KSIĘGOWA Piła oferta pracy SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 IM. DZIECI POLSKICH
mieszkania na sprzedaż białystok
Stanowisko: KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków, szczegółowe wymagania i zasady konkursu na to stanowisko udostępnione są na stronie internetowej szkoły - sp5.pila.pl, zakładka BIP szkoły. Zatrudnienie od 1 kwietnia 2019r. na podstawie umowy o pracę na czas określony - 6 miesiące z możliwością przedłużenia, praca ja jedną zmianę od 7.00-15.00.
Data publikacji: 2019-02-28
Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)
Pracodawca: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 IM. DZIECI POLSKICH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 18, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków, szczegółowe wymagania i zasady konkursu na to stanowisko udostępnione są na stronie internetowej szkoły - sp5.pila.pl, zakładka BIP szkoły. Zatrudnienie od 1 kwietnia 2019r. na podstawie umowy o pracę na czas określony - 6 miesiące z możliwością przedłużenia, praca ja jedną zmianę od 7.00-15.00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + stażowe +premia regulaminowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piła
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekiwania i wymagania opisane są w ogłoszonym konkursie na BIP szkoły, na stronie internetowej: sp5.pila.pl.
Nazwa pracodawcy: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 IM. DZIECI POLSKICH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
Niepodległości 18, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgodnie z ogłoszonym naborem na stronie internetowej szkoły - sp5.pila.pl w zakładce BIP szkoły.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: Dokumenty aplikacyjne należy składać zgodnie z ogłoszonym naborem.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Piła
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piła
Adres strony pracodawcy: wwwsp5.pila.pl
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.02.2019
Data dodania oferty pracy: 28.02.2019
Oferta pracy ważna do: 15.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kompleksowa obsługa klienta według standartów firmy. Realizacja plau sprzedaży na jak nawyższym poziomie. Fachowe doradztwo klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu. Dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu. Pomoc klientom w załadunku towaru.
TERG S.A. MEDIAEXPERT - 2016-11-04 - Lubań (dolnośląskie)
szycie odzieży lekkiej
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Radom (mazowieckie)
fryzjer damsko-męski
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Kraków (małopolskie)
spawanie elementów maszyn
TECH-WIK Wojciech Chiniewicz - 2017-08-30 - Nowe Gizewo (warmińsko-mazurskie)
KONTROLOWANIE JAKOŚCI MATERIAŁÓW, PROWADZENIE REKLAMACJI MATERIAŁÓW, WYROBÓW, NADZÓR NAD DOKUMENTACJA JAKOŚCIOWĄ, PRZEPROWADZANIE CYKLICZNYCH ANALIZ JAKOŚCIOWYCH
ELEKTROZEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-15 - Rzeszów (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Bemowo Piskie (warmińsko-mazurskie)
jw.
METIS KANCELARIA PRAWNO - PODATKOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
- znajomość aktualnych perzepisów podatkowych- umiejętność wyliczania podatków PIT CIT VAT
Euro Plus s.c. Agnieszka Burak, Zdzisław Burak - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Wykonywanie prac tokarskich na tokarkach konwencjonalnych, kontrola jakości wykonywanych elementów.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na stanowisku tokarz produkcyjny. Wymagane umiejętności czytanie rysunku technicznego. Kontakt Wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 666-080-316) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Tokarska 6, 40-859 Katowice).
MOJ SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-20 - Katowice (śląskie)
prowadzenie pełnej księgowości firm
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Irena Gudwańska - 2018-04-30 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
- obsługa komputera (program WORD, EXCEL)- prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowniczych- ksiegowanie w programie finansowym i zapoznanie z programem PŁATNIK, GRATYFIKANT, prowadzenie kartotek pożyczek ZEM.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
WYMAGANIAOchrona mienia, pilnowanie materiałów zgromadzonych na ochranianym terenie.Wynagrodzenie:13,70 zł/godzinęMiejsce pracy:Miasto RzeszówGodziny pracy:od 18:00 do 18:00Kontakt z pracodawcą:Magdalena Jasz - Kadrowatel. 505 089 821mail. eurobud (at) autograf.pl
EUROBUD GRUPA SP.Z O O - 2018-07-18 - Bystrowice (podkarpackie)
pozyskiwanie dostawców i odbiorców w Chinach i w Polsce, nawiązywanie kontaktów handlowych, sprzedaż, monitorowanie rynków zbytu, tworzenie raportów, nadzór nad magazynem
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przewóz ładunków na terenie UE,
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Zduńska Wola (łódzkie)
wystawianie faktur sprzedaży, wprawadzanie faktur zakupu, zbieranie zamówień, rozliczanie punktów handlowych, przygotowanie dokumentów do biura rachunkowego, rozliczanie kas fiskalnych, kontrolowanie rozładunków i załadunków towaru
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Biskupice (opolskie)
obsługa pojazdów mechanicznych, naprawy bieżące
MARKET POL - TADEUSZ ZIENTECKI - 2017-12-21 - Radzionków (śląskie)
przewóz osób w komunikacji miejskiej, sprzedaż biletów
Miejski Zakład Komunikacji spółka z o. o. - 2018-04-03 - Oświęcim (małopolskie)
samochody osobowe,
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "MIREX" MIROSŁAW NOWAKOWSKI - 2017-06-21 - Radzionków (śląskie)
Międzynarodowy transport towarów.Wynagrodzenie 2000,00 zł brutto + diety.
