KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK RUMUŃSKI (WARSZAWA LUB ZDALNIE) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK RUMUŃSKI (WARSZAWA LUB ZDALNIE) K/M
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-02-08
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK RUMUŃSKI (WARSZAWA LUB ZDALNIE) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rumuński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie; znajomość języka rumuńskiego na poziomie C1; komunikatywność, poprawność i płynność językowa; profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem; swobodne posługiwanie się komputerem; sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru; mile widziane doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klientów w języku rumuńskim - przyjmowanie, realizowanie i aktualizacja zamówień; doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; badania potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji; administrowanie logistyczną obsługę zamówień; dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin); możliwość pracy stacjonarnej w biurze w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Warszawa lub pracy zdalnej w systemie home office; pakiet szkoleń; ścieżkę rozwoju w strukturach firmy; dodatkowe benefity - opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy). Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłane CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. K/R/2017
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 08.02.2017
Oferta pracy ważna do: 15.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa Klientów T-Mobile -sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów usług świadczonych przez sieć T-Mobile-Realizacja indywidualnych planów sprzedaży -Obsługa posprzedażna sieci T-Mobile
Forp Łukasz Pasula - 2015-12-14 - Tarnów (małopolskie)
Układanie glazury, malowanie, licowanie ścian
"Damad" Usługi Remontowo Budowlane, Dariusz Cięciwa - 2016-08-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
- Serwisowanie maszyn produkcyjnych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na 1 rok z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie mechaniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok przy naprawie maszyn i urządzeń przemysłowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Katowice (śląskie)
jw.
Level Work sp. z o.o. - 2018-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Przewóz osób.Utrzymywanie pojazdu w gotowości eksploatacyjnej. Przestrzeganie przepisów o ruchu drogowym, czasie przacy i transporcie drogowym.Oszczędne gospodarowanie pojazdem.
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ SP.Z O.O. - 2015-12-09 - Skierniewice (łódzkie)
1. Telefoniczna i e-mailowa obsługa Klienta. 2.Aktywna promocja isprzedaż dostępnej oferty przez telefon i drogą e-mailową. 3.Utrzymywanie relacji z Klientem. 4. Informowanie Klienta o zmianach,nowościach, ofertach Football Academy. Praca w godzinach 8-16 bądź 9-17
Fundacja Football Academy Group - 2017-05-22 - Opole (opolskie)
pomocnicze prace budowlane
Stanex-Bud Niedźwiecki Stanisław - 2016-11-25 - Katowice (śląskie)
umawianie spotkań i rozmów dla bardziejdoświadczonych handlowców, praca na celach sprzedażowychdla studentów dziennych możliwa jest praca w elatystycznym czasie pracy
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym: przyjmowanie składanych przez klientów poradni pism, wniosków, skarg i innych dokumentów oraz potwierdzanie ich złożenia na kopiach, udzielanie informacji klientom poradni oraz kierowanie ich do właściwych merytorycznie pracowników, awizowanie gości do dyrektora i wicedyrektora poradni, obsługa centrali telefonicznej i faksu, czuwanie nad sprawnym obiegiem informacji miedzy sekretariatem a pracownikami poradni, tworzenie dobrej atmosfery i pozytywnego wizerunku poradni. 2) Rejestracja dzieci zgłoszonych do poradni z wykorzystaniem programu Progman Poradnia PP,3) Zakładanie Kart Indywidualnych dzieci,4) Dokumentowanie w programie Progman Poradnia PP form udzielanej pomocy przez poszczególnych pracowników,5) Przygotowanie protokołów przekazania dokumentacji z archiwum poradni do innych placówek,6) Prowadzenie w programie Progman Poradnia PP rejestru kart indywidualnych wydanych z archiwum pracownikom Poradni oraz kart indywidualnych przekazanych do innych placówek.7) Prowadzenie w programie Inwentarz Optivum ewidencji wyposażenia i ewidencji środków trwałych (wg Klasyfikacji Środków Trwałych) z podziałem na osoby i pomieszczenia.8) Prowadzenie strony internetowej Poradni.9) Przygotowywanie i obsługa umów cywilnoprawnych: umów zleceń, umów o dzieło.10) Prowadzenie rejestru umów zawartych przez Poradnię oraz prowadzenie zestawień faktur Poradni wystawionych przez Bydgoskie Biuro Finansów Oświaty (BBFO).11) Zgłaszanie awarii sprzętu biurowego firmom serwisującym.12) Sporządzanie wykazu potrąceń, które mają się znaleźć na listach płac i przekazywanie ich do BBFO.13) Sporządzanie dokumentacji ubezpieczeniowej w celu umożliwienia zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników oraz członków ich rodzin.14) Wydawanie sprzętu elektronicznego pracownikom Poradni, prowadzenie rejestru sprzętu wydanego, sprawdzanie zwracanego sprzętu pod względem uszkodzeń i kompletności.15) Obsługa elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP oraz platformy Elektroniczny Obieg Dokumentów.16) Współpraca z Bydgoskim Biurem Finansów Oświaty w obrębie zadań wynikających z zakresu obowiązków.17) Zastępowanie pracowników administracji podczas ich nieobecności w pracy w zakresie:a) bieżące przekazywanie danych w ramach Systemu Informacji Oświatowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz przygotowanie danych do okresowych sprawozdań w ramach Systemu Informacji Oświatowej,b) sporządzanie