KONSULTANT DO SPRAW KARIERY Z JĘZ CHIŃSKIM Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KONSULTANT DO SPRAW KARIERY Z JĘZ CHIŃSKIM
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:-monitoring rynku chińskiego oraz pozyskiwanie klientów i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z klientami. - Obsługa klientów w zakresie zgłaszanych problemów, rozliczenia oraz osbługa reklamacij w języku chińskim. - przygotowanie raportów w zakresie sprzedaży zgodnie z ustalonymi wytycznymi, - Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawce w terminie i z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klientów w języku chińskim.Znajomość języka chińskiego, warunek konieczny.
Data publikacji: 2016-09-20
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:-monitoring rynku chińskiego oraz pozyskiwanie klientów i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z klientami. - Obsługa klientów w zakresie zgłaszanych problemów, rozliczenia oraz osbługa reklamacij w języku chińskim. - przygotowanie raportów w zakresie sprzedaży zgodnie z ustalonymi wytycznymi, - Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawce w terminie i z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klientów w języku chińskim.Znajomość języka chińskiego, warunek konieczny.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KONSULTANT DO SPRAW KARIERY Z JĘZ CHIŃSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: konsultant do spraw kariery
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: chiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie podstawowe, obsługa komputerowa, staż pracy 1 rok, znajomość języka chińskiego - biegłaInne] : Komunikatywność oraz lekkość w nawiązywaniu oraz utrzymaniu kontaktów międzyludzkich.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: konsultant do spraw kariery
Data dodania oferty pracy: 21.09.2016
Oferta pracy ważna do: 04.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
cv
Provident Polska S.A. - 2017-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
Fallwork Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
kontakty z klientami chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Prowadzenie postepowań zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych, udział w pracach komisji przetargowych, udział w negocjacjach, badanie i ocena formalno-prawna składanych ofert, koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji z prowadzonego postępowania.- Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęca pracy - czerwiec 2018 r.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe pierwszego stopnia. Co najmniej 1 rok zatrudnienia w jednostkach zobowiązanych do stosowania ustawy prawo zamówień publicznych. Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, MS Office. Kontakt wyłącznie e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)
Profesjonalna obsługa klienta, kreatywność, zaangażowanie
kontakt przez OHP - 2016-05-23 - Opatów (świętokrzyskie)
jw.
LEVEL WORK Artur Chrząszcz (Agencja zatrudnienia nr 10944) - 2017-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów w salonie jubilerskim
JUBILER Anna Godziszewska - 2016-07-22 - Zamość (lubelskie)
przygotowywanie ofert do sprzedaży
"DOMEX" Edward Czub - 2017-07-21 - Garwolin (mazowieckie)
obsługa klienta, oferowanie różnych pakietów telefonicznych, przedłużanie umów.
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-18 - Chorzów (śląskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru.
Firma ROGALA Sp.Jawna - Delikatesy CENTRUM - 2017-09-27 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Obsługa klienta przy wystawianiu ubezpieczeń
AGNIESZKA MUCHA BIURO UBEZPIECZEŃ OLIMPIA - 2018-02-16 - Sieniawa (podkarpackie)
Udzielanie konsultacji dotyczących obsługi systemu informacyjnego PSF, bazy BUR, wyszukiwania właściwych usług rozwojowych, rozliczenia dofinansowania;obsługa infolinii, Udzielanie doradztwa w celu wybrania najbardziej korzystnego dla MMŚP rodzaju wsparcia lub przeprowadzenia uproszczonej analizy potrzeb szkoleniowych;Współpraca z Partnerem technicznym w zakresie poprawności funkcjonowania sytemu informacyjnego PSF;współpraca z instytucjami zaangażowanymi w realizację projektu m.in.: OPZL, Urząd Marszałkowski, PARP, realizacja projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami, inne czynności niezbędne w celu prawidłowej realizacji projektu 6.5 RPO lubuskie 2020(Baza Usług Rozwojowych- BUR)
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - 2017-06-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Mycie pojemników
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż paliw i artykułów spozywczych
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Górne Morgi (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż produktów kosmetycznych, aktywna promocja usług firmy.
kontakt przez OHP - 2018-01-31 - Przemyśl (podkarpackie)
kierowca - wywrotka
Agencja Pracy Kaja - 2018-07-18 - Katowice (śląskie)
realizacja celów sprzedażowych, zdobywanie serc i umysłów klientów, kompleksowa obsługa Klientów salonów Orange praca we Wrześni, pełen etat, umowa na czas określony,
Faxtel - 2015-12-03 - Września (wielkopolskie)
- prace ogólnobudowlane- prace wykończeniowe- prace dociepleniowe- wykonywanie prac z wykorzystaniem maszyn wskazanych w wymaganiach
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Łódź (łódzkie)
przestrzeganie standardów obsługi klenta, obsługa kas fiskalnych,dbanie o wizerunek firmy, utrzymanie porządku i czystości
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Pińczów (świętokrzyskie)
Sprzedaż usług PLAY, sprzedaż telefonów komórkowych, sprzedaż akcesorii
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Warszawa (pomorskie)
sprzedaż rzeczy wystawionych w sklepie, kupno rzeczy używanych RTV, AGD, GSM, podpisywanie umów pożyczek lombardowych i przyjmowanie towaru, obsługa komputera, kasy fiskalnej, wykonywanie raportów dobowych;
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
Zadania na stanowisku:- odbieranie połączeń przychodzących- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem- rozwiązywanie problemów klientów
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Kraków (małopolskie)
1) prowadzenie postepowań administracyjnych związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) udział w procesie przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,4) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji, przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji5) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności: zgodności projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg, z obowiązującymi przepisami, zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym:1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,6) prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanie realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,3). Prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie,7) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy, sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych użyteczności publicznej: świetlice wiejskie, remizy, budynek Urzędu Miejskiego i innych.Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-04-12 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Zamawianie towarów. Przyjmowanie towaru do magazynu. Wprowadzanie towaru do kartotek magazynowych. Wydawanie towaru. Prasowanie papieru, makulatury, plastiku i folii.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Obsługa klienta - sprzedaż usług i produktów telefonii komórkowej, telemarketing do klientów- promocja.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Opis stanowiska:Telefoniczna sprzedaż usług OrangeRealizacja wyznaczonych planów sprzedażowychObsługa stałych oraz pozyskiwanie nowych klientówOpieka i obsługa posprzedażowa klientówWymagania:Wysokie umiejętności interpersonalneUmiejętności sprzedażowe – umiejętność prezentacji i budowania skutecznej argumentacji handlowejMile widziane - doświadczenie w sprzedażyOferta:Wdrożenie pracownika do pracy - szkolenieUmowa o zlecenieElastyczne godziny pracy, biuro czynne w godzinach 8.00 - 15.00Wynagrodzenie godzinowe od 10 zł + system prowizyjny + konkursyNiezbędne narzędzia pracyDalsze szkolenia produktowe i sprzedażoweMożliwość rozwoju i awansu w strukturze działu sprzedaży
CENTRUM OBSŁUGI CONTACT CENTER Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa maszyny Polpack , odpowiedzialność za jakość produktu
GLOBAL COSMED S.A. - 2016-11-22 - Radom (mazowieckie)
jw.
GFK Polonia sp. z o.o. - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)