KIEROWNIK SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCIWYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Racibórz oferta pracy Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCIWYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- planowanie, organizowanie i realizowanie zamierzeń inwestycyjno remontowych, w tym opracowywanie programów inwestycyjnych, przygotowywanie planów remontów, prowadzenie i nadzór nad realizacją zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w systemie zleconym oraz rozliczanie działalności inwestycyjno remontowej, w celu prowadzenia prawidłowej gospodarki nieruchomościami;- bieżące analizowanie przydzielonych środków finansowych na rok kalendarzowy, w celu sprawowania nadzoru nad przygotowywaniem i realizowaniem planu wydatków budżetowych Oddziału w zakresie pozostającym we właściwości sekcji;- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem przez podległych pracowników zadań nt. gospodarki nieruchomościami, w celu prawidłowego wykonywania zadań wynikających ze szczegółowych zakresów obowiązków i uprawnień oraz praczleconych do realizacji przez przełożonych;- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem dokumentacji przetargowej dla przewidzianych do realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych, w celu właściwej realizacji zamierzeń inwestycyjno remontowych;- prowadzenie gospodarki rzeczowymi składnikami majątku będącego w zarządzie Oddziału w zakresie gospodarkinieruchomościami, w celu realizacji przepisów;- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem i realizacją umów cywilnoprawnych, w celu zarządzania nieruchomościami.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórychczynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach od 7.30 do 15.30;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: wyższe techniczne, budowlane lub ekonomiczne.Wymagania niezbędne:- znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, gospodarki nieruchomościami, KPA, finansów publicznych;- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o Straży Granicznej;- umiejętność obsługi pakietu biurowego Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu);- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, współpracy z pracownikami;- komunikatywność i kreatywność;- umiejętność argumentowania i konsultacji kwestii drażliwych;- posiadania 2 lat doświadczenia zawodowego w gospodarowaniu nieruchomościami (utrzymanie obiektów budowlanych we właściwym stanie technicznym) oraz w zarządzaniu grupą pracowników;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie wykształcenia na kierunku gospodarka nieruchomościami;- umiejętność obsługi programów komputerowych;- umiejętność przygotowywania dokumentacji przetargowej na zadania budowlane;- posiadanie uprawnień budowlanych (konstrukcyjne lub elektryczne lub sanitarne lub teletechniczne);- umiejętność obsługi programów typu CAD oraz programów kosztorysowych;- znajomość przepisów Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego SG;- posiadanie 1 roku doświadczenia na stanowisku kierowniczym.
Data publikacji: 2018-11-22
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- planowanie, organizowanie i realizowanie zamierzeń inwestycyjno remontowych, w tym opracowywanie programów inwestycyjnych, przygotowywanie planów remontów, prowadzenie i nadzór nad realizacją zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w systemie zleconym oraz rozliczanie działalności inwestycyjno remontowej, w celu prowadzenia prawidłowej gospodarki nieruchomościami;- bieżące analizowanie przydzielonych środków finansowych na rok kalendarzowy, w celu sprawowania nadzoru nad przygotowywaniem i realizowaniem planu wydatków budżetowych Oddziału w zakresie pozostającym we właściwości sekcji;- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem przez podległych pracowników zadań nt. gospodarki nieruchomościami, w celu prawidłowego wykonywania zadań wynikających ze szczegółowych zakresów obowiązków i uprawnień oraz praczleconych do realizacji przez przełożonych;- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem dokumentacji przetargowej dla przewidzianych do realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych, w celu właściwej realizacji zamierzeń inwestycyjno remontowych;- prowadzenie gospodarki rzeczowymi składnikami majątku będącego w zarządzie Oddziału w zakresie gospodarkinieruchomościami, w celu realizacji przepisów;- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem i realizacją umów cywilnoprawnych, w celu zarządzania nieruchomościami.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórychczynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach od 7.30 do 15.30;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: wyższe techniczne, budowlane lub ekonomiczne.Wymagania niezbędne:- znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, gospodarki nieruchomościami, KPA, finansów publicznych;- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o Straży Granicznej;- umiejętność obsługi pakietu biurowego Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu);- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, współpracy z pracownikami;- komunikatywność i kreatywność;- umiejętność argumentowania i konsultacji kwestii drażliwych;- posiadania 2 lat doświadczenia zawodowego w gospodarowaniu nieruchomościami (utrzymanie obiektów budowlanych we właściwym stanie technicznym) oraz w zarządzaniu grupą pracowników;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie wykształcenia na kierunku gospodarka nieruchomościami;- umiejętność obsługi programów komputerowych;- umiejętność przygotowywania dokumentacji przetargowej na zadania budowlane;- posiadanie uprawnień budowlanych (konstrukcyjne lub elektryczne lub sanitarne lub teletechniczne);- umiejętność obsługi programów typu CAD oraz programów kosztorysowych;- znajomość przepisów Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego SG;- posiadanie 1 roku doświadczenia na stanowisku kierowniczym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCIWYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.12.2018
Nazwa pracodawcy:
