KOORDYNATOR DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY Piątek oferta pracy Leroy Merlin Polska Spółka Z O.O.
Stanowisko: KOORDYNATOR DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 3 300 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: 1. Nadzorowanie procesu reklamacji, 2. Prowadzenie i weryfikowanie dokumentacji fiskalnej, 3. Obsługa klienta
Data publikacji: 2018-11-27
Lokalizacja: Piątek (łódzkie)
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Spółka Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:99-120 Piątek, powiat: łęczycki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Nadzorowanie procesu reklamacji, 2. Prowadzenie i weryfikowanie dokumentacji fiskalnej, 3. Obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 300 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piątek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piątek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kierownicy sprzedaży w marketach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 300 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie w pracy z klientem (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa procesu reklamacji (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Nazwa pracodawcy: Leroy Merlin Polska Spółka Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Adres pracodawcy:
Targowa 72, 03-734 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Targowa
Numer budynku pracodawcy: 72
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy sprzedaży w marketach
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.11.2018
Data dodania oferty pracy: 27.11.2018
Oferta pracy ważna do: 30.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc na budowie.Praca na terenie Małopolski, pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie.
Zakład Ogólnobudowlany "Mal-Bud" Adam Konstanty - 2016-06-07 - Gołkowice Górne (małopolskie)
Przygotowywanie posiłków,Zarządzanie personelem,Kontakt telefoniczny 608-629-144
GTMC SP. Z O.O. - 2016-06-02 - Tczew (pomorskie)
sprzedaż środków czystości oraz urządzeń do sprzątania- praca na terenie Torunia i okolic
PPHU TUDEN SP. Z O.O - 2017-03-31 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
SPRZĄTANIE BIURA
Clar System sp. z o.o. - 2016-03-01 - Słubice (lubuskie)
Odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych oraz prawidłowy przebieg inwentaryzacji
BMF POLSKA Sp. z o.o. - 2018-11-26 - Leżajsk (podkarpackie)
OBSŁUGA KLIENTA, W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA ZLECEŃ, NADZOROWANIE REALIZACJI I ZLECEŃ, OBSŁUGA KONTA NA ALLEGRO, OBSŁUGA INFORMATYCZNA, PRACE BIUROWE (WG POTRZEBY);WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, WYŻSZE, SPRAWNA OBSŁUGA KOMPUTERA, ALLEGRO, KOMUNIKATYWNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, KREATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA, MILE WIDZIANY J. ROSYJSKI;GODZINY: 08:00-16:00
BROWART ARTUR BETIUK - 2018-03-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientem.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-05-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa biura i urządzeń biurowych, kontakt telefoniczny z Klientami, przyjmowanie zamówień. Praca dwuzmianowa w godz. 7.00-17.00 w Kaniowie.
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA "HYBRO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-08 - Kaniów (śląskie)
zapoznanie się ze stanowiskiem pracy, zakresem obowiązków, wdrożenie w obowiązki na zajmowanym stanowisku pod nadzorem opiekuna, obsługa urządzeń produkcyjnych, pakowanie mleka, śmietan, twarogów, masła, sprzatanie na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Sanniki (mazowieckie)
Obsługa administracyjna pracowników tymczasowych, kontakt z klientem , koordynowanie pracy zatrudnionych pracy tymczasowej.
PLUS KADRA SP. Z O.O. - 2018-07-03 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Kontrolowanie budowy, lokalizowanie i korygowanie błędów i niedokładności wykonawczych, prowadzenie dokumentacji budowy, nadzorowanie innych pracowników.
