KOORDYNATOR PROJEKTU Wrocław oferta pracy KOMPASS CONSULTING BUCZKOWSKI MACIEJ
Stanowisko: KOORDYNATOR PROJEKTU
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: zarządzanie realizacją projektów od strony merytorycznej i finansowej;realizacja zadań w projektach zgodnie założeniami wniosków o dofinansowanie oraz zasadami realizacji projektów w ramach EFS;realizacja zadań zgodnie z wyznaczonymi harmonogramami w projektach;koordynacja prac członków zespołu projektowego;realizacja działań informacyjno-rekrutacyjnych w projektach;wybór podwykonawców do realizacji zadań w projektach zgodnie z obowiązującymi przepisami;nadzór nad realizacją wsparcia merytorycznego w projektach (szkolenia, doradztwo);przygotowywanie umów, dokumentacji projektowej, raportów;prowadzenie i monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu;zarządzanie ryzykiem w projektach;Umowa zlecenie około 160h w m-cu.Koantakt z pracodawcą: e.soroka (at) kompass-consulting.pl lub 505084058
Data publikacji: 2017-03-03
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: KOMPASS CONSULTING BUCZKOWSKI MACIEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krupnicza 2-4, 50-075 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zarządzanie realizacją projektów od strony merytorycznej i finansowej;realizacja zadań w projektach zgodnie założeniami wniosków o dofinansowanie oraz zasadami realizacji projektów w ramach EFS;realizacja zadań zgodnie z wyznaczonymi harmonogramami w projektach;koordynacja prac członków zespołu projektowego;realizacja działań informacyjno-rekrutacyjnych w projektach;wybór podwykonawców do realizacji zadań w projektach zgodnie z obowiązującymi przepisami;nadzór nad realizacją wsparcia merytorycznego w projektach (szkolenia, doradztwo);przygotowywanie umów, dokumentacji projektowej, raportów;prowadzenie i monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu;zarządzanie ryzykiem w projektach;Umowa zlecenie około 160h w m-cu.Koantakt z pracodawcą: e.soroka (at) kompass-consulting.pl lub 505084058
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR PROJEKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik projektu
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Zarządzanie zespołem
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera, pakietu Office, Internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B, zarządzanie zespołem, obsługa komputera, pakiet Offcie, InternetZNAJOMOŚĆ ZASAD REALIZACJI PROJEKTÓW UNIJNYCH W RAMACH PERSPEKTYWY 2014-2020ZNAJOMOŚĆ RYNKU SZKOLENIOWEGOminimum rok doświadczenia w koordynacji projektów unijnych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: KOMPASS CONSULTING BUCZKOWSKI MACIEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Rokietnicka 15, 62-080 Tarnowo Podgórne, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: poznański
Gmina pracodawcy: Tarnowo Podgórne
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowo Podgórne
Ulica pracodawcy: Rokietnicka
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik projektu
Data dodania oferty pracy: 06.03.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów firmy, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Marcinki (wielkopolskie)
obsługa klienta detalicznego
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Wieluń (łódzkie)
Wycinaniez drewna i płyt meblowych elementów mebli, składanie mebli.
Zakład Stolarski Leszek Leginowski - 2018-01-03 - Tuchom (pomorskie)
Wykonywanie zabiegów fryzjerskich.
LUCYNA BURZYMOWSKA CREATIVE - 2018-01-30 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: wyższe ( licencjat); mile widziane doświadczenie; języka angielski lub niemiecki na poziomie komunikatywnym; obsługa sprzedaży paliw samochodowych; obsługa parkingu dla samochodów ciężarowych (logistyka); dwie zmiany; obsługa komputera; miejsce pracy: Gliwice
"MEGA" Niezgoda i Sulik Spółka Jawna - 2017-05-22 - Gliwice (śląskie)
Firma chętnie przyjmie osoby po kursach do przyuczenia, umiejętność czytania rysunku tchnicznego, wykształcenie techniczne będzie dodatkowym atutem, gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym, dbałość o powierzony sprzęt, sumienne i rzetelne wywiązywanie się z powierzonych zadań, dostosowywanie się do norm oraz procedur BHP i jakości. Firma oferuje stabilne warunki zatrudnienia, możliwość przyuczenia, mozliwość dalszego rozwoju i zdobycia bogatego doświadczenia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy alarysz (at) wrebowa.pl (w tytule e-maila wpisać: Wrębowa Praca).
WRĘBOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Rybnik (śląskie)
Sterowanie procesem rekrutacji, adaptacji nowego pracownika. Ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji. Opieka nad pracownikami zatrudnionymi w Polsce. Współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie czy instytucji.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
MIEJSCE PRACY; CZECHY - KOLIN
SK EXPRES sp zo.o. - 2016-06-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Kierowanie zespołem pracowników, koordynowanie prac związanych z prawidłowym wykonaniem zawartego z klientem kontraktu w zakresie usług czystościowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa koparki, wykonywanie prac budowlanych
Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowo-Handlowe BRUK-TRANS Dawid Rus - 2017-01-17 - Pszczyna (śląskie)
KROJENIE, MODELOWANIE, SZYCIE SUKIEN ŚLUBNYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE ODZIEŻOWE, UMIEJETNOŚĆ KROJENIA, MODELOWANIA, SZYCIA SUKIEN ŚLUBNYCH, 3 LATA DOŚWIADCZENIA
P.P.H. MERCATOR DARIUSZ JAN FILIPCZAK - 2017-05-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie zajęć w przedszkolu z grupą dzxieci od 4 lat do 6 lat.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Kraków (małopolskie)
opracowywanie dokumentacji technicznej, obróbka zdjęć, znajomość rysunku technicznego
Ekomex - Pilśniak Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2017-06-27 - Panki (śląskie)
Konkurs „Wygraj Wesele Marzeń” jest przeznaczony dla osób, które zamierzają wziąć ślub. Dla zwycięzców przeznaczone są nagrody finansowe, w tym nagroda główna: 15 000 zł. Organizatorem konkursu jest Fundacja Przyjazny Świat Dziecka. Szczegóły konkursu dostępne są na stronie internetowej Fundacji.Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:- obsługa biurowa konkursu- weryfikacja zgłoszeń- współpraca z komisją konkursową
Concept Seven Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie ofert, ogłoszeń i aplikacji, również w języku niemieckim,utrzymywanie stałego kontaktu z pracownikami, prace administracyjne, dbanie o dobry wizerunek firmy.Praca w godz. 09:00-17:00
Ewiko Personal Sp. z o.o - 2016-07-20 - Opole (opolskie)
Wymagane prawo jazdy kat. "B".Praca w wymiarze 1/2 lub 3/4 etatu.
"LEON" FIRMA HANDLOWA LESZEK CZARTOSZEWSKI - 2017-09-28 - Racibórz (śląskie)
Zapewnienie utzymania ciągłości i sprawności instalacji i urządzeń używanych w procesie produkcji, opieka i nadzór nad powierzonym parkiem maszynowym, konstruowanie oraz standaryzacja
TBAI Poland Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Wykroty (dolnośląskie)
1. Wymagania niezbędne:Określone w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych; posiadanie obywatelstwa zgodnie z art. 54 ust. 2 pkt 1 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016r., poz. 1870 ze zm.), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność (dotyczy: prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe oraz wymierzenia kary zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi za naruszenie dyscypliny finansów publicznych),posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowegoposiadanie wykształcenia zgodnie z art. 54 ust. 2 pkt 5 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016r., poz. 1870 ze zm.), znajomość regulacji prawnych odnośnie finansów publicznych, rachunkowości, ze szczególnym uwzględnieniem zasad rachunkowości obowiązujących w jednostkach sektora finansów publicznych, prowadzenia gospodarki finansowej jednostki budżetowej, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa zamówień publicznych, Kodeksu Pracy2. Wymagania dodatkowe:doświadczenie zawodowe minimum 3 lata w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych, znajomość przepisów dotyczących zasad wykorzystywania, ewidencjonowania i rozliczania środków finansowych przyznanych na realizację projektów w ramach Programów Unii Europejskiej, znajomość przepisów dotyczących wynagrodzeń, podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku od towarów i usług, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, rachunkowości jednostek sektora finansów publicznych znajomość programów komputerowych, służących do rozliczeń bankowych, tzw. bankowość elektroniczna, do prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz do sporządzania sprawozdawczości budżetowej, (np. Księgowość