KIEROWNIK ZESPOŁU KSIĘGOWOŚCI DS. DOSTAWCÓW / SUPPLIER ACCOUNTING TEAM LEADER Gdańsk oferta pracy ARROW SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK ZESPOŁU KSIĘGOWOŚCI DS. DOSTAWCÓW / SUPPLIER ACCOUNTING TEAM LEADER
Wynagrodzenie: od 8 500 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem księgowymweryfikacja i kontrola pracy zespołuprzygotowywanie raportówprocesowanie danych w systemie
Data publikacji: 2020-02-13
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: ARROW SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie zespołem księgowymweryfikacja i kontrola pracy zespołuprzygotowywanie raportówprocesowanie danych w systemie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 8 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK ZESPOŁU KSIĘGOWOŚCI DS. DOSTAWCÓW / SUPPLIER ACCOUNTING TEAM LEADER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu finansowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 8 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020
Data zakończenia pracy: 01.03.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: finanse/księgowość
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe - finanse/księgowość; minimum 3 lata doświadczenia, znajomość systemu Oracle i pakietu MS Office, zaawansowana znajomość języka angielskiego.Miejsce pracy: Gdańsk, praca w godzinach 9-17
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
ARROW SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Jasnogórska 23, 31-358 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Jasnogórska
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu finansowego
Data dodania oferty pracy: 13.02.2020
Oferta pracy ważna do: 21.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?028795531aa76c43d8790672441477d5
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie biura firmy, prace organizacyjne, biurowe oraz wsparcie techiczne.Wynagrodzenie oraz zmiany do uzgodnienia z pracodawcą.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV na adres e-mail: biuro (at) barton-serwis.pl, w tytule dopisek Kierownik.
BARTON Katarzyna Bartosiewicz - 2020-02-10 - Płońsk (mazowieckie)
Organizacja oraz nadzór nad wykonywaniem prac na budowie zgodnie z projektami i pozwoleniami, kontrolowanie i koordynowanie zadań wykonywanych przez pracowników i podwykonawców. Prowadzenie dokumentacji budowlanej, rozliczanie i odbiór robót ze sporządzaniem protokołów.Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP.
OPAL PW SP. Z O.O. - 2017-05-26 - Lublin (lubelskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Budziszów Wielki (dolnośląskie)
współpraca z rynkiem pakistańskim oraz z klientami anglojęzycznymi, nadzór nad sprzedażą w sklepie, spotkania handlowe
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Mroków (mazowieckie)
Dbanie o zamawianie i rotację towaru (artykuły przemysłowe: farby, narzędzia, itp.) , kierowanie małym zespołem pracowników.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe WinBud - 2016-11-14 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa ładowarki
Chomik Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Karniowice (małopolskie)
kierowanie produkcją rozmnażania rybplanowanie produkcji do potrzeb rynkupielęgnacja i profilaktyka w leczeniu ryb
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Chorzów (śląskie)
wykonywanie zleconych zadań w Referacie Społeczno-Gospodarczym
kontakt przez PUP - 2020-07-08 - Maszewo (lubuskie)
1. Organizacja pracy Działu Edukacji i Wystaw pod względem merytorycznym, finansowym i administracyjnym;2. Opracowywanie i nadzór nad realizacją merytorycznego planu pracy działu.3. Opracowywanie i nadzór nad realizacją planu budżetów działań działu;4. Sprawowanie nadzoru nad opracowywaniem i realizacją oferty edukacyjnej;5. Sprawowanie nadzoru nad ciągłością obsługi wystaw i prowadzonych działań edukacyjnych;6. Sprawowanie nadzoru nad zakupami materiałów i usług niezbędnych do realizacji zadań działu;7. Koordynacja prac związanych z rozwojem oferty wystawowej, edukacyjnej;8. Koordynacja prac związanych z funkcjonowaniem systemu rezerwacji, sprzedaży i obsługi klienta.9. Planowanie oraz nadzór nad realizacją polityki wizerunkowej muzeum w tym: a. Działalność informacyjna (social media, strona internetowa, kontakt z mediami i inne); b. Działalność wydawnicza w zakresie informatorów, folderów, materiałów popularno-naukowych, edukacyjnych itp.; c. Planowanie i realizacja działań reklamowych i informacyjnych (kampanie reklamowe itp.); d. Nadzór nad pracą sklepiku muzealnego w tym planowanie i zakup upominków reklamowych;10. Organizacja i nadzór nad realizacją imprez muzealnych.11. Realizacja zadań związanych ze współuczestnictwem muzeum w imprezach zewnętrznych (gry miejskie, konkursy, olimpiady wiedzy itp.).12. Organizacja i nadzór nad realizacją wystaw czasowych i plenerowych.
