KSIĘGOWA/KSIĘGOWY (NR REF. 60/DOM9/20) Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Stanowisko: KSIĘGOWA/KSIĘGOWY (NR REF. 60/DOM9/20)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie pełnej ewidencji kosztów i prawidłowe ich rozliczanie na poszczególne budynki.- prawidłowe księgowanie kosztów pod względem kont analitycznych.- realizacja zobowiązań finansowych Miasta wobec Wspólnot Mieszkaniowych.- księgowanie przekazywanych środków finansowych w rozbiciu na poszczególne składniki w odniesieniu do każdej ze Wspólnot Mieszkaniowych.- analiza otrzymywanych od Wspólnot Mieszkaniowych rozliczeń kosztów mediów oraz podejmowanie interwencji w przypadkach ich niewłaściwego sporządzenia. - korespondencja z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych i ich administratorami w sprawach spornych dotyczących przekazywanych środków finansowych.- prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań, przekazywanie informacji, odpowiadanie na pisma.
Data publikacji: 2020-07-03
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie pełnej ewidencji kosztów i prawidłowe ich rozliczanie na poszczególne budynki.- prawidłowe księgowanie kosztów pod względem kont analitycznych.- realizacja zobowiązań finansowych Miasta wobec Wspólnot Mieszkaniowych.- księgowanie przekazywanych środków finansowych w rozbiciu na poszczególne składniki w odniesieniu do każdej ze Wspólnot Mieszkaniowych.- analiza otrzymywanych od Wspólnot Mieszkaniowych rozliczeń kosztów mediów oraz podejmowanie interwencji w przypadkach ich niewłaściwego sporządzenia. - korespondencja z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych i ich administratorami w sprawach spornych dotyczących przekazywanych środków finansowych.- prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań, przekazywanie informacji, odpowiadanie na pisma.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA/KSIĘGOWY (NR REF. 60/DOM9/20)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.07.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Księgowy (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2019 r., poz. 1282),- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,- wykształcenie średnie - znajomość regulacji prawnych w zakresie: ustawa o rachunkowości, ustawa o własności lokali, ustawa o ochronie danych osobowych, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird, - staż pracy minimum 2 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, w przypadku osób z wyższym wykształceniem staż nie jest wymagany.Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe- doświadczenie w pracy w księgowości- umiejętność pracy w zespole,- rzetelność, odpowiedzialność, odporność na stres Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.Obowiązki: - prowadzenie pełnej ewidencji kosztów i prawidłowe ich rozliczanie na poszczególne budynki.- prawidłowe księgowanie kosztów pod względem kont analitycznych.- realizacja zobowiązań finansowych Miasta wobec Wspólnot Mieszkaniowych.- księgowanie przekazywanych środków finansowych w rozbiciu na poszczególne składniki w odniesieniu do każdej ze Wspólnot Mieszkaniowych.- analiza otrzymywanych od Wspólnot Mieszkaniowych rozliczeń kosztów mediów oraz podejmowanie interwencji w przypadkach ich niewłaściwego sporządzenia. - korespondencja z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych i ich administratorami w sprawach spornych dotyczących przekazywanych środków finansowych.- prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań, przekazywanie informacji, odpowiadanie na pisma.Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia (od dnia 03.07.2020.), w zamkniętej kopercie w Sekretariacie (pokój 21) pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19, z dopiskiem: Księgowa/Księgowy (nr ref. 60/DOM9/20)Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres, w terminie do dnia 17.07.2020 r. do godz. 15.00.
Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
danePracodawcy_nip: 5213321452
danePracodawcy_regon: 010858407
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Irysowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 08.07.2020
Oferta pracy ważna do: 17.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b66410027cf1307457f057dad2a62064
Podobne oferty pracy
prace porządkowe w obiektach handlowych
KOBEX EXPORT-IMPORT ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ROMAN ŁĄCKI, BARTOSZ ŁĄCKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prace remontowo-porządkowe i pielęgnacyjne
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych na rynkach zagranicznych, prowadzenie negocjacji handlowych, udział w tworzeniu straregii rozwoju sprzedaży, samodzielne prowadzenie uzgodnień projektów
Coldservice Sp. z o.o. - 2018-09-24 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych i PKPiR, sporządzanie deklaracji podatkowej i ZUS, sporządzanie list płac, sporządzanie sprawozdań finansowych.
