KONSTRUKTOR Sanok oferta pracy "TESTMER WARSZAWA" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: KONSTRUKTOR
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Data publikacji: 2018-05-09
Lokalizacja: Sanok (podkarpackie)
Pracodawca: "TESTMER WARSZAWA" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1000-lecia 84, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KONSTRUKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sanok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sanocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sanok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier mechanik - maszyny i urządzenia do obróbki metali
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), mechaniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Znajomość przyrządów pomiarowych, rysunku technicznego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Znajomości programów CAD i CAM (wymagany staż - lata: 2)
Nazwa pracodawcy: "TESTMER WARSZAWA" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Adres pracodawcy:
1000-lecia 84, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: sanocki
Gmina pracodawcy: Sanok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sanok
Adres strony pracodawcy: www.testmer.pl
Ulica pracodawcy: 1000-lecia
Numer budynku pracodawcy: 84
Profil działalności pracodawcy: Branża metalowa - produkcja
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier mechanik - maszyny i urządzenia do obróbki metali
Data dodania oferty pracy: 09.05.2018
Oferta pracy ważna do: 08.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowaniem i organizowaniem prac interwencyjnych, przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenie i oceny prac interwencyjnych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizowania prac interwencyjnych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizację prac interwencyjnych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudniony w ramach prac interwencyjnych,- Przygotowanie wniosków o organizację prac interwencyjnych do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach prac interwencyjnych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowanie umów w sprawie organizacji i finansowania prac interwencyjnych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowanie prace interwencyjne oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac interwencyjnych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Analiza wniosków o jednorazową refundację i przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności prac interwencyjnych,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji prac interwencyjnych,2. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowanie i organizowanie robót publicznych, przygotowaniem dokumentacji do finansowego rozliczenia i oceny robót publicznych:- Udzielanie i wyjaśnień w zakresie organizowania robót publicznych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizacje robót publicznych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych,- Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach robót publicznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania robót publicznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane roboty publiczne, oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji robót publicznych do systemu komputerowego Syriusz,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Prowadzenie oceny efektywności robót publicznych,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji publicznych.3. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem prac społecznie użytecznych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji prac społecznie użytecznych,- Przyjmowanie rocznych planów potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych od uprawnionych podmiotów,- Przedstawienie rocznych planów do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przygotowanie porozumień dotyczących wykonywania prac społecznie użytecznych,- Przekazywanie ofert wykonywania prac społecznie użytecznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowania zobowiązań,- Przekazywanie do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń informacji na temat czasu realizacji prac społecznie użytecznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych organizatorów oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych porozumień,- Analiza wniosków o refundację wypłaconych osobom bezrobotnym świadczeń oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac społecznie użytecznych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych porozumień,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu,- Sporządzanie list wypłat dot., zwrotu kosztów badan lekarskich wykonywanych przez osoby bezrobotne przed rozpoczęciem prac społecznie użytecznych,- Kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do prac społecznie użytecznych, przekazywanie faktury do Działu Finansowo- Księgowego (wprowadzanie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ).4. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem zatrudnienia wspieranego:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie zatrudnienia wspieranego,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnianych w ramach zatrudnienia wspieranego,- Przygotowywanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert w ramach zatrudnienia wspieranego do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania zatrudnienia wspieranego,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowanych zobowiązań,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych Pracodawców i Spółdzielni Socjalnych oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację w ramach zatrudnienia wspieranego oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego, - Wprowadzanie danych dotyczących organizacji zatrudnienia wspieranego do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu.5. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją zapisów art.. 150f ustawy promocji zatrudnienia:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie udzielania przez starostę pracodawcy lub przedsiębiorcy przez okres 12 miesięcy część kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku życia,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców lub przedsiębiorców,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, którym przyznano refundację oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Wprowadzanie danych dotyczących realizowanych umów do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Analiza wniosków o refundację oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizacji art. 150f ustawy promocji.6, Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.Staż w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Płock (mazowieckie)
pomoc mechanikowi przy naprawach samochodów ciężarowych, ciągników siodłowych
DN SPEDITION GROUP Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
projektowanie nowych produktów wprowadzanie zmian konstrukcyjnychtworzenie i utrzymanie dokumentacji technicznej wsparcie techniczne dlaprodukcji, praca w godz.7-15
Ofama Sp. z o.o. - 2018-05-17 - Opole (opolskie)
sprzedaż w sklepie ŻABKA
PHU SYLWIA CZECHOWSKA - 2016-04-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
w/g potrzeb
Marbach Polska Sp. z o. o. - 2016-02-10 - Kielce (świętokrzyskie)
mycie i dezynfekcja urządzeń i drobnego sprzętu; pracodawca zapewnia dojazd ze Słupska i okolic. Miejsce pracy: teren Morpolu. umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia. Godziny pracy: 7.00- 18.00, 18.00- 02.00
CBB Łukasz Cybulko - 2018-01-22 - Duninowo (pomorskie)
w/g stanowiska
POLIGRAF s.c. w Kielcach - 2017-08-17 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzedaż lodów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Nowy Targ (małopolskie)
Obsługa regularnych linii oraz wycieczek.
