KONSULTANT DS.WSPÓLPRACY Z ZAGRANICĄ Łódź oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: KONSULTANT DS.WSPÓLPRACY Z ZAGRANICĄ

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: 1.Realizacja procedur administracyjnych związanych z legalizacją pobytu i pracy cudzoziemców na terenie RP2. Pomoc w uzyskiwaniu przez pracowników tymczasowych/zleceniobiorców-cudzoziemców dokumentów legalizujących pobyt,pracę oraz spraw meldunkowych,spraw związanych z uzyskaniem numeru Pesel,zakładaniem rachunków bankowych3. Bieżąca obsługa innych spraw pracowników tymczasowych/zleceniobiorców-cudzoziemców zatrudnianych w polsce oraz współpraca z działem kadr i płac w całym procesie zatrudnienia począwszy od nawiązania stosunku pracy(podpisanie umowy,badania lekarskie) porozliczanie czasu pracy i innych czynności kadrowo-płacowych4.Organizacja i koordynowanie najmu miejsc noclegowych dla pracowników tymczasowych/zleceniobiorców- cudzoziemców5.Realizacja innych czynności kadrowo-płacowych wyznaczonych przez przełożonego6. Tłumaczenia dokumentów z języka polskiego na ukraiński/rosyjski i odwrotniemiejsce wykonywania pracy ul. Nowy Jozefów 70, 94-406 Łódź a także każde miejsce na terenie Polski gdzie pracodawca będzie prowadził działalność

Data publikacji: 2020-01-28

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Realizacja procedur administracyjnych związanych z legalizacją pobytu i pracy cudzoziemców na terenie RP2. Pomoc w uzyskiwaniu przez pracowników tymczasowych/zleceniobiorców-cudzoziemców dokumentów legalizujących pobyt,pracę oraz spraw meldunkowych,spraw związanych z uzyskaniem numeru Pesel,zakładaniem rachunków bankowych3. Bieżąca obsługa innych spraw pracowników tymczasowych/zleceniobiorców-cudzoziemców zatrudnianych w polsce oraz współpraca z działem kadr i płac w całym procesie zatrudnienia począwszy od nawiązania stosunku pracy(podpisanie umowy,badania lekarskie) porozliczanie czasu pracy i innych czynności kadrowo-płacowych4.Organizacja i koordynowanie najmu miejsc noclegowych dla pracowników tymczasowych/zleceniobiorców- cudzoziemców5.Realizacja innych czynności kadrowo-płacowych wyznaczonych przez przełożonego6. Tłumaczenia dokumentów z języka polskiego na ukraiński/rosyjski i odwrotniemiejsce wykonywania pracy ul. Nowy Jozefów 70, 94-406 Łódź a także każde miejsce na terenie Polski gdzie pracodawca będzie prowadził działalność

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + praca w dni wolne

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy jest to praca tymczasowa?: 1

Nazwa stanowiska: KONSULTANT DS.WSPÓLPRACY Z ZAGRANICĄ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik agencji pracy tymczasowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.01.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- min.6 miesięczny staż pracy w Agencji Parcy Tymczasowej- umiejętność bardzo dobrej znajomości języka ukraińskiego- umiejętność znajomości prawa pracy w stopniu podstawowym,ustawy o pracownikach tymczasowych w stopniu zaawansowanym,przepisów i procedur legalizujących pobyt i pracę cudzoziemców na terenie RP- zaangażowanie,odporność na strs,dyspozycyjność

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowaniemiejsce wykonywania pracy ul. Nowy Jozefów 70, 94-406 Łódź a także każde miejsce na terenie Polski gdzie pracodawca będzie prowadził działalność

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: m. Łódź

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łódź

Ulica pracodawcy: Milionowa

Numer budynku pracodawcy: 91

danePracodawcy_nrKraz: 9172

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik agencji pracy tymczasowej

Data dodania oferty pracy: 28.01.2020

Oferta pracy ważna do: 11.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 28.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 28.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?95e52168a814b9d3eddfe6cc9bc019c1

Podobne oferty pracy

KONSULTANT DS. CIT - od 5 500 PLN

- Wykonywanie zleconych prac. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych.- Znajomość języka angielskiego jest wymagana do komunikacji wewnątrz firmy (firma międzynarodowa) oraz do kontaktowania się z zagranicznymi klientami firmy z terenu Europy.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5500 zł brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 01.02.2019 r. do 31.01.2022 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 01.02.2019 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe na kierunku międzynarodowe stosunki gospodarcze lub doradztwo podatkowe. Wymagany minimum rok doświadczenia zawodowego w obszarze BPO/SSC (BUSINESS PROCESS OUTSOURCING lub SHARED SERVICE CENTER). Wymagana znajomość pakietu MS OFFICE w szczególności MS EXCEL, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana bardzo dobra (min. B1) znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Katowice (śląskie)