Kancelaria Podatkowa Reising, Hals-Chalcarz Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Tarnów (małopolskie)
Kontrola dokumentów pod względem merytorycznym i formalnym, dekretowanie i księgowanie dokumentów, rozliczanie i uzgadnianie sald
KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWO-KSIĘGOWEGO MAŁGORZATA TRYT - 2019-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Odbiór i kontrola dostarczanego towaru,- Układanie produktów na półki,- Bezpośrednia obsługa klienta,- Praca przy komputerze (po przeszkoleniu),- Kontrola stanów (po przeszkoleniu),- Dbanie o estetykę firmy,- Obsługa kasy fiskalnej (po przeszkoleniu),- Sprzątanie stanowiska pracy.Staż w godzinach 8.00-16.00 oraz 10.00-18.00POWER
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Płock (mazowieckie)
Przyjmowanie, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym i rozliczanie dokumentów w zakresie podróży krajowych i wyjazdów osób niebędących pracownikami Politechniki Opolskiej.Dekretowanie i księgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym.
Politechnika Opolska - 2019-08-16 - Opole (opolskie)
Rejestracja wniosków w programie komputerowym, wydawanie warunków przyłączenia do sieci, zawieranie umów o przyłączenia do sieci
kontakt przez OHP - 2016-04-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
prowadzenie ewidencji księgowej, raporty obrotu towaru, zatwierdzanie dokumentów finansowych, wprowadzanie faktur, dekretowanie pism, sporządzanie rejestru sprzedaży i zakupu vat, naliczanie marż własnych i odchyleń kredytowych
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Składanie i przygotowywanie ramek.
FRAMESFACTORY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-04-23 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, kadr i płac
Biuro Rachunkowe Marzena Pilarska - 2019-06-05 - Koło (wielkopolskie)
przygotowanie list płac, deklaracji ZUS, USksięgowanie zdarzeń gospodarczykStaż odbywać się będzie Brdyujście
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji, wypisywanie faktur, rozliczanie pracowników, zgłaszanie do ZUS
GOLDEN-TRADE PRZEMYSŁAW BĘCZKOWSKI - 2020-08-13 - Widów (mazowieckie)
OBSŁUGA I POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW , OBSŁUGA KLIENTÓW W JĘZ. ANGIELSKIM, UKRAIŃSKIM,ROSYJSKIM,REALIZACJA ORAZ MONITOROWANIE ZAMÓWIEŃ. KONTAK Z MAGAZYNEM W ZAKRESIE REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W JĘZ. ANGIELSKIM
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Rzeszów (podkarpackie)
inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Ryczywół (wielkopolskie)
Księgowanie dokumentów spółki, weryfikowanie danych wprowadzanych do systemów księgowych, wsparcie w prowadzeniu ewidencji środków trwałych, dekretacja dokumentów, archiwizacja, weryfikacja poprawności i ewidencja faktur, przygotowywanie zestawień, kontakt z instytucjami zewnętrznymi.
ENVISTAR.BIZ Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Piaseczno (mazowieckie)
Zdobywanie nowych zamówień w celu realizacji planów sprzedaży, opracowywanie ofert, umów oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe, negocjacje telefoniczne i osobiste warunków umów, spotkania z klientami.
Walcownia Metali "Dziedzice" S.A. - 2016-12-27 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
praca na hali przy produkcji stolarki drzwiowej i okiennej PCV i ALUobsługa maszyn do obróbki profili ALU i PCVsamodzielne wykonywanie konstrukcji z ALU i PCV
PPHU ROLBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-11-19 - Ciechanów (mazowieckie)
prowadzenie kpir
HORNET Opole Sp. z o.o. - 2019-12-19 - Opole (opolskie)
Sprzątanie wagonów osobowych po naprawie.Ruchome godziny rozpoczęcia pracy: 06:00-14:00, 07:00-15:00, 09:00-17:00, 11:00-19:00, 14:00-22:00.
