KOORDYNATOR PRACY ALTERNATYWNYCH DZIAŁÓW SPRZEDAŻY Poznań oferta pracy SOCIAL BANKING S.A.
Stanowisko: KOORDYNATOR PRACY ALTERNATYWNYCH DZIAŁÓW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami firmy, prezentacja produktów firmy, przygotowywanie ofert, umiejętność koordynowania pracy między działami, wpsólpraca z copywraiterami i działem SEO, aktywny udział przy wdrażaniu usług life chat oraz automatyzacji marketingu, umiejętność podstawowej obsługi Facebook
Data publikacji: 2017-05-29
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: SOCIAL BANKING S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:RYMERA 7, 61-407 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami firmy, prezentacja produktów firmy, przygotowywanie ofert, umiejętność koordynowania pracy między działami, wpsólpraca z copywraiterami i działem SEO, aktywny udział przy wdrażaniu usług life chat oraz automatyzacji marketingu, umiejętność podstawowej obsługi Facebook
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + premie
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KOORDYNATOR PRACY ALTERNATYWNYCH DZIAŁÓW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wysoka kultura osobista
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Doświadczenie mile widziane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub przy wdrażaniu nowych projektówo, bsługa komputera - Excel, Power Point, obsługa programów CRM, dobra dykcja
Nazwa pracodawcy: SOCIAL BANKING S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
PIEKARY 12A, 61-823 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: zgłoszenia e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: PIEKARY
Numer budynku pracodawcy: 12A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 29.05.2017
Oferta pracy ważna do: 12.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Tarnów Opolski (opolskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTÓW BANKU, SPRZEDAŻ USŁUG BANKOWYCH ITP
BANK ZACHODNI WBK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-28 - Dębica (podkarpackie)
malowanie konstrukcji z użyciem sprzętu alpinistycznego
"GRAPEVINE" Sp. z o. o. - 2018-04-20 - Kozienice (mazowieckie)
Kompleksowa naprawa pojazdów samochodowych, obsługa pomocy drogowej.
AUTO-SERWIS - 2018-07-25 - Wiśnicz Mały (małopolskie)
Wykształcenie brak wymagań; mile widziane doświadczenie na produkcji; dokładność, rzetelność, chęci do pracy; zakres obowiązków: kontrola wizualna produktów; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice;
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Gliwice (śląskie)
Prace blacharskie i dekarskie
DACH-SERWIS Dariusz Similski - 2018-07-31 - Zgierz (łódzkie)
prace biurowe, tłumaczenie dokumentów, obsługa klientów, praca w godz. 9.00-14.00 cztery dn w tygodniu
ROTAS MIECZYSŁAW DZIURUŃ - 2016-10-03 - Bogatynia (dolnośląskie)
kontrola pracy pracowników, nadzór nad jakością wykonywanych usług, zabezpieczenie nadzorowanego obiektu
AUCHAN POLSKA SP. Z O.O. - 2017-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
- Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 4400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 4 lata doświadczenia w branży IT. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, bd MySQL i Server 2003. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
-identyfikowanie potrzeb, inicjalizowanie działań, sugerowanie nowych pomysłów i strategi,-działania w zakresie dotyczącym przedsiębiorstwa i jego rozwoju,-kojarzenie partnerów do podejmowania wspólnych przedsięwzięć, w tym partnerów zagranicznych z Ukrainy i Białorusi.
Mazury Job Sp. z o.o. - 2016-04-20 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
montaż instalacji
EKORYNIEC S.C. MARZENA DARIUSZ RYNIEC - 2018-06-29 - Siutkówek (kujawsko-pomorskie)
Koszenie traw, pielęgnacja drzew i krzewów, roboty porządkowe na terenach zieleni, sprzątanie obiektów, mycie okien, odśnieżanie chodników i parkingów.