KONSULTANT - SPRZEDAWCA W SALONIE T-MOBILE (12/12) - od 2 000 PLN

osoby zarejestrowane do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Gliwice (śląskie)

HOSTESSA - do 12 PLN

obsługa degustacji
kontakt przez OHP - 2016-04-26 - Sosnowiec (śląskie)

MŁODSZY ELEKTRYK R99/0667-220/16 - od 1 850 PLN

utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń w dobrym stanietechnicznym; wykonywanie planowych remontów urządzeń i maszyn; kontrola urządzeń w procesie produkcji oraz eksploatacji; diagnozowanie stanu elementów, układów i urządzeń elektrycznych; wykonywanie planowych remontów urządzeń i maszyn; bieżąca konserwacja, naprawy maszyn i urządzeń; terminowe wykonywanie powierzonych napraw i konserwacji
ATLANTA POLAND S.A. - 2016-02-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SALOWA - od 14,7 PLN

pomoc w opiece nad pacjentami NZOZ "MD CARE" w Dworakach Staśkach, sprzątanie pomieszczeń
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "MD CARE" Sp. z o.o. - 2019-11-13 - Dworaki-Staśki (podlaskie)

SPRZEDAWCA SPRZĘTU SPORTOWEGO - od 2 000 PLN

sprzedaż sprzętu sportowegoobsługa klientaobsługa kasy fiskalnej i programu magazynowego
P.P.H.U. JERZY Lidia Nieboras - 2017-11-02 - Dzięgielów (śląskie)

KONSULTANT DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA - 1 017,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- telefoniczna i mailowa obsługa klientów poprzez udzielanie podstawowych informacji dotyczących przesyłek paczkowych i paletowych,- bieżąca współpraca i kontakt z oddziałami firmy w celu uzyskania informacji potrzebnych do profesjonalnej obsługi klientów,- obsługa interwencji i skarg zgłaszanych pisemnie i telefonicznie poprzez klientów,- przyjmowanie i wyjaśnianie skarg,- anulowanie zleceń,- obsługa adresów interwencyjnych i wykonywanie czynności z tym związanych.
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)

KONSULTANT - do 14 PLN

ankieter telefoniczny
kontakt przez OHP - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)

POZOSTALI HYDRAULICY I MONTERZY RUROCIĄGÓW - 997,4 PLN

Pozostali hydraulicy i monterzy rurociągów
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Choszczno (zachodniopomorskie)

ROBOTNIK MAGAZYNOWY 41A - od 11,36 PLN

przepakowywanie kosmetyków, praca ze skanerem
HR Progress sp. z o.o. - 2016-03-24 - Błonie (mazowieckie)

KONSULTANT INFOLINII MEDYCZNEJ - od 2 250 PLN

Odbieranie połączeń od pacjentów, osób, które już mają wykupione ubezpieczenie medyczne i chcą z niego skorzystać, umawianie wizyt lekarskich, specjalistycznych, badań laboratoryjnych i diagnostycznych.
PZU ZDROWIE SA - 2019-10-18 - Gdańsk (pomorskie)

KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 2 250 PLN

Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, dbanie o ekspozycję sklepu.
Super- Pharm Gdańsk 077 - 2019-03-14 - Gdańsk (pomorskie)

KONSULTANT KOSMETYCZNY - od 100 PLN

ustala pracodawca
kontakt przez OHP - 2016-09-26 - Limanowa (małopolskie)

OPERATOR OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE (CNC) [PRACA W BYTOMIU] - od 3 400 PLN

- Praca na obrabiarce: produkcja dużych części metalowych (części od 100 kg). Praca w Bytomiu.- Wynagrodzenie: 3400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę tymczasową na 6 miesięcy z możliwością podpisania kolejnej umowy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + czasami soboty, niedziele. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy na obrabiarkach (przerwa w zawodzie nie może być dłuższa niż 2 lata). Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-18:00) (Tel. 797-458-095, 733-363-501) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: info (at) ccmcc.pl
CCM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Bytom (śląskie)

SANITARIUSZ - od 2 250 PLN

zgodny z zakresem czynności, obowiązków i uprawnień sanitariusza Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KOSZALINIE - 2019-02-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER WYDANIA TOWARU - od 3 000 PLN

