KIEROWNIK ZESPOŁU Szczecin oferta pracy DIEBOLD NIXDORF BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK ZESPOŁU
Wynagrodzenie: od 7 500 PLN
Zakres obowiązków: KONTROLA PRACY ZESPOŁU, USTALANIE ORAZ DYSTRYBUCJA ZADAŃ DLA ZESPOŁU, AKTUALIZACJA I PRZYGOTOWYWANIE PROCEDUR, SPORZĄDZANIE I ANALIZA RAPORTÓW, EWALUACJA PRACY PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW, USTALANIE HARMONOGRAMU PRACY ZESPOŁU
Data publikacji: 2020-10-28
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: DIEBOLD NIXDORF BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KONTROLA PRACY ZESPOŁU, USTALANIE ORAZ DYSTRYBUCJA ZADAŃ DLA ZESPOŁU, AKTUALIZACJA I PRZYGOTOWYWANIE PROCEDUR, SPORZĄDZANIE I ANALIZA RAPORTÓW, EWALUACJA PRACY PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW, USTALANIE HARMONOGRAMU PRACY ZESPOŁU
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|3
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ZESPOŁU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
kierownik centrum obsługi telefonicznej (kierownik call center)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: JĘZYK ANGIELSKI W STOPNIU BARDZO DOBRYM
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK UKRAIŃSKI W STOPNIU BARDZO DOBRYM
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Nazwa pracodawcy:
DIEBOLD NIXDORF BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 9451949840
danePracodawcy_regon: 35633069300000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
ALEJE JEROZOLIMSKIE 142B, 02-305 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV NA EMAIL
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: ALEJE JEROZOLIMSKIE
Numer budynku pracodawcy: 142B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|143905
Zawód wykonywany przez pracownika:
kierownik centrum obsługi telefonicznej (kierownik call center)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 28.10.2020
Oferta pracy ważna do: 27.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5f845b7ea32161f71d74f98cc4ca5145
Podobne oferty pracy
zarządzanie asortymentem marketu, zapewnienie funkcjonowania marketu
DINO POLSKA S. A. - 2018-02-15 - Gniewoszów (mazowieckie)
-
Fresh Salad Antonius Kraan - 2020-01-07 - Krapkowice (opolskie)
NADZÓR I KONTROLA MASZYN; KONTROLA I NADZÓR NAD MODERNIZACJĄ ORAZ BIEŻĄCĄ KONSERWACJĄ I NAPRAWĄ MASZYN I URZADZEŃ; ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM MECHANIKÓW I AUTOMATYKÓW; WSPÓŁPRACA Z KIEROWNIKAMI INNYCH DZIAŁÓW W TWORZENIU PLANÓW PRODUKCYJNYCH
CORRUGATED BOARD SP. Z O.O. - 2015-12-10 - Polkowice (dolnośląskie)
Kierownik robót odpowiada za prawidłowe, zgodne z przyjętymi zasadami prowadzenie robót budowlanych oraz przestrzeganie prawa budowlanego. Do jego zadań należy również rozdzielanie zadań pracownikom oraz nadzór nad podwykonawcami. Osoba zatrudniona na tym stanowisku nadzoruje terminowość wykonywanych prac oraz realizację budowy zgodnie z założonym harmonogramem i budżetem. Często kierownik robót budowlanych zajmuje się również prowadzeniem rozliczeń robocizny, materiałów czy sprzętu.
PAGA - UNIBUD S.C. - 2016-12-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zawieranie umów, negocjacje, kontrola pracy autobusów na trasach, wybór partnerów, formalności.
