KIEROWNIK SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCIWYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Racibórz oferta pracy Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu

Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCIWYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- planowanie, organizowanie i realizowanie zamierzeń inwestycyjno remontowych, w tym opracowywanie programów inwestycyjnych, przygotowywanie planów remontów, prowadzenie i nadzór nad realizacją zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w systemie zleconym oraz rozliczanie działalności inwestycyjno remontowej, w celu prowadzenia prawidłowej gospodarki nieruchomościami;- bieżące analizowanie przydzielonych środków finansowych na rok kalendarzowy, w celu sprawowania nadzoru nad przygotowywaniem i realizowaniem planu wydatków budżetowych Oddziału w zakresie pozostającym we właściwości sekcji;- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem przez podległych pracowników zadań nt. gospodarki nieruchomościami, w celu prawidłowego wykonywania zadań wynikających ze szczegółowych zakresów obowiązków i uprawnień oraz praczleconych do realizacji przez przełożonych;- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem dokumentacji przetargowej dla przewidzianych do realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych, w celu właściwej realizacji zamierzeń inwestycyjno remontowych;- prowadzenie gospodarki rzeczowymi składnikami majątku będącego w zarządzie Oddziału w zakresie gospodarkinieruchomościami, w celu realizacji przepisów;- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem i realizacją umów cywilnoprawnych, w celu zarządzania nieruchomościami.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórychczynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach od 7.30 do 15.30;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: wyższe techniczne, budowlane lub ekonomiczne.Wymagania niezbędne:- znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, gospodarki nieruchomościami, KPA, finansów publicznych;- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o Straży Granicznej;- umiejętność obsługi pakietu biurowego Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu);- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, współpracy z pracownikami;- komunikatywność i kreatywność;- umiejętność argumentowania i konsultacji kwestii drażliwych;- posiadania 2 lat doświadczenia zawodowego w gospodarowaniu nieruchomościami (utrzymanie obiektów budowlanych we właściwym stanie technicznym) oraz w zarządzaniu grupą pracowników;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie wykształcenia na kierunku gospodarka nieruchomościami;- umiejętność obsługi programów komputerowych;- umiejętność przygotowywania dokumentacji przetargowej na zadania budowlane;- posiadanie uprawnień budowlanych (konstrukcyjne lub elektryczne lub sanitarne lub teletechniczne);- umiejętność obsługi programów typu CAD oraz programów kosztorysowych;- znajomość przepisów Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego SG;- posiadanie 1 roku doświadczenia na stanowisku kierowniczym.

Data publikacji: 2018-11-22

Lokalizacja: Racibórz (śląskie)

Pracodawca: Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- planowanie, organizowanie i realizowanie zamierzeń inwestycyjno remontowych, w tym opracowywanie programów inwestycyjnych, przygotowywanie planów remontów, prowadzenie i nadzór nad realizacją zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w systemie zleconym oraz rozliczanie działalności inwestycyjno remontowej, w celu prowadzenia prawidłowej gospodarki nieruchomościami;- bieżące analizowanie przydzielonych środków finansowych na rok kalendarzowy, w celu sprawowania nadzoru nad przygotowywaniem i realizowaniem planu wydatków budżetowych Oddziału w zakresie pozostającym we właściwości sekcji;- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem przez podległych pracowników zadań nt. gospodarki nieruchomościami, w celu prawidłowego wykonywania zadań wynikających ze szczegółowych zakresów obowiązków i uprawnień oraz praczleconych do realizacji przez przełożonych;- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem dokumentacji przetargowej dla przewidzianych do realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych, w celu właściwej realizacji zamierzeń inwestycyjno remontowych;- prowadzenie gospodarki rzeczowymi składnikami majątku będącego w zarządzie Oddziału w zakresie gospodarkinieruchomościami, w celu realizacji przepisów;- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem i realizacją umów cywilnoprawnych, w celu zarządzania nieruchomościami.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórychczynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach od 7.30 do 15.30;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: wyższe techniczne, budowlane lub ekonomiczne.Wymagania niezbędne:- znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, gospodarki nieruchomościami, KPA, finansów publicznych;- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o Straży Granicznej;- umiejętność obsługi pakietu biurowego Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu);- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, współpracy z pracownikami;- komunikatywność i kreatywność;- umiejętność argumentowania i konsultacji kwestii drażliwych;- posiadania 2 lat doświadczenia zawodowego w gospodarowaniu nieruchomościami (utrzymanie obiektów budowlanych we właściwym stanie technicznym) oraz w zarządzaniu grupą pracowników;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie wykształcenia na kierunku gospodarka nieruchomościami;- umiejętność obsługi programów komputerowych;- umiejętność przygotowywania dokumentacji przetargowej na zadania budowlane;- posiadanie uprawnień budowlanych (konstrukcyjne lub elektryczne lub sanitarne lub teletechniczne);- umiejętność obsługi programów typu CAD oraz programów kosztorysowych;- znajomość przepisów Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego SG;- posiadanie 1 roku doświadczenia na stanowisku kierowniczym.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCIWYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali kierownicy do spraw budownictwa

