem w księgowości w branży z nieruchomościami, po studiach kierunkowych
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej sp.z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 137/139, 81-824 Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Sopot
Gmina pracodawcy: Sopot
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sopot
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 137
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 21.03.2016
Oferta pracy ważna do: 21.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc przy pracach budowlanych, praca fizyczna;wymagane zdolności manualne, logiczne myślenie, chęć do pracy, znajomość narzędzi budowlanych.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Łódź (łódzkie)
bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi,, sporządzanie deklaracji, samodzielne prowadzenie książki przychodów i rozchodów.
KWAPISZ Sp. z o.o. Biuro Rachunkowe - 2018-01-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
do uzgodnienia
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY GOLEMA JANUSZ - 2017-07-19 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta
CAMELLI PROFESIONAL SP.Z.O.O. - 2016-03-17 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
nadzór nad prawidłową realizacją zleceń zgodnie z obwiązującymi procedurami, standardami oraz zakładanymi wskaźnikami wykonania w powierzonym regionie, > zarządzanie zespołem pracowników technicznych - Telemonterów, > kontrola i raportowanie stopnia realizacji zakładanych wskaźników KPI, > współpraca z przedstawicielami Klienta oraz firm podwykonawczych, > załatwianie niezbędnych pozwoleń urzędowych na prowadzenie zleconych prac, > nadzór nad powierzonymi materiałami i narzędziami do realizacji zleceń.. WYMAGANIA> wykształcenie min. średnie o kierunkach technicznych, > doświadczenie w kierowaniu zespołem techników, > podstawowa wiedza z zakresu prawa pracy, > umiejętność sporządzania grafików pracy, > umiejętność kontrolowania pracy pracowników i motywowania do wysokiej efektywności, > dobra znajomość pakietu MS Office, > zaangażowanie w powierzone obowiązki oraz silna motywacja do pracy, > dyspozycyjność, > prawo jazdy kat. B. Mile widziane: > znajomość branży telekomunikacyjnej CV NA ADRES E-MAIL: slawomir.tomaszewski (at) sprint.pl
TELEKOM USŁUGI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace związane ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Biała Piska (warmińsko-mazurskie)
Księgowanie dokumentów w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa. Obsługa klienta w zakresie prowadzenia uproszczonej księgowości,. Bieżące sprawdzanie oraz wyjaśnianie napływających dokumentów. Ewidencja i kontrola operacji bankowych oraz opracowanie okresowych informacji o płatnościach. Przygotowanie stosownych deklaracji na potrzeby rozliczeń z Urzędem Skarbowym. Dbałość o właściwy obieg dokumentów oraz prowadzenie ich archiwizacji. Samodzielny kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Gliwice (śląskie)
MŁODSZY REFERENT W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I INWESTYCJI
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
koordynacja pracy przedsiębiorstwa , organizacja, planowanie strategi rozwoju , analizowanie rynku, zarządzanie zasobami i kosztami firmy, zasobami materialnymi realizowanie celów nadrzędnych
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Rzeszów (podkarpackie)
zapoznanie się z reg. organizacyjnym i reg. pracy UMpomoc w ewidencjonowaniu dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnejprzyjmowanie do zakładowego archiwum dokumentów znajdujących się w archiwu, medycznym
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Chorzów (śląskie)
Podstawowa obróbka warzyw i owoców, pomoc kucharzom przy wydawaniu dań, sprzątanie kuchni i zaplecza kuchennego, mycie sprzętu. Praca również w godzinach nocnych. Dyspozycyjność w godzinach: 11:00-23:00, 40 godzin pracy tygodniowo. Umowa zlecenie, w okresie późniejszym istnieje możliwość zatrudnienia na umowę o pracę. Miejsce pracy: ul. Rakietowa 33, 54-615 Wrocław, Terminal Hotel.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa punktu gastronomicznego oferującego specjały kuchni tureckiej. Wymagana nienaganna kultura osobista w kontakcie z klientami, miłe i bezpośrednie obycie, łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Godziny pracy 12-22.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgod.
BILANS + Sp. z o.o. - 2018-02-28 - Sanok (podkarpackie)
prowadzenie ciągnika siodłowego wraz z naczepą
PH TRANS PIOTR HELENIAK - 2016-03-15 - Kuligi (warmińsko-mazurskie)
praca w biurze rachunkowym
Biuro Rachunkowe ARKADIA - 2017-01-10 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie akt pracowników, prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, zajmowanie się sprawami płacowymi firmy.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Płock (mazowieckie)
- przygotowanie powierzchni do malowania- szlifowanie- gruntowanie powierzchni
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Święciechowa (wielkopolskie)
zgrzewanie elementów drucianych, obróbka stali
DAKAR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-04-25 - Łuków (lubelskie)
Produkcja okien.
MAJEWSKI FENSTERFABRIK SP. Z O.O. - 2017-08-31 - Nysa (opolskie)
Sprawdzanie poprawności wystawionych faktór, audytowanie kosztów poszczególnychm procesów, wystawianie faktur
Quad/ GRAPHICS EUROPE Sp. z.o.o - 2016-04-29 - Wyszków (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, przez pierwszy miesiąc umowa zlecenie, następnie umowa o pracę.
BRYZA Sp z o.o w Aleksandrowie - 2017-06-06 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
•Prowadzenie ewidencji księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości oraz art. 44 ustawy – Prawo energetyczne,•Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej materiałów, wyceny materiałów na dowodach RW, PZ, WZ i innych,•Współpraca przy przygotowywaniu deklaracji podatkowych (VAT, akcyza, podatek od nieruchomości) deklaracji i wpłat na PFRON, sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,•Wystawianie faktur sprzedaży,•Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,•Sporządzanie sprawozdań do GUS, URE, Izby Gospodarczej i innych.
Zakład Energetyki Cieplnej w Staszowie Spółka z o.o. - 2017-09-07 - Staszów (świętokrzyskie)
.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe "VIOLA" Violetta Stachowiak - 2016-11-08 - Chwałkowo (wielkopolskie)
Prowadzenie księgowości. Konieczna znajomość programu Płatnik i Symfonia.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie pełnej księgowości, umiejętność tworzenia schematów księgowania, obsługa programu OPTIMA
TWOJE BIURO RACHUNKOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-21 - Kłodzko (dolnośląskie)
- wykonywanie izolacji pianką poliuretanową- obsługa maszyn do natrysku piany- kontrolowanie jakości wykonanej izolacjiWymagane wykształecenie średnie zawodowe.
DOMOTERM S.C. Grzegorz Miketiuk, Grzegorz Czerniak - 2017-10-23 - Racibórz (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Zwoleń (mazowieckie)
Wymagane prawo jazdy kat.B min. 3 lata. Kontakt telefoniczny lub na email stslogistic (at) stslogistic.home.pl
STS INTERNATIONAL LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Rzuchów (śląskie)
-samodzielne prowadzenie ksiąg Klientów - przygotowywanieraportów, sprawozdań finansowych -komunikacja z klientami. W późniejszym okresie pracy możliwość zatrudnienia na cały etat.
Kancelaria Podatkowa TAX Sp. z o.o. - 2017-04-14 - Opole (opolskie)