Naczelna Organizacja Techniczna Federacja Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych Rada w Płocku - 2017-07-28 - Płock (mazowieckie)
utrzymywanie porządku na terenie obiektu - banku
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej oraz w nawiązywaniu wzajemnych kontaktów,-przygotowywanie, we współpracy z asystentem rodziny oraz rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku,-zapewnienie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej,-zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających,-udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej,-przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej,-prowadzenie dokumentacji dziecka umieszczonego w pieczy zastępczej zgodnie z art. 38a ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, kierowanie dzieci w pieczy do diagnozy psychofizycznej, kierowanie rodzin zastępczych do badania predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji, na badania lekarskie,-wydawanie opinii w przedmiocie wytoczenia przez kierownika PCPR powództwa o zasądzenie świadczeń alimentacyjnych na rzecz dziecka przebywającego w pieczy zastępczej oraz innych opinii wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, -konsultacje w zakresie oceny sytuacji dziecka, przeprowadzenie i sporządzanie okresowej oceny sytuacji dziecka w pieczy zastępczej,-konsultacje w zakresie oceny rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka, przeprowadzanie i sporzadzanie ocen,-pełenienie funkcji opiekuna procesu usamodzielniania,-pomoc wychowankowi przy tworzeniu indywidualnego programu usamodzielnienia,-sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o dziecku i rodzinie,-współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, sądami, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,-stałe podnoszenie swoich kwalifikacji w zakresie wykonywanych zadań, bieżące zapoznawanie się z przepisami prawa, -współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi powiatowego centrum pomocy rodzinie,-wykonywanie innych poleceń Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OBORNIKACH - 2017-11-16 - Oborniki (wielkopolskie)
praca w godzinach od 07:00 do 16:00; proste prace magazynowe w hurtowni stali
Zakład Metalowy ''AGA'' T. Szwarc,R.Budawski S.J. - 2017-10-24 - Stargard (zachodniopomorskie)
Praca w dziale utrzymania ruchu: naprawa/konserwacja zautomatyzowanych maszyn i urządzeń do produkcji artykułów spożywczych. Praca od pn do sb na 2 zmiany w godz. 6.00 - 14.00 i 14.00- 22.00 w Bielsku - Białej (w Wapienicy).
CD S.A. - 2017-03-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
praca biurowa przy komputerze, obsługa zamówień
JAWA RADLIŃSKI SZYMANEK Sp.j. - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
Dopilnowanie poprawności wykonania prac; nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją konstrukcyjną i architektoniczną; koordynacja podwykonawców różnych branż; bieżące zaopatrzenie w materiały budowlane oraz nadzór nad dostawami;prowadzenie niezbędnej dokumentacji inwestycji w zakresie powierzonych zadań; udział w procesie rozliczania robót i przygotowywania dokumentacji odbioru robót.
Antares Wioletta Kozakiewicz-Jeziorska - 2018-04-05 - Gdańsk (pomorskie)
Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych i profesjonalna obsługa stałych i nowych klientów, sprzedaż materiałów eksploatacyjnych - etykiet i taśm termotransferowych oraz realizowanie planów sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientem i dostawcami, aktualizowanie informacji w systemie CRM i magazynowym, reportowanie wyników. Wymagane wykształcenie min.średnie, doświadczenie 2 lata, prawo jazdy kat. B., dobra znajomość obsługi komputera, komunikatywność, doświadczenie w sprzedaży B2B, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, wysoka kultura osobista, zaangażowanie.
HYPROTECH POLSKA - 2017-05-22 - Łódź (łódzkie)
- Jesteśmy liderem w sprzedaży i serwisowaniu profesjonalnego sprzętu dla gastronomii. Naszym klientom zapewniamy szeroką opiekę biznesową od wykonania projektu technologicznego zaplecza gastronomicznego, poprzez odpowiedni dobór urządzeń, montaż, przeszkolenie pracowników aż po kompleksową opiekę serwisową. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów chcących nawiązać dłuższą współpracę z naszą firmą na stanowisku: Koordynator serwisu.- Zakres obowiązków: koordynacja prac Działu Serwisu, zapewnienie wysokiej jakości usług Działu Serwisu, koordynacja obiegu dokumentacji dot. napraw i przeglądów, optymalizacja kosztów pracy serwisu, współpraca z dostawcami, rozliczanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji serwisowej, nadzór i rozliczanie pracy pracowników Działu Serwisu, realizacja celów budżetowych w zakresie usług serwisowych, współpraca z Działem Inwestycji i Działem Handlowym.- Firma oferuje: praca na pełny etat w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, atrakcyjny pakiet świadczeń: opieka medyczna, karta Multisport, narzędzia niezbędne do pracy, ciekawą, samodzielną pracę pełną wyzwań u lidera w swojej branży, przyjazną atmosferę w miejscu pracy, szkolenia rozwijające umiejętności zarządzania i szkolenia techniczne związane z pracą serwisu, możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego.- Praca: 8:00-16:00 i/lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. pół roku na podobnym stanowisku oraz doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu. Wymagana znajomość pakietu Office, umiejętność ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy, konsekwencja i sumienność, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność budowania pozytywnych relacji interpersonalnych. Mile widziana znajomość j. anielskiego w stopniu dobrym w mowie i podstawowym w piśmie.