-kompletacja zamówień,-przygotowywanie zamówień do wysyłki,-magazynowanie palet.
kontakt przez PUP - 2019-07-30 - Wola Krzysztoporska (łódzkie)

KONSULTANT TELEFONICZNY - 1 850 - 2 000 PLN

telefoniczna rejestracja klientów, umawianie, raportowanie wyników
ARSTELE Arkadiusz Nowak - 2016-10-20 - Zielona Góra (lubuskie)

KONSULTANT DS. BENEFITÓW I WYNAGRODZEŃ - od 11 600 PLN

Aktywne opracowywanie i wdrażanie strategii wynagrodzeń i benefitów firmy, uczestniczenie w projektowaniu, ulepszaniu i wdrażaniu polityk i procesów,(programy motywacyjne, testy porównawcze, klasyfikacja stanowisk pracy), zarządzanie wynagrodzeniami, kontakty z dostawcami firmy, doradztwo, definiowanie i zarządzanie wdrażeniem i harmonizacją i integracją pakietów wyangrodzeń i świadczeń, warunków zatrudnienia i płac dla firm z obecnych i przyszłych krajów, prowadzenie projektów usprawniających system odszkodowań i świadczeń na poziomie globalnym, wdrażanie programów oraz polityk świadczeń dotyczących podstawowych wynagrodzeń, nagórd rocznych, premii oraz programów motywacyjnych w 37 krajach.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Łódź (łódzkie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 1 750 PLN

PROWADZENIE SKLEPU
KARPATY SP Z O. O. - 2015-12-21 - Rzeszów (podkarpackie)

KONSULTANT SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ - od 100 PLN

sprzedaż bezpośrednia kosmetyków
kontakt przez OHP - 2019-01-16 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)

KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 850 PLN

- Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie nowych technologi (tablety, komputery, telefony komórkowe, smartfony, SmartTV) klientom z Ukrainy oraz Rosji oraz przyjmowanie reklamacji. Obsługa zapytań klientów z języku rosyjskim i ukraińskim poprzez telefon, e-mail, chat, zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami przypisanymi do każdego projektu. Realizacja wyznaczonych przez przełożonego celów oraz wskaźników ilościowych, wartościowych, jakościowych w zakresie obsługi klientów. Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Pracodawcę. Dbałość o współpracę i dobre relacje w zespole. Budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek Pracodawcy.- Komunikowanie się z zespołem oraz język komunikacji w firmie w języku angielskim. Sporządzania notatek w systemie w języku angielskim.- Wynagrodzenie: 2850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony: 20.05.2019 r. do 19.05.2022 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 9:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego w stopniu C1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Katowice (śląskie)

KONSULTANT-SPRZEDAWCA W DROGERII (278 (STAZ-FP) - 997,4 PLN

Oferta stażu-FPObsługa klienta, doradztwo w zakresie kosmetyków, obsługa kasy fiskalnej, zamawianie i przyjmowanie towaru, dbanie o estetyczny wygląd sklepu, dbanie o należytą ekspozycje towaru.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Karczew (mazowieckie)

CUSTOMER SERVICE SPECIALIST - CROATIAN SPEAKER (WARSZAWA/ZDALNIE) - od 4 500 PLN

bieżąca obsługa klientów z rynku chorwackiego (telefoniczna/e-mail), dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-11 - Warszawa (mazowieckie)

POMOCNICZY ROBOTNIK POLOWY - 2 - 3 PLN

zbiór owoców borówki amerykańskiej
kontakt przez OHP - 2017-08-23 - Żabno (podkarpackie)

MONTER KONSERWATOR SIECI WOD-KANALIZACYJNEJ - 2 100 - 3 000 PLN

Umiejętności dot. montażu, konserwacji, remontów i usuwania awarii na sieciach i instalacjach wod-kanalizacyjnych. Praca od 7-15
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o - 2018-03-29 - Ozimek (opolskie)

KASJER - do 13,5 PLN

Obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Katowice (śląskie)

OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO - od 1 850 PLN

Wystawianie aukcji na platformach internetowych, prowadzenie korespondencji z klientami, obsługa zamówień, nadawanie przesyłek, pakowanie paczek, obsługa zwrotów i reklamacji.Kontakt osobisty w godz. 10.00-13.00.
Przedsiębiorstwo Handlowe BENOTTI Benedykt Kluczek - 2016-06-01 - Siedlce (mazowieckie)

KIEROWCA SAMOCHODU OSOBOWEGO - od 2 500 PLN

Usługi transportowe
USŁUGI TRANSPORTOWE DAMIAN KRÓLIK - 2016-02-03 - Dobrzyca (wielkopolskie)