KONSERWATOR Koszalin oferta pracy Zarząd Obiektów Sportowych Sp. z o.o.
Pewne i sprawdzone place zabaw.Stanowisko: KONSERWATOR
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Koszenie, sprzątanie terenu, dbanie o czystość pomieszczeń sanitarnych, bieżąca konserwacja i naprawa urządzeń zabawowych na terenie obiektu, naprawa i bieżąca konserwacja sprzętu i narzędzi pracy
Data publikacji: 2020-01-17
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zarząd Obiektów Sportowych Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SYBIRAKÓW (WODNA DOLINA), 75-436 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koszenie, sprzątanie terenu, dbanie o czystość pomieszczeń sanitarnych, bieżąca konserwacja i naprawa urządzeń zabawowych na terenie obiektu, naprawa i bieżąca konserwacja sprzętu i narzędzi pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: KONSERWATOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: konserwator części / sprzętu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Data zakończenia pracy: 31.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: Zarząd Obiektów Sportowych Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Rolna 14, 75-436 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe informacje: praca w godz. 8:00 - 16:00 w sezonie wiosenno-letnim 6:00-14:00,14:00 - 22:00, pierwsza umowa na 3 miesiace później na czas określony
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Rolna
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy:
działalność związana z zarządzaniem obiektami sportowymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: konserwator części / sprzętu
Data dodania oferty pracy: 20.01.2020
Oferta pracy ważna do: 17.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c5e519012dea352f4998ae71e6638bac
Podobne oferty pracy
- Dokonywanie bieżących kontroli i oceny stanu technicznego maszyn,- Wykonywanie prac przewidzianych w instrukcjach przeglądów konserwacji maszyn,- Usuwanie awarii maszyn i urządzeń,- Inspekcje maszyn i urządzeń,- Współpraca z serwisami zewnętrznymi,
Leadec Sp. z o o. - 2019-08-20 - Jawor (dolnośląskie)
segregowanie odpadów, demaontaż płyt azbestowych, załadunek i rozładunek świetlówek (praca na terenie Torunia o raz delegacje w Warszawie)
PPHU "ABBA-EKOMED" Sp. z o.o. - 2017-11-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wędzenie wędlin
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO "GROT" J. GROT SP. JAWNA - 2019-09-02 - Starowa Góra (łódzkie)
koszenie ,odmulanie ,rowów
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
spawanie metodą MAG 135, czytanie rysunku technicznego, spawanie rur doczołowo na obrotniku.Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia na umowę zlecenie.Praca na terenie Zabrza oraz kraju.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Zabrze (śląskie)
praca w ośrodku wypoczynkowym
Ruszewski Spółka Jawna - 2016-03-30 - Nowęcin (pomorskie)
• konserwowanie lub remontowanie urządzeń i instalacji sanitarnych,• instalowanie urządzeń sanitarnych z zapewnieniem właściwych warunków eksploatacyjnych,• przebudowywanie istniejących instalacji sanitarnych w celu dostosowania przekroju rur do zmienionych warunków lub instalowanie nowych punktów poboru wody itp.,• wykonywanie drobnych prac montersko- ślusarskich, związanych z naprawą osprzętu sanitarnego,• wykonywanie instalacji sanitarnych w budynkach mieszkalnych oraz innych obiektach zarządzanych przez PPK,• wykonywanie prób ciśnień i szczelności instalacji sanitarnych i zabiegów mających na celu zmniejszenie awaryjności instalacji i urządzeń.
Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne - 2019-05-08 - Polkowice (dolnośląskie)
konserwator
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA NOWE MIASTO - 2019-01-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych.Miejsce pracy: Sadki
Elżbieta Zawieja "PUCUŚ" - 2019-03-25 - Sadki (kujawsko-pomorskie)
w zawodzie
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Wierzchowo (pomorskie)
wycinka i pielęgnacja drzew
"ACER" PPHU Łukasz Szafrański - 2016-12-06 - Poznań (wielkopolskie)
PRZEGLĄDY I KONSERWACJA URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH, USUWANIE USTEREK, UDZIAŁ W ODBIORACH UDT, OCENA STANU TECHNICZNEGO URZĄDZEŃ, PEŁNIENIE DYŻURÓW I UDZIAŁ W INTERWENCJACH, SPORZĄDZANIE I PRZEKAZYWANIE PROTOKOŁÓW Z PRZEPROWADZONYCH PRAC;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE TECHNICZNE, MILE WIDZIANA UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA SCHEMATÓW ELEKTRYCZNYCH, UPRAWNIENIA SEP, KONSERWATORSKIE, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN I OKOLICE
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWO-PRODUKCYJNE PILAWA EUGENIUSZ PILAWA - 2016-12-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace gospodarcze, obsługa kotłowni węglowych
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Syców (dolnośląskie)
bezpośrednie nawiązywanie kontaktów z dłużnikami, negocjowanie warunków spłaty zadłużeni,a wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności, przygotowywanie wezwań do zapłaty, monitorowanie spłaty należności , przekazywanie spraw do KRD prowadzenie ewidencji spraw sądowo- komorniczych oraz KRD, współpraca z kancelarią Radcy Prawnego przy przekazywaniu spraw na drogę postępowania sądowego oraz egzekucyjnego, prowadzenie korespondencji wyjaśniającej , raportowanie wyników z prowadzonych działań windykacyjnych
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Zielona Góra (lubuskie)
praca przy wycince drzew, praca przy pielęgnacji drzew i krzeów,
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE SERWIS ZIELEŃ ŁUKASZ KÖNIG - 2019-11-15 - Tarnowskie Góry (śląskie)
x
Auchan Polska Sp. z o.o. - 2016-05-04 - Białystok (podlaskie)
roboty remontowo budowlane
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Antoniówka (łódzkie)
bieżące naprawy i utrzymanie budynków, terenu i sprzętu szkoły, praca w godz. 7-15
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 29 w Opolu - 2018-12-10 - Opole (opolskie)
konserwacja, naprawy bieżące
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Gołębiów (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Ostrołęka (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Katowice (śląskie)
