KOORDYNATOR DS. MARKETINGU Z DUŃSKIM. Gdańsk oferta pracy RICOH POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KOORDYNATOR DS. MARKETINGU Z DUŃSKIM.
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Koordynacja planowania i realizacji programów marketingowych z udziałem wewnętrznych i zewnętrznych zainteresowanych stron.Planowanie działań wewnętrznych i zewnętrznych, targów, szczytów itd.. Współpraca z dostawcami, partnerami, dealerami, konsultantami. Koordynacja prac projektantów graficznych i innych członków zespołu w celu zapewnienia odpowiednich rozwiązań marketingowych. Optymalizacja strony internetowej, bazy danych i materiałów marketingowych.
Data publikacji: 2017-10-31
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: RICOH POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynacja planowania i realizacji programów marketingowych z udziałem wewnętrznych i zewnętrznych zainteresowanych stron.Planowanie działań wewnętrznych i zewnętrznych, targów, szczytów itd.. Współpraca z dostawcami, partnerami, dealerami, konsultantami. Koordynacja prac projektantów graficznych i innych członków zespołu w celu zapewnienia odpowiednich rozwiązań marketingowych. Optymalizacja strony internetowej, bazy danych i materiałów marketingowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie poufne. Uzależnione od doświadczenia. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR DS. MARKETINGU Z DUŃSKIM.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik do spraw marketingu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, wcześniejsze doświadczenie w marketingu, dobre zrozumienie mechanizmów internetowych, w tym CRM, bardzo dobra znajomość MS Office (Excel, PowerPoint, Word), biegła znajomość języka angielskiego oraz skandynawskiego. Miejsce pracy: Gdańsk Oliwa. Osoby zainteresowane proszonę są o przesyłanie CV za pomocą formularza: https://joboffice.traffit.com/public/an/119
Nazwa pracodawcy:
RICOH POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie CV za pomocą formularza: https://joboffice.traffit.com/public/an/119
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw marketingu
Data dodania oferty pracy: 31.10.2017
Oferta pracy ważna do: 30.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
masaż karku, głowy, barkówwsparcie przy evencie, rozdawanie gadżetów, wsparcie konferansjera
kontakt przez OHP - 2017-03-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż mięsa i wyrobów mięsnych
Zakłady Mięsne "NETTER" - 2016-08-11 - Ozorków (łódzkie)
Zarządzanie pracownikami, ustalanie grafiku pracy, logistyczne organizowanie pracy, w razie konieczności praca wraz z pracownikami.Oferta pracy wyłącznie dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.Praca na dwie zmiany, godziny pracy do ustalenia.Miejsce pracy WrocławKontakt z pracodawcą: 602 135 558
Security & Cleaning System Sp. z o.o. - 2018-01-09 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie przeróbek odzieży, wszywanie zamków, zwężanie, skracanie itp.
KREACJA - USŁUGI KRAWIECKIE JADWIGA TÓTH - 2015-12-03 - Bełchatów (łódzkie)
odnoszenie szkła z pieca na wyznaczone miejsce
kontakt przez OHP - 2016-05-11 - Chełm (lubelskie)
Transport towarów ciągnikiem siodłowym z naczepą.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Transportowe " NOTEX"s.c - 2017-06-19 - Bochnia (małopolskie)
wystawianie aukcji, przywożenie i wysyłanie towaru z Niemiec, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta sieciowego
EUFORIA Izabela Rurarz - 2016-12-14 - Gubin (lubuskie)
koordynacja działań personalnych w agencji pracy zatrudniających cudzoziemców z krajów WNP
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Sosnowiec (śląskie)
Staż dla osoby do 30 roku życia zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy realizowany w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kolbuszowskim (III)" PO WER. Praca w godz od 10:00 do 17:00 oraz w soboty od 9:00 do 13:00.Zapoznanie się z asortymentem towaru jego oznakowaniem, doradztwo w doborze oferowanego towaru, wycena towaru,eksponowanie towaru, dbanie o wybstrój i estetykę sklepu, nauka obsługi kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kolbuszowa (podkarpackie)
PRACA Z PRACOWNIKAMI Z UKRAINY - POMOC PRACOWNIKOM Z UKRAINY WSPRAWACH CODZIENNYCH (WIZYTY W BANKU, WIZYTY W URZĘDACH, ULEKARZA ITP.) - DOWÓZ PRACOWNIKÓW DO PRACY - DBANIE O STANNIERUCHOMOŚCI, W KTÓRYCH MIESZKAJĄ PRACOWNICY - POMOC PRZYSPORZĄDZANIU DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ
APN Service sp. z o.o. sp.k. - 2018-04-20 - Opole (opolskie)
- Koordynator szkoleń odpowiedzialny jest za prawidłowy przebieg procesu organizacji projektów szkoleniowych. Odpowiada on za organizację szkoleń otwartych i zamkniętych na terenie Polski. Do obowiązków koordynatora należy, w szczególności: Prowadzenie negocjacji handlowych z kontrahentami, organizacja i obsługa szkoleń na terenie całego kraju.- W trakcie podróży służbowych pracodawca zapewnia zakwaterowanie w hotelu, o standardzie ok. 3 gwiazdkowym.- W trakcie podróży służbowej pracownik otrzymuje śniadanie, obiad, serwis kawowy (kawa, herbata, woda mineralna, kruche ciasteczka). W razie projektów wielodniowych Pracodawca zapewnia także kolację. - Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8.00-16.00 - lecz praca ma charakter zadaniowy: duża ilość wyjazdów służbowych. Wymaganie wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B oraz doświadczenie w kierowaniu pojazdami tej kategorii. Wymagane umiejętności: zwięzłe formułowanie wypowiedzi, gotowość do częstych podróży służbowych na terenie całego kraju, poczucie odpowiedzialności za powierzone projekty, zaangażowania w wykonywaną pracę.
