KOORDYNATOR DS.EKSPLOATACYJNO-TECHNICZNYCH Gliwice oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZIELONY ZAKĄTEK"
Stanowisko: KOORDYNATOR DS.EKSPLOATACYJNO-TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: średnie lub wyższe techniczne; doświadczenie w pracy na stanowisku samodzielnym w obsłudze technicznej spółdzielni lub wspólnot mieszkaniowych; znajomość prawa budowlanego z przepisami wykonawczymi; znajomość przepisów dot. spółdzielczości mieszkaniowej; zdolności organizacyjne i umiejętność pracy w zespole; mile widziane uprawnienia budowlane; zakres obowiązków: nadzór nad pracami działu technicznego; organizacja i koordynacja całokształtu spraw eksploatacyjnych i technicznych Spółdzielni; opracowywanie planów remontów i konserwacji budynków; przyjmowanie zgłoszeń; nadzór i zlecanie prac firmom zewnętrznym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2020-07-28
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZIELONY ZAKĄTEK"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-113 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: średnie lub wyższe techniczne; doświadczenie w pracy na stanowisku samodzielnym w obsłudze technicznej spółdzielni lub wspólnot mieszkaniowych; znajomość prawa budowlanego z przepisami wykonawczymi; znajomość przepisów dot. spółdzielczości mieszkaniowej; zdolności organizacyjne i umiejętność pracy w zespole; mile widziane uprawnienia budowlane; zakres obowiązków: nadzór nad pracami działu technicznego; organizacja i koordynacja całokształtu spraw eksploatacyjnych i technicznych Spółdzielni; opracowywanie planów remontów i konserwacji budynków; przyjmowanie zgłoszeń; nadzór i zlecanie prac firmom zewnętrznym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR DS.EKSPLOATACYJNO-TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2466
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.08.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali kierownicy do spraw budownictwa
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZIELONY ZAKĄTEK"
danePracodawcy_nip: 6310102933
danePracodawcy_regon: 001081390
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-113 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: do 07.08.2020r
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2466
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940000
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy: Obsługa Nieruchomości świadczona na zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|132390
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 28.07.2020
Oferta pracy ważna do: 07.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ffbe4815549fc625a472d39fa31c312a
Podobne oferty pracy
-przyjmowanie pojazdów do przeglądu lub naprawy-praca przy naprawie pojazdów samochodowych-dokonywanie wymiany płynów eksploatacyjnych pojazdu-organizowanie, eksploatacja i utrzymywanie w czystości stanowiska pracy
AUTONAPRAWA GRZEGORZ GŁASZEWSKI - 2018-04-18 - Lublin (lubelskie)
wymiana i naprawa ogumienia
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Łask (łódzkie)
- koordynowanie kompleksowej obsługi postępowań o udzielanie zamówień publicznych prowadzonych w Szpitalu Wolskim - nadzór nad przygotowywaniem, prowadzeniem i ogłaszaniem postępowań o zamówienia publiczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, na dostawy m.in. produktów leczniczych, sprzętu medycznego, materiałów i wyposażenia medycznego i niemedycznego, oprogramowania komputerowego, materiałów biurowych, usługi, w tym m.in. usługi serwisu sprzętu medycznego, technicznego, obsługi technicznej budynków i instalacji, wykonania prac projektowych, utrzymania czystości, ochrony osób i mienia, i innych, związanych z bieżącymi potrzebami Szpitala oraz roboty budowlane- udział w pracach komisji przetargowych- prowadzenie i nadzór nad dokumentacją oraz sprawozdawczością Sekcji Zamówień Publicznych w zakresie prowadzonych postepowań o zamówienia publiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, bieżąca kontrola jej kompletności- aktywne uczestnictwo w kontrolach przeprowadzanych przez UZP, inne organy i instytucje zewnętrzne nadzorujące z urzędu pracę Sekcji Zamówień Publicznych, w tym m.in. organ tworzący Szpital Wolski oraz przez audyty wewnętrzne Szpitala- prowadzenie i nadzór nad dokumentacją Sekcji na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Szpitala- dobra współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Szpitala w zakresie realizacji bieżących zadań
Szpital Wolski im. Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie - 2019-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
Odpowiedzialność za sprawne działanie magazynu. Planowanie, nadzór i koordynacja przepływu towarów, dbanie o zgodność stanów magazynowych rzeczywistych z ewidencyjnymi. Współpraca z poszczególnymi działami firmy.
kontakt przez PUP - 2020-01-21 - Karwiniec (dolnośląskie)
Demontaż samochodów
''KAR''STACJA DEMONTAŻU POJAZDÓW KONRAD ZYCH - 2016-10-10 - Elżbiecin (świętokrzyskie)
przyjmowanie dostaw towaru, rozkładanie towaru, przygotowywanie zamówień, załadunek zamówień, sprawdzanie stanów magazynu, współpraca i kontakt z osobami pochodzenia wietnamskiego
LAM INVESTMENT Sp. z o. o. - 2019-10-08 - Marysin (mazowieckie)
1. Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej. 2. Przygotowanie, we współpracy z odpowiednią rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku gdy rodzinie dziecka nie został przydzielony asystent rodziny we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną, planu pomocy dziecku.3. Pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu.4. Zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej.5. Zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających.6. Udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej.7. Przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej oraz współpraca z innymi instytucjami pomocy społecznej, sądami, placówkami oświatowymi, policją, prowadzenie korespondencji, uczestnictwo w zespołach dokonujących okresowych ocen sytuacji dzieci powierzonych w piecze zastępczą oraz rodzin zastępczych, prowadzenie grup wsparcia dla rodzin zastępczych.Praca w siedzibie PCPR w Brzesku oraz praca środowiskowa na terenie powiatu brzeskiego.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-09-21 - Brzesko (małopolskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane.utrzymanie czystości w hotelu.
