STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: 1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości,3)księgowanie wpłat na kontach podatników,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)wystawianie postanowień dotyczących zarachowania wpłat,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, tj. upomnienia, tytuły wykonawcze,11)prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych,12)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,13)terminowe zwracanie i rozliczanie nadpłat,14)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,15)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,16)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,17)rowadzenie postępowania w sprawach przeniesienia odpowiedzialności za zaległości podatkowe,18)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,19)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,20)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, instrukcji obiegu dokumentów księgowych, instrukcji kancelaryjnej,21)przestrzeganie i stosowanie przepisów: Ordynacja podatkowa, ustawa o podatkach i opłatach lokalnych, dotyczących zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,22)przestrzeganie przepisów i zasad bhp, a także przepisów ppoż.,23)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,24)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,25)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników

Data publikacji: 2018-08-09

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości,3)księgowanie wpłat na kontach podatników,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)wystawianie postanowień dotyczących zarachowania wpłat,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, tj. upomnienia, tytuły wykonawcze,11)prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych,12)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,13)terminowe zwracanie i rozliczanie nadpłat,14)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,15)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,16)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,17)rowadzenie postępowania w sprawach przeniesienia odpowiedzialności za zaległości podatkowe,18)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,19)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,20)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, instrukcji obiegu dokumentów księgowych, instrukcji kancelaryjnej,21)przestrzeganie i stosowanie przepisów: Ordynacja podatkowa, ustawa o podatkach i opłatach lokalnych, dotyczących zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,22)przestrzeganie przepisów i zasad bhp, a także przepisów ppoż.,23)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,24)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,25)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Finanse lub rachunkowość

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa faxu i kserokopiarki

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania dodatkowe :1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,5) znajomość ustawy Ordynacja podatkowa,6) znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,7) znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych,8) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,9) bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,10) umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.3.Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarkiBrak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Wydziale Finansowym w terminie do dnia 20 sierpnia 2018 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości osób fizycznych w Wydziale Finansowym ogłoszonej dnia 09 sierpnia 2018 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pacy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260).KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Wydziale Finansowym ogłoszonej dnia 09 sierpnia 2018 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Wydziale Finansowym ogłoszonej dnia 09 sierpnia 2018 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość lub zarządzanielub wyższe i studia podyplomowe z zakresu ekonomii lub finansów lub rachunkowości lub finansów i rachunkowości lub zarządzania,6) co najmniej 6 miesięcy stażu pracy w podatkach lub księgowości lub administracji6.Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy,9)dokumenty potwierdzające 6.miesięczny staż pracy związany z podatkami lub księgowością lub w administracji,10)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,11)oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,12)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,13)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,14)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 3

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.08.2018

Data dodania oferty pracy: 09.08.2018

Oferta pracy ważna do: 20.08.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 09.08.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 09.08.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

FLORYSTA - do 925 PLN

Florysta
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Tuszów Narodowy (podkarpackie)

KASJER-SPRZEDAWCA (NR 2556) - od 2 100 PLN

obsługa klienta, przyjmowanie towaru
MINI MARKET MONIKA ŻELAZIK - 2018-07-12 - Słońsko (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA KAT. C - od 3 000 PLN

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO
GOSPODARKA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Boguchwała (podkarpackie)

KELNER - od 2 100 PLN

Obsługa kelnerska zgodna z wyznaczonymi standardami, utrzymanie w czystości stanowiska pracy oraz wyposażenia
RAJGART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-24 - Rajgród (podlaskie)

STOLARZ - od 2 000 PLN

Wykonywanie prac stolarskich - mozliwość przyuczenia do pracy.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Kosy (pomorskie)

PAKOWACZ-POMOCNIK - od 1 850 PLN

obsługa maszyn i urządzeń pakujących, przestrzeganie standardów HACCP, IFS, BRC
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Święciechowa (wielkopolskie)

POMOCNIK NA BUDOWIE - od 1 750 PLN

Prace pomocnicze na budowie.
ZAKŁAD BUDOWLANY ROMAN BONNA - 2015-12-02 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. BUDŻETU I SPRAWOZDAWCZOŚCI W WYDZIALE BUDŻETU I PODATKÓW - od 2 100 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie Urzędu: https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/410924/files/ogloszenie_podatki.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. budżetu i sprawozdawczości w Wydziale Budżetu i Podatków Urzędu Miejskiego w Tczewie w terminie do dnia 28 lutego 2018 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2018-02-19 - Tczew (pomorskie)

OPIEKUNKA W ŻŁOBKU - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Wągrowiec (wielkopolskie)

