KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIEMIECKI), K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na bidety
Stanowisko: KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIEMIECKI), K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-02-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Mozliwość ustalenia godzin pracy pomiędzy 8.00 21.00.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIEMIECKI), K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 - warunek konieczny; w przypadku braku znajomości języka polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2. Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą. Gotowość do przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie w przypadku pracy zdalnej. Wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne. Doskonała organizacja czasu pracy własnej. Samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów. Motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego - kontakt z klientami oraz sprzedaż produktów; promowanie produktów. Dbanie o relacje z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Oferowane: system premiowy, pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); możliwość ustalenia godzin pracy pomiędzy 8.00 a 21.00, system szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań. Możliwość wsparcia przy relokacji. Praca stacjonarna w biurze w Warszawie lub praca zdalna. Zgłoszenia: CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości: Nr ref. K/DE/20178
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 16.02.2018
Oferta pracy ważna do: 06.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc kuchenna
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Sanok (podkarpackie)
praca jako kierowca- dostawca pizzy
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Kocmyrzów (małopolskie)
Sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych i alkoholowych
MAŁPKA S.A. - 2015-11-26 - Żywiec (śląskie)
Poznawanie zasad bhp, space management Wykładanie towaru, kontrola dat przydatności. Aktualizacja cen, dbanie o porządek na sali sprzedaży i na zapleczu. Pomoc w przyjmowaniu dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
jw.
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SA - 2018-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja szkoleń (w tym m.in. ustalanie terminów, warunków, przygotowywanie ofert, rezerwowanie sal, wyżywienia, noclegów, przygotowywanie dokumentacji na szkolenia i innych niezbędnych dokumentów, potwierdzanie szkoleń uczestnikom i wykładowcom) Obsługa szkoleń (w tym m.in. przygotowanie sal, sprzętu, materiałów, otwieranie szkoleń i czuwanie nad ich poprawną realizacją, bieżący kontakt z wykładowcą i uczestnikami)Współpraca z klientami, przygotowywanie ofert, umów, kontakty telefoniczneProwadzenie i archiwizowanie dokumentacji szkoleniowej, wystawianie zaświadczeńProwadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zapewniających uruchamianie grup Realizacja działań poszkoleniowych m.in. analiza ankiet poszkoleniowych, przygotowywanie raportów Obsługa programu CRM Realizacja działań jakościowych, zgodnie z Systemem Zarządzania Jakością w spółce.Miejsce pracy: Pkt. Szkoleniowy BODiE w Hotelu Carina 83-110 Tczew, Al.Solidarności 19Kontakt: telefon: 604-298-600, e-mail: biuro (at) bodie.pl
BANKOWY OŚRODEK DORADZTWA i EDUKACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-22 - Tczew (pomorskie)
Praca związana z kredytami, produktami kredytowymi, obsługa klienta, pozyskiwaniem nowych klientów.
PLUS BANK SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-25 - Kalisz (wielkopolskie)
Przedstawianie oferty turystycznejSprzedaż usług turystycznychOpieka nad klientem
TRAVEL SHOPS SP. Z O.O. - 2018-01-19 - Łódź (łódzkie)
korespondencja z dostawcami lub odbiorcami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych, segregowanie odpowiednich dokumentów, wysłanie i odbieranie listów
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Oferowanie i sprzedaż produktów kosmetycznych, pozyskiwanie nowych klientów, kreowanie dobrego wizerunku firmy.
kontakt przez OHP - 2016-10-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
kucharz
Przedszkole Niepubliczne W Kasztanowym Parku - 2016-04-06 - Poznań (wielkopolskie)
Udzielanie informacji klientom odnośnie oferty handlowej i rozwiązań technicznych, sprzedaży usług i produktów, przedłużanie umów.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa połączeń przychodzących oraz wychodzących,zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Starogard Gdański (pomorskie)
staż FPprzygotowywanie do pracy na stanowisku KASJER- DYSPONENT, samodzielna praca na wymienionym stanowisku
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Grębocin (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
wszelkie prace związane z szyciem odzieży i obsługą maszyn szwalniczych wszystkich typów.
PPUH "Eden" - 2017-05-12 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
Obsługa i badanie potrzeb klienta, telefoniczna sprzedaż usług
Grupa BIZNES POLSKA - Wnorowski i wspólnicy spółka jawna - 2016-04-11 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Układanie pokryć dachowych, głównie z gontów bitumicznych, instalowanie rynien, obróbki blacharskie dachu.
kontakt przez OHP - 2017-06-07 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
- obsługa rozmów przychodzących - identyfikacja potrzeb klienta i rozwiązywanie problemów- stałe pogłębianie wiedzy na temat produktów i usług związanych z obsługą klienta
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, wykładanie i sprawdzanie towaru
MORES Sp. z o.o. - 2017-10-30 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Garwolin (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie oraz obsługa klientów zgodnie z zasadami nowoczesnej techniki sprzedaży bezpośredniej.Przygotowywanie ofert handlowych. Wystawianie faktur sprzedaży, paragonów. Sporządzanie zestawień. Obsługa terminala płatniczego. Prowadzenie dokumentacji sprzedaży.
Joanna Sado Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "COLO" Nazwa skrócona PHU "COLO" - 2018-09-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa infolinii; przyjmowanie rezerwacji osób w przewozach pasażerskich; informacja o godzinach odjazdów busa, obsługa komputera i kopiarki;
"EXPRESSBUS" S.C. LESZEK WÓJTOWICZ, ELIZA WÓJTOWICZ-PAWLAK - 2017-05-10 - Lublin (lubelskie)
Konsultant telefoniczny
CTDP Sp. z o.o. & Co. Sp.K. - 2018-01-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie pracami Wydziału Ogólnego, w tym nadzór nad terminowością i rzetelnością realizowanych zadań, przygotowywanie zarządzeń dyrektora, prowadzenie całokształtu spraw związanych z rekrutacją, selekscją i zatrudnieniem pracowników, ich rozwojem zawodowym oraz ocena pracy pracowników, prowadzenie postępowań o udzielnie zamówień publicznnych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, prowadzenie spraw z zakresu obronności i bezpieczeńtwa państwa, obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-03-11 - Gdańsk (pomorskie)
• Obsługa kompleksowa pracowników tymczasowych• Kontakt telefoniczny i mailowy z pracownikami oraz klientami firmy• Samodzielne realizowanie projektów rekrutacyjnych• Współpraca z działem kadr
Polski HR - A-Trybut Spółka Akcyjna - 2016-05-18 - Sanok (podkarpackie)
Obsługa klienta. Praca na 2 zmiany (8:00-12:00, 16:00-20:00).
MULTIMEDIA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-27 - Kalisz (wielkopolskie)