PHU PETROL Sp. z o.o., Hotel "ZAJAZD POD SZYSZKAMI" - 2016-04-04 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Pomocnicze prace drogowe
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A. - 2018-01-26 - Poddębice (łódzkie)
Sporządzanie dokumentacji projektowych w branży konstrukcyjnej.
FHU PRO-DOM mgr inż. Tomasz Kłosowski - 2020-04-17 - Tarnów (małopolskie)
naprawa i prowadzenie samochodu
PKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-09 - Kozienice (mazowieckie)
zakres obowiązków: prowadzenie procesów rekrutacyjnych;
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
Konkurs „Wygraj Wesele Marzeń” jest przeznaczony dla osób, które zamierzają wziąć ślub. Dla zwycięzców przeznaczone są nagrody finansowe, w tym nagroda główna: 15 000 zł. Organizatorem konkursu jest Fundacja Przyjazny Świat Dziecka. Szczegóły konkursu dostępne są na stronie internetowej Fundacji.Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:- obsługa biurowa konkursu- weryfikacja zgłoszeń- współpraca z komisją konkursową
Concept Seven Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pomoc w pracach w biurze rachunkowym
kontakt przez PUP - 2020-07-16 - Lublin (lubelskie)
obsługa maszyn do obróbki metali, produkcja detali na podstawie przygotowanych programów i rysunków technicznych, oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Gniazdowo (pomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych,prace związane z obsługą administracyjno- biurową.Możliwość nadgodzin.
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Kutno (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Nowa Wieś (mazowieckie)
Kwalifikowanie do uzyskania świadczeń z pomocy społecznej, Praca socjalna z uwzględnieniem przestrzegania zasad etyki zawodowej, Kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do realizacji przyjętych form pomocy, Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych zgodnie z obowiązującymi wzorami,
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE - 2017-08-07 - Słupsk (pomorskie)
- definiuje i wdraża strategię testową- pełni rolę mentora dla innych testerów z zespole- analizuje regression test suite- kieruje projektowaniem, kodowaniem i wykonaniem zaktualizowanych skryptów testowych
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Zabierzów (małopolskie)
Kierowca kat. B: transport towaru.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Kraków (małopolskie)
obsługa magazynu, gdzie przygotowywane są produkty do montażu, obsługa urządzeń i maszyn niezbędnych do montażu mebli, przyjmowanie i wydawanie towarów do montażu oraz już zmontowanych; montaż mebli skrzyniowych i tapicerowanych na podstawie instrukcji montażu oraz rysunków technicznych i inne
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Chrzanów (małopolskie)
- Obowiązki: Systematyczne pozyskiwanie nowych klientów z wyznaczonego terenu. Tworzenie ofert, zamówień, przygotowywanie raportów sprzedaży spotkania z potencjalnymi klientami, realizację powierzonych zadań i celów. Konieczne doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego w wyżej wymienionych branżach.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane minimum 2 letnie doświadczeniem (w tych samych branżach na dokładnie takim stanowisku). Wymagana umiejętność pracy w edytorze tekstu i arkuszu kalkulacyjnym. Poszukujemy osoby na stanowisko przedstawiciel handlowy, mający doświadczenie w zaopatrywaniu firm w branżach automatyki przemysłowej, pneumatyki przemysłowej, hydrauliki przemysłowej lub elektryki. Mile widziany j. angielski. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
Leczenie stomatologiczne objęte wykazem gwarantowanych bezpłatnych świadczeń zdrowotnych lekarza dentysty przysługujących dzieciom i młodzieży do ukończenia 18 roku życia, kobietom w ciąży i połogu oraz pacjentom dorosłym w następującym zakresie:leczenie ogólnostomatologiczne,leczenie protetyczne (wykonywanie ruchomych protez akrylowych); praca w godz. 7.30-18.00, kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 10.00-14.00
Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej - 2016-06-06 - Słupsk (pomorskie)
Praca w magazynie, dowóz towaru do klienta
CENTRALBUD HURTOWNIA INSTALACYJNA - GRUPA SBS ANDRZEJ MIELCAREK SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
komplementowanie towaru-kosmetyki, artykuły chemiczne.
kontakt przez OHP - 2017-10-02 - Łódź (łódzkie)
koordynowanie pracy podleglego zespołu, kontakt z klientem, nadzór nad sprawami kadrowymi
In FACILITY SP. Z O.O. - 2019-05-14 - Dobra (opolskie)
montaż, instalacja, konserwacja instalacji elektrycznych, prace pomocnicze, możliwe prace w delegacji
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Leszno (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
koordynowanie prac w róznych działach, pomoc osobie sprzątającej
PLATFORMA USŁUG Jerzy Piechowiak - 2019-06-19 - Piaseczno (mazowieckie)
- Poszukiwanie pracowników z zagranicy i delegowanie ich do Polski.- Realizowanie zamówień klientów w zakresie zatrudnienia pracowników tymczasowych przez poszukiwanie kandydatów do pracy tymczasowej.- Koordynowanie pracy zatrudnionych pracowników tymczasowych tj. ustalanie grafików pracy i delegowanie zadań.- Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej i dokumentacji personalnej pracowników tymczasowych, tj.: podpisywanie umów, kompletowanie dokumentów, sporządzanie zestawień czasu pracy wraz z miesięcznym rozliczeniem będącym podstawą do wyliczenia wynagrodzenia za pracę; tłumaczenia dokumentów Możliwość zakwaterowania.
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Łódź (łódzkie)