KONSULTANT TELEFONICZNY - 14 - 19 PLN

praca przy komputerze, sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych AIG, City, Provident
kontakt przez OHP - 2018-07-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W SAMODZIELNYM REFERACIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku wykonywać będzie wszelkie czynności związane z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą: Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy Pzp..Ważniejsze zadania:1.przeprowadzanie postępowań na dostawy, usługi i roboty budowlane w oparciu o ustawę Pzp.;2.uczestnictwo w tworzeniu rocznego planu finansowego zamówień publicznych;3.współpraca z biurem obsługi prawnej w trakcie przygotowania i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówień publicznych;4.rejestracja i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z wymogami ustawy: Prawo zamówień publicznych;5.ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji w zakresie obsługi procedur zamówień publicznych na roboty budowlane;6.wprowadzanie na bieżąco do Biuletynu Informacji Publicznej wszelkich informacji dotyczących zajmowanego stanowiska. Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.częste kontakty z interesantami;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-07-12 - Słupsk (pomorskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 1 900 PLN

mechanik samochodowy
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Paczkowo (wielkopolskie)

CZYŚCICIEL POJAZDÓW - od 1 850 PLN

Mycie, sprzątanie autobusów oraz pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Świerklaniec (śląskie)

MECHANIK URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH - od 2 000 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Ciechanów (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-04-18 - Biłgoraj (lubelskie)

MAGAZYNIER-KIEROWCA - od 2 000 PLN

obsługa klienta,przyjmowanie i wydawanie towaru na magazynie,dowóz towarów do klientów firmy, kontrola dostarczonego towaru pod względem ilościowym i jakościowym, wynagrodzenie do ustalenia
TAMAR Sp.J. T.K.D.Marchwiccy - 2017-01-11 - Września (wielkopolskie)

PRACOWNIK MONTAŻU - od 2 100 PLN

Produkcja mebli metalowych, obróbka blach oraz lakierowanie proszkowe
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY PRZEMYSŁOWEJ - od 2 100 PLN

sprzedaż towarów handlowych, wystawianie aukcji internetowych, skup rzeczy używanych, wycena biżuterii
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Legnica (dolnośląskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 1 850 PLN

zgodnie ze złożoną ofertą
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Sątoczno (pomorskie)

KELNER (OFERTA PRACY PO STAŻU) - od 1 850 PLN

obsługa kelnerska restauracji i imprez okolicznościowych, rejestracja gości hotelowych
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Biecz (małopolskie)

POMOCNIK STOLARZA - od 1 850 PLN

Przygotowywanie i wyrównanie elementów meblowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Wyrzysk (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. KADROWO-PŁACOWYCH - 997,4 PLN

prowadzenie ewidencji kadrowej
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Piła (łódzkie)

KOWAL - 2 600 - 4 000 PLN

Prostowanie blach.
Ledmex sp. z o.o. - 2016-10-07 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 1 500 PLN

zabezpieczenie bezpieczeństwa wszystkim znajdującym się na terenie sklepu pracownikom i klientom
Rella Investments Sp. z o.o. - 2017-01-23 - Białystok (podlaskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO DO 3,5 T. KAT. B. - od 1 850 PLN

transport przesyłek pocztowych - Skawina/Tarnów
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Skawina (małopolskie)

ELEKTRONIK - od 3 000 PLN

OBOWIĄZKI W ZAKRESIE ELEKTRONIKI I ELEKTROTECHNIKI WYNIKAJĄCE Z PROFILU DZIAŁALNOŚCI FIRMY
ZAKŁAD URZĄDZEŃ DŹWIGNICOWYCH - 2016-07-21 - Rzeszów (podkarpackie)

ROBOTNIK BUDOWLANY (OFPR/16/2541) - od 2 000 PLN

prace ogólnobudowlane, m.in. dekarz, cieśla, zbrojarz, praca od poniedziałku do piątku, w delegacji na terenie kraju
EKA-BUD Bartłomiej Pacut - 2016-10-19 - Limanowa (małopolskie)

MONTAŻYSTA - od 1 850 PLN

Praca przy montażu lamp samochodowych, praca na produkcji.Zorganizowany dojazd z Dębna, Boleszkowic - 10 zł miesięczniePraca na III zmiany 6-14, 14-22, 22-6Giełda pracy w Punkcie w Dębnie 28.04.2016r. godz. 10.00
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)

DYSPOZYTOR W TRANSPORCIE MIĘDZYNARODOWYM - do 3 500 PLN

Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; dobra znajomość jęz. niemieckiego; zakres obowiązków: obsługa giełdy transportowej TIMOCOM, TRANS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
LANG-TRANS TRANSPORT CIĘŻKI JÓZEF LANG - 2017-12-18 - Gliwice (śląskie)