KIEROWNIK ŻYWIENIA Dąbki oferta pracy Przedsiębiorstwo Turystyczne "Duet" Maciej Niegolewski
Stanowisko: KIEROWNIK ŻYWIENIA
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: -nadzór procesu żywności, -dbanie o wysoką jakość produktów spożywczych, zamówienie produktów, zarządzanie budżetem-kontakt z dostawcami, - układanie jadłospisów, -znajomość przepisów prawa żywności, stosowanie i przestrzeganie przepisów HACAP, -kontrola stanów magazynów żywności-komunikatywność,-umiejętność zarządzania zespołem-obsługa MS Office (zwłaszcza Excel)
Data publikacji: 2021-03-31
Lokalizacja: Dąbki (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Turystyczne "Duet" Maciej Niegolewski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wydmowa 6, 76-156 Dąbki, powiat: sławieński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-nadzór procesu żywności, -dbanie o wysoką jakość produktów spożywczych, zamówienie produktów, zarządzanie budżetem-kontakt z dostawcami, - układanie jadłospisów, -znajomość przepisów prawa żywności, stosowanie i przestrzeganie przepisów HACAP, -kontrola stanów magazynów żywności-komunikatywność,-umiejętność zarządzania zespołem-obsługa MS Office (zwłaszcza Excel)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ŻYWIENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sławieński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3213
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Darłowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik żywienia i usług gastronomicznych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Turystyczne "Duet" Maciej Niegolewski
danePracodawcy_nip: 8580008286
danePracodawcy_regon: 810017195
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie
Adres pracodawcy:
Wydmowa 6, 76-156 Dąbki, powiat: sławieński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: sławieński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3213
Gmina pracodawcy: Darłowo
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Dąbki
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0305260
Ulica pracodawcy: Wydmowa
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|343404
Zawód wykonywany przez pracownika: technik żywienia i usług gastronomicznych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 31.03.2021
Oferta pracy ważna do: 30.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 31.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 31.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6a44bb9a86d1fcca6639d0791d6c211c
Podobne oferty pracy
sprzedaż nieruchomościprowadzenie social mediów,marketingwspółpraca z podwykonawcami
kontakt przez PUP - 2021-04-14 - Rokocin (pomorskie)
Rekrutacja, budowanie i zarządzanie zespołem w branży finansowej. Branża finanse, kredyty, windykacja. I zmiana - ruchome godziny pracy.Wynagrodzenie od 3600zł podstawa+ prowizjaPracodawca oferuje również samochód służbowy, laptop oraz telefon komórkowy.
PRO DOMO Sp. z o. o. - 2016-10-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prace porządkowe w sali grupowej i budynku przedszkola, pomoc w zajeciach dydaktycznych i opiekuńczych realizowanych w budynku lub poza przedszkolem
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
nadzór i monitorowanie podległych pracowników i sieci wodociągowej, praca na miejscu i w terenie
Sosnowieckie Wodociągi Spółka Akcyjna - 2020-01-22 - Sosnowiec (śląskie)
nadzór nad realizacją prac elektrycznych i teletechnicznych, utrzymywanie dobrych kontaktów z inwestorem, organizacja zaplecza budowy, opracowywanie dokumentacji odbiorowej, kontakt z klientami w celu uzgodnienia szczegółów technicznych prowadzonych prac
CONTROL PROCESS IT sp. z o.o. - 2017-05-23 - Mikołajowice (małopolskie)
Pielęgnacja i konserwacja terenów zielonych: koszenie trawników,przycinanie gałęzi itp, praca w godz. 8-16
Solid Security Sp z o.o. - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
Wyksztalcenie dowolne. Osoba do przyuczenia lub z doświadczeniem. Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
INTER-CAR II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-16 - Świerklany Dolne (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu; tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji; nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim; określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta; nadzorowanie prowadzonych projektów IT; kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych; nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych; nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie; współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego; nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji; przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy; dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji; zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji; przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług; nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań; opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego; koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta; współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City; realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 3400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-14 - Słupsk (pomorskie)
Nadzór nad prawidłowym zamawianiem towaru, zapewnienie właściwej organizacji pracy sklepu, motywowanie i efektywne zarządzanie personelem.
Wegar S.C.J.K.Węglarz - 2017-04-07 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Kierownik budowy
Przedsiębiorstwo Usługowe "EKOKAN" Sp. z o.o. - 2018-04-17 - Tarnów (małopolskie)
roboty budowlane
PORR SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-12 - Bonikowo (wielkopolskie)
prace murarsko-tynkarskie
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie zespołem sprzedaży. Analiza raportów, prognoz dotyczących rynku i weryfikacja planów sprzedaży. Pozyskiwanie nowych rynków zbytu. Nadzór nad prawidłowością umów, również w języku chińskim. Kontakt z kontrahentami zagranicznymi.
