KROJCZA Nowa Wieś Książęca oferta pracy ,,KAROL-MEBLE"KAROL MIROWSKI
Stanowisko: KROJCZA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Wykrawanie materiałów tapicerskich.
Data publikacji: 2018-05-09
Lokalizacja: Nowa Wieś Książęca (wielkopolskie)
Pracodawca: ,,KAROL-MEBLE"KAROL MIROWSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-631 Nowa Wieś Książęca 38, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Wykrawanie materiałów tapicerskich.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KROJCZA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Wieś Książęca
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bralin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: krojczy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Robotnik gospodarczy
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe
Nazwa pracodawcy: ,,KAROL-MEBLE"KAROL MIROWSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Adres pracodawcy:
63-631 Nowa Wieś Książęca 38, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt pod nr 62 78 196 13 lub 510 829 118
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kępiński
Gmina pracodawcy: Bralin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowa Wieś Książęca
Numer budynku pracodawcy: 38
Profil działalności pracodawcy: Produkcja pozostałych mebli.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: krojczy
Data dodania oferty pracy: 09.05.2018
Oferta pracy ważna do: 08.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca biurowa, logistyka, fakturowanie, archiwizacja dokumentów. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe"Gamax" Dorota Zając - 2015-12-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
-poznanie struktury urzędu oraz zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej ( administracja zespolona ) w tym poznanie obowiązujących przepisów prawa w Inspekcji Handlowej,-obsługa administracyjna mediacji- opracowywanie dokumentów dotyczących postępowań mediacyjnych,-archiwizacje dokumentów.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W SZCZECINIE - 2016-01-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
dowóz materiałów budowalnych na place budowy, praca na wywrotce dwuosiowej
K2-Projekt Sp. z o.o. - 2017-08-24 - Chorzów (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Grajewo (podlaskie)
zszywanie odzieży z elementów wykrojonych, przygotowanie wykrojonych elementów do zszywania, kontrola wykonywanej pracy
OASI F.P.U. ROBERT KOŁODZIEJCZYK - 2017-10-24 - Świdnik (lubelskie)
Doradca zawodowy, zatrudnienie na 10 godz. w roku szkolnym, wynagrodzenie za 10 godz. - 1489,44 zl brutto
Zespół Szkolno Przedszkolny w Kraśniku - 2017-06-08 - Kraśnik Dolny (dolnośląskie)
Praca w jednej z największych sieci aptek działających w Norwegii i Szwecji. Obsługa klientów: sprzedaż leków, udzielanie informacji o lekarstwach i sposobie ich użycia, inne usługi farmaceutyczne, ocena jakości leków.Pracodawca poszukuje kandydatów którzy maja prawo do wykonywania zawodu w swoim kraju.WYMAGANIAWykształcenie:Wymagane wyższe + autoryzacja prawa wykonywania zawodu Doświadczenie zawodowe: Wymagane, co najmniej 1 rokZnajomość języków: Język angielski - poziom bardzo dobryZnajomość j. szwedzkiego (podstawowa) będzie dodatkowym atutemInne istotne wymagania:Kandydaci muszą:- umieć pracować w zespole, być elastyczni, pozytywni i zorientowani na obsługę klienta.- podjąć naukę j. szwedzkiego (do poziomu B2)- zadeklarować pozostanie u pracodawcy na okres co najmniej 3 lat- wyrazić zgodę na podjęcie pracy w różnych miejscach Szwecji w zależności od potrzeb- uzyskać uznanie kwalifikacji zawodowych w Szwecji- na prośbę pracodawcy przedstawić 2 referencje od poprzednich pracodawców
AG Johnsen AS for Customer - 2016-03-17 - Norwegia (Norwegia)
analiza dokumentacji technicznej, organizowanie przebiegu prac budowlanych, kierowanie pracą brygady (brygad) roboczej i nadzorowanie bieżących robót, prowadzenie rozliczeń robocizny, materiałów, sprzętu i maszyn, organizowanie pracy podwykonawców na budowie, wykształcenie min. średnie, doświadczenie w branży budowlanej, umiejętność pracy w zespole, dobre zdolności organizacyjne, uprawneinia budowlane mile widziane
INTER MAX Wiesław Puchalski - 2017-08-16 - Przygodzice (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa sprzętu - dźwigu, kontrola nad stanem technicznym powierzonego sprzętu, sumienność i odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań i obowiązków; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe - operator kierowca zwyżki dźwigu (możliwość przyuczenia)
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Kamienica (śląskie)
przygotowywanie śniadań, obiadów, kolacji, pieczenie mięs, gotowanie zup
HOTEL MIRJAN KONRAD OLSZEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-10-05 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
księgowanie umów w systemach firmy, obsługa klienta, pozyskiwanie klienta, obsługa stanowiska kasowego
AGENCJA UBEZPIECZENIOWA WARTUR S.C. MAREK SROGA, TOMASZ SROGA, ŁUKASZ SROGA, PAWEŁ SROGA - 2017-01-24 - Szprotawa (lubuskie)
wg stanowiska
Piekarnia Waldemar, Barbara i Tomasz Rzepka - 2015-11-26 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca na recepcji.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Łajski (mazowieckie)
Pomoc kucharza
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Żory (śląskie)
Murowanie, szalowanie, elewacje, praca : Bytów i okolice
Usługi Ogólnobudowlane M.Gostomski - 2017-07-12 - Parchowo (pomorskie)