CITY COMPLEX - MACIEJ CIBOROWSKI - 2018-09-10 - Jarosław (podkarpackie)
Murowanie, tynkowanie, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Kraków (małopolskie)
Rejestratorka medyczna
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Częstochowa (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa koparki gąsienicowej.Praca na terenie kraju.WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, uprawneinia do obsługi koparki gąsienicowej, 6 m-cy doświadczenia.KONTAK Z PRACODAWCĄ: tel. 502 084 696
Firma Handlowo- Usługowo- Transportowa Arkadiusz Bieniek - 2015-12-03 - Buków (śląskie)
Osługa recepcji
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Grójec (mazowieckie)
czyszczenie elementów kosstrukcji po spawaniu
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Koło (wielkopolskie)
Opieka nad dziećmi w wieku 1,5 - 3,5 lat. Działalność opiekuńcza oraz wychowawcza. Prowadzenie zajęć dla dzieci.
FUNDACJA "BOMALIHU" - 2018-02-22 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, wykształcenie wyższe, 2 lata doświadczenia
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2016-07-06 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Sprzedaż lodów, obsługa klienta, dbanie o czystość stanowiska
Małgorzata Jędrusik-Róg - 2016-06-23 - Opole (opolskie)
telefoniczna sprzedaż produktów, oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
JANTOŃ SA Sp.K - 2017-03-01 - Dobroń (łódzkie)
ROZŁADUNEK/ZAŁADUNEK TOWARU, ZABEZPIECZENIE TOWARU, SPRAWDZANIE STANÓW MAGAZYNOWYCH, WYDAWANIE TOWARU, OBSŁUGA WÓZKA WIDŁOWEGOWYMAGANIA: UPRAWNIENIA DO OBSLUGI WÓZKA WIDŁOWEGOPRACA W GODZINACH 08:00-16:00
BAULIDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Asysta pasażerska, odprawa biletowo-bagażowa, obsługa bagażu opóźnionego, obsługa kasy biletowej.Wysokość wynagrodzenia: do uzgodnienia z pracodawcą. Równoważny system czasu pracy. Zmiany planowane różnie - nie ma stałych godzin. Kolejna umowa o pracę na czas określony.Kontakt mailowy: rekrutacja (at) lsas.aero
LS AIRPORT SERVICES S.A. - 2016-04-25 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Przemienne wykonywanie pracy na różnych stanowiskach w kuchni.Współodpowiedzialność za miejsce pracy - przestrzeganie standardów zgodnie z regulacjami HACCP.Sprawdzanie kompletności potraw.Przygotowywanie i serwowanie dań gorących i zimnych do bufetu, z menu oraz dania z karty.Współprojektowanie nowych potraw.Współodpowiedzialność za jakość dań wychodzących z kuchni.Bardzo dobra znajomość potraw/dań.
kontakt przez OHP - 2017-05-04 - Niemcy (Niemcy)
Kompleksowa koordynacja realizacji projektów inwestycyjnychWspółpraca z projektantami, urzędami i odpowiednimi instytucjami w zakresie przygotowania i przeprowadzenia procesu inwestycyjnegoObsługa posprzedażowa klientówNadzorowanie prac wykonywanych na rzecz klientówDbanie o jakość i terminowość wykonania zleconych pracOrganizowanie pracy własnej i skuteczna koordynacja realizacji zleconych zadańSporządzanie dokumentacji, zestawień i archiwizacja dokumentówPraca w godz.8.00-16.00
APiON spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. - 2017-05-25 - Słupsk (pomorskie)
organizacja pracy biura projektu, kontakt z Urzędem Pracy i instyucjami pośredniczącymi, przygotowanie wniosku o płatnosci PEFS
CENTRUM EDUKACJI I WSPARCIA "RES-GEST" - 2016-10-13 - Tarnów (małopolskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Budowlane STEF-POL - 2017-10-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Nadzór nad podległymi pracownikami, odpowiedzialność za terminową realizację zleceń, nadzór i wstępna kontrola jakości wyrobu w trakcie realizacji zlecenia.
"Legipol" Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Prowadzenie KPiR. Kontaktowanie się z urzędami: ZUS, Urząd Skarbowy. Odbieranie dokumentów od klienta. Prowadzenie ZUS, PIT, VAT. Wynagrodzenia.
KONTULARI Sp. z o. o. - 2018-07-18 - Gdańsk (pomorskie)