KSIĘGOWA (985J) Józefów oferta pracy Biuro Rachunkowe HaBer s.c.
Stanowisko: KSIĘGOWA (985J)
Wynagrodzenie: 2 300 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie firm, sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie spraw kadrowo-płacowych.
Data publikacji: 2016-11-10
Lokalizacja: Józefów (mazowieckie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe HaBer s.c.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Graniczna 4a, 05-410 Józefów, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczanie firm, sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie spraw kadrowo-płacowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 300 - 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA (985J)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Józefów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Józefów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 300 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU PŁATNIK, KAPER.Pożądane doświadczenie 1 rok na ww stanowisku.
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe HaBer s.c.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
Graniczna 4a, 05-410 Józefów, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: otwocki
Gmina pracodawcy: Józefów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Józefów
Ulica pracodawcy: Graniczna
Numer budynku pracodawcy: 4a
Profil działalności pracodawcy: Księgowość
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.11.2016
Data dodania oferty pracy: 09.11.2016
Oferta pracy ważna do: 18.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace przy rozbiorze drobiu
Hurtowania Drobiu "KOKO" Jolanta Kozyra - 2017-06-20 - Dulowa (małopolskie)
cięcie i przygotowywanie elemantów meblowych, montaż mebli
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Niesadna (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż konstrukcji halowych w hali
Zakład Ślusarsko-Spawalniczy "DRAGON" Andrzej JURKOWSKI - 2018-09-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wykończenia wnetrz, płytki, cekolowanie.
IGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-15 - Brusy (pomorskie)
- Przyrządzanie surówek. Pomoc w przygotowywaniu dań. Utrzymanie czystości na kuchni.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia uznaniowa.Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.-Praca w systemie dzień/dzień w godz.: 11:00-21:00 + soboty i niedziele - wg grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w pracy na kuchni. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) lub gotowość do jej wyrobienia ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę). Kontakt wstępnie telefoniczny (11:00-21:00) (Tel. 660-635-885) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ignacego Paderewskiego 65, 40-282 Katowice).
"UCIECHA" SPÓŁKA CYWILNA BOŻENA KACZMARCZYK, DOMINIKA KACZMARCZYK - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)
przygorowanie procesów obróbki skrawaniem ,zapoznanie się z rysunkiem technicznym
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Ciencisko (kujawsko-pomorskie)
obsługa zamówień internetowych (branża: obuwie, zabawki, perfumy), kontakt telefoniczny z klientami, obsługa poczty elektronicznej, przygotowywanie przesyłek
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Spawanie części i elementów konstrukcji
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ,,JAGDOR" Janusz Gierada - 2017-08-24 - Piskrzyn (świętokrzyskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac- obsługa programu Symfonia Kadry i Płace, Płatnik- księgowanie dokumentów (zakupy, koszty, sprzedaż), sporządzanie rejestrów sprzedaży i zakupów- fakturowanie, weryfikacja i rejestrowanie faktur od dostawców- przyjmowanie i kontrolowanie dokumentów księgowych pod względem formalnym- realizowanie płatności, monitorowanie ich stanu oraz kontakt z dostawcami w sprawach dotyczących rozliczeń- uzgadnianie stanu kont z kontrahentami oraz wyjaśnianie różnic- przygotowywanie zestawień, raportów wewnętrznych oraz raportów GUS, NBP- współpraca z menadżerami innych działów firmyOFERUJEMY:- umowę o pracę lub umowa o pracę na zastępstwo- prywatną opiekę medyczną- jasno określoną ścieżkę kariery (system awansów poziomych i pionowych)- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych opiekunów- dofinansowanie do karty Multisport
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pełna księgowość w transporcie towarowym
Autotrans "Nina' Grzegorz Nawrocki - 2018-02-09 - Szydłów-Kolonia (łódzkie)
obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru od dostawców, utrzymanie porządku, sprawdzanie przydatności
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Złotoryja (dolnośląskie)
obsługa punktu Kolportera
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Krynki (świętokrzyskie)