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymogów formalnych:1. życiorys i list motywacyjny;2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;3. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;4. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwoskarbowe ;5. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwapolskiego;6. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;7. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego;8. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą"POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawąz dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2018, poz. 412 ze zm.).Inne dokumenty:1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystaćz pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;2. kopie świadectw pracy;3. kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów uzupełniających.Dokumenty należy składać osobiście /lub przesyłać/ od dnia:23 listopada 2018 r. do dnia 7 grudnia 2018 r. pod adresem:pod adresem:Śląski Oddział Straży GranicznejWydział Kadr i Szkoleniaul. Dąbrowskiego 247-400 RacibórzDane osobowe klauzula informacyjna:Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych,nie będzie możliwy udział w naborze. Administratorem danych jest Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47 400Racibórz, Tel. (32) 414 40 00; e-mail: slaski (at) strazgraniczna.pl. Inspektor ochrony danych: Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji Śląskiego Oddziału Straży Granicznejul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz, Tel. (32) 414 47 12; e-mail: woi.slaski (at) strazgraniczna.pl. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej na podst. art. 26 inast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. 2017 r. poz. 1889 ze zm.) Okres przechowywania danych: 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodzenaboru Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom danych, nie będą przekazywane do państwa trzeciego,jak również do organizacji międzynarodowej. Kandydat ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesieniasprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, prawo do przeniesienia danych, prawo do cofnięcia zgodyw dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgodyprzed jej cofnięciem - żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, po -dany powyżej; Kandydat ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli stwierdzi,że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób, który spowoduje zautomatyzowane podjęcie decyzji, w tymrównież nie będą podlegały profilowaniu.Inne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia, dokumenty wskazane wpkt. Inne dokumenty kandydat przedkłada dobrowolnie. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: 3500,00 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagąbez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenieetniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.sm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
Data dodania oferty pracy: 23.11.2018
Oferta pracy ważna do: 07.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie klientów, zamawianie towaru, sprzedaż towaru, wystawanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Lubin (dolnośląskie)
kontrola jakości i rodzajów surowców wtórnych sprzedawanych na rynki wschodnie, rozróżnianie rodzajów tworzyw sztucznych z podziałem na PP, PE, LDPE, HDPE, kontrola poprawności procesu segregacji
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Mława (mazowieckie)
- głównym zadaniami osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie nadzór i zarządzanie procesem kierowania grupą konserwatorów,- przeprowadzanie remontów, przeglądów i konserwacji infrastruktury- nadzorowanie pracy podległych pracowników i firm świadczących usługi dla zakładu oraz kontrolowanie przestrzegania przez nich przepisów bhp, sanitarnych i p.poż- planowanie niezbędnego zakresu robót, określanie zapotrzebowania na niezbędne materiały, narzędzia, środki ochrony pracy.- prowadzenie dokumentacji wymaganej przez obowiązujące prawo i związanej z zakresem wykonywanej pracy
Agrotechnika-Pol Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-08-01 - Nowa Sól (lubuskie)
Pracodawca zapewnia samochód służbowy, laptop, telefon, wsparcie doświadczonej kadry menedżerskiej.
PRO DOMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego.
Odlewnia Chemar Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Kielce (świętokrzyskie)
K/M
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy Nr 2 - 2017-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa administracyjna badań klinicznych zamawianie i organizacji dostaw leków i zestawów laboratoryjnych
"OSTEO-MEDIC" SPÓŁKA CYWILNA ARTUR RACEWICZ JERZY SUPRONIK - 2018-02-16 - Białystok (podlaskie)
Nadzór nad grupą pracowników, sprzedaż ładunków oraz organizacja pracy, odpowiedzialność za powierzone zadania.
MIĘDZYNARODOWY TRANSPORT DROGOWY IMPORT-EXPORT * USŁUGI TRANSPORTOWE DARIUSZ ROGACZEWSKI - 2016-07-05 - Kalisz (wielkopolskie)
Nadzór na pracą stacji, składanie i przyjmowanie zamówień towarów.Praca w godz.8-16
Margum Rembler Usługi Transportowe Mariusz Kot - 2016-09-29 - Wrzoski (opolskie)
w/g potrzeb
"BIKO-SERWIS" Sp.zo.o. Spółka Komandytowa - 2015-11-16 - Nowiny (świętokrzyskie)
Utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń, wykonywanie prac gospodarczych - domowych przygotowywanie posiłków, dostarczanie opału, zakupów, utrzymanie chigieny.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Iłowa (lubuskie)
blacharz warsztatowy
IZOINSTALBUD Sp. z o.o. - 2018-08-06 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa klienta na stacji paliw
OLKOP HURTOWNIA OLEJÓW I PALIW GABRIEL KROPKOWSKI - 2017-11-22 - Kalisz (wielkopolskie)
wg stanowiska
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2016-03-15 - Mława (mazowieckie)
gospodarka magazynowa
"EUROCASH" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-28 - Komorniki (wielkopolskie)
praca w recepcjiobsługa komputerasprzątanie pokoi hotelowych
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Koordynowanie prac związanych z utrzymaniem i budową telekomunikacyjnych urządzeń miedzianych i światłowodowych
"ELMO" S.A. - 2018-09-10 - Ciechanów (mazowieckie)
Kierowanie robotami. Wymagane wykształcenie wyższe, staż pracy min. 5 lat, uprawnienia - specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodno-kanalizacyjnych - bez ograniczeń.
KENEZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie wyższe, Doświadczenie w realizacji projektów. Znajomość dotycząca realizacji projektów Samodzielna i doskonała organizacja pracy Elastyczność w zakresie czasu pracy, dyspozycyjność wysoka kultura osobista i komunikatywność prawo jazdy kat. B Oferujemy: Perspektywy rozwoju zawodowego Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
Instytut Szkoleniowo - Badawczy Meridium - 2017-03-17 - Konin (wielkopolskie)
Obsługa klientów w restauracji i nadzorowanie pracy pozostałych kelnerów, baristów i barmanów, nadzór nad imprezami okolicznościowymi oraz cateringiem, odpowiedzialność za właściwe nakrycie stołu, ustawienie wszystkich naczyń i sztućców zgodnie z zasadami savoir vivre, stworzenie karty win, związane z nimi zakupy i zaopatrzenie piwnicy z winem poprzez znalezienie odpowiednich dostawcówdoradztwo gościom przy wyborze odpowiedniego wina i dbanie o jego właściwe nalewanie, dbanie o stan pomieszczeń, dekoracji, przydział personelu, kształcenie nowych pracownikówosobiste zajmowanie się reklamacjami gości w sposób efektywny, kreowanie pozytywnego wizerunku obiektu, budowanie pozytywnych relacji z gośćmi hotelu i restauracji, dbałość o optymalizację kosztów, ścisła współpraca z Recepcją, Szefem Kuchni.
KOZI GRÓD Jolanta Kąkol - 2016-10-26 - Pomlewo (pomorskie)
-
HORTUS MICHAŁ LEWANDOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-14 - Zamość (kujawsko-pomorskie)
Praca jako Specjalista do spraw kadr i księgowości; Prowadzenie spraw pracowniczych, zagadnienia finansowo- księgowe, bieżąca współpraca z biurem rachunkowym w zakresie kadr i płac, inne czynniości związane z zajmowanym stanowiskiem, prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji
"BÜRKLE" Sp. z o.o. - 2018-10-19 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
- zarządzanie zespołem pracowników, - utrzymanie optymalnego stanu asortymentu, - dbanie o pozytywny wizerunek firmy
MD SP Z O.O. - 2017-03-15 - Zielonki (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji HACCAP, zarządzanie podległym obszarem produkcji. Organizacja i nadzór nad pracą podległych pracowników.
Scandic Food Sp. z o. o. - 2017-01-31 - Stare Chojny (podlaskie)
•PLANOWANIE ROBÓT INSTALACYJNYCH W OPARCIU O WYMAGANIA KONTRAKTU,•NADZÓR NAD TERMINOWĄ REALIZACJĄ WYKONYWANYCH PRAC,•NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ORAZ JAKOŚCIĄ WYKONYWANYCH ROBÓT,•ZARZĄDZANIE PODLEGŁYM ZESPOŁEM OKOŁO 20 PRACOWNIKÓW,•WERYFIKACJA DOKUMENTACJI POD WZGLĘDEM TECHNICZNO-KOSZTOWYM,•PROWADZENIE NEGOCJACJI Z PODWYKONAWCAMI,•ROZLICZANIE ROBÓT INSTALACYJNYCH I UCZESTNICTWO W ODBIORACH;
P.P.H."EKO-SYSTEM-POLSKA" - 2018-08-13 - Jasionka (podkarpackie)
kierowanie budową
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ANTRO - 2016-08-10 - Chełm (lubelskie)
przyjmowanie, wydawanie towaru, obrót magazynowy, dbanie o ład i porządek
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Oborniki (wielkopolskie)
Planowanie, organizowanie, nadzorowanie działalności, kontakt z klientem zagranicznym w języku chińskim, planowanie czasu pracy, kontrola stanów magazynowych
YE 2013 Spółka z o.o. - 2016-11-16 - Jaworzno (śląskie)
jw.
WEBLS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowe zarządzania salonem w każdym zakresie jego funkcjonowania wg obowiązujących procedur, zarządzanie zespołem, dążenie do osiągnięcia postawionych celów sprzedażowych, zarządzanie czasem pracy pracowników, zarządzanie dokumentacją pracowniczą i salonu, planowanie urlopów w zespole. rekrutacja pracowników
kontakt przez OHP - 2016-04-22 - Słupsk (pomorskie)