1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości,3)księgowanie wpłat na kontach podatników,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)wystawianie postanowień dotyczących zarachowania wpłat,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, tj. upomnienia, tytuły wykonawcze,11)prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych,12)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,13)terminowe zwracanie i rozliczanie nadpłat,14)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,15)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,16)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,17)rowadzenie postępowania w sprawach przeniesienia odpowiedzialności za zaległości podatkowe,18)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,19)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,20)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, instrukcji obiegu dokumentów księgowych, instrukcji kancelaryjnej,21)przestrzeganie i stosowanie przepisów: Ordynacja podatkowa, ustawa o podatkach i opłatach lokalnych, dotyczących zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,22)przestrzeganie przepisów i zasad bhp, a także przepisów ppoż.,23)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,24)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,25)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników
Urząd Miasta Chełm - 2018-08-09 - Chełm (lubelskie)
naprawa samochodów
Auto-Geo-Test Warsztat Samochodowy Roman Knapik - 2017-10-11 - Bytom (śląskie)
Konfekcja, pakowanie.
P.P.H.U. EFEKT SPÓŁKA JAWNA JANUSZ FRĄCKOWIAK I SPÓŁKA - 2017-03-30 - Podzborów (wielkopolskie)
prowadzenie pojazdu ciężarowego
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Sierpc (mazowieckie)
Mechanika samochodów osobowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe - Tomasz Wójcik - 2015-11-26 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
ZARZĄDZANIE PERSONELEM, NEGOCJACJE MIĘDZYNARODOWE W JĘZYKU UKRAIŃSKIM I NIEMIECKIM, OBRÓT FINANSOWY, ANALIZA RYNKU WNP(UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO) I UEWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA FIRMĄ I PROWADZENIE ROZLICZEŃ FINANSOWYCH Z KRAJAMI WNP, SPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW , DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, udzielanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A. w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kandydatem może być osoba:posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, dająca rękojmię prawidłowego wykonywania zadań, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe, albo wobec której nie został wydany prawomocy wyrok warunkowo umarzający postępowanie karne o takie przestępstwo, a także nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne o takie przestępstwo, posiadajaca odpowiednie do zajmowanego stanowiska wykształcenie (co najmniej średnie w zawodzie pielęgniarki) oraz prawo wykonywania zawodu, dająca rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych
Areszt Śledczy - 2017-09-25 - Bytom (śląskie)
ważenie i sprzedaż truskawek, zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
kontakt przez OHP - 2017-05-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
praca na stanowisku blacharza samochodowego,lakierowanie samochodów
Milano Car SC Centrum napraw powypadkowych - 2016-02-04 - Alwernia (małopolskie)
Proste prace budowlane. Praca wyjazdowa aktualnie na terenie Chorzowa. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I BUDOWLANYCH JAF SP. Z O.O. - 2017-02-13 - Rybnik (śląskie)
Wykształcenie średnie techniczne; staż pracy: 5 lat; umowa zlecenie; miejsce pracy: teren kraju;
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Gliwice (śląskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku młodszego referenta ds. projektów i programów nieinwestycyjnych należy m.in.1)przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2)bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3)dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4)gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5)sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6)przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7)sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8)opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9)opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10)pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11)opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12)sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13)przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14)wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15)gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16)przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17)sporządzanie wniosków o płatność projektu;18)monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19)sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20)współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21)kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22)przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23)sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24)prowadzenie dokumentacji projektu;25)przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26)bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27)sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28)prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29)Współpraca z Zespołem projektów i programów inwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.30)organizacja i koordynacja całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów;31)organizacja i koordynacja promocji Związku Gmin Regionu Płockiego, w tym tworzenie, aktualizacja informacji zamieszczanych na stronach internetowych ZGRP oraz portalach społecznościowych we współpracy z poszczególnymi komórkami;32)opracowywanie analiz i rekomendacji dotyczących tworzenia warunków organizacyjnych i instytucjonalnych do wykonywania prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie ZGRP;33)tworzenie i aktualizacja dokumentów strategicznych związanych z systemem gospodarki odpadami;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-04 - Płock (mazowieckie)
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych,
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Bobowa (małopolskie)
jw
Miś Łasuch/ catering - 2016-09-08 - Warszawa (mazowieckie)