NOVA 2015 Sp.z o.o. - 2016-06-14 - Jaworzno (śląskie)
Organizowanie oraz koordynowanie budowy zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót.
FIRMA BUDOWLANA NAD-BUD - 2016-11-03 - Gdańsk (pomorskie)
KIEROWNIK PRAC LEŚNYCH
"ALMA" MAREK PIOTROWSKI I MARCIN PIOTROWSKI BRZÓZKA 8, 66-627 BOBROWICE - 2015-11-13 - Brzózka (lubuskie)
Kontrolowanie sposóbów prowadzenia prac budowlanych i wykonanie ich zgodnie z projektem. Przydzielanie obowiązków pracownikom.
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Sławno (zachodniopomorskie)
- WSPÓŁPRACA Z GŁÓWNĄ KSIĘGOWĄ W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA ROZLICZEŃ- OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI ADMINISTRACYJNEJ- PRZEPROWADZANIE ROZMÓW HANDLOWYCH- NADZÓR NAD KOMPLETNOŚCIĄ DOKUMENTÓW ADMINISTRACYJNYCH- UMAWIANIE SPOTKAŃ BIZNESOWYCH- PRZYGOTOWYWANIE ROZLICZEŃ I ZESTAWIEŃ W EXCEL
TMS AUDIT - 2017-03-20 - Trzebownisko (podkarpackie)
- Prowadzenie i obsługa spraw związanych z naliczaniem opłat za usługi wodne (stałych, zmiennych, podwyższonych), prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z wydawaniem decyzji w sprawach opłat za usługi wodne, rozpatrywanie reklamacji dot. opłat za usługi wodne, współpraca z innymi komórkami PGW WP, weryfikacja legalności urządzeń pomiarowych, prowadzenie innych spraw związanych z systemem poboru opłat i należności.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE/ Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej - 2020-10-22 - Katowice (śląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM zarządzanie zespołem pracownikówrealizacje planów sprzedażowychutrzymanie wysokiego standardu obsługi klientamotywowanie i ocena pracownikóworganizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołucoaching pracowników
TERG Spółka Akcyjna - 2017-09-28 - Łapy (podlaskie)
wykonywanie prac budowlanych w zakresie wykończenia wnętrz, montaż podłóg i ocieplenie budynków
Firma budowlana HANDYMAN Igor Olechowicz - 2018-06-29 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Wykonywanie obowiązków kierownika działu administracyjno-gospodarczego
Eurostyle 707 Sp. z o. o. - 2019-06-03 - Gdańsk (pomorskie)
Realizacja robót budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Chorzów (śląskie)
załadunek i rozładunek surowców i wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Zduńska Wola (łódzkie)
Produkcja wyrobów cukierniczych.Przygotowanie niezbednych surowców i pólproduktów.Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy.Około 100 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godzinach: 6:00-14:00. Przewidywany okres wykonywania pracy: 3 lata.
TANDYR HOUSE sp. z o.o. - 2020-04-21 - Wrocław (dolnośląskie)
KIEROWANIE ZESPOŁEKOBSŁUGA KLIENTA WYSTAWIANIE FAKTUR,WZ,PZ,ZAMAWIANIE TOWARUKOMUNIKATYWNOŚĆ
PHU TOMPŁYT Tomasz Dunajski - 2016-12-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa, utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i podtrzymywanie relacji z kontrahentami spółki pochodzącymi z UE oraz państw azjatyckich, w szczególności z branży żywieniowej.Praca na czas określony: 3 lataGodziny pracy 6:00 - 22:00
SHIN S.R.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2020-06-18 - Wrocław (dolnośląskie)
zapewnienie funkcjonowania marketu, delegowanie pracy podległemu personelowi, aktywna praca na markecie, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
Dino Polska S.A. - 2015-12-21 - Młoszowa (małopolskie)
montaż maszyn i urządzeń na podstawie rysunku technicznego, dokumentacji konstrukcyjnej
EMPLOYER sp z o.o. - 2019-03-12 - Plewiska (wielkopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej, informowanie klientów o aktualnych cenach, promocjach, miejscach ulożenia towaru, sprzedaż bezpośrednia, wykładanie towaru na półki sklepowe, pomoc przy wyrobach wędliniarskich, wykładanie towaru na półki sklepowe, pomoc przy wyrobach wędliniarskich i rozbiorze tusz.
kontakt przez PUP - 2020-07-30 - Głuchołazy (opolskie)
nauczanie fizyki w gimnazjum,praca w godzinach 8.00-14.45 13/18 etatu
GIMNAZJUM W PIEŃSKU IM. OJCA MICHAŁA TOMASZKA - 2016-07-14 - Pieńsk (dolnośląskie)