KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY Wrocław oferta pracy SHIN S.R.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE
Stanowisko: KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 3 422 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa, utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i podtrzymywanie relacji z kontrahentami spółki pochodzącymi z UE oraz państw azjatyckich, w szczególności z branży żywieniowej.Praca na czas określony: 3 lataGodziny pracy 6:00 - 22:00
Data publikacji: 2020-06-18
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: SHIN S.R.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Biskupia 2, 50-148 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa, utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i podtrzymywanie relacji z kontrahentami spółki pochodzącymi z UE oraz państw azjatyckich, w szczególności z branży żywieniowej.Praca na czas określony: 3 lataGodziny pracy 6:00 - 22:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 422 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 422 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
koreański, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KOMUNIKATYWNOŚĆ Z KLIENTEM
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średniestaż pracy bez znaczeniaBARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERAKOMUNIKATYWNOŚĆ Z KLIENTEMznajomośc jęz. koreańskiego C1znajomość towarów pochodzących z Korei Płd.
Nazwa pracodawcy:
SHIN S.R.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE
danePracodawcy_nip: 1010007748
danePracodawcy_regon: 364090403
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Biskupia 2, 50-148 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Biskupia
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|122102
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 22.06.2020
Oferta pracy ważna do: 10.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9be6914f6864922d6bc5fff59e840645
Podobne oferty pracy
zarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analiza rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zamawianie towaru u chińskich dostawców, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- kierowanie sprzedaża eksportową na rynki wschodnie głównie na Ukrainę- praca w delegacji (wyjazdy wlasnym samochodem)- uzgadnianie z kontrahentami warunków sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Łódź (łódzkie)
spawanie elementów metodą TIG
Biłgorajskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-08-07 - Biłgoraj (lubelskie)
Przygotowywanie posiłków
"PREMIUM" Zajazd Magyar - 2017-12-27 - Wyżne (podkarpackie)
kompleksowe zarządzanie obszarem produkcji zarządzanie całym procesem produkcji: organizacja procesu produkcji, tworzenie strategii produkcji, planów produkcyjnych oraz kontrola ich realizacji. stałe doskonalenie procesu produkcji oraz jego optymalizacja,. zapewnianie ciągłości procesu produkcji,. zapewnienie terminowości realizacji zamówień.. sporządzanie raportów oceniających rezultaty działalności produkcyjnej firmy.. koordynowanie prac personelu produkcyjnego . wprowadzanie nowych pracowników produkcyjnych
"SELECT COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2020-11-17 - Kłodzko (dolnośląskie)
Dobre umiejętności organizacyjne. Umiejętność w kierowaniu zespołem oraz jednostką opiekuńczo-wychowawczą. Dokładność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych.
kontakt przez OHP - 2019-04-05 - Olesno (opolskie)
sprzedaż towaru, obsługa klienta, dbanie o czystość na sklepie, przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Ruda Śląska (śląskie)
koordynowanie pracą w magazynie
Agencja Handlowo - Usługowa "TRANZAX" Piotr Skotnicki - 2018-07-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie asortymentem sklepów, składanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Kleczanów (świętokrzyskie)
1) Sprawne kierowanie pracą biura.2)Nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywania zadań należących do zakresu działania biura określonych w:- Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,- szczegółowych zakresach działania.3)Sporządzanie planu kontroli na następny rok.4)Organizowanie i dokonywanie kontroli zarządczej komórek organizacyjnych Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych Miasta dla zapewnienia realizacji celów i zadańw sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy poprzez:a) badanie:- zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi,- skuteczności i efektywności działania,- wiarygodności sprawozdań,- ochrony zasobów,- przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania,- efektywności i skuteczności przepływu informacji,- zarządzania ryzykiem,b) ustalenie przyczyn i skutków stwierdzonych nieprawidłowości, jak również osób za nie odpowiedzialnych,c) wskazanie sposobu i środków