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.12.2018

Nazwa pracodawcy:
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymogów formalnych:1. życiorys i list motywacyjny;2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;3. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;4. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwoskarbowe ;5. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwapolskiego;6. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;7. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego;8. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą"POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawąz dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2018, poz. 412 ze zm.).Inne dokumenty:1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystaćz pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;2. kopie świadectw pracy;3. kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów uzupełniających.Dokumenty należy składać osobiście /lub przesyłać/ od dnia:23 listopada 2018 r. do dnia 7 grudnia 2018 r. pod adresem:pod adresem:Śląski Oddział Straży GranicznejWydział Kadr i Szkoleniaul. Dąbrowskiego 247-400 RacibórzDane osobowe klauzula informacyjna:Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych,nie będzie możliwy udział w naborze. Administratorem danych jest Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47 400Racibórz, Tel. (32) 414 40 00; e-mail: slaski (at) strazgraniczna.pl. Inspektor ochrony danych: Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji Śląskiego Oddziału Straży Granicznejul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz, Tel. (32) 414 47 12; e-mail: woi.slaski (at) strazgraniczna.pl. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej na podst. art. 26 inast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. 2017 r. poz. 1889 ze zm.) Okres przechowywania danych: 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodzenaboru Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom danych, nie będą przekazywane do państwa trzeciego,jak również do organizacji międzynarodowej. Kandydat ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesieniasprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, prawo do przeniesienia danych, prawo do cofnięcia zgodyw dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgodyprzed jej cofnięciem - żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, po -dany powyżej; Kandydat ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli stwierdzi,że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób, który spowoduje zautomatyzowane podjęcie decyzji, w tymrównież nie będą podlegały profilowaniu.Inne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia, dokumenty wskazane wpkt. Inne dokumenty kandydat przedkłada dobrowolnie. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: 3500,00 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagąbez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenieetniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: raciborski

Gmina pracodawcy: Racibórz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Racibórz

Adres strony pracodawcy: www.sm.strazgraniczna.pl

Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy do spraw budownictwa

Data dodania oferty pracy: 23.11.2018

Oferta pracy ważna do: 07.12.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWNIK DS. SPRZEDAŻY (UZUPEŁNIENIE DOPOSAŻENIA ST. PRACY) - od 1 850 PLN

pozyskiwanie klientów, zamawianie towaru, sprzedaż towaru, wystawanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Lubin (dolnośląskie)

KIEROWNIK DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI SURÓWCÓW WTÓRNYCH - od 3 210 PLN

kontrola jakości i rodzajów surowców wtórnych sprzedawanych na rynki wschodnie, rozróżnianie rodzajów tworzyw sztucznych z podziałem na PP, PE, LDPE, HDPE, kontrola poprawności procesu segregacji
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Mława (mazowieckie)

KIEROWNIK TECHNICZNY - od 3 500 PLN

- głównym zadaniami osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie nadzór i zarządzanie procesem kierowania grupą konserwatorów,- przeprowadzanie remontów, przeglądów i konserwacji infrastruktury- nadzorowanie pracy podległych pracowników i firm świadczących usługi dla zakładu oraz kontrolowanie przestrzegania przez nich przepisów bhp, sanitarnych i p.poż- planowanie niezbędnego zakresu robót, określanie zapotrzebowania na niezbędne materiały, narzędzia, środki ochrony pracy.- prowadzenie dokumentacji wymaganej przez obowiązujące prawo i związanej z zakresem wykonywanej pracy
Agrotechnika-Pol Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-08-01 - Nowa Sól (lubuskie)

