KONSULTANT DS CUDZOZIEMCÓW Łódź oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: KONSULTANT DS CUDZOZIEMCÓW

Wynagrodzenie: od 1 350 PLN

Zakres obowiązków: - przedstawianie oferty firmy dot. usługowego sporządzania dokumentów związanych z pracą i pobytem cudzoziemców w Polsce ( pracodawcom i potencjalnym pracownikom - cudzoziemcom ukraińskojęzycznym i rosyjskojęzycznym )- praca w godz. 10:00 - 14:00

Data publikacji: 2020-02-17

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- przedstawianie oferty firmy dot. usługowego sporządzania dokumentów związanych z pracą i pobytem cudzoziemców w Polsce ( pracodawcom i potencjalnym pracownikom - cudzoziemcom ukraińskojęzycznym i rosyjskojęzycznym )- praca w godz. 10:00 - 14:00

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 350 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia kwartalna w zależności od wyników

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Nazwa stanowiska: KONSULTANT DS CUDZOZIEMCÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: konsultant / agent sprzedaży bezpośredniej

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 350 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS Ofice

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- zdolności interpersonalne ( posiadanie tzw. kompetencji miękkich - komunikatywność, umiejętność budowania relacji z innymi, nastawienie na klienta, umiejętności negocjacyjne itp. ) oraz wiedza merytoryczna ( podstawy wiedzy o przepisach dot. pracy i pobytu cudzoziemców w Polsce )- pracodawca nie wymaga udokumentowania znajomości języków oraz obsługi komputera żadnym certyfikatem / weryfikacja umiejętności ( w tym zdolności interpersonalnych ) nastąpi podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: m. Łódź

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łódź

Ulica pracodawcy: Milionowa

Numer budynku pracodawcy: 91

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: konsultant / agent sprzedaży bezpośredniej

Data dodania oferty pracy: 17.02.2020

Oferta pracy ważna do: 02.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?49a6442abe6bd8cf2a3dfb04e1343abf

Podobne oferty pracy

ROBOTNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 3 000 PLN

Praca zgodna ze stanowiskiem (również w delegacjach).
Firma Budowlana "Rem-Bud - I" Bronisław Drąg Sp. j. - 2017-02-03 - Stalowa Wola (podkarpackie)

PERSONEL SPRZĄTAJĄCY - od 925 PLN

Sprzątanie pokoi hotelowych.
IN FACILITY SP. Z O.O. - 2016-04-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

KONSULTANT - od 2 000 PLN

• rekrutacja młodzieży do udziału w projekcie i opieka nad grupą;• organizowanie działań wolontariackich;• prawidłowe prowadzenie dokumentacji projektowej;• kontakt z biurem projektu;• organizacja szkoleń i warsztatów
Lubelski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża - 2019-05-21 - Dęblin (lubelskie)

KONSULTANT BRANŻY KOSMETYCZNEJ - od 14 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez OHP - 2018-11-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

KONSULTANT DS. WSPÓŁPRACY (STAŻ) - 1 017,4 PLN

budowa bazy danych, aktywne pozyskiwanie klientów, sporządzanie dokumentacji handlowej, wyliczanie odsetek za zaległości zgodnie z obowiązującą ustawą, przedstawianie ofert klientom, negocjacje handlowe, obsługa posprzedażowa
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Lubin (dolnośląskie)

KONSULTANT - od 2 150 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 2 lata; godziny pracy: 6.00- 21.00
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Słupsk (pomorskie)

OPERATOR PODCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW (BRANŻA SPOŻYWCZA) - od 3 200 PLN

Nadzór nad kotłownią i instalacją parową, diagnozowanie uszkodzeń i awarii, bieżące naprawy maszyn i urządzeń oczyszczalni wraz z infrastrukturą wodno-parową zakładu, prewencja w zakresie parku maszyn i całej instalacji oczyszczalni znajdującego się na terenie zakładu wraz z instalacją wodną i parową, dbanie o poprawność parametrów zrzutu ścieków, dbanie o infrastrukturę zakładu: instalacja wodna i parowa, obchód zakładu wraz z wypełnieniem raportu i uzupełnieniem bieżących mediów w zakładowych instalacjach.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-18 - Kartoszyno (pomorskie)

KONSULTANT W SALONIE PLAY - od 2 000 PLN

Obsługa klientów zgodnie ze standardami Play
kontakt przez OHP - 2016-03-01 - Oleśnica (dolnośląskie)