Open Tours Krzysztof Ferenc - 2016-07-06 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Opracowanie materiałów marketingowych, reklamowych i informacyjnych; Tworzenie prezentacji; Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi podwykonawcami; Organizacja eventów; jedna zmiana (8-16); kontakt z pracodawca telefoniczny oraz e-mailowy.
Tourtrend Sp. z o.o. - Dolina Charlotty - 2016-03-30 - Strzelinko (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Gdynia (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Mełno (kujawsko-pomorskie)
- Sortowanie surowców wtórnych (metale). Praca w Katowicach - Szopienicach.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 792-460-560) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. mjra Karola Woźniaka 12, 40-389 Katowice - OBOK NUMERU Woźniaka 28 B) lub e-mail: biuro (at) ecom.slask.pl
ECOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-27 - Katowice (śląskie)
Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, typu: prasy, rolierki, offsety. Kontrola produkowanego wyrobu z kartą wzoru, w szczególności właściwego koloru, rozmiaru, itp. Pakowanie gotowego wyrobu do kartonów i przekazywanie do magazynu.
GUALA CLOSURES DGS POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa zgłoszeń i koresp. klientówprzygotowanie formalne umów/aneksów/porozumieńwprowadzenie danych do syst. inf
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Łódź (łódzkie)
Prace ogólnobudowalne
Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Ogólnobudowlane INŻ-BUD inż.Sławomir Ziółkowski - 2017-12-08 - Bytom (śląskie)
Wykonyanie prac kamieniarskich. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do soboty w Bielsku-Białej.
CENTRUM KAMIENIARSKIE Grażyna Wójciga - 2018-04-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Opole Lubelskie (lubelskie)
• wykrawanie elementów lub całych wyrobów z przygotowanego materiału przy użyciu noża elektrycznego, nożyc• obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, pras hydraulicznych• dbanie o porządek przy stanowisku pracy
INTERKADRA SP. Z O.O. - 2018-05-17 - Częstochowa (śląskie)
Przygotowanie produkcji i robienie form odzieżowych
"Kwatex" Import - Export Krawiectwo Konfekcyjne Kwaśny Tadeusz - 2016-09-21 - Leżajsk (podkarpackie)
Kontrola ruchu osobowo - samochodowego;Kontrola pracowników opuszczających zakład;Obsługa monitoringu.Praca w systemie 24godz./48godz.i 72 godz.wolneW godz.7 -7
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Parzniew (mazowieckie)
przewóz rzeczy
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Ponikwa (mazowieckie)
prace porządkowe (koszenie itp.) oraz pomoc w wykonywaniu ogrodzeń - praca fizyczna
Mariusz Nazim Firma Handlowo-Usługowa MAR-KUB - 2017-05-19 - Skawina (małopolskie)
Fryzjer
Salon Fryzjerski Nowy Styl Urszula Stec - 2018-01-02 - Czudec (podkarpackie)
wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, dobra znajomość programu INVENTOR. Zakres obowiązków: projektowanie maszyn
P.P.U.H. SCORPION - 2017-11-28 - Rozdrażew (wielkopolskie)
montaż silników według instrukcji oraz schematów, realizowanie określonych norm jakościowych, obsługa elektronarzędzi
MANPOWERGROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielny mechanik samochodowy
"Budex" Andrzej Sikora - 2017-02-17 - Łącko (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Projektowanie maszyn, podzespołów oraz części maszyn (m.in. pojazdów do usuwania odpadów z pojemników), przygotowanie dokumentacji 2D (AutoCAD) i 3D (Inventor).
MAŁOPOLSKA WYTWÓRNIA MASZYN BRZESKO Sp. z o.o. w upadłości - 2018-04-07 - Brzesko (małopolskie)
do uzgodnienia
Młodzieżowy Dom Kultury - 2018-08-01 - Sanok (podkarpackie)