KIEROWNIK SEKCJI DORADCÓW - od 3 000 PLN

Pracodawca zapewnia samochód służbowy, laptop, telefon, wsparcie doświadczonej kadry menedżerskiej.
PRO DOMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWNIK DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI - od 2 200 PLN

Nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego.
Odlewnia Chemar Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Kielce (świętokrzyskie)

KOORDYNATOR BADAŃ KLINICZNYCH - od 2 600 PLN

obsługa administracyjna badań klinicznych zamawianie i organizacji dostaw leków i zestawów laboratoryjnych
"OSTEO-MEDIC" SPÓŁKA CYWILNA ARTUR RACEWICZ JERZY SUPRONIK - 2018-02-16 - Białystok (podlaskie)

KIEROWNIK SPEDYCJI - SPEDYTOR - od 1 850 PLN

Nadzór nad grupą pracowników, sprzedaż ładunków oraz organizacja pracy, odpowiedzialność za powierzone zadania.
MIĘDZYNARODOWY TRANSPORT DROGOWY IMPORT-EXPORT * USŁUGI TRANSPORTOWE DARIUSZ ROGACZEWSKI - 2016-07-05 - Kalisz (wielkopolskie)

KIEROWNIK STACJI PALIW - od 2 500 PLN

Nadzór na pracą stacji, składanie i przyjmowanie zamówień towarów.Praca w godz.8-16
Margum Rembler Usługi Transportowe Mariusz Kot - 2016-09-29 - Wrzoski (opolskie)

MŁODSZY OPIEKUN W OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ (IŁOWA) - od 2 000 PLN

Utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń, wykonywanie prac gospodarczych - domowych przygotowywanie posiłków, dostarczanie opału, zakupów, utrzymanie chigieny.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Iłowa (lubuskie)

BLACHARZ WARSZTATOWY (O) - do 7 080,62 PLN

blacharz warsztatowy
IZOINSTALBUD Sp. z o.o. - 2018-08-06 - Tarnów (małopolskie)

KIEROWNIK STACJI PALIW - od 3 000 PLN

Obsługa klienta na stacji paliw
OLKOP HURTOWNIA OLEJÓW I PALIW GABRIEL KROPKOWSKI - 2017-11-22 - Kalisz (wielkopolskie)

KIEROWNIK DZIAŁU KADR I PŁAC - od 4 000 PLN

wg stanowiska
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2016-03-15 - Mława (mazowieckie)

KIEROWNIK MAGAZYNU - od 2 350 PLN

gospodarka magazynowa
"EUROCASH" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-28 - Komorniki (wielkopolskie)

POMOC HOTELOWA - od 2 000 PLN

praca w recepcjiobsługa komputerasprzątanie pokoi hotelowych
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

KIEROWNIK GRUPY KONSERWACJI - od 3 000 PLN

Koordynowanie prac związanych z utrzymaniem i budową telekomunikacyjnych urządzeń miedzianych i światłowodowych
"ELMO" S.A. - 2018-09-10 - Ciechanów (mazowieckie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 3 000 PLN

Kierowanie robotami. Wymagane wykształcenie wyższe, staż pracy min. 5 lat, uprawnienia - specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodno-kanalizacyjnych - bez ograniczeń.
KENEZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Łódź (łódzkie)

KIEROWNIK PROJEKTU - do 2 000 PLN

Wykształcenie wyższe, Doświadczenie w realizacji projektów. Znajomość dotycząca realizacji projektów Samodzielna i doskonała organizacja pracy Elastyczność w zakresie czasu pracy, dyspozycyjność wysoka kultura osobista i komunikatywność prawo jazdy kat. B Oferujemy: Perspektywy rozwoju zawodowego Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
Instytut Szkoleniowo - Badawczy Meridium - 2017-03-17 - Konin (wielkopolskie)