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
UKŁADANIE KOSTKI, PRZYGOTOWANIE POD BUDOWĘ TERENÓW, PRACA ZAGĘSZCZRKĄ
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Gubin (lubuskie)
Ogólna charakterystyka - Kierowanie i nadzorowanie właściwej organizacji pracy stanowisk w Referacie Zabezpieczenia Urzędu. Średnie wynagrodzenie Kierownika Referatu : wynagrodzenie zasadnicze 3500zł brutto+dodatek funkcyjny 231 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-02-22 - Słupsk (pomorskie)
Kierowanie prowadzonymi pracami instacji i urzadzen sanitarnych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWOWO-USŁUGOWE "MONTER" SP.Z O.O. - 2016-08-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
montaż okien, drzwi, bram, parapetów, regulacja okien i drzwi
FIRMA"BASTION"SPÓŁKA JAWNA BARBARA SYCHOCKA,MARIUSZ CHOJNACKI - 2017-05-31 - Mława (mazowieckie)
1) zorganizowanie a następnie kierowanie i nadzór nad właściwym prowadzeniem Placówki Wsparcia Dziennego, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie, w ramach Projektu pn. " Kompleksowe działania wspierające utworzenie i funkcjonowanie placówek wsparcia dziennego w Gminie Biesiekierz", 2) opracowanie i utrzymanie pełnej aktualności regulaminu organizacyjnego nadzorowanej placówki wsparcia dziennego, w tym rodzaj dokumentacji dotyczącej dziecka oraz sposób jej prowadzenia, 3) nadzór i odpowiedzialność za prawidłowe wykonywanie zadań przez podległych pracowników, 4) współpraca z placówkami oświaty oraz pomocy społecznej, a także odpowiednimi władzami i instytucjami w zakresie doskonalenia i poszerzania działań kierowanej placówek, 5) prowadzenie zajęć w grupie, 6) sprawowanie opieki nad procesem wychowania dzieci w Placówce, 7) ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo dzieci w pomieszczeniach, podczas zabaw ruchowych na zewnątrz budynku oraz podczas innych imprez na zewnątrz, 8) prowadzenie dokumentacji dziecka, 9) współpraca ze specjalistami, 10) opracowanie miesięcznego planu pracy wychowawczej, 11) prowadzenie dziennika zajęć, 12) prowadzenie pracy wychowawczej z dzieckiem, 13) organizowanie zajęć tematycznych, warsztatowych, edukacyjnych, 14) czuwanie nad realizowaniem przez dzieci obowiązków szkolnych, 15) współpraca ze szkołą - wychowawcami, pedagogiem szkolnym, psychologiem, kuratorem, pracownikiem socjalnym, rodzicami lub opiekunami dziecka, 16) informowanie rodziców i opiekunów dziecka o jego postępach i trudnościach, 17) udział w zespołach do spraw okresowej oceny sytuacji dziecka, 18) współorganizacja wypoczynku letniego i zimowego
Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu - 2018-11-29 - Parnowo (zachodniopomorskie)
- Organizacja pracy oddziału w Katowicach. Przygotowywanie raportów miesięcznych oraz na zlecenie. Nadzów nad transportem drobnicowym i pełnopojazdowym w zakresie transportu krajowego i międzynarodowego ze szczególnym uwzględnieniem rynku tureckiego. Wystawianie faktur. Akceptacji kosztów. Obsługa systemu operacyjnego, wystawianie zleceń, kontakty z przewoźnikami i klientami. Reprezentowanie firmy w kraju i za granicą ze szczególnym wskazaniem rynku tureckiego. Organizacja pracy oddziału w Katowicach. Zarządzanie pracownikami zatrudnionymi w oddziale w Katowicach.- Wynagrodzenie: 6300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat w firmie spedycyjnej. Wymagana doskonała znajomość rynku tureckiego, łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Katowice (śląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-06-24 - Zawadzkie (opolskie)
zarządzanie pracą całej placówki hostelowej; planowanie strategii rozwoju, realizacja celów sprzedażowych i marketingowych; koordynacja pracy podległych; ustalenie zasad i procedur funkcjonowania hostelu; funkcje reprezentacyjne.
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Kraków (małopolskie)
Obowiązki kierownika wynikające z prawa budowlanego, m.in. opracowywanie harmonogramu robót, bieżąca koordynacja nad realizacją prac, nadzór nad zespołem pracowników, rozliczanie wykonanych robót, uczestnictwo w naradach oraz odbiorach końcowych.
Przedsiębiorstwo Budowlano - Handlowo - Transportowe "Edmund Leś" - 2020-03-18 - Brzesko (małopolskie)
-nadzorowanie pracy personelu W tym cudzoziemców w Chin posługujących się j. chińskim -ang. -tworzenie szczegółowego harmonogramu dostaw i negocjowanie warunków zawieranych umów z kontrahentami z chin w j. chińskim -zajmowanie się promocją sklepu oraz dążenie do maksymalizacji zysków-realizowanie planów sprzedażowych-kontrolowanie na bieżąco budżetu
MRS CHAN GROUP SP Z O O - 2020-01-10 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kraków (małopolskie)
- zarządzanie bezpieczeństwem oraz bezpieczeństwem IT na terenie zakładu,- zarządzanie zaopatrzeniem biurowym,- odpowiedzialność za porządek i utrzymanie czystości na terenie zakładu,- zapewnienie cateringu / zaopatrzenia w kantynie,- zarządzanie operacyjne,- odpowiedzialność za prawidłowe działanie systemu przeciwpożarowego,- odpowiedzialność za przestrzeganie BHP,- współpraca z działem logistyki koreańskiej jednostki dominującej,- współpraca z koreańskojęzycznym zarządem spółki SK HI TECH BATTERY MATERIALS POLAND,- bierzący kontakt z dostawcami zaopatrzenia z zagranicy - mailowy i telefoniczny.