Transport Ciężarowy Krystyna Sulich - 2017-06-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
księgowanie dokumentów
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Kwidzyn (pomorskie)
Codzienne obowiązki księgowe, księgowanie dokumentów, sporządzanie raportów zus, sporządzanie miesięcznych sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, rozliczanie kasy.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Praca w Kutnie-telefoniczna obsługa klienta.Pracodawca zapewnia możliwość zatrudnienia w oparciu o umowe o prace lub umowe zlecenie.
Multimedia Polska S.A. Gdynia - 2017-02-06 - Kutno (łódzkie)
1. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowaniem i organizowaniem prac interwencyjnych, przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenie i oceny prac interwencyjnych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizowania prac interwencyjnych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizację prac interwencyjnych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudniony w ramach prac interwencyjnych,- Przygotowanie wniosków o organizację prac interwencyjnych do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach prac interwencyjnych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowanie umów w sprawie organizacji i finansowania prac interwencyjnych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowanie prace interwencyjne oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac interwencyjnych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Analiza wniosków o jednorazową refundację i przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności prac interwencyjnych,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji prac interwencyjnych,2. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowanie i organizowanie robót publicznych, przygotowaniem dokumentacji do finansowego rozliczenia i oceny robót publicznych:- Udzielanie i wyjaśnień w zakresie organizowania robót publicznych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizacje robót publicznych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych,- Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach robót publicznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania robót publicznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane roboty publiczne, oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji robót publicznych do systemu komputerowego Syriusz,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Prowadzenie oceny efektywności robót publicznych,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji publicznych.3. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem prac społecznie użytecznych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji prac społecznie użytecznych,- Przyjmowanie rocznych planów potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych od uprawnionych podmiotów,- Przedstawienie rocznych planów do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przygotowanie porozumień dotyczących wykonywania prac społecznie użytecznych,- Przekazywanie ofert wykonywania prac społecznie użytecznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowania zobowiązań,- Przekazywanie do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń informacji na temat czasu realizacji prac społecznie użytecznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych organizatorów oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych porozumień,- Analiza wniosków o refundację wypłaconych osobom bezrobotnym świadczeń oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac społecznie użytecznych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych porozumień,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu,- Sporządzanie list wypłat dot., zwrotu kosztów badan lekarskich wykonywanych przez osoby bezrobotne przed rozpoczęciem prac społecznie użytecznych,- Kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do prac społecznie użytecznych, przekazywanie faktury do Działu Finansowo- Księgowego (wprowadzanie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ).4. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem zatrudnienia wspieranego:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie zatrudnienia wspieranego,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnianych w ramach zatrudnienia wspieranego,- Przygotowywanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert w ramach zatrudnienia wspieranego do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania zatrudnienia wspieranego,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowanych zobowiązań,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych Pracodawców i Spółdzielni Socjalnych oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację w ramach zatrudnienia wspieranego oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego, - Wprowadzanie danych dotyczących organizacji zatrudnienia wspieranego do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu.5. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją zapisów art.. 150f ustawy promocji zatrudnienia:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie udzielania przez starostę pracodawcy lub przedsiębiorcy przez okres 12 miesięcy część kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku życia,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców lub przedsiębiorców,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, którym przyznano refundację oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Wprowadzanie danych dotyczących realizowanych umów do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Analiza wniosków o refundację oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizacji art. 150f ustawy promocji.6, Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.Staż w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Płock (mazowieckie)
Księgowanie faktur zakupowych, sprzedażowych,Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
ECO-HAND Sp. z o.o. - 2018-04-20 - Władysławowo (pomorskie)
Montaż bloków, kadłuba. Prefabrykacja. Budowa sekcji.
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2017-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
RAF TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa programu księgowegokadrypłacedeklaracje ZUS
Biuro Rachunkowe "Mertex" sp. z o.o. - 2017-09-01 - Gdynia (pomorskie)
Współpraca z obecnymi klientami firmy, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert sprzedaży, przygotowywanie umów wstępnych, realizacja celów sprzedażowych.
POLSKA PRESS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Stalowa Wola (podkarpackie)
samodzielne prowadzenie księgowości w firmie transportowej
EUROPA LOGISTICS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-02-21 - Bochnia (małopolskie)
Realizacja spotkań umwaianych przez dział Call Center.Wymagane prawo jazdy kat. B, wykształcenie min. średnie.
PROGRESS ACTIVE SPÓŁKA Z O.O. - 2016-03-04 - Racibórz (śląskie)