KRAWIEC - 997,4 PLN

-przygotowanie stanowiska pracy-przygotowywanie wykroju-przygotowanie maszyn szwalniczych-wykonywanie różnych prac ręcznych w fazie końcowej
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Szydłowiec (mazowieckie)

KONSULTANT DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

- Aktywne poszukiwanie klientów zainteresowanych uzyskaniem finansowania w formie leasingu (cold call). Budowa własnego portfela klientów. Obsługa bieżących zapytań leasingowych (leadów handlowych). Wprowadzanie wniosków leasingowych do systemów transakcyjnych wybranych firm leasingowych. Prowadzenie procesu sprzedaży (kontakt z kliente, kompletowanie niezbędnej dokumentacji, negocjowanie warunków umów). Kontrola zgodności z procedurą składania podpisu przez klienta pod umowami leasingu i pożyczek. Obsługa infolinii sprzedażowej. Archiwizacja dokumentów. Udział w szkoleniach sprzedażowych i produktowych. Współpraca z pośrednikami spółki.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe dowolne. Doświadczenie w sprzedaży. Prawo jazdy kat. B. Obsługa komputera, obsługa programów biurowych. Otwartośc na ludzi, komunikatywność. Znajomość j. angielskiego na poziomie średnim.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Katowice (śląskie)

KONSULTANT DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - do 2 000 PLN

Organizacja projektów rekrutacyjnych, prowadzenie rozliczeń, redagowanie i aktualizacja ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Świebodzin (lubuskie)

KONSULTANT DS. TELESPRZEDAŻY - 2 200 - 3 000 PLN

telefoniczna sprzedaż produktów
JANTOŃ SA Sp.K - 2017-01-18 - Dobroń (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

Onsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Częstochowa (śląskie)

REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY, - od 2 200 PLN

Wystawianie dokumentów sprzedaży, Prowadzenie i aktualizacja ewidencji zamówień oraz sprzedaży, pomoc w prowadzeniu zamówień i ich weryfikacja ze stanami magazynowymi, pomoc w organizowaniu transportu krajowego i międzynarodowego
ABWood Spółka z o.o. - 2017-09-19 - Sławno (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK SEKCJI (SEKCJA RACHUNKÓW I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO) - od 2 840 PLN