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wielozadaniowość wymagająca podzielności uwagi i miłej pozytywnej postawy: odbieranie telefonów, przyjmowanie przychodzących klientów, obsługa zleceń przy użyciu poczty elektronicznej, spisywanie tekstów z dyktafonu, obsługa sprzętu biurowego, wykonywanie prostych tłumaczeń, wystawianie faktur i inne czynności sekretarskie.
BIURO TŁUMACZEŃ B & S SP.C. PUDLIK B.ŚWIĘTOCHOWSKI S. - 2017-07-18 - Gdynia (pomorskie)
zarządzanie Administracją; nadzór i koordynacja prac związanych z zarządzaniem nieuchomościami; zarządzanie podległymi pracownikami
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIEKARACH ŚlĄSKICH - 2018-10-03 - Piekary Śląskie (śląskie)
Prowadzenie budowy w sposób zgodny z wiedzą i sztuką budowlaną oraz prawem budowlanym, przygotowywanie i organizacja budowy, nadzór i koordynacja pracowników oraz podwykonawców, sporządzanie dokumentacji powykonawczej, realizacja budowy zgodnie z budżetem i terminem.
Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowo Transportowe "EDMUND LEŚ" - 2019-01-09 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie samochodu ciężarowego z naczepą na terenie kraju. Każdy weekend wolny.
Przedsiębiorstwo FERM-PASZ - 2019-07-25 - Baboszewo (mazowieckie)
Odpowiedzialność za kierowanie procesem produkcyjnym w przedsiębiorstwie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy m.in. kierowanie procesem produkcyjnym firmy, opracowanie planów produkcji , organizacja pracy i kompleksowe zarządzanie podległym zespołem pracowników, rozliczanie produkcji, wprowadzanie do systemu informacji o ilości wykonywanych wyrobów i ilości powstałych braków, sporządzanie comiesięcznych analiz i raportów , nadzór nad surowcami i materiałami znajdującymi się w magazynie, zapewnienie bezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego , kontrola załadunków i dostaw produktów firmy do klienta, monitoring rynku pracy oraz zapewnienie przestrzeganych zasad BHP w firmie , szkolenie pracowników produkcyjnych w zakresie prawidłowego wykorzystania pracy na poszczególnych stanowiskach, przygotowanie rysunków produkcyjnych.
PIOTR ŁAWSKI CHOD-POL SYSTEM - 2018-12-04 - Rataje (wielkopolskie)
Barmańska sprzedaż za barem, w kawiarni lub barze, staż pracy- 6 miesięcy, umiejętność pracy na kasie
P.P.U.H.REST S.J. Ośrodek Wypoczynkowy KARINA - 2018-03-13 - Pszczew (lubuskie)
zgodnie z zawodem
Gierada Janusz-Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "JAGDOR" - 2020-06-09 - Piskrzyn (świętokrzyskie)
Zgodnie z ogłoszeniem. Informacje znajdują się na stronie intrnetowej: http://gimn3kolobrzeg.bip.parseta.pl/Praca w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Gimnazjum Nr 3 im. Zjednoczonej Europy w Kołobrzegu - 2017-08-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Zadania: nadzór na prowadzonymi robotami i montażami konstrukcji budowlanych i mechanicznych, koordynacja i nadzór nad pracą podległego zespołu, nadzór nad terminową realizacją kontraktów oraz kontrola jakości i poprawności wykonanej pracy, raportowanie postępu prac do bezpośredniego przełożonego. - Wynagrodzenie: 6000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00- 15:00. Wymagany 1 rok doświadczenia zawodowego na w.w. stanowisku. Kontakt osobisty (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie robót z branży elektroenergetycznej.
Firma Robót Elektrycznych ELPOL Hubert Szweda - 2019-10-03 - Luzino (pomorskie)
sprzedaż stolarki otworowej (drzwi, panele, okna), obsługa klienta, doradztwo
Profidom Mieczysław Frączek - 2016-12-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
zarządzanie podległym personelem, przygotowanie sklepu do sprzedaży, zamawianie towaru, dbanie o atrakcyjną ekspozycje towaru, dbanie o dobry wizerunek firmy.
MAX&XAVIER SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY IRENEUSZ MŁYŃSKI - 2016-11-22 - Straszyn (pomorskie)
jw
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2018-11-05 - Warszawa (mazowieckie)