• Cięcie, wiercenie, frezowanie, oklejanie lub wykonywanie innej obróbki elementów • Składanie korpusów• Obsługa maszyn i urządzeń stolarskich• Czytanie rysunku technicznego • Przygotowanie do lakierowania • Montaż mebli
SILVAN Mikołaj Treder - 2018-03-27 - Łężyce (pomorskie)
czynności księgowe związane z obsługa programu finansowo-księgowego Comarch ERP Optima
P.P.H.U. CARBUD S.A. - 2018-03-16 - Bieruń (śląskie)
Najważniejsze obowiązki animatora kultury:organizowanie, dokumentowanie, archiwizowanie zajęć i wydarzeń kulturalnych, opracowywanie harmonogramów, planów, programów imprez, zajęć i warsztatów w ramach animacji czasu wolnego mieszkańców Rzeszowa,poznawanie środowiskowych potrzeb oświatowych, kulturalnych i rekreacyjnych, promocja działań Rzeszowskiego Domu Kultury w środowisku lokalnym, a w szczególności przygotowywanie materiałów na stronę internetową, aktualizacja tablic informacyjnych, współpraca z instytucjami oraz organizacjami społecznymi w zakresie kształtowania życia kulturalnego,pobieranie opłat za zajęcia i usługi, pozyskiwanie pozabudżetowych środków finansowych oraz materiałów potrzebnych do prowadzenia działalności kulturalnej od sponsorów, fundacji i innych podmiotów.
RZESZOWSKI DOM KULTURY - 2016-06-01 - Rzeszów (podkarpackie)
odpowiedzialność za przygotowywanie dań kuchni wietnamskiej pod nadzorem wietnamskiego szefa kuchni,składanie zamówień na materiału u wietnamskich dostawców.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Opracowywanie kadencyjnego planu promocji miasta określającego podstawowe kierunki i metody działania w zakresie kreowania pozytywnego klimatu inwestycyjnego i wizerunku miasta oraz podstawy systemu informowania o warunkach inwestowania i rozwoju przedsiębiorczości na jego terenie, opracowywanie oraz realizację zatwierdzonych przez organy Gminy rocznych planów promocji miasta w ramach przyznanych środków budżetowych, przygotowywanie warunków do nawiązywania oraz organizację kontaktów z innymi krajowymi i zagranicznymi organami administracji publicznej, a także instytucjami finansowymi i gospodarczymi, a także organizacjami społecznymi w zakresie służącym promocji miasta, a w szczególności pozyskiwaniu wsparcia finansowego i organizacyjnotechnicznego dla inwestycji oraz rozwoju przedsiębiorczości na terenie miasta, prowadzenie konferencji prasowych, nadzór nad miejską stroną internetową oraz portalami społecznościowymi prowadzonymi przez gminę i inne jednostki organizacyjne w ramach schematu organizacyjnego, projektowanie i realizację polityki informacyjnej organów Gminy, opracowywanie i kierowanie do środków publicznego przekazu uzupełnień, sprostowań, polemik, wyjaśnień w odniesieniu do publikowanych w tych środkach informacji niezgodnych ze stanem faktycznym lub zawierających błędną jego interpretację, zamieszczanie w prasie lokalnej, regionalnej lub ogólnopolskiej oraz na antenie telewizyjnej i radiowej ogłoszeń i obwieszczeń koniecznych dla realizacji zadań publicznych organów Gminy oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie, organizację i obsługę odczytów, konferencji, seminariów i innych imprez promocyjnych i informacyjnych, umożliwiających nawiązywanie wzajemnych kontaktów przez instytucje, podmioty gospodarcze i organizacje społeczne funkcjonujące na terenie miasta i podmioty zewnętrzne, których działalność może przyczynić się do rozwoju miasta, prowadzenie monitoringu rozpowszechnianych w prasie, radiu, telewizji oraz w sieci Internet informacji o działalności organów Gminy, przygotowywanie informacji o pracy organów Gminy, Urzędu Miasta i gminnych jednostek organizacyjnych, przeznaczonych dla środków publicznego przekazu, a w szczególności do publikacji na stronie internetowej Urzędu Miasta oraz podmiotowej stronie Urzędu Miasta w BIP, udzielanie informacji oraz pomocy wszystkim inwestorom, zainteresowanym prowadzeniem działalności gospodarczej na terenie miasta, a w szczególności działalności skutkującej powstawaniem nowych miejsc pracy lub inwestycjami w infrastrukturę techniczną służącą rozwojowi miasta, wszelkie działania związane z udzielaniem informacji w zakresie dostępu do informacji publicznej, w tym wydawanie decyzji administracyjnych o odmowie jej udostępnienia lub umorzeniu postępowania w trybie określonym w przepisach o dostępie do informacji publicznej , wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania i zwalczania skutków klęsk żywiołowych, katastrof, awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym lub lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi ustalonymi na określoną okoliczność oraz poleceniami Prezydenta Miasta, przygotowywanie i przedkładanie Wydziałowi Strategii, Rozwoju i Środków Pomocowych lub innej właściwej komórce organizacyjnej Urzędu, dokumentów i danych znajdujących się w zasobach wydziału, niezbędnych do prowadzenia postępowania w sprawie pozyskania i rozliczenia dotacji oraz innych środków pomocowych służących dofinansowaniu zadań Biura Informacji i Promocji Miasta.
