KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA Gdańsk oferta pracy Super- Pharm Gdańsk 077
Stanowisko: KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: do 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, dbanie o ekspozycję sklepu.
Data publikacji: 2019-03-14
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Super- Pharm Gdańsk 077
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Targ Sienny 7, 80-806 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, dbanie o ekspozycję sklepu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach: 8-16,10-18,14-22.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.04.2019
Data zakończenia pracy: 04.04.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: brak. Miejsce pracy: Gdańsk Główny. Kontakt telefoniczny: 797-709-077.
Nazwa pracodawcy: Super- Pharm Gdańsk 077
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Targ Sienny 7, 80-806 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Targ Sienny
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 14.03.2019
Oferta pracy ważna do: 02.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze stanowiskiem.
Krzysztof Jankowski Karczma pod Topolami Catering, Garmażerka - 2018-02-13 - Konopki Młode (podlaskie)
telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2016-04-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie wyrobów betonowych zgodnie z dokumentacją techniczną w uwzględnieniu z przełożonym.
"Styl-Bet" Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Jurewicz i Paradowski Sp. J. - 2016-07-19 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA (ODBIERANIE POŁĄCZEŃ PRZYCHODZĄCYCH),- OBSŁUGA MAILOWA
kontakt przez OHP - 2016-04-28 - Gdynia (pomorskie)
Zarządzanie systemami Winkows AD oraz środowiskiem VMware, konfiguracje i administrowanie systemami backupu, wspołpraca z wszystkimi pracownikami działu IT na terenie kraju oraz za granicą
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Białystok (podlaskie)
różne prace porządkowe, budowlane
Firma Handlowo-Usługowa "COMPLEX" Czesław Zajma - 2018-04-04 - Sosnowiec (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.
"CZES-INSTAL" LISIŃSKA CZESŁAWA RYPIN - 2018-01-09 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
-odbieranie połączeń przychodzących- umawianie wizyt klientów w serwisach- rejestracja zleceń- inne czynności biurowe
kontakt przez OHP - 2017-10-02 - Myślenice (małopolskie)
Przyjmowanie zamówień kasowanie obsługa kasy fiskalnej
Bożena Radyńska Bar Pycha - 2016-06-10 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
prace zbrojarskie przy budowie dróg i mostów - praca na terenie kraju
STACH-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-07 - Ropa (małopolskie)
Główne obowiązki:- planowanie, organizowanie i realizowanie zamierzeń inwestycyjno remontowych, w tym opracowywanie programów inwestycyjnych, przygotowywanie planów remontów, prowadzenie i nadzór nad realizacją zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w systemie zleconym oraz rozliczanie działalności inwestycyjno remontowej, w celu prowadzenia prawidłowej gospodarki nieruchomościami;- bieżące analizowanie przydzielonych środków finansowych na rok kalendarzowy, w celu sprawowania nadzoru nad przygotowywaniem i realizowaniem planu wydatków budżetowych Oddziału w zakresie pozostającym we właściwości sekcji;- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem przez podległych pracowników zadań nt. gospodarki nieruchomościami, w celu prawidłowego wykonywania zadań wynikających ze szczegółowych zakresów obowiązków i uprawnień oraz praczleconych do realizacji przez przełożonych;- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem dokumentacji przetargowej dla przewidzianych do realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych, w celu właściwej realizacji zamierzeń inwestycyjno remontowych;- prowadzenie gospodarki rzeczowymi składnikami majątku będącego w zarządzie Oddziału w zakresie gospodarkinieruchomościami, w celu realizacji przepisów;- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem i realizacją umów cywilnoprawnych, w celu zarządzania nieruchomościami.