STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: 1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości,3)księgowanie wpłat na kontach podatników,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)wystawianie postanowień dotyczących zarachowania wpłat,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, tj. upomnienia, tytuły wykonawcze,11)prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych,12)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,13)terminowe zwracanie i rozliczanie nadpłat,14)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,15)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,16)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,17)rowadzenie postępowania w sprawach przeniesienia odpowiedzialności za zaległości podatkowe,18)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,19)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,20)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, instrukcji obiegu dokumentów księgowych, instrukcji kancelaryjnej,21)przestrzeganie i stosowanie przepisów: Ordynacja podatkowa, ustawa o podatkach i opłatach lokalnych, dotyczących zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,22)przestrzeganie przepisów i zasad bhp, a także przepisów ppoż.,23)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,24)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,25)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników
Data publikacji: 2018-08-09
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości,3)księgowanie wpłat na kontach podatników,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)wystawianie postanowień dotyczących zarachowania wpłat,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, tj. upomnienia, tytuły wykonawcze,11)prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych,12)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,13)terminowe zwracanie i rozliczanie nadpłat,14)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,15)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,16)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,17)rowadzenie postępowania w sprawach przeniesienia odpowiedzialności za zaległości podatkowe,18)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,19)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,20)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, instrukcji obiegu dokumentów księgowych, instrukcji kancelaryjnej,21)przestrzeganie i stosowanie przepisów: Ordynacja podatkowa, ustawa o podatkach i opłatach lokalnych, dotyczących zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,22)przestrzeganie przepisów i zasad bhp, a także przepisów ppoż.,23)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,24)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,25)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Finanse lub rachunkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa faxu i kserokopiarki
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania dodatkowe :1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,5) znajomość ustawy Ordynacja podatkowa,6) znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,7) znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych,8) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,9) bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,10) umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.3.Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarkiBrak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Wydziale Finansowym w terminie do dnia 20 sierpnia 2018 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości osób fizycznych w Wydziale Finansowym ogłoszonej dnia 09 sierpnia 2018 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pacy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260).KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Wydziale Finansowym ogłoszonej dnia 09 sierpnia 2018 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Wydziale Finansowym ogłoszonej dnia 09 sierpnia 2018 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość lub zarządzanielub wyższe i studia podyplomowe z zakresu ekonomii lub finansów lub rachunkowości lub finansów i rachunkowości lub zarządzania,6) co najmniej 6 miesięcy stażu pracy w podatkach lub księgowości lub administracji6.Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy,9)dokumenty potwierdzające 6.miesięczny staż pracy związany z podatkami lub księgowością lub w administracji,10)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,11)oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,12)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,13)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,14)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 3
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.08.2018
Data dodania oferty pracy: 09.08.2018
Oferta pracy ważna do: 20.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Florysta
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Tuszów Narodowy (podkarpackie)
obsługa klienta, przyjmowanie towaru
MINI MARKET MONIKA ŻELAZIK - 2018-07-12 - Słońsko (kujawsko-pomorskie)
KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO
GOSPODARKA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Boguchwała (podkarpackie)
Obsługa kelnerska zgodna z wyznaczonymi standardami, utrzymanie w czystości stanowiska pracy oraz wyposażenia
RAJGART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-24 - Rajgród (podlaskie)
Wykonywanie prac stolarskich - mozliwość przyuczenia do pracy.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Kosy (pomorskie)
obsługa maszyn i urządzeń pakujących, przestrzeganie standardów HACCP, IFS, BRC
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Święciechowa (wielkopolskie)
Prace pomocnicze na budowie.
ZAKŁAD BUDOWLANY ROMAN BONNA - 2015-12-02 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie Urzędu: https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/410924/files/ogloszenie_podatki.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. budżetu i sprawozdawczości w Wydziale Budżetu i Podatków Urzędu Miejskiego w Tczewie w terminie do dnia 28 lutego 2018 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2018-02-19 - Tczew (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Wągrowiec (wielkopolskie)
praca przy komputerze, sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych AIG, City, Provident
kontakt przez OHP - 2018-07-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku wykonywać będzie wszelkie czynności związane z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą: Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy Pzp..Ważniejsze zadania:1.przeprowadzanie postępowań na dostawy, usługi i roboty budowlane w oparciu o ustawę Pzp.;2.uczestnictwo w tworzeniu rocznego planu finansowego zamówień publicznych;3.współpraca z biurem obsługi prawnej w trakcie przygotowania i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówień publicznych;4.rejestracja i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z wymogami ustawy: Prawo zamówień publicznych;5.ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji w zakresie obsługi procedur zamówień publicznych na roboty budowlane;6.wprowadzanie na bieżąco do Biuletynu Informacji Publicznej wszelkich informacji dotyczących zajmowanego stanowiska. Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.częste kontakty z interesantami;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-07-12 - Słupsk (pomorskie)
mechanik samochodowy
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Paczkowo (wielkopolskie)
Mycie, sprzątanie autobusów oraz pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Świerklaniec (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Ciechanów (mazowieckie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-04-18 - Biłgoraj (lubelskie)
obsługa klienta,przyjmowanie i wydawanie towaru na magazynie,dowóz towarów do klientów firmy, kontrola dostarczonego towaru pod względem ilościowym i jakościowym, wynagrodzenie do ustalenia
TAMAR Sp.J. T.K.D.Marchwiccy - 2017-01-11 - Września (wielkopolskie)
Produkcja mebli metalowych, obróbka blach oraz lakierowanie proszkowe
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż towarów handlowych, wystawianie aukcji internetowych, skup rzeczy używanych, wycena biżuterii
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Legnica (dolnośląskie)
zgodnie ze złożoną ofertą
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Sątoczno (pomorskie)
obsługa kelnerska restauracji i imprez okolicznościowych, rejestracja gości hotelowych
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Biecz (małopolskie)
jw.
Superhobby Market Budowlany Sp. z .o.o - 2016-08-16 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie i wyrównanie elementów meblowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Wyrzysk (wielkopolskie)
prowadzenie ewidencji kadrowej
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Piła (łódzkie)
Prostowanie blach.
Ledmex sp. z o.o. - 2016-10-07 - Gdańsk (pomorskie)
zabezpieczenie bezpieczeństwa wszystkim znajdującym się na terenie sklepu pracownikom i klientom
Rella Investments Sp. z o.o. - 2017-01-23 - Białystok (podlaskie)
transport przesyłek pocztowych - Skawina/Tarnów
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Skawina (małopolskie)
OBOWIĄZKI W ZAKRESIE ELEKTRONIKI I ELEKTROTECHNIKI WYNIKAJĄCE Z PROFILU DZIAŁALNOŚCI FIRMY
ZAKŁAD URZĄDZEŃ DŹWIGNICOWYCH - 2016-07-21 - Rzeszów (podkarpackie)
prace ogólnobudowlane, m.in. dekarz, cieśla, zbrojarz, praca od poniedziałku do piątku, w delegacji na terenie kraju
EKA-BUD Bartłomiej Pacut - 2016-10-19 - Limanowa (małopolskie)
Praca przy montażu lamp samochodowych, praca na produkcji.Zorganizowany dojazd z Dębna, Boleszkowic - 10 zł miesięczniePraca na III zmiany 6-14, 14-22, 22-6Giełda pracy w Punkcie w Dębnie 28.04.2016r. godz. 10.00
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; dobra znajomość jęz. niemieckiego; zakres obowiązków: obsługa giełdy transportowej TIMOCOM, TRANS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
LANG-TRANS TRANSPORT CIĘŻKI JÓZEF LANG - 2017-12-18 - Gliwice (śląskie)