KSIĘGOWA Mrągowo oferta pracy Centrum Kultury i Turystyki w Mrągowie
Stanowisko: KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 360 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie kasy głównej (przyjęcie gotówki i wypłata gotówki)Wystawianie fakturPrzygotowywanie załączników do list płac (wyliczanie chorobowego i urlopowego itp.)Sporządzanie poleceń przelewów drogą elektronicznąProwadzenie kartotek wynagrodzeń i zasiłkowychSprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym.
Data publikacji: 2020-01-07
Lokalizacja: Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Centrum Kultury i Turystyki w Mrągowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawska 26, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie kasy głównej (przyjęcie gotówki i wypłata gotówki)Wystawianie fakturPrzygotowywanie załączników do list płac (wyliczanie chorobowego i urlopowego itp.)Sporządzanie poleceń przelewów drogą elektronicznąProwadzenie kartotek wynagrodzeń i zasiłkowychSprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 360 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mrągowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mrągowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mrągowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 360 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- Wykształcenie średnie- rachunkowość lub wyższe rachunkowość-Znajomość obsługi komputera (program finansowy, Rewizor, Gratyfikant, Subiekt ,Excel,Word)-Znajomość przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych-Znajomość przepisów w zakresie podatków(PIT,VAT)-Znajomość przepisów w zakresie przepisów prawa pracy- Doświadczenie zawodowe Pracodawca zapewnia możliwość uczestnictwa w szkoleniu
Nazwa pracodawcy: Centrum Kultury i Turystyki w Mrągowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Adres pracodawcy:
Warszawska 26, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: mrągowski
Gmina pracodawcy: Mrągowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mrągowo
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 26
Profil działalności pracodawcy:
Centrum oferuje usługi : organizacja imprez rekreacyjnych, wynajem pomieszczeń, wynajem nagłośnienia i sprzętu do zabezpieczania imprez, usługi transportowe. Mł 2008
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.01.2020
Data dodania oferty pracy: 07.01.2020
Oferta pracy ważna do: 05.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d06c66b7c4f4d35f233abc7461777a7c
Podobne oferty pracy
- Zapoznanie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami ICZMP, w tym ze strukturą organizacyjną obiegiem dokumentów, ich klasyfikacją i zasadami przechowywania i archiwizowania oraz systemem księgowo-finansowym,- Prowadzenie rejestru dokumentów przych. i wych. do/z ICZMP,- Prowadzenie weryfikacji i wstepnej kontroli rachunkowej i formalnej spływających dokumentów księgowych,- Pomoc w bieżących obowiązkach biurowych ( skanowanie dokumentów, kserowanie, archiwizacja, redagowanie pism itp.)- Analiza i uzgadnianie kont analitycznych kontrahentów pod nadzorem osoby upoważnionej,- Uczestniczenie w rozliczaniu delegacji krajowych,- Weryfiakcja not odsetkowych,- Weryfiakcja not korygujących,- Nanoszenie dekretów na dokumentach źródłowych,- Księgowanie dokumentów magazynowych pod nadzorem osoby upoważnionej,- Uczestnictwo w spisach inwenteryzacyjnych i ich rozliczaniu,- Cechowowanie środków trwałych,- Współpraca z klinikami i komórkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania danych źródłowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, utrzymanie czystości w salonie
kontakt przez PUP - 2014-10-15 - Tychy (śląskie)
Mechanik samochodowy
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Tarnów (małopolskie)
prace przy zieleni, prace porządkowe
Andrzej Kuźmicki Rajski Ogród - 2016-06-01 - Jakubowice Konińskie-Kolonia (lubelskie)