umożliwiających usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień w wystąpieniach pokontrolnych.5)Dokonywanie kontroli finansowo-księgowej w innych podmiotach dotowanych przez Miasto.6)Opracowywanie propozycji wystąpień pokontrolnych.7)Opracowywanie projektów zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych.8)Sporządzanie Sprawozdania z realizacji planu kontroli i wyników kontroli.9)Publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronach internetowych Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie kontroli.10)Prowadzenie kontroli realizacji przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta zaleceń zawartych w wystąpieniach pokontrolnych, wydanych przez Prezydenta Miasta Chełm oraz organy kontroli zewnętrznej w zakresie kontroli gospodarki finansowo-księgowej.11)Prowadzenie rejestrów:- przeprowadzonych kontroli,- kontroli prowadzonych przez organy i jednostki zewnętrzne,- powiadomień Generalnego Inspektora Informacji Finansowej.12)Kompletowanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej przeprowadzanych kontroli.13)Prowadzenie zbioru planów kontroli oraz sprawozdań z planów kontroli realizowanych przez właściwe Departamenty merytoryczne.14)Współpraca z właściwymi Departamentami merytorycznymi w zakresie planowaniai przeprowadzania kontroli wynikających z realizowanych zadań.15)Opracowywanie na podstawie wyników kontroli informacji i analiz dotyczących funkcjonowania kontrolowanych jednostek i przedkładanie ich Prezydentowi.16) Współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej prowadzącymi kontrole w Departamentach i jednostkach organizacyjnych Miasta.17)Koordynowanie postępowania z dokumentami zewnętrznych organów kontrolii przechowywanie dokumentacji pokontrolnej.18)Opracowywanie projektów odpowiedzi na wystąpienia pokontrolne organówi jednostek zewnętrznych, dokonujących kontroli w Urzędzie na podstawie pisemnych materiałów sporządzanych przez kontrolowane jednostki organizacyjne Urzędu.19)Koordynowanie spraw związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzyi finansowaniu terroryzmu.20)Współpraca z Generalnym Inspektorem Informacji Finansowej.21)Dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej biura.22)Koordynowanie spraw związanych z zarządzaniem ryzykiem w Urzędzie Miasta Chełmi w jednostkach organizacyjnych Miasta Chełm.23)Samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy.24)Zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.25)Zapewnienie dyscypliny pracy w biurze.26)Poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urzędu.27)Dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej.28)Opracowywanie zakresów czynności i odpowiedzialności dla poszczególnych pracowników.29)Oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez biuro.30)Sporządzanie upoważnień do kontroli na podstawie składanych wniosków.31)Wyznaczenie pracownika zastępującego osobę wyznaczoną do koordynacji pracy Biura w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny.32)Sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa.33)Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności- statut Gminy- Miasta Chełm,- regulamin organizacyjny Urzędu Miasta Chełm,- procedura opracowywania budżetu miasta,- instrukcja obiegu dowodów księgowych,- regulamin pracy.34)Przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych regulujących sprawy załatwiane przez biuro.35)Przestrzeganie ustalonego w zakładzie pracy porządku.36)Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych oraz danych ustawowo chronionych przez podległych pracowników.37)Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych oraz nadzór na przestrzeganiem tych przepisów i zasad przez podległych pracowników.38)Dbanie o dobro Urzędu i ochronę jego mienia.39)Dbanie o dobro i interes gminy.40)Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5, 25%.
Urząd Miasta Chełm - 2021-04-02 - Chełm (lubelskie)
- Naszorowanie prac wentylacyjnych,- Miejsce pracy: Trójmiasto- Kontakt telefoniczny728-375-423
AMADEUSZ FREITAG - 2017-10-05 - Gdańsk (pomorskie)
organizacja sprzedaży
PHU ,,ANDR-POL - Import Export" Andrzej Skoczeń - 2018-02-09 - Świniarsko (małopolskie)
sporządzanie faktur i dokumentacji celnej,nadzór nad przyjmowaniem i wydawaniem materiałów z magazynu
Zakład Przemysłu Odzieżowego "CORA-TEX" S.A. w Krasnymstawie - 2016-11-10 - Krasnystaw (lubelskie)
dbać o motywowanie personelu obywateli polski i obcokrajowców, dbać o przestrzeganie procedur i standardów obowiązujących wewnątrz firmy, monitoruje stan zapasów i realizować plany sprzedażowe sklepusporządzanie zamówien i kontakt z kontrahentami z chin i polski
MRS. CHAN GROUP SP Z O.O. - 2019-08-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
montaż i demontaż kół
"MOTO M5" s.c. - 2016-08-30 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
