KOORDYNATOR INWENTARYZACJI-KSIĘGOWA Gliwice oferta pracy OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KOORDYNATOR INWENTARYZACJI-KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Wykstałcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne; doświadczenie zawodowe 3 lata na identycznym lub podobnym stanowisku; umiejętność prowadzenia inwentaryzacji i ewidencji i naliczania amortyzacji majątku trwałego; znajomość zasad księgowania; znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatku VAT oraz podatku dochodowego od osób prawnych z zakresu objętego obowiązkami; dokładność; sumienność; samodzielność; zakres zadań: prowadzenie inwentaryzacji ciągłej; księgowanie faktur i prowadzenie rejestrów VAT zakupu majątku trwałego, sporządzanie dekretów, rozliczanie zakupów; wycena dokumentów majątku trwałego i prowadzenie analitycznej kartoteki i majątku trwałego w tym naliczanie amortyzacji; prowadzenie dziennika korespondencji biura, w tym rejestracja faktur zakupu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2018-12-12
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-117 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykstałcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne; doświadczenie zawodowe 3 lata na identycznym lub podobnym stanowisku; umiejętność prowadzenia inwentaryzacji i ewidencji i naliczania amortyzacji majątku trwałego; znajomość zasad księgowania; znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatku VAT oraz podatku dochodowego od osób prawnych z zakresu objętego obowiązkami; dokładność; sumienność; samodzielność; zakres zadań: prowadzenie inwentaryzacji ciągłej; księgowanie faktur i prowadzenie rejestrów VAT zakupu majątku trwałego, sporządzanie dekretów, rozliczanie zakupów; wycena dokumentów majątku trwałego i prowadzenie analitycznej kartoteki i majątku trwałego w tym naliczanie amortyzacji; prowadzenie dziennika korespondencji biura, w tym rejestracja faktur zakupu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR INWENTARYZACJI-KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, elektryczne
Nazwa pracodawcy:
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-117 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
Prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie nauk technicznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 12.12.2018
Oferta pracy ważna do: 10.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań, prawo jazdy kat. B; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
Inter Chempack Sp z o.o. - 2017-02-03 - Gliwice (śląskie)
Konkurs Wygraj Wesele Marzeń jest przeznaczony dla osób, które zamierzają wziąć ślub. Dla zwycięzców przeznaczone są nagrody finansowe, w tym nagroda główna: 15 000 zł. Organizatorem konkursu jest Fundacja Przyjazny Świat Dziecka. Szczegóły konkursu dostępne są na stronie internetowej Fundacji.Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:- obsługa biurowa konkursu- weryfikacja zgłoszeń- współpraca z komisją konkursowąGodziny pracy 8.00- 16.00.Wynagrodzenie: stawka miesięczna + premia
Concept Seven Sp. z o.o. - 2017-01-11 - Słupsk (pomorskie)
przewożenie osób z i do miejsca pracy, ustalanie godzin pracowników, sprawdzanie wykonywanej pracy, wykonywanie raportów w Excel, rozliczanie pracowników z odzieży roboczej, współpraca z osobami z Ukrainy i Rosji
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Łoziska (mazowieckie)
Dostawa wyrobów piekarskich i cukierniczych do detalicznych punktów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Jabłonów (lubuskie)
Czynności pomocnicze przy produkcji: dowożenie surowców, odwożenie produkcji gotowej, owijanie palet folią, prace porządkowe, wywożenie odpadów produkcyjnych, przygotowanie opakowań
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Łódź (łódzkie)
do uzgodnienia
WYŻSZA SZKOŁA BIZNESU I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - 2018-09-24 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą
EUROPLAST Izabela Rogozińska - 2017-11-28 - Słupsk (pomorskie)
Sprzątaczka biurowa
FIRMA USŁUGOWA BŁYSK EWA BONIECKA G-D - 2018-04-11 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie zabiegów masażu.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
- Omawianie, rozliczania materiału na budowy. Praca w siedzibie firmy oraz na terenie Polski.- Wynagrodzenie: od 2000 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (budowlane). Mile widziane doświadczenie zawodowe. Mile widziane uprawnienia budowlane. Prawo jazdy kat. B, obsługa komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (695-628-357) w godzinach: 09:00-15:00 lub e-mail: p.szkaradek (at) petra.com.pl
PETRA SERVICE Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Katowice (śląskie)
Uzupełnianie towaru w ladach chłodniczych i regałach, prace transportowe z wykorzystaniem wózków ręcznych.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Kraków (małopolskie)
Zlecenia wykonywane według zapotrzebowania w całej Polsce. Przygotowywanie imprez, catering u klienta, przygotowanie produktów.Miejsce wykonywanie pracy: Polska - usługi cateringowe, nocleg i dojazd zagwarantowany przez zleceniodawcę
ART Michał Karpiński - 2017-03-17 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
praca biurowa, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie projektów pism w sprawach urzedowych
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Sławno (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie dostaw towarów i rozmieszczanie na magazynie; konfekcjonowanie i oznaczanie towarów; prowadzenie inwentaryzacji; obsługa sprzętu magazynowego; obsługa drukarki fiskalnej, czytnika kodów i komputera; utrzymywanie porządku na stanowisku pracy;
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Radzionków (śląskie)
Bieżąca obsługa biura, zapewnienie obiegu dokumentów, bardzo dobra organizacja pracy własnej.