Muzeum Wojska w Białymstoku - 2019-05-22 - Białystok (podlaskie)
rozkladanie towaru na półki, obsługa klientów na kasie, sprzątanie
LIDL Sp. z o.o. Sp.K. - 2016-07-22 - Wągrowiec (wielkopolskie)
planowanie i składanie zamówień towarów w języku tureckim, planowanie zagospodarowania przestrzeni magazynowej, sprawnego przepływu oraz magazynowania towarów, organizacja pracy podległego zespołu
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Kierowanie bieżącą działalnością i reprezentowanie na zewnątrz Oddziału Rejonowego PCK w Koszalinie, zgodnie z obowiązującymi w PCK regulacjami wewnętrznymi, wtym: prace administracyjno biurowe, inicjowanie ikoordynacja współpracy z jednostkami podstawowymi PCKz terenu działania OR PCK w Koszalinie, koordynacja iodpowiedzialność za rzetelność sporządzania wszelkiejsprawozdawczości z działalności OR PCK w Koszalinie, współpraca z władzami statutowymi OR PCK wKoszalinie, pozyskiwanie źródeł finansowania działalnościmerytorycznej, a zwłaszcza poprzez składanie ofert narealizację zadań publicznych, za koordynację i realizację oraz właściwe rozliczenie odpowiada, inicjowanie różnego rodzaju imprez o charakterze edukacyjno - promocyjnymwykorzystując w tym celu lokalne środki przekazu iwspółpracę z władzami lokalnymi oraz innymiinstytucjami, odpowiada za właściwą politykę kadrową oraz zabezpieczenie finansowe podejmowanych działań, a także powierzone mienie.
Zachodniopomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Szczecinie - 2016-06-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prezentowanie klientom oferty oprawek okularowych, udzielanie informacji o produktach, prowadzenie rozmów telefonicznych, analiza potrzeb klienta
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Grębocin (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
NAPRAWA SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH, SERWISOWANIE SAMOCHODÓW, WYMIANA POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW
LUKMAZ ŁUKASZ MAZUR - 2019-05-13 - Pobiednik Mały (małopolskie)
sprzątanie pokoi hotelowych i powierzchni wspólnych (korytarze, klatki schodowe, windy, sale konferencyjne)
INTER GROUP POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-30 - Chorzów (śląskie)
montaż mebli, sprawdzanie i pasowanie elementów montażowych, dopasowywanie i montaż okuć i akcesoriów meblowych, skręcanie poszczególnych elementów mebli
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Bielawa (dolnośląskie)
opieka, pielegnacja, wychowanie, uczenie dobrych nawyków, zajęcia dydaktyczne i ruchowe, współpraca z rodzicami, dbanie o czystsc placówki
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Ruda Śląska (śląskie)
Kierownik projektu
Inżynieria Budowlana Paweł Młynek - 2017-10-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Odpowiedzialność za dział sprzedaży, nadzór nad pracownikami w dziale, dbanie o wyniki sprzedaży pracodawcy. Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
nadzór kontrola jakości produkowanych artykułów
EVRAFISH sp. z o.o. - 2017-03-17 - Brusy (pomorskie)
NADZÓR NAD PRACOWNIKAMIKIEROWANIE BUDOWĄREALIZACJA POWIERZONYCH KONTRAKTÓW W RAMACH ZAŁOŻONEGO PROJEKTU I HARMONOGRAMU
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE TOMASZ RYTTER - 2020-05-19 - Jaskulin (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja pracy, kontrole, szkolenia
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
nadzór nad pracą restauracji, planowanie pracy pracowników
WYSPA WISŁA TOWARZYSTWO PRZYJACIÓŁ STĘŻYCY - 2016-03-22 - Stężyca (lubelskie)
Segregowanie dokumentów.Prowadzenie korespondencji oraz pomoc księgowa.
BATISTA Sp. z o.o. - Sp. k. - 2017-03-09 - Czarna Sędziszowska (podkarpackie)