I. W zakresie obsługi Rady Miasta:1) obsługa sesji Rady Miasta:a) dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami,b) doręczanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,c) sporządzanie protokołów z przebiegu obrad Rady oraz udostępnianie ich zainteresowanym,d) przygotowywanie materiałów z obrad tj. uchwał, stanowisk, wniosków, wyciągów oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,e) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty,f) przekazywanie uchwał:- Prezydentowi Miasta,- w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego oraz w zakresie spraw finansowanych do Regionalnej Izby Obrachunkowej,- do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,g) rejestracja uchwał Rady Miasta (jako organu stanowiącego) w systemie Edicta Legis,h) przekazywanie interpelacji, zapytań i wniosków radnych, czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz prowadzenie rejestru,i) organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,j) obsługa techniczna:- Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Wydziałem Oświaty,- Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Wydziałem Spraw Społecznych,k) przygotowywanie wniosków o odznaczenia i wyróżnienia.2) obsługa komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Komisji Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Miasta:a) wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji,b) protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich realizacją oraz ich ewidencjonowanie,c) udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,d) udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.3. w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta:a) prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Przewodniczącego RM oraz radnych w sprawach wynikających w wykonywania mandatu radnego,b) przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej komisji zleconych przez Przewodniczącego Rady,c) reklamowanie radnych na czas wojny oraz prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,d) przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,e) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę,f) wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum,g) współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,h) przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,i) podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,j) kompletowanie przepisów samorządowych,k) prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta a także ich rejestru,l) przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz radnych RM a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem,m) prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami i dokumentacji w tym zakresie,n) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie: obsługi sesji Rady Miasta, obsługi Komisji Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta, prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych.4) obsługa rad osiedli:a) organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań (protokołowanie) z radnymi, Prezydentem Miasta, Zastępcami Prezydenta Miasta,b) prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do załatwienia odpowiednim organom, zgłaszanych przez rady osiedla a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie,c) organizacja wyborów do rad osiedli.II. W zakresie planowania Budżetu Obywatelskiego:a) przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących zasad funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego,b) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz zakładki tematycznej na stronie miasta w zakresie informacji dotyczących Budżetu Obywatelskiego,c) przygotowywanie materiałów dotyczących Budżetu Obywatelskiego tj. ogłoszeń, informacji, list zadań, kart do głosowania, wykazu zadań wybranych do realizacji podczas głosowania,d) organizowanie, obsługa techniczna konsultacji społecznych i spotkań z mieszkańcami,e) prowadzenie wykazy złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego,f) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie obrad Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego,g) organizowanie w zakresie technicznym siedziby głosowania nad Budżetem Obywatelskim,h) przygotowywanie sprawozdania z realizacji Budżetu Obywatelskiego.
Urząd Miasta Chełm - 2017-03-10 - Chełm (lubelskie)
zgodnie z charakterytyką pracy
Spółdzielnia PROSNA Kalisz - 2017-03-16 - Pleszew (wielkopolskie)
Prace pomocnicze przy budowie dróg i autostrad. Oferta skierowana dla osób bezrobotnych w wieku 45 lat i więcej. Praca na terenie woj. małopolskiego.
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Wola Dębińska (małopolskie)
pakowanie produktów przy linii produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Bieruń (śląskie)
Wykształcenie: średnie; roczne doświadczenie na podobnym stanowisku oraz świadectwo kwalifikacji G-1/E; umiejętność współpracy, rozwiązywania problemów, przewidywania zagrożeń, spostrzegawczość; główne obowiązki: konserwacja i naprawa urządzeń sanitarnych i wodociągowych, wykonywanie napraw uszkodzonych powłok malarskich, układanie nowych powłok podłogowych, szklenie i uszczelnianie okien, naprawa zamków, obsługa kotła gazowego, kontrolowanie funkcjonowania pompy wodnej w schronie, konserwacja i naprawa elem. wyposażenia stałego budynku, wymiana żarówek, filtrów w wentylacji itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Komenda Miejska Policji w Gliwicach - 2018-08-16 - Gliwice (śląskie)
Drobne prace remontowe, drobne narawy hydrauliczne i urządzeń sanitarnych, C.O., naprawy biurowe, wymiana żarówek i świetlówek, przenoszenie dokumentów itp. Godziny pracy do ustalenia, ilość godzin w zależności od ilości zleceń. Miejsce wykonywania pracy: 7 sklepów firmy na terenie Wrocławia. Oferta dostępna w sali D, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 34 46 629, e-mail: administracja (at) detalcentrum.pl
DETAL CENTRUM Sp. z o.o. - 2018-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Ogólne prace konserwacyjne na terenie pensjonatu, koszenie, nadzór nad basenem zewnętrznym.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Krzyżowa (śląskie)