M&M GASTRO - 2016-05-25 - Katowice (śląskie)
nadzór nad kontrolą dostaw wysyłek, współpraca z innymi komórkami firmy, dostawcami i odbiorcami, monitoring zużycia surowca i materiałów, nadzór nad dokumentacją
K Investments Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-08-08 - Bytom (śląskie)
- Sprawowanie nadzoru nad serwisem i rozwojem systemów AKPiA i telemetrii funkcjonujących w Spółce. Wdrażanie nowych systemów pomiarowych, automatyki oraz telemetrii.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne o kierunku automatyka lub elektronika. Doświadczenie nie jest wymagane. Uprawnienia elektryczne G1/E do 1 kV. Prawo jazdy kat. B. Znajomość programowania i obsługi sterowników PLC. Znajomość programów narzędziowych do programowania sterowników PLC. Znajomość systemów AKPiA. Znajomość obsługi systemu SCADA. Znajomość czytania dokumentacji technicznej. Znajomość obsługi aplikacji MS Office. Kontakt e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-31 - Katowice (śląskie)
Koordynowanie prac czystościowych podległego zespołu , rekrutacja pracowników , sporządzanie list płac ,sprawdzanie jakości pracy ,wsparcie zespołu w pracach dodatkowych i kwartalnych ( np.czyszczenie maszynowe posadzek ,pranie wykładzin ,mycie okien).
AGRO-SERVICE PIOTR KULAK - 2016-11-17 - Opole (opolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
wydawanie produkcji do szwalni, wydawanie dodatków, kontrola jakości, etykiety
kontakt przez OHP - 2016-04-07 - Chorzów (śląskie)
Kandydat musi posiadać wiedzę na temat systemów telekomunikacyjnych z uwzględnieniem architektury tych systemów oraz występujących w nich interfejsów, wiedza na temat protokołów telekomunikacyjnych, znajomość systemu NetAct oraz produktów OSS, ZAKRES OBOWIĄZKÓW: definiowanie, planowanie i poprawne wdrożenie strategii testowania, wyznaczanie kierunków rozwojowych w dziedzinie testowania oprogramowania, definiowanie zadań zespołu testerów, przygotowywanie planu testów, współpraca z zespołami programistycznymiPraca na czas określony : 15.06.2017 - 14.06.2018miejsce pracy: Wrocław, ul. Wołowska,sala H
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w nowo otwartym salonie stylizacji paznokci w C. H. Marino, praca na umowę o dzieło, wynagrodzenie prowizja.Kontakt z pracodawcą tel. 575-704-740 lub KLEO000 (at) OP.PLInformacja o ofercie w sali H
KLAUDYNA STASZEWSKA ABC KASY FISKALNE + USŁUGI KOSMETYCZNE - 2016-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Obsługa konsumentów.
BELOWSKA MARIA-P.U.H."MALTOMEX" - 2018-03-27 - Pionki (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów anglojęzycznych oraz francuskojęzycznych dla szkoły językowej, pozyskiwanie klientów wewnętrznych - nauczycieli oraz native speakerów mowiących biegle w obu językachpraca na umowę na czas nieokreślony, praca na dwie zmiany w godzinach 8:00-16 i 16:00-24 :00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)