Optivum, Finanse Optivum, Inwentarz Optivum, Płatnik)3. Zakres wykonywanych zadań na stanowiskuopracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora jednostki dotyczących prowadzenia rachunkowości, prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki, sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych oraz innych związanych z realizacją zadań jednostki, opracowywanie projektów planów finansowych jednostki i ich zmian, dokonywanie bieżącej analizy wykonania planów finansowych i bieżące informowanie kierownika jednostki o stopniu realizacji dochodów i wydatków oraz o prawidłowości wykorzystania środków otrzymanych na wydatki z budżetu (państwa lub jednostki samorządu terytorialnego), zapewnienie prawidłowego i terminowego ustalania i pobierania należności z tytułu dochodów jednostki, naliczanie wynagrodzeń pracowników i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie, naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i Fundusz pracy prowadzenie kart zasiłkowych, sporządzanie deklaracji ZUS, prawidłowe naliczanie i odprowadzanie do urzędu skarbowego należnych podatków oraz sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz rzeczowych składników aktywów obrotowych posiadanych przez jednostkę, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad dokonywania wydatków publicznych, czuwanie nad prawidłowością umów zawieranych przez jednostkę pod względem finansowym, dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego jednostki, organizowanie i nadzorowanie całości prac związanych z inwentaryzacją mienia jednostki,zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych, wykonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki, Sporządzanie i zatwierdzanie cząstkowych rejestrów sprzedaży i zakupu oraz cząstkowej deklaracji VAT-7 w aplikacji VAT.
Powiat Raciborski Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu - 2017-09-25 - Racibórz (śląskie)
praca z rodzinami zastępczymi
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Ryki (lubelskie)
tłumaczenie dokumentów, praca przy komputerze
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Radomsko (łódzkie)
- Sprzątenie na terenie basenu. Dbanie o czystość toalet.- Wynagrodzenie: 500 zł/brutto + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na okres 2 miesięcy: 01.07.2016r. - 31.08.2016r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (25%).- Praca wyłącznie w soboty i niedziele po 5 godzin dziennie w godzinach: 14:00-19:00 - godziny pracy do uzgodnienia. Wykształcenie BEZ znaczenia.Doświadczenie NIE jest wymagane. Osoba BEZ nałogów. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-15:30) (Tel. 32-254-11-27) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Gliwicka 214, 40-860 Katowice) lub e-mail: mdkkatowice (at) poczta.onet.pl
MŁODZIEŻOWY DOM KULTURY - 2016-06-14 - Katowice (śląskie)
praca na terenie powatu zambrowskiego, praca eksploatacyjna, utrzymanie sieci energetycznej, naprawy awaryjne sieci
PGE Dystrybucja S.A. - 2018-06-21 - Zambrów (podlaskie)
Koordynowanie wynajmu aut zastępczych po szkodzie z OC.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Legnica (dolnośląskie)
PROMOCJA MARKI
kontakt przez OHP - 2017-05-15 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie oraz doradztwo w zakresie działalności spółki w obszarze kontroli jakości produktów i części do produkcji, współpraca w zakresie wdrażania i bieżącej analizy systemu i metod kontroli jakości, pomoc i wsparcie procesów produkcyjnych, udzielanie porad w zakresie koordynacji zadań i dzialań w obszarze kontroli jakości i procesów produkcyjnych, szkolenie polskich menedżerów i menedżerów-asystentów TMIP
Toyota Motor Industries Poland sp. z o.o - 2015-12-15 - Łęg (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Planowanie i rozdzielanie produkcji, pozyskiwanie nowych klientów i kontrahentów, zlecanie produkcji, koordynowanie zamówień, współpraca z kontrahentami
FAB-STYLE sp. z o.o. - 2017-07-31 - Tułowice (opolskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy i Białorusi, rozliczanie czasu pracy, zarządzanie grafikiem, codzienny kontakt z pracownikami obcokrajowcami, raportowanie i tworzenie zestawień dotyczących czasu absencji, rotacji, urlopów
MIG.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 342 - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Słupsk (pomorskie)