1.Kiownik Sekcji odpowiada za:1) Nadzorowanie dokonywania wydatków przez koordynatorówposiadajęcych odpowednie upowżnienia;2)Odpowiedzialność za właścwe ewdencjonowanie rozrachunków w sposób umożliwiający ich terminową reaiizację i dochodzenie;3)Nadzór nad wstępnym wprowadzanlem zobowłęzań oraz Sporzędzanymi plikami do przelewu;4)Zapewnenie właściwgo kwalifikowania wpływów na dochody budżetowe,5) Monitorowanie sporządzanych zestawień informacyjnych za OG 2303 w zakresie wsparcia udzielonego wojskom obcym na terenie kraju (HNS);6) nadzór nad przectiowywanlem na rachunkach bankowych wadiów i zabezpieczeń umownych, prowadzane w przypadku takiej konieczności odrębnej ewidencji;7)zgodność pliku JPK z deklaracją podatku VAT 7;8) odpowedzialność za zgodność rejestrów należności i zobowiązań z operacjami zapiaanymi w ZWSI RON;9)Sprawdznie kompletności dowodów księgowych stanowiącychpodstawę do dokonnia wydatku;10)Nadzór nad dokonywaniem przelewów oraz kompletowaniem wyciągów bankowych;11) Udział w opracawaniu oraz aktualizacji instrukcji obegu dokumentów księgowych, polityki rachunkowocl oraz procedur wewnętrznych w zakrasie zadań realzowanych przez sekcję rachunków i rozliczeń;12)nadzór nad sporządzanlem zaświdczeń dotyczących podatku akcyzowego;13) nadzór i odpowiedzialność w zakresie sporzqdzania deklaracji VAT-7;14) umiejętność zastąpienia pracowników kierowanej sekcji w razie ich neobecności,15) odpowiadzialność i nadzór nad sporządzaniem sprawozdań RB-N oraz Rb- Z w SI SFINKS:16) nadzór nad rozliczaniem krajowych podróży slużbawych;17) nadzór nad razliczaniem zagrancznych podrży służbowych:18) nadzór nad prawdłowością naliczeń dia osób wezwanych do WKU:19) nadzór nad sporządzaniem deklaracji podatkowej PIT- BC w zakreie nleżności osób wezwanyeh.2.Do obowięzków Kierownika Sekcji należy:1) Zabezpieczenie w zasilania na środki budżetowe w sposóbzapewniejący pokrycie zobowiązań oddziału gapadarczego:2) wyznaczanie zastępstw w przypadku nieobecoości podległych pracowników z zachowaniem cięglości fnkcjonowania sekcji3) Weryfikacja wykonanych obowązków i zadań przez podległych pracowników4)Odpowiedzialność za sporządzanie rocznego hrmonogramuwydatków oraz jego aktualicację;5) Wykonywanie kantroli nstępczej (na zasadzie kontroli wewnętrznej) w zakresie realizacji rachunków i i prowadzenia rozliczeń;8) Bieżąca współpraca z sekcjami PGK w zakreeie cięgłej analizy reallzacji planu wydatków na każdym etaple w celu wyeliminownia przekroczeń i zagrozeń w zakresie braku planu finansowego oraz przygotowanie infomacjl w tym zakresie głównemu księgowemu;7) Podpisywanie dyspozycji bankowych w cel realzacji zleceń płatniczych w zakresie rachunków bankowych w ramach kolumriy Il:8)Elektryczne podpisywania dokumantw w zakresie środkówbudżetowych w systems TREZOR w kolumnia II;9) Podpaywanie zawiadczeń na hotele:10) Sprawdzanie raportów kasowych w zakresie dochodów budżetowych;11) wykonywanie i proadzenie niezbędnej korespondencji dotyczącej określonych powyzej obowlęzków;12) znajomoś instrukcji obiegu dokumentw księgowych (udział w wykonywaniu instrukcji obiegu dokumntów księgowych oraz innych dokumemów wewętrznych - wnioskowania w nim zmian, udzielanie wyjaśnień na temat obiagu dokumentów, egzekwowanie ustalonego obiegu dokumentów, kontrola i weryfikacja obiegu poszczególych dokumentów, sprawdzanle poprawnoci dzałania poszczególnych etapów obiegu w zakresle sekcji rachunków i rozliczeń};13)systematyczne studiawanie przepisów finansowych, podwyższane swoich kwalflkacji zawodowych, brania udziału w szkoleniach fachowych oraz współpracowanie z pozostałymi pracownkami Pionu Głównego Kslęgowego w celu oeięgnięcia jak na]lepszych wynikw oraz wyeliminowania nieprawidłowościi3. Kierownik Sekcjii jest uprawniony do:1) zgłaszania w formie ustnaj lub plsemnej wszelkich nieprawidłowości i odstępstw od zakresu obowiązków;2) odma wykonania polecenia przełożonego, kłóre naraziłoby panią na odpowiedziafność karną i dyscyplinamą;3)w razie ujawnienia niezgodnoci na otrzymnanym dokumencie zwrócić właściwemu rzeczowo precownikowl w celu uzupełnienia.4. Kierownik Sekcji współuczstnimy w:procese zmian obiegu dokumentacji w zekresie relizowanych obowiązków (udział w wykonywaniu instrukcji obiegu dokumentów księgowych, polityce rachunkowoci i procdur wewnętrznych, wnioskowanie w nich zmian); Glówny księgowy - szef finansów 24. Czy oferła pracy jest ofertg pra ty tymczasowejw rozumieniu rł. 19g ustawy (zgla. zanQ przez agencję zatrudnienia):
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2019-01-08 - Powidz (wielkopolskie)

ANIMATOR ZABAW - od 150 PLN

-animacja zabaw dla dzieci, organizacja konkursów oraz gier dla najmłodszych-obsługa sprzętu firmowego, urządzeń pneumatycznych-kontakt z gośćmi wydarzenia
kontakt przez OHP - 2016-02-25 - Pszczyna (śląskie)

KONSULTANT DS. WSPÓŁPRACY - 997,4 PLN

budowa bazy danych, aktywne pozyskiwanie klientó, sporządzanie dokumentacji handlowej, wyliczanie odsetek za zaległości
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Lubin (dolnośląskie)

KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY - 2 000 - 3 100 PLN

Sprzedaż usług oraz produktów firmy, realizacja celów sprzedażowych, obsługa Klientów zgodnie ze standardami obowiazującymi w firmie.
Eurokadra FS Sp. z o. o. - 2016-04-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)

