Praca KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 26 ofert pracy KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA.

KOORDYNATOR DS OBSŁUGI KLIENTA - od 2 800 PLN

Bieżąca współpraca z klientem, odpowiedzialność za prowadzenie procesów zamówien związanych z realizacją umów handlowych. Budowanie relacji handlowych z klientem.
STAPOL Piotr Staszków - 2021-03-25 - Człuchów (pomorskie)

KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 600 PLN

Koordynacja procesów realizacji zamówień klientów zewnętrznych, nadzór nad ich terminową i jakościową realizacją. Uzgodnienia techniczne z klientami i działem projektowym. Tworzenie ofert i wycen dla klientów, dotyczących konkretnych projektów mebli chłodzących i gastronomicznych. Współpraca z magazynem, działem produkcji nad realizacją zamówienia klienta. Zadania obejmują stały kontakt z klientem w sprawach związanych z konkretnym zamówieniem, a także koordynację procesu instalacji urządzenia czy rozwiązania na obiekcie klienta, nadzór nad realizacją montażu oraz przygotowanie protokołów odbiorczych. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8-16.
FOLLETT EUROPE POLSKA Spółka zo.o. - 2020-10-08 - Mokry Dwór (pomorskie)

KOORDYNATOR DS OBSŁUGI KLIENTA - od 2 700 PLN

Optymalizacja wysyłek do klienta;Wprowadzanie zamówień klienta do systemu; Koordynowanie zamówień klienta, w tym potwierdzanie terminu realizacji, tworzenie list wydań, awizowanie przesyłek oraz fakturowanie; Bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z Klientami (odpowiadanie na pytania, wyjaśnianie wątpliwości, aktywne poszukiwanie rozwiązań, sprzedaż)Archiwizacja dokumentacji sprzedażowej;Terminowe wykonywanie zadań, prawidłowość i terminowość informacji przekazywanych na inne stanowiska.
RADPOL S.A. - 2019-10-16 - Człuchów (pomorskie)

KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 6 148 PLN

Praca polegająca na wykonywaniu wielojęzycznych połączeń z klientami, partnerami oraz działami wewnętrznymi firmy. Monitorowanie problemów istniejących klientów, którzy potrzebują wsparcia nietechnicznego. Działanie jako punkt centralny dla klientów, partnerów, inżynierów i managerów pomocy. Przyjmowanie nietechnicznych zapytań i przekazywanie ich oraz monitorowanie aż do osiągnięcia rozwiązania.● Zapewnienie wsparcia dla CSR w odniesieniu do działania i eskalacji,wszystkie działania związane z obsługą klienta w odpowiedzialny i profesjonalny sposób.● Prowadzić i uczestniczyć w projektach, może to być Pomoc techniczna, RMA lub inne.Pomoc w pisaniu procedur i instrukcji pracy, aby zapewnić przestrzeganie zasad firmyPromowanie pozytywnego wizerunku produktu, umiejętności technicznych
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Kraków (małopolskie)

KOORDYNATOR DS OBSŁUGI KLIENTA - od 2 520 PLN

kordynowanie pracy na linii kas; wystawianie faktur ;zasilanie kas samoobsługowych, obsługa klienta na najwyższym poziomie
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2017-11-09 - Szamotuły (wielkopolskie)

KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 470 - 2 648 PLN

Organizacja pracy zespołu, obsługa kasy fiskalnej , przyjmowanie reklamacji, dwie zmiany 6.00-14.00, 16.00-24.00, praca także w soboty i niedziele, docelowo praca na czas nieokreślony
TESCO (POLSKA) SP. Z O.O - 2017-07-31 - Bogatynia (dolnośląskie)

KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 648 PLN

Praca w Punkcie Obsługi Klienta. Nadzór nad linią kas, robienie zwrotów, reklamacji, wystawiannie faktur oraz sprzedaż paczek, bonów i papierosów.Dwie zmiany: 6.00-15.00 oraz 15.00-24.00.Pracodawca prosi o dostaczeniie CV do sklepu TESCO - Punkt Obsługi Klienta.
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Krapkowice (opolskie)

KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 470 PLN

koordynowanie praca linii kas, obsługa klienta, przyjmowanie należności
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 000 PLN

obsługa klienta, kontrola i zarządzanie umowami leasingu, koordynacja procesu zamawiania pojazdów, zarządzanie reklamacjami, bieżące wsparcie klienta, tworzenie raportów, prowadzanie analiz i przygotowywanie rekomendacji dla flot (klient biznesowy)
Clar System S. A. - 2017-03-29 - Warszawa (mazowieckie)

KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania linni kas, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, prowadzenie dokumentacji, sporządzanie raportów.
Tesco Polska Sp. z o. o. - 2017-02-27 - Łomża (podlaskie)

KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 400 PLN

Koordynowanie pracy linii kas. Wspieranie kasjerów w ich codziennej pracy. Obsługa klienta na najwyższym poziomie. Mogą być osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
TESCO POLSKA SPÓŁKA Z O.O - 2017-01-17 - Lubartów (lubelskie)

KOORDYNATOR DS OBSŁUGI KLIENTA - od 2 600 PLN

koordynowanie pracy linii kas
"TESCO" POLSKA SP. Z O.O. - 2016-12-29 - Rawicz (wielkopolskie)

KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 470 PLN

Koordynowanie pracy linii kas. Wspieranie kasjerów w ich codziennej pracy. Obsługa klienta na najwyższympoziomie
Tesco Polska Sp. z o.o. - 2016-12-27 - Kościerzyna (pomorskie)

KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 600 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-09-02 - Starogard Gdański (pomorskie)

KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 600 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-09-02 - Starogard Gdański (pomorskie)

KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 470 PLN

Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, koordynowanie i nadzór nad pracą kasjerek
TESCO POLSKA Spółka zo.o Kraków - 2016-08-11 - Żary (lubuskie)

KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 470 PLN

Koordynowanie pracy linii kas. Wspieranie kasjerów w ich codziennej pracy. Obsługa klienta na najwyższympoziomie.
Tesco Polska Sp. z o.o. - 2016-08-10 - Kościerzyna (pomorskie)

KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 2 648 PLN

Organizacja pracy zespołu, obsługa kasy, przyjmowanie reklamacji, praca także w soboty i niedziele
TESCO (POLSKA) SP. Z O.O - 2016-07-07 - Bogatynia (dolnośląskie)

KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

Wymagania • Wykształcenie minimum średnie • Znajomość branży i trendów rynkowych • Umiejętność pozyskiwania zaangażowania pracowników • Komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta • Nastawienie na realizację wyznaczonych zadań, gotowość do zaangażowania się w realizację strategii firmy • Umiejętność wpływania na innych, negocjacji • Umiejętność planowania i organizacji pracy
Tesco /Polska/ Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)

KOORDYNATOR DS OBSŁUGI KLIENTA - od 2 285 PLN

Rozwiązywanie problemów klientów; zasilanie stanowiskkasowych; kordynowanie pracy na linii kas; wystawianie faktur i przyjmowanie zwrotów; obsługa kas
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-06-13 - Szamotuły (wielkopolskie)

KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

koordynowanie pracy na linii kas, wspieranie kasjerów, obsluga klienta
TESCO (Polska) Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

Koordynowanie pracy linii kas. Wspieranie kasjerów w ich codziennej pracy. Obsługa klienta na najwyższympoziomie.
Tesco /Polska/ Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Kościerzyna (pomorskie)

KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 250 PLN

Wykształcenie minimum średnie• Znajomość branży i trendów rynkowych• Umiejętność pozyskiwania zaangażowania pracowników• Komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta• Nastawienie na realizację wyznaczonych zadań, gotowość do zaangażowania się w realizację strategii firmy• Umiejętność wpływania na innych, negocjacji• Umiejętność planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania• Odpowiedzialność, samodzielność, uczciwośćOferujemy[Godzina zakończenia pracy] : 00:15
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-03 - Starogard Gdański (pomorskie)

KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 750 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Reprezentowanie firmy od strony realizacji projektów; Rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami;Udział w negocjacjach oraz bieżąca współpraca z klientami zewnętrznymi; Przygotowywanie ofert i umów,Dbałość o realizację projektów zgodnie z ustalonym zakresem, budżetem, harmonogramem itp.,Koordynacja prac poddostawców współpracujących przy realizacji projektów; Krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe. WYMAGANIA:Wykształcenie wyższe techniczne o profilu elektrycznym, energetycznym; Mile widziane doświadczenie w branży energetycznej;Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; Otwartość w kontaktach interpersonalnych; Chęć do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności; Umiejętność pracy zespołowej, rozwinięte umiejętności organizacyjne; Znajomość pakietu MS Office; Gotowość do wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych.
EthosEnergy Poland S.A. - 2015-04-27 - Lubliniec (śląskie)