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Katowice (śląskie)
wymagane są umiejętności budowlane, w szczególności umiejętności w wykańczaniu wnętrz i wykonywaniu dociepleń i elewacji1 zmianawynagrodzenie: od 2000 do 2500 zł brutto
IZABELA GLUMIŃSKA SKLEP WIELOBRANŻOWY - 2017-07-25 - Raszków (wielkopolskie)
- Koordynacja i zarządzanie działalnością Incident/ Problem/ Change Management- Wykonywanie zadań Incident/ Problem/ Change Management zgodnie z wymogami lokalnymi i globalnymi, -Ustalanie priorytetów i przekazywanie spraw i problemów do właściwych Incident/ Problem/ Change Management itp.- Wsparcie w raportowaniu, -Przygotowanie dokumentacji dot. podejmowanych działań -Bieżący monitoring procesu- Ścisła współpraca z innymi obszarami IT: wdrożenia, architektura, bezpieczeństwo, utrzymanie systemów
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, utrzymanie porządku na swoim stanowisku,pomoc przypracach w kuchni.Sporządzanie zamówień towarów.Utrzymanie sali lokalu wnależytym porządku.Obsługa kasy fiskalnej
BAR "KOLOROWA" S.C. - Henryk Pogoda i Maria Pogoda - 2016-10-05 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Wałbrzych (dolnośląskie)
czynności związane z przygotowaniem posilków
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Iłża (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTA ZGODNIE Z PROCEDURĄ FIRMY
MIXUM SP.ZO.O. - 2018-06-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Tworzenie standardów obsługi administracyjnej dla biura oraz procedur usprawniających pracę firmy,Koordynacja i nadzór nad zaopatrzeniem, dystrybucją oraz rozliczeniem materiałów administracyjnych i usług na potrzeby biura,Prowadzenie telefonicznej, mailowej oraz osobistej obsługi kontrahentów firmy,Koordynacja umów w zakresiezapewnienia i utrzymania na odpowiednim poziomie usług imateriałów administracyjnych (Internet, telefonia stacjonarna i komórkowa, terminale płatnicze, ochrona i konwojowanie wartości, wyposażenie, usługi kurierskie, flota samochodowa, umowy serwisowe i utrzymania lokali itp.),Prowadzenie rozliczeń i kalkulacji finansowej wykonywanych usług i ponoszonych wydatków, wystawianie rachunków i zaświadczeń,Rekrutowanie i prowadzenie spraw kadrowych pracowników (motywowanie, ocena, rozwój, szkolenie),Organizacja pracy własnej oraz koordynacja pracowników w sposób zapewniający realizację ilościowych i jakościowych celów zawartych w operacyjnych planach działania,Nadzór nad zgłoszeniami dotyczącymi działalności firmy, koordynowanie działań firmy dla dotrzymania zobowiązań terminowych wynikających z umów z kontrahentami,Dbanie o prawidłowe relacje i komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy,Wsparcie właściciela w realizacji bieżących zadań,Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji elektronicznej i papierowej prowadzonych przez firmę inwestycji.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Zarządzanie grupą pracowników porządkowych, bieżące monitorowanie wskaźników jakości i wydajności pracy, nadzór nad realizacją wytyczonych celów.
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2017-03-17 - Lublin (lubelskie)
Organizowanie transportu krajowego i międzynarodowegoOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV na adres e-mail: spedycja.plonsk (at) o2.pl
GO-TRANS Sp. z o.o., Sp. k. - 2017-01-27 - Płońsk (mazowieckie)
analiza dokumentacji projektowej, sporządzanie przedmiarów robót, ofert, kosztorysów, zapytań ofertowych dla podwykonawców, dokumentacji podwykonawczej oraz zamówień,wynagrodzenie do uzgodnienia
DAN-STAL Budownictwo Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż i rozliczanie imprez, wczasów, biletów autokarowych, lotniczych, ubezpieczeń; poznanie systemów rezerwacyjnych Merlin, Iris, Euroticzat, Voyager i innych; przygotowanie ofert turystycznych i wysyłka do klientów; prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Ruda Śląska (śląskie)
rozwiązywanie zgłaszanych reklamacji, zasilenie stanowisk kasowych w pieniądze, rozwiązywanie problemów z systemem kas i innym wyposażeniem.
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
sporządzanie not korygujących, przygotowywanie upomnień podatkowych, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, bankami i urzędami
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Rokiciny (łódzkie)
Magazynier/Operator maszyn
HR CONSULTING Sp. z o.o. - 2016-07-01 - Robakowo (wielkopolskie)
utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami firmy, prezentacja produktów firmy, przygotowywanie ofert, umiejętność koordynowania pracy między działami, wpsólpraca z copywraiterami i działem SEO, aktywny udział przy wdrażaniu usług life chat oraz automatyzacji marketingu, umiejętność podstawowej obsługi Facebook
SOCIAL BANKING S.A. - 2017-05-29 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta, dbanie o swoje stanowisko pracy, aktywna sprzedaż, dokumentacja asortymentu.
1. "On & Ona Fashion" Magdalena Kuryłowicz 2. Wspólnik S.C. F.H. "L'Elegance" Magdalena Kuryłowicz - 2017-06-29 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Koordynowanie prac podległych pracowników, nadzór nad realizacją założonych norm produkcji, wsparcie działu handlowego oraz działu rekrutacji.
Lavoro Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Tychy (śląskie)
nadzór nad podległymi pracownikami,praca na terenie gminy Gniewkowo
USŁUGI LEŚNE ASLAS LIPIŃSKI ANDRZEJ - 2016-12-28 - Suchatówka (kujawsko-pomorskie)