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórychczynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach od 7.30 do 15.30;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: wyższe techniczne, budowlane lub ekonomiczne.Wymagania niezbędne:- znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, gospodarki nieruchomościami, KPA, finansów publicznych;- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o Straży Granicznej;- umiejętność obsługi pakietu biurowego Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu);- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, współpracy z pracownikami;- komunikatywność i kreatywność;- umiejętność argumentowania i konsultacji kwestii drażliwych;- posiadania 2 lat doświadczenia zawodowego w gospodarowaniu nieruchomościami (utrzymanie obiektów budowlanych we właściwym stanie technicznym) oraz w zarządzaniu grupą pracowników;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie wykształcenia na kierunku gospodarka nieruchomościami;- umiejętność obsługi programów komputerowych;- umiejętność przygotowywania dokumentacji przetargowej na zadania budowlane;- posiadanie uprawnień budowlanych (konstrukcyjne lub elektryczne lub sanitarne lub teletechniczne);- umiejętność obsługi programów typu CAD oraz programów kosztorysowych;- znajomość przepisów Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego SG;- posiadanie 1 roku doświadczenia na stanowisku kierowniczym.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-11-22 - Racibórz (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż i doradztwo
Małgorzata Fedro HELLO - 2016-09-05 - Gryfice (zachodniopomorskie)
ochrona zakładu pracy
SECRET-SERWIS Agencja Ochrony Mienia i Osób - 2017-05-08 - Chorzów (śląskie)
Obsługa klientów T-MobileSprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez sieć T-MobileRealizacja indywidualnych planów sprzedażyObsługa posprzedażna abonentów sieci T-Mobile
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Kościerzyna (pomorskie)
Celem pracy jest przygotowanie wdrożenia i przekazanie klientowi systemu teleinformatycznego do użytkowania. W tym celu analizuje oczekiwanie klientów związane z systemem teleinformatycznym. Planowanie i przygotowanie rozwiązania w odpowiedzi na zdiagnozowane potrzeby, prowadzenie prezentacji przyjętych rozwiązań. W zakresie obowiazków konsulatanta mieszczą się również zadania zawodowe związane z tworzeniem dokumnetacji systemu teleinformatycznego oraz przygotowaniem i prowadzeniem szkoleń dla użytkowników systemu. Konsyltant zapewnia również wsparcie merytoryczne i i techniczne zarówno w procesie wdrażania systemu teleinforamatycznego, jak również w fazie jego eksploatacji u uzytkownika. Sala H
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Wrocław (dolnośląskie)
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, sanitariatów, klatek schodowych oraz obejścia.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 14:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (12:00-14:00) (Tel. 32-202-17-45) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Żelazna 32, 41-506 Chorzów) lub e-mail: firma (at) kzasa.pl
KOLEJOWE ZAKŁADY AUTOMATYKI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-12 - Chorzów (śląskie)
obsługa infolinii wychodzącej
Fundacja "Szlachetny Bohater" - 2018-01-24 - Poznań (wielkopolskie)
Udzielanie klientom informacji nt. aktualnej oferty handlowej. Przyjmowanie i pozyskiwanie zamówień poprzez kontakt telefoniczny, mailowy. Obsługa stałych klientów. Prowadzenie badań ankietowych dotyczących zapotrzebowania na produkty firmy.
Progres Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-02-01 - Straszyn (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
zapewnienie wsparcia technicznego uzytkownikom systemu , zastosowanie i udział w tworzeniu nowych wersji oprogramowania
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Kraków (małopolskie)
Umiejętność opieki i pielęgnacji Koni POLO.Biegła znajomość j. hiszpańskiego. Opieka oraz pielęgnacja Koni POLO. Prowadzenie szkoleń Koni POLO.Współpraca z trenerem gry w Polo. Przygotowanie Koni do udziału w turniejach.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Śliwniki (wielkopolskie)
- zgodnie ze stanowiskiem
Mariusz Rudzki USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE - 2018-08-13 - Gdynia (pomorskie)
jw.
ONEY POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Olkusz (małopolskie)
Serwisowanie i naprawy mechaniczne sprzętu budowlanego i ogrodniczego
"Sek-Bud" Sebastian Śmierciak - 2019-02-25 - Nowy Sącz (małopolskie)
kierowanie punktem handlowym, zawieranie umów sprzedaży, przygotowywanie ofert, rozliczenia finansowo - magazynowe
SUPRA Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Żyrardów (mazowieckie)
główny energetyk
Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi - 2017-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
Profesjonalna telefoniczna obsługa Klientów sieci Plus GSM - infolinia przychodząca Doradztwo i pomoc w wyborze produktów/usług dopasowanych do potrzebklienta
Work Service S.A. - 2017-11-22 - Łódź (łódzkie)
jw
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Warszawa (mazowieckie)