EKOL SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-12 - Gdańsk (pomorskie)
poszukiwanie pracowników zagranicznych, kontrola pracy cudzoziemców zatrudnionych w Polsce, legalizacja pobytu cudzoziemców w Polsce, poszukiwanie miejsc zakwaterowania, rekrutacja pracowników z Grecji, uKrainy, Białorusi
Vitworker Sp. z o.o. - 2019-01-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola należności i zobowiązań, prowadzenie dokumentacji, rozmowy telefoniczne i korespondencja w języku obcym
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Królewo (pomorskie)
rozładunek i układanie odzieży
kontakt przez OHP - 2016-04-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
poszukiwanie pracowników ze Wschodu do wykonywania pracy w Polsce
VAS SERVIS Sp. z o. o. - 2018-10-04 - Piaseczno (mazowieckie)
- rekrutacja pracowników oraz szkolenie stanowiskowe,- bezpośrednia, telefoniczna kontrola oraz monitoring wykonywanych prac podległych pracowników,- prowadzenie wymaganej dokumentacji,- realizacja założonych celów w zakresie pozyskiwania zleceń,- budowanie długotrwałych relacji z klientami,- dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług,- zapewnienie prawidłowego bezpieczeństwa na obiektach kontrahenta.
Evres Cleaning - 2017-01-13 - Łódź (łódzkie)
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi zgodznie z Rozporządzenienim Ministra Pracy i Polityki Społecznejz dnia 22 września 2005 roku/ Dz.U.Nr 189, poz. 1598, z późn. zm.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Małomicach - 2017-10-05 - Małomice (lubuskie)
Dozór obiektów handlowych. Praca na terenie Pabianic.
Radar Security Sp. z o.o. - 2018-10-18 - Tuszyn (łódzkie)
pomoc przy murowaniu kominów
FIRMA MAR-POL - LITKOWIEC MARCIN - 2016-07-19 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Kompletowanie dokumentacji oraz tworzenie harmonogramów projektów, planowanie oraz uruchomienie projektów, kierowanie i nadzór nad realizacją projektów, współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, graficzny, handlowy, magazyn), przygotowanie raportów oraz podsumowań
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Siedlce (mazowieckie)
obsługiwanie operacji finansowych
PLANETA- KATARZYNA PATER - 2016-02-18 - Torzym (lubuskie)
1. Prawidłowe zaplanowanie, wdrożenie, monitorowanie, ewaluowanie oraz koordynowanie zadań zapisanych w projekcie oraz organizowanie i koordynowanie pracy Biura Projektu Społecznie odpowiedzialny Wrocław.2. Ścisła współpraca z Liderem Projektu Społecznie odpowiedzialny Wrocław oraz pozostałymi Partnerami.3. Zarządzanie personelem projektu, w tym prawidłowe delegowanie zadań.4. Przygotowywanie dokumentacji sprawozdawczej projektu.5. Koordynowanie realizacji zajęć z zakresu reintegracji zawodowej i społecznej, zgodnie z zapisami ustawy o zatrudnieniu socjalnym.6. Nadzór nad prawidłową realizacją form wsparcia przewidzianych w projekcie.7. Przygotowanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi w ramach projektu.8. Dbanie o prawidłowe wydatkowanie środków finansowych.9. Identyfikacja zagrożeń prawidłowej i terminowej realizacji projektu, proponowanie działań zaradczych i naprawczych oraz wdrażanie procedur korygujących.10. Współpraca ze specjalistą obsługi finansowej projektu, głównym księgowym Centrum i Dyrektorem Centrum w sprawach związanych zaplanowaniem wydatkowania środków projektu.11. Dbałość o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji projektu, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o finansach publicznych oraz o ochronie danych osobowych.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem. FORMA I TERMIN SKŁADANIA OFERT:Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu (decyduje data wpływu dokumentów).Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego, wraz z dopiskiem: Konkurs na stanowisko: koordynator w projekcie Społecznie odpowiedzialny Wrocław w terminie do dnia 27 lutego 2017r. do godziny 14:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.INNE INFORMACJE:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Projekt Społecznie Odpowiedzialny Wrocław jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Oś priorytetowa: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa).Dodatkowych informacji udziela: p. Monika Zentkowska tel. (71) 782-35-15 w godz. 9.00-16.00.Oferta dostępna w sali E, C, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2017-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie pracą, rozdział obowiązków wśród podległego zespołu, przygotowywanie i modyfikacja grafików, czasu pracy, przestrzeganie zasad BHP, współpraca z bezpośrednim przełożonym
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Ustanów (mazowieckie)
Koordynowanie pracy linii kas. Wspieranie kasjerów w ich codziennej pracy. Obsługa klienta na najwyższympoziomie.
Tesco /Polska/ Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Kościerzyna (pomorskie)
KOORDYNACJA PRAC ZESPOŁU, MONITORING PROJEKTU, ZAJMOWANIE SIĘ PLANOWANIEM I ORGANIZACJĄ PROJEKTUWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (W TYM LICENCJAT), ZNAJOMOŚĆ USTAWY O ZATRUDNIANIU CUDZOZIEMCÓW, UMIEJĘTNOŚCI OBSŁUGI PAKIETU MS OFFICE, MIN. 6 MIESIĄCY DOŚWIADCZENIA, J. ROSYJSKI- BRADZO DOBRY, J. UKRAIŃSKI- BARDZO DOBRYPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY PRZED SPOTKANIEM
BIXEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kontrolowanie jakości wytworzonego produktu, - dbanie o czystość iporządek na stanowisku pracy, - realizowanie produkcji według bieżącychplanów produkcyjnych, - obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, -wypełnianie raportów produkcji na komputerze. Praca w godz. 6-14 /14-22
CB S.A. - 2018-09-05 - Chrząstowice (opolskie)