KSIĘGOWA Rzeszów oferta pracy GRETA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Data publikacji: 2016-03-25
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: GRETA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3-go MAJA, 35-064 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Licencja Ministerstwa Finansów
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
GRETA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
35-064 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 25.03.2016
Oferta pracy ważna do: 22.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Do podstawowych obowiązków na stanowisku młodszego referenta ds. projektów i programów nieinwestycyjnych należy m.in.1)przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2)bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3)dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4)gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5)sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6)przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7)sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8)opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9)opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10)pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11)opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12)sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13)przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14)wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15)gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16)przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17)sporządzanie wniosków o płatność projektu;18)monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19)sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20)współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21)kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22)przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23)sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24)prowadzenie dokumentacji projektu;25)przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26)bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27)sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28)prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29)Współpraca z Zespołem projektów i programów inwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.30)organizacja i koordynacja całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów;31)organizacja i koordynacja promocji Związku Gmin Regionu Płockiego, w tym tworzenie, aktualizacja informacji zamieszczanych na stronach internetowych ZGRP oraz portalach społecznościowych we współpracy z poszczególnymi komórkami;32)opracowywanie analiz i rekomendacji dotyczących tworzenia warunków organizacyjnych i instytucjonalnych do wykonywania prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie ZGRP;33)tworzenie i aktualizacja dokumentów strategicznych związanych z systemem gospodarki odpadami;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-04 - Płock (mazowieckie)
Księgowa
kontakt przez PUP - 2018-03-31 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie czynności księgowego, zgodnie z zakresem obowiązków
"Uzdrowisko Świnoujście" S.A. - 2018-02-08 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Zakopane (małopolskie)
Segregowanie dokumentów, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym, wprowadzanie do systemu finansowo- księgowego zadekretowanych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
wymiana uszkodzonych przewodów, złączek hydraulicznych oraz ich uszczelnień.Serwis układów hydraulicznych u klienta, wsparcie działów utrzymania ruchu kontrahentów.
MARTECH HENNIG Sp. jawna - 2017-09-25 - Strzegom (dolnośląskie)
Bezpośrednia obsługa klientów w oddziale, przygotowywanie ofert z zakresu branży instalacyjno-grzewczej, aktywne poszukiwanie i zdobywanie klientów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
ONNINEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-03 - Piła (wielkopolskie)
Pakowanie odzieży, przygotowanie produkcji do wysyłki.
PPU MAXIS Małgorzata Wyrzykowska - Mordusewicz - 2017-09-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
praca w retauracji, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Wolsztyn (wielkopolskie)
ochrona obiektu zgodnie z umową
Dussmann Polska Sp. z o.o - 2016-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
pakowanie, przepakowywanie produktów, tworzenie zestawów promocyjnych, oklejanie
Randstad Polska Sp. z.o.o - 2016-10-11 - Mszczonów (mazowieckie)
Praca przy obieraniu warzyw, przygotowywanie surówek, praca na zmywaku. mowa zlecenie, 160 godzin w miesiącu.Sala G
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa systemu ERP, weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowym i podatkowym; weryfikacja sald kont księgowych z kontrahentami; obsługa procesów finansowo-księgowych, zwłaszcza ewidencji VAT; aktywne uczestnictwo w procesie zamykania miesiąca, kwartału, roku.
ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SP. Z O. O. - 2017-04-27 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
Księgowanie dokumnetów, wykonywanie czynności biurowych o charakterze ewidencyjnym, sporządzanie wydruków, sprawdzanie zaewidencjonowanych dokumentów z dokumentcją źródłową
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Jawor (dolnośląskie)
obsługa procesów technologicznych,pakowanie produktów gotowych
Zakłady Chemiczne ALWERNIA S.A. - 2016-07-11 - Alwernia (małopolskie)
Pracownik produkcji galanterii drewnianej
FHUP AGRO-HANDEL GRÜNBERG KAZIMIERZ GRÜNBERG - 2018-02-27 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
- wykonywanie zadań mających na celu przyjmowanie zleceń od klientów,- bieżąca obsługa biura,- obsługa urządzeń biurowych takich jak: komputer, telefon, drukarka, skaner, fax,- sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej,- przygotowywanie przesyłek do wysyłki,- budowanie odpowiedniego wizerunku firmy podczas kontaktu z klientami
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Międzychód (wielkopolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, PKPiR oraz spraw kadrowo płacowych
Grupa Profit Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Bytom (śląskie)
Transport towarów
Usługowy Przewóz Towarów - 2016-06-01 - Kraków (małopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie techniczne - ciepłownictwo, doświadczenie w projektowaniu i budowie instalacji mechanicznych. Charakterystyka pracy: asystowanie w pracach badawczych, wykonywanie dokumentacji technicznej, współpraca z działem montażowym. Wynagrodzenie do ustalenia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
CH 4 MOTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-16 - Czernica (śląskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-04-27 - Opole (opolskie)
Proste prace budowlane. Praca wyjazdowa aktualnie na terenie Chorzowa. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I BUDOWLANYCH JAF SP. Z O.O. - 2017-02-13 - Rybnik (śląskie)
Obsługa gości w restauracji, zgodnie ze stanowiskiem
"Dorada" Sp. z o.o. Ośrodek Wypoczynkowo-Żeglarski "ZATOKA KAL"w Kalu - 2016-04-25 - Kal (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych: malowanie, szpachlowanie, murowanie, sufity podwieszane, ścianki gipsowo-kartonowe.
Zakład Remontow-Budowlany "MIR-BUD" Mirosław Werbel - 2016-12-05 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowanie gleb pod uprawy, sadzenie rozsad, przeprowadzanie przerywek i odchwaszczania ręcznego lub mechanicznego, stosowanie herbicydów, podlewanie za pomocą stałych i ręcznych deszczownic, opryski roślin w okresie wegetacji, zbiór i segegowanie zebranych warzyw i przygotowywanie do sprzedaży, mycie, ładowanie na środki transportu, składanie w przechowalni proste prace porządkowe na terenie gospodarstwa
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Biała Podlaska (lubelskie)
Obsługa wózka widłowego, obsługa samochodu dostawczego (rozwożenie towaru)
Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne "PRO-MAT" - 2016-07-27 - Międzyrzecz (lubuskie)
Praca w biurze rachunkowym.
SAFE SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
przezwajanie stojanów alternatora, obsługa ręcznych maszynek wsypujących, tłumaczenie instrukcji produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Głogowo (kujawsko-pomorskie)
-prowadzenie ksiąg handlowych, rejestrów VAT, rozrachunków z kontrahentami,
-współpraca z instytucjami zewnętrznymi – ZUS, US, banki
-deklaracji podatkowych (w tym VAT,PIT)
-dbałość o sprawny przepływ informacji, dobrą komunikację
BUD-EKO R.S.Szymańscy sp.j. - 2018-04-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Towarowanie, obsługa kasy fiskalnej
TESCO HIPERMARKET - 2016-04-11 - Września (wielkopolskie)