KIEROWNIK SALI-BARMAN. - do 1 900 PLN

Obsługa klientów w restauracji i nadzorowanie pracy pozostałych kelnerów, baristów i barmanów, nadzór nad imprezami okolicznościowymi oraz cateringiem, odpowiedzialność za właściwe nakrycie stołu, ustawienie wszystkich naczyń i sztućców zgodnie z zasadami savoir vivre, stworzenie karty win, związane z nimi zakupy i zaopatrzenie piwnicy z winem poprzez znalezienie odpowiednich dostawcówdoradztwo gościom przy wyborze odpowiedniego wina i dbanie o jego właściwe nalewanie, dbanie o stan pomieszczeń, dekoracji, przydział personelu, kształcenie nowych pracownikówosobiste zajmowanie się reklamacjami gości w sposób efektywny, kreowanie pozytywnego wizerunku obiektu, budowanie pozytywnych relacji z gośćmi hotelu i restauracji, dbałość o optymalizację kosztów, ścisła współpraca z Recepcją, Szefem Kuchni.
KOZI GRÓD Jolanta Kąkol - 2016-10-26 - Pomlewo (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I KSIĘGOWOŚCI - od 3 000 PLN

Praca jako Specjalista do spraw kadr i księgowości; Prowadzenie spraw pracowniczych, zagadnienia finansowo- księgowe, bieżąca współpraca z biurem rachunkowym w zakresie kadr i płac, inne czynniości związane z zajmowanym stanowiskiem, prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji
"BÜRKLE" Sp. z o.o. - 2018-10-19 - Rakowice Małe (dolnośląskie)

KIEROWNIK ZMIANY - od 2 000 PLN

- zarządzanie zespołem pracowników, - utrzymanie optymalnego stanu asortymentu, - dbanie o pozytywny wizerunek firmy
MD SP Z O.O. - 2017-03-15 - Zielonki (małopolskie)

KIEROWNIK KONTROLI JAKOŚCI/ KIEROWNIK ZMIANY - 3 000 - 3 500 PLN

Prowadzenie dokumentacji HACCAP, zarządzanie podległym obszarem produkcji. Organizacja i nadzór nad pracą podległych pracowników.
Scandic Food Sp. z o. o. - 2017-01-31 - Stare Chojny (podlaskie)

KIEROWNIK ROBÓT INSTALACYJNYCH - od 5 000 PLN

•PLANOWANIE ROBÓT INSTALACYJNYCH W OPARCIU O WYMAGANIA KONTRAKTU,•NADZÓR NAD TERMINOWĄ REALIZACJĄ WYKONYWANYCH PRAC,•NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ORAZ JAKOŚCIĄ WYKONYWANYCH ROBÓT,•ZARZĄDZANIE PODLEGŁYM ZESPOŁEM OKOŁO 20 PRACOWNIKÓW,•WERYFIKACJA DOKUMENTACJI POD WZGLĘDEM TECHNICZNO-KOSZTOWYM,•PROWADZENIE NEGOCJACJI Z PODWYKONAWCAMI,•ROZLICZANIE ROBÓT INSTALACYJNYCH I UCZESTNICTWO W ODBIORACH;
P.P.H."EKO-SYSTEM-POLSKA" - 2018-08-13 - Jasionka (podkarpackie)

KIEROWNIK BUDOWY - do 3 500 PLN

kierowanie budową
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ANTRO - 2016-08-10 - Chełm (lubelskie)

MAGAZYNIER - od 2 490 PLN

przyjmowanie, wydawanie towaru, obrót magazynowy, dbanie o ład i porządek
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Oborniki (wielkopolskie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 2 200 PLN

Planowanie, organizowanie, nadzorowanie działalności, kontakt z klientem zagranicznym w języku chińskim, planowanie czasu pracy, kontrola stanów magazynowych
YE 2013 Spółka z o.o. - 2016-11-16 - Jaworzno (śląskie)

KIEROWNIK SKLEPU ODZIEŻOWEGO - od 2 947 PLN

kompleksowe zarządzania salonem w każdym zakresie jego funkcjonowania wg obowiązujących procedur, zarządzanie zespołem, dążenie do osiągnięcia postawionych celów sprzedażowych, zarządzanie czasem pracy pracowników, zarządzanie dokumentacją pracowniczą i salonu, planowanie urlopów w zespole. rekrutacja pracowników
kontakt przez OHP - 2016-04-22 - Słupsk (pomorskie)