list obecności pracowników oraz dokonywanie odpowiednich bieżących wpisów,c) prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych, kierowanie pracowników na ww. badania,d) prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń bhp i ppoż., kierowanie pracowników na ww. szkolenia,e) przechowywanie kompletu zapasowych kluczy w kasie oraz ewidencjonowanie przedmiotów znajdujących się w kasie.f) odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie archiwum poradni, w tym przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji, wycofywanie akt z ewidencji archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy, udostępnianie dokumentacji, przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo archiwum państwowego, inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, uzupełnianie dokumentacji ucznia o wcześniejsze wyniki badań z archiwum poradni oraz z innych poradni psychologiczno pedagogicznych i pozostałych placówek, wydawanie pracownikom Poradni dokumentacji z archiwum poradni, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i instrukcją archiwalną obowiązującą w Poradni,g) wystawianie, ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji służbowych pracowników Poradni,h) prowadzenie spraw dotyczących wynajmu pomieszczeń Poradni, w tym przygotowywanie umów najmu, przedkładanie ich do akceptacji,i) przygotowanie danych, monitorowanie sytuacji i sporządzanie deklaracji oraz korekt deklaracji: o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, na podatek od nieruchomości, opłat abonamentowych za używanie odbiorników RTV itp.Warunki pracy na danym stanowisku:1) praca w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy (od poniedziałku do piątku) po 8 godzin dziennie wg harmonogramu (godziny pracy 7.30-15.30; 10.00-18.00; 8.00-16.00),2) obowiązki wykonywane w budynku poradni: pomieszczenia i gabinety na parterze oraz pierwszym piętrze, budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,3) przejazdy komunikacją miejską do Urzędu Miasta Bydgoszczy, Bydgoskiego Biura Finansów Oświaty lub innych instytucji na terenie Bydgoszczy, 4) wykorzystanie w pracy komputera stacjonarnego i laptopa oraz urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner, a także urządzeń biurowych: telefon, faks, kserokopiarka,5) kontakt bezpośredni z klientem oraz współpraca z innymi instytucjami.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Poradni Psychologiczno Pedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł 6%.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Bydgoszczy - 2018-08-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa klienta, praca nad projektami
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Biała Podlaska (lubelskie)
Pełna obsługa kuchni,organizacja pracy zespołowi,zarządzanie i współpraca z pomocą kuchenną,pełny zakres prac w przygotowywaniu potraw.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kutno (łódzkie)
Sprzedaż kosmetyków
kontakt przez OHP - 2017-07-07 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż i dystrybucja kosmetyków
kontakt przez OHP - 2016-09-26 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń obsługowych i reklamacji, zgłoszeń usterek i awarii. Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych. Aktualizacja danych kontaktowych klientów. Pozyskiwanie zgód marketingowych.
A-Z Consulting - 2018-02-02 - Gdańsk (pomorskie)
j/w
Powszechny Zakład Ubezpieczeń Społecznych na życie - 2018-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
- utrzymanie ciągłości procesu produkcyjnego ,obsługa maszyn w cyklu technologicznym produkcji , prawidłowy montaż, kontrola wyrobów zespolonych
kontakt przez OHP - 2018-02-28 - Tychy (śląskie)
Call center. Telefoniczna obsługa klienta, sprzedaż produktów i usług, kreowanie pozytywnego wizerunku klienta na rynku. Praca w przedziale czasowym 8-21.
IMAR SERVICE GROUP - 2016-06-27 - Łódź (łódzkie)
praca przy spawaniu ogrodzeń stalowych i aluminiowych
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Gubin (lubuskie)
nauka języka angielskiego
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marszałka J.Piłsudskiegow Chorzelach - 2016-08-29 - Chorzele (mazowieckie)
doświadczenie w sprzedaży odzieży roboczej,umiejętność wykonywania drobnych przeszyć
NOWAK BOGDAN PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "BONEX " - 2018-06-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa infolinii wychodzącej
Fundacja "Szlachetny Bohater" - 2018-01-24 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta- telefoniczna, praca biurowa, przy komputerze, sprzedaż produktów finansowych, kadrowo-księgowych, medycznych , ubezpieczeniowych
Sales Group Sp. zo.o - 2016-04-01 - Łódź (łódzkie)
- ochrona mienia- współpraca z monitoringiem- współpraca ze sklepem- ujmowanie sprawców kradzieży.
Konsalnet - 2016-04-18 - Kościerzyna (pomorskie)
Odbieranie połączeń od stałych klientów i pomoc w rozwiązywaniu problemów. Praca Kraków-Bronowice.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, ZAMAWIANIE TOWARU, WYEKSPONOWANIE TOWARU, SPRAWDZANIE TOWARU, SPRZEDAŻ TOWARU, SPRAWDZANIE POD KĄTEM ILOŚCIOWYM I JAKOŚCIOWYM, UZUPEŁNIANIE TOWARU I WYDAWANIE TOWARU.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Opoczno (łódzkie)
prace wykończeniowe
REFIT JUSTYNA SIEDLECKA - 2017-06-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, koordynacja zamówień,ekspozycja towaru
Aila Sp. z o.o. Władysławowo 65 - 2017-10-06 - Władysławowo (mazowieckie)
Strzyżenie damsko męskie
"U MAŁGOSI" FRYZJERSTWO, SOLARIUM, KOSMETYKA - 2015-12-07 - Niepołomice (małopolskie)
Koszenie trawy, grabienie, sprzątanie, zamiatanie itp; praca w godz. 8.00-16.00; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 12.00-13.00, tel. 9.00-17.00
F.H.U EUROOGRÓD Marcin Przypolski - 2016-06-08 - Słupsk (pomorskie)