ZAKŁAD USŁUG TABOROWYCH "REMTRAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-01 - Warszawa (pomorskie)
Kontrola merytoryczna i rachunkowa dokumentów i ich księgowanie, prowadzenie kadr i płac, księgowanie importu, WNT,WDT, księgowanie rachunków walutowych oraz różnic kursowych, dekretacja i kwalifikacja kosztów, przygotowanie deklaracji VAT, współpraca z innymi działami firmy.
SASKA BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-29 - Gdańsk (pomorskie)
PRACA PRZY SZKLENIU SZKLARNI, I, PRACA CZĘSTO W TRUDNYCH WARUNKACH ATMOSFERYCZNYCH I TERENOWYCH. PRACA W DELAGACJACH MIN. 1 MIESIĄC.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Skierniewice (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Zduńska Wola (łódzkie)
przygotowywanie i wydawanie posiłków, dbanie o czystość i porządek w kuchni
FOOD INVESTMENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-04-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
księgowanie faktur kosztowych, przychodów w księdze podatkowej oraz w księgach handlowych
MTL PERFECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Marki (mazowieckie)
samodzielna opieka merytoryczna nad księgami klientów,prowadzenie ksiąg handlowych (pełna księgowość) - księgowanie,prowadzenie rejestrów i ewidencji (ŚT, VAT, rezerwy, zaliczki), sporządzanie zestawień i raportówbieżąca współpraca z klientami biura, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych okresowych i rocznych.
TAX FREE Daniel Król - 2020-03-05 - Gdańsk (pomorskie)
montaż konstrukcji stalowych, orurowania, montaż wyposażenia technologicznego, montaż armatury
PTHU HYDRO - MARKO MARIA PLUTA - 2020-05-26 - Jarocin (wielkopolskie)
OBOWIĄZKI:- Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac w systemie Symfonia Kadry i Płace, - Obsługa programu Płatnik, - Księgowanie dokumentów (zakupy, koszty, sprzedaż) w dwóch systemach księgowych Hansa oraz klasy ERP,- Sporzadzanie rejestrów vat,- Przygotowywanie przelewów, - Sporządzanie różnego rodzaju zestawień i sprawozdań, raportów wewnętrznych,- Przygotowywanie raportów GUS, NBP,- Współpraca z menadżerami innych działów.OFERUJEMY:- prywatną opiekę medyczną- jasno określoną ścieżkę kariery (system awansów poziomych i pionowych)- pracę na podstawie umowy o pracę w systemie jednozmianowym- stabilne zatrudnienie w rozwijającym się oddziale międzynarodowej firmy- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem wykwalifikowanych trenerów- aktywny udział w projektach międzynarodowych, - pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii- karta MultiSport
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Codzienna obsługa wózka, wykonywanie prac załadunkowych i wyładunkowych oraz manewrowanie wózkiem i przemieszczanie towarów, pobieranie, sprawdzanie ilościowe i przekazywanie towarów odbiorcy oraz prowadzenie dokumentacji przewozowej, zabezpieczanie przewożonego towaru przed zniszczeniem i uszkodzeniem podczas załadunku, wyładunku oraz transportu, klockach za pomocą obsługiwanego pojazdu; załadowywanie i wyładowywanie spaletyzowanych ładunków z wagonów kolejowych, samochodów ciężarowych i przyczep, przestrzeganie przepisów bhp.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba Firmy / Według zleceń teren całego kraju.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00. Poziom wykształcenia: brak kryteriów. Doświadczenie zawodowe: nie wymagane. Wymagane uprawnienia: oświadczenie o ukończeniu kursu operatora wózka widłowego. Wymagane umiejętności: sumienność i dokładność, umiejętności manualne, umiejętność pracy zespołowej i partnerskiej, spostrzegawczość, odporność na pracę monotonną. Mile widziana znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego w mowie w stopniu zaawansowanym, w piśmie w stopniu komunikatywnym.
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Katowice (śląskie)
- dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych i faktur- uzgadnianie i wyjaśnianie sald kont kontrahentów- naliczanie i rozliczanie zaliczek- prowadzenie kartotek księgowych właścicieli- prowadzenie windykacji należności- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
Młodzieżowa Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2020-06-24 - Gdynia (pomorskie)