KONSULTANT - od 2 500 PLN

telefoniczna obsługa klientów, przyjmowanie wniosków oraz reklamacji złożonych przez klienta, sprzedaż produktów i usług oferowanych przez spółkę, udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie m.in. taryf, cenników, promocji
kontakt przez OHP - 2017-09-01 - Warszawa (mazowieckie)

KONSULTANT DO SPRAW UBEZPIECZEŃ+STAŻ FP - 1 033,7 PLN

-obsługa administracyjna biura:prowadzenie rejestrów korespondencji, przyjmowanie rozliczeń, prezentacja oferty
kontakt przez PUP - 2019-08-02 - Łódź (łódzkie)

KIEROWNIK DO SPRAW STRATEGII I PLANOWANIA - od 1 400 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: komunikatywność, elastyczność , umiejętność analizy trudnych sytuacji, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: 2 lata , znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym, angielskiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie (nadzorowanie działań związanych z planowaniem oraz opracowywaniem strategii w poszczególnych obszarach działania organizacji, opracowywanie planów produkcji, sprzedaży oraz kontrolowanie ich realizacji, przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących realizacji planów. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Lublin (lubelskie)

OPIEKUN KLIENTA - od 15 PLN

reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami z Wietnamu, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami wietnamskimi, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

GEODETA - 2 000 - 2 500 PLN

Praca w terenie, prac biurowa w godz. 7-15
USŁUGI GEODEZYJNE KRZYSZTOF PAWLETA - 2016-09-29 - Dobrzeń Wielki (opolskie)

SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gniezno (wielkopolskie)

KELNER - od 2 200 PLN

Praca w smażalni ryb. Praca od wtorku do niedzieli (do uzgodnienia jeden dzień wolny), w godz. od 12:00 do 20:00. Mile widziana książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Możliwość pracy na 1/2 etatu. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu lub telefoniczny.
PPHU MARCOL SM - SZYMON MARCOL - 2017-04-10 - Rybnik (śląskie)

KSIĘGOWA/KSIĘGOWY - od 5 500 PLN

sporządzanie planu wydatków i dochodów zakładu i przestrzeganie prawidłowego ich wykonania, załatwianie wszelkich spraw finansowo-budżetowych zakładu, prowadzenie rachunkowości zakładu zgodnie z obowiązującymi przepisami, terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych, instruktaż w szkoleniu personelu finansowo-księgowego, zorganizowanie prawidłowego obiegu dokumentów i przestrzeganie ustalonych zasad i wzorów dokumentacji księgowej, bieżące prowadzenie księgowości wg komputerowego programu księgowego, ewidencja wydatków w rozbiciu na paragrafy i pozycje, ewidencja analityczna rozrachunków kosztów, kosztów oraz środków specjalnych, uzgadnianie kont analitycznych rozrachunków, inwentaryzacja wartości majątku w terminach ustalonych zgodnie z przepisami w uzgodnieniu z dyrektorem zakładu, należyte przechowywanie ksiąg i dokumentów, kontrola i podpisywanie wszystkich dokumentów stanowiacych podstawę wypłat, opracowywanie analiz stanu majątkowego i wyników finansowych zakładu,kontrola w zakresie prawidłowego prowadzenia kasy, wyrywkowa kontrola inwentaryzacji majątku zakładu, sporządzanie wszystkich przelewów według eletronicznego systemu, sporządzanie wyciągów bankowych, sporządzanie ocen okresowych dla podległych pracowników, kontrola nad właściwą realizacją operacji budżetowych, kontrola nad właściwym rozliczeniem zaliczek, przestrzeganie dyscypliny pracy, inne czynności zlecone przez dyrektora zakładu
Zakład Poprawczy - 2019-11-18 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

PODREFERENDARZ - od 2 600 PLN

prowadzenie kancelarii tajnej, prowadzenie dokumentacji logistyczno-finansowej, gospodarowanie mieniem, sporządzenie pism, wykonywanie obowiązków sprawozdawczych
Oddział Żandarmerii Wojskowej - 2018-01-10 - Kielce (świętokrzyskie)

KONSULTANT SAP + ABAP - do 3 500 PLN

Pisanie programów w środowisku SAP, testowanie, pisanie dokumentacji technicznej, obsługa klientów krajowych i zagranicznych. Umowa o pracę na czas określony. Praca jednozmianowa: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali H
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)