przyjmowanie zleceń transportowych, ustalanie harmonogramów przewozów, wydawanie dyspozycji przewozu kierowcom, planowanie i rozliczanie pracy kierowców i pojazdów, kontrolowanie kosztów jednostkowych poszczególnych kursów, prowadzenie książki dyspozycyjnej
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Częstochowa (śląskie)
Firma ELCAVO POLSKA działająca na rynku od 1996 roku, zajmująca się kompleksowym zaopatrywaniem zakładów stolarskich w materiały do produkcji mebli zatrudni KIEROWNIKÓW PRODUKCJI w oddziale w Raciborzu!OPIS STANOWISKA:- opracowanie w realizacja planów produkcyjnych,- zapewnienie ciągłości produkcji,- zarządzanie zespołem pracowników w celu wykonywania zadań produkcyjnych,- nadzór nad prawidłowym przebiegiem produkcji,- dbanie o terminowość, efektywność i jakość pracy,- rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych i technicznychWYMAGANIA:- min. 3-letnie doświadczenie na samodzielnych stanowiskach odpowiedzialnych za produkcję,- umiejętność oceny i identyfikacji potrzeb produkcji,- umiejętność organizacji pracy zespołu,- samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji
ELCAVO POLSKA PLUS SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-27 - Racibórz (śląskie)
Kierownik budowy - uprawnienia budowlane bez ograniczeń
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe ''COMSTAL'' Adam Gołąb - 2017-06-16 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Bieżąca koordynacja: pracy magazynu, zapotrzebowania na materiały i podzespoły do produkcji; przyjęcia i wydania materiałów. Okres próbny 3 miesiące, następnie umowa na czas określony. Godz. pracy 7-15.
EUROLEDLIGHTING SP. Z O.O. - 2018-06-22 - Redzikowo (pomorskie)
planowanie, realizacja i zamykanie projektu w założonym zakresie, terminie i budżecie
kontakt przez OHP - 2018-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa i utrzymanie w należytym stanie technicznym strugarki do drewna
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Budzów (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klienta według standardów Firmy TERG MediaExpert, realizację celów sprzedażowych oraz wystawianie towarów zgodnie z przyjętymi standardami marchandisingowymi w dziale rekreacyjnym (skutery, rowery, quady).
Media Expert - 2016-02-10 - Biłgoraj (lubelskie)
- nadzorowanie realizacji bieżących projektów- koordynowanie prac zespołów projektowych- opracowywanie nowych projektów- dobór kadry personelu projektowego- nadzór nad realizacją budżetów projektowych- nawiązywanie współpracy i partnerstw w ramach projektów- realizacje zadań projektowych.
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
- zarządzanie pracą warszatu i podległego zespołu (naprawa autobusów),- kontrola stanu technicznego taboru autobusowego,- planowanie napraw oraz przeglądów technicznych,- prowadzenie ewidencji i dokumentacji technicznej wyposażenia warsztatu.
KUJAWSKO POMORSKI TRANSPORT SAMOCHODOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-02-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- nadzór nad całokształtem usług świadczonych przez Cech, w tym nad usługami biurarachunkowego, usługami bhp i innymi; - zapewnianie pomocy i wsparcia merytorycznego dla pracowników biura rachunkowego;- kierowanie oraz sprawowanie nadzoru nad pracą podległego personelu;-reprezentowanie interesów zrzeszonych w organizacji członków wobec organów władzy i administracji, organizacji społecznych i gospodarczych;- organizowanie oraz udział w posiedzeniach Zarządu i Komisji Rewizyjnej Cechu; - zapewnianie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz Biura;- nadzór nad wypełnianiem zadań statutowych Cechu;- nadzór nad gospodarką finansową i gospodarczą Cechu.
CECH RZEMIOSŁ RÓŻNYCH W MRĄGOWIE-ZWIĄZEK PRACODAWCÓW - 2018-07-25 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
analiza dokumentacji technicznej, organizowanie przebiegu prac budowlanych, prowadzenie rozliczeń budowy, zabezpieczenie budowy
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Rogity (warmińsko-mazurskie)
Kontrola wszystkich faz procesów produkcyjnych, zapobieganie wytwarzaniu produktów złej jakości, nadzór nad dokumentacją, nadzór nad innymi pracownikami.
NURITECH SK, S.R.O. (SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) - ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-12-10 - Bełchatów (łódzkie)
Praca na jednostkach pływających w równoważnym systemie czasu pracy tj. 15 dni pracy/15 dni wolne.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2020-09-30 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych z młodzieżą.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Nysie - 2017-04-03 - Nysa (opolskie)
Naprawa silników spalinowych, obsługa komputera-prowadzenie dokumentacji warsztatowej
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZTATY TECHNICZNE - 2018-10-17 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)