wg programu stażustaż w godz. 7:30 - 15:30
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Zawiercie (śląskie)
Drobne prace magazynowe, składanie rowerów, prace porządkowe. Praca w Czechowicach-Dziedzicach.Oferta skierowana dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
SERWISOWANIE AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH.MIEJSCE PRACY: DĘBICA +DELEGACJA
Janusz Kania Agregaty Pex -Pool Plus - 2019-10-16 - Dębica (podkarpackie)
oparator rozścielacza mas bitumicznych
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Głubczyce (opolskie)
Kontrola poprawności faktur oraz ich księgowanie; przygotowanie rejestrów ewidencji dla potrzeb sporządzania deklaracji VAT, CIT; prowadzenie kadr i płac łącznie z ZUS
STAL - MET NIECZAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Pomocnik lakiernika
FABRYKA MEBLI MOBILI Sp.z.o.o. - 2019-09-04 - Tarnów (małopolskie)
monitorowanie zapotrzebowania na produkty i wymagane surowce, zamawianie surowców, pozyskiwanie nowych źródeł zaopatrzenia, koordynacja i optymalizacja poziomu dostaw, współpraca z dostawcami
Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Wiskitki (mazowieckie)
DEKRETACJA I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW FINANSOWYCHWSPÓŁPRACA PRZY ROZLICZANIU DOTACJIPRZYGOTOWANIE PRZELEWÓW BANKOWYCHCZYNNE UCZESTNICTWO W PRZYGOTOWANIU SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH, NALICZANIE SKŁADEK ZUS REALIZACJA ZADAŃ WYZNACZONYCH PRZEZ PRZEŁOŻONYCHPraca w godz. 8-16kontakt z pracodawcą: BIURO (at) WROCLAW.PL lub 71 367 12 37
Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło Wrocławskie - 2018-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)
KSIĘGOWA/Y
TOMMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-12 - Dębica (podkarpackie)
- Tworzenie dokumentacji technologicznej. Analiza dokumentacji technicznej. Wdrażanie nowych technologii i rozwiązań.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne elektryczne. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana znajomość oprogramowania AUTOCAD, Pakietu MsOFFICE. Znajomość oprogramowania wspomagającego projektowanie AUTOCAD. Wymagana umiejętność czytania dokumentacji technicznej. Mile widziana znajomość j. angielskiego. Wymagana umiejętność posługiwania się zapisami NORM. Mile widziane uprawnienia projektowe. Kontakt WSTĘPNIE e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl -lub- osobisty w celu pozostawienia CV (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice). Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami. Można również kontaktować się telefonicznie w celu uzyskania dodatkowych informacji (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-16 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie dokumentów do przetargów, współpraca z kontrahentami w ramach realizowanych przetargów, przygotowywanie ofert handlowych, przygotowywanie folderów i kalendarzy, przygotowywanie reklam prasowych, przygotowywanie i wysyłka materiałów reklamowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
SZCZĘŚNIAK POJAZDY SPECJALNE SP. Z O. O. - 2017-05-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
rozliczanie ZUS wynagrodzeń, akta osobowe, księga przychodów i rozchodówgodz. 8.00-16.00oferta pracy ze wskazanym kandydatem przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
bieżąca obsługa księgowa firmy, sporzadzanie rocznych sprawozdań finansowych, sporzadzanie deklaracji podatkowych, kontakt z US i współpraca z biegłymi rewidentami, bieżąca kontrola przebiegu rozliczeń podatkowych
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Jaworzno (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji księgowej dla małych firm KPiR, wprowadzanie dokumentów do systemu Symfonia.
ALKOM ALICJA WIEDRYCKA - 2018-10-24 - Gdańsk (pomorskie)
formierz tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Księgowanie dokumentów, fakturowanie.