GMINA - URZĄD MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE - 2016-05-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Słupsk (pomorskie)
Pomocnik dekarza, prace pomocnicze na budowie
Tomasz Dąbrowski PARAMIKO - 2018-10-09 - Jaworzno (śląskie)
REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH, OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE PROWADZENIA KONT I RACHUNKÓW BANK9OWYCH, AKTYWNE POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, DBANIE O WYSOKI POZIOM OBSŁUGI KLIENTA, KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY, TERMINOWE RAPORTOWANIE WYNIKÓW
BANKOWE DORADZTWO FINANSOWE MARIOLA AMBRUZD - 2018-01-08 - Polkowice (dolnośląskie)
Pomoc w opiece nad dziećmi,przygotowanie zajęć,czynności higieniczne,sporządzanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Jakubowice Konińskie (lubelskie)
Praca w biurze rachunkowym.
SAFE SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
przeprowadzanie badań okresowych
P.H.U. "AUTO-WOZ" Jerzy Woźniak - 2018-08-27 - Karsin (pomorskie)
- Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd Śląski poszukuje osoby na stanowisko: Księgowa - Kadrowa / Księgowy - Kadrowy.- Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: prowadzenie pełnej księgowości PZD OZ Śląskiego, Delegatur Rejonowych PZD OZ Śląskiego PZD oraz Rodzinnych Ogrodów Działkowych, rozliczanie udzielonych dotacji/refundacji wraz z Działem Inwestycji OZ Śląskiego PZD, prowadzenie spraw kadrowych oraz płac PZD OZ Śląskiego, Delegatur Rejonowych PZD OZ Śląskiego PZD oraz Rodzinnych Ogrodów Działkowych.- Firma oferuje: stabilność i dobre warunki pracy w oparciu o umowę o pracę, pracę w miłej atmosferze. - Wynagrodzenie: 3050 zł/brutto (2200 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Od kandydatów oczekujemy: wykształcenia wyższego ekonomicznego w zakresie księgowości / rachunkowości. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Znajomości przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatkowych. Znajomości programów księgowych (mile widziane KSP, PROBIT). Gotowości do świadczenia pracy na pełny etat. Bardzo dobrej organizacji pracy. Umiejętności analizowania dokumentacji. Dyskrecja. Umiejętności zachowania tajemnicy służbowej, komunikatywności, poprawnego posługiwania się językiem polskim, dyspozycyjności, odporności na stres.
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŚLĄSKI - 2016-02-22 - Katowice (śląskie)
samodzielna praca na stanowisku przy produkcji rolet materiałowych i plis
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Bełchatów (łódzkie)
Kierowca
P.H.U. POL-MAR Mariusz Napiórkowski - 2017-09-14 - Ilinko (mazowieckie)
Spawanie elementów typu offshore
Krzysztof Haponiuk Spaw-Szlif Usługi Stoczniowe - 2018-09-12 - Borkowo (pomorskie)
Spawanie konstrukcji stalowych.
Firma Usług Technicznych "KONSPAW" Kazimierz Chołody - 2017-06-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)