kontakt przez PUP - 2017-05-03 - Gdańsk (pomorskie)
- szkolenie BHP i ppoż.- zapoznanie z regulaminem pracy, KPA, Instrukcja Kancelaryjna, Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt- ubezpieczenia, roszczenia, polisy- obsługa sekretariatu (obsługa urządzeń biurowych: ksero-kopiarka, fax- ewidencja faktur- korespondencja przychodząca, wychodząca, archiwizacja- prowadzenie rejestrów, obieg dokumentów, dekretacja, archiwizacja- ustawa o finansach publicznych, Ustawa Prawo Zamówień Publicznych- specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia- Protokół z postępowania - Ogłoszenia Portal Zamówień Publicznych Roczne sprawozdania
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Nowa Sól (lubuskie)
- wsparcie użytkowników i pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów z zakresu IT, - rejestrowanie, analizowanie oraz rozwiązywanie zgłaszanych problemów, - instalacja oraz konserwacja urządzeń sieciowych;- dbanie o poprawne działanie komputerów, serwerów, sieci komputerowej oraz urządzeń peryferyjnych, - rozwiązywanie problemów pojawiających się w trakcie eksploatacji systemu informatycznego; - konserwacja sprzętu sieciowego.
MAZCOM Systemy Teleinformatyczne Zbigniew Mazur - 2017-06-28 - Tenczynek (małopolskie)
Prowadzenie zajęć z dzieckiem autystycznym ( zapoznanie i prowadzenie dokumentacji pedagogicznej, współpraca z nauczyciecielami i rodzicami dziecka, obserwacja, diagnoza itp.)
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, wprowadzanie do systemu faktur, wystawianie faktur sprzedaży
Skup Złomu METAL ZŁOM Irena Bazyluk - 2019-07-23 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH, KSIĘGOWANIE, OBRABIANIE DOKUMENTÓW PRZYCHODOWYCH I ROZCHODOWYCH
TEX-BIS - GRZEGORZ CIEŚLARSKI - 2017-04-07 - Przyłubie (wielkopolskie)
pomoc w kuchni
Kuchnia Rabarbar Marlena Urbańczyk - 2016-03-01 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- dekretowanie oraz księgowanie wyciągów bankowych, rachunków i faktur od kontrahentów,- wystawianie not księgowych dla odbiorców oraz innych dokumentów księgowych,- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,- sporządzanie zeznań i deklaracji podatkowych do urzędu skarbowego,- prowadzenie rozliczeń przez rachunek bankowy,- sporządzanie rozliczeń za dostawę mediów,- sporządzanie naliczeń miesięcznych zaliczek na poczet utrzymania nieruchomości wspólnej,- przygotowywanie zawiadomień o zmianie stawek dla wspólnot mieszkaniowych,- prowadzenie bieżącej korespondencji z właścicielami i innymi instytucjami,- obsługa klientów w zakresie szczegółowego udzielania informacji dotyczących spraw księgowych,- prowadzenie podstawowych działań windykacyjnych.
FD CONSULTING NIERUCHOMOŚCI S.C. Katarzyna Długosz, Adrianna Franczewska-Krupa - 2017-07-31 - Lublin (lubelskie)
- Wprowadzanie danych do systemu,- Sporządzanie wykazów dokumentów na Posiedzenia Kolegium,- Prowadzenie statystyki w zakresie roztrzygnięć nadzorowanych, podejmowanych przez Kolegium Izby i opinii uwzględnionych przez Skłądy Orzekające Izby.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Łódź (łódzkie)
przestrzeganie przepisów BHP, p.poż., regulaminów obowiązujących w Urzędzie Miejskim w Olszynie oraz przepisów prawa, wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę, sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, obsługa urządzeń znajdujących się w biurze takich jak komputer, telefon, drukarka, fax, itp., nadzór nad dokumentami urzędowymi oraz ich zabezpieczenie, odbieranie połączeń telefonicznych wraz z rozmową i kierowanie ich do odpowiednich pracowników Urzędu Miejskiego w Olszynie, organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania urzędu.
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Olszyna (dolnośląskie)
Przyjmowanie faktur od klientów, księgowanie faktur, wyliczanie zaliczek na podatek dochodowy, wyliczanie podatku VAT wysyłanie deklaracji do urzędu skarbowego. Praca w godzinach 07:30-15:30.
Kancelaria Podatkowa Sg Tax Plus Paweł Grzesiak - 2017-12-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)