KIEROWNIK ZESPOŁU DS. MODELOWANIA WYCEN INSTRUMENTÓW POCHODNYCH I INSTRUMENTÓW RYNKU KREDYTOWEGO Wrocław oferta pracy CREDIT SUISSE (POLAND) Sp. z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK ZESPOŁU DS. MODELOWANIA WYCEN INSTRUMENTÓW POCHODNYCH I INSTRUMENTÓW RYNKU KREDYTOWEGO
Wynagrodzenie: do 9 583,34 PLN
Zakres obowiązków: 1. Przeprowadzanie weryfikacji wycen z uwzględnieniem przeglądu poprawności wypełnionych danych, ich kompletności, wyliczeń oraz dokumentacji.2. Kalibracja zewnętrznych czynników ryzyka w oparciu o uznawane dane rynkowe.3. Zapewnianie, że wszystkie zidentyfikowane odstępstwa są przez zainteresowane strony śledzone (kontrolowane) oraz rozwiązywane.4. Zapewnianie, że wszystkie odstępstwa i niestandardowe metody weryfikacji wycen są odpowiednio oparte o udokumentowane wnioski stron.5. Wykonywanie ogólnego przeglądu analitycznego oraz wpływów zmian miesięcznych6. Regularne inicjowanie i wdrażanie projektów usprawnień7. Przeprowadzanie weryfikacji wycen z uwzględnieniem przeglądu poprawności wypełnionych danych, ich kompletności, wyliczeń oraz dokumentacji.
Data publikacji: 2020-05-18
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: CREDIT SUISSE (POLAND) Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczytnicka 9, 50-382 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Przeprowadzanie weryfikacji wycen z uwzględnieniem przeglądu poprawności wypełnionych danych, ich kompletności, wyliczeń oraz dokumentacji.2. Kalibracja zewnętrznych czynników ryzyka w oparciu o uznawane dane rynkowe.3. Zapewnianie, że wszystkie zidentyfikowane odstępstwa są przez zainteresowane strony śledzone (kontrolowane) oraz rozwiązywane.4. Zapewnianie, że wszystkie odstępstwa i niestandardowe metody weryfikacji wycen są odpowiednio oparte o udokumentowane wnioski stron.5. Wykonywanie ogólnego przeglądu analitycznego oraz wpływów zmian miesięcznych6. Regularne inicjowanie i wdrażanie projektów usprawnień7. Przeprowadzanie weryfikacji wycen z uwzględnieniem przeglądu poprawności wypełnionych danych, ich kompletności, wyliczeń oraz dokumentacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 9 583,34 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: nie mniej niż 5833,34 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK ZESPOŁU DS. MODELOWANIA WYCEN INSTRUMENTÓW POCHODNYCH I INSTRUMENTÓW RYNKU KREDYTOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali kierownicy do spraw finansowych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 9 583,34 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali kierownicy do spraw finansowych
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie: wyższe, mile widziany kierunek związany z finansami,2) staż pracy: ponad 6 lat (6 lat i 10 miesięcy) doświadczenia zawodowego, w tym w firmie o profilu finansowym, w tym doświadczenie w banku inwestycyjnym, w tym w obszarze wyceny, ryzyka i kontroli finansowej produktów (Product Control),3) umiejętność-specjalność:Bardzo dobre umiejętności analityczne i dochodzeniowe,Znajomość produktów kredytowych,Doświadczenie na stanowisku kierowniczym,Umiejętność pracy zespołowej oraz ścisłej współpracy z różnymi lokalizacjami geograficznymi,Wysokie zdolności kontrolne i umiejętność bezpośredniego angażowania się w rozwiązywanie problemów,Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,Zdolność ustalania priorytetów, wspaniała organizacja,4) inne:Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 6, miesiące: 10
Nazwa pracodawcy: CREDIT SUISSE (POLAND) Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 5261023646
danePracodawcy_regon: 010952247
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Icchoka Pereca 1, 00-849 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Icchoka Pereca
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
RP.II.411-123/08skan uchwały spółki o zmianie adresu - przy ofpr/17/4993
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121190
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy do spraw finansowych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.05.2020
Data dodania oferty pracy: 18.05.2020
Oferta pracy ważna do: 08.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f5e2d29e5b23b0e84e6136018c776689
Podobne oferty pracy
wykonywanie prac budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Bieżące usuwanie awarii na terenie Zakładu.
Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami w Płocku Sp. z o.o. - 2019-06-13 - Kobierniki (mazowieckie)
praca w biurze oraz terenie, spotkania z kluczowymi klientami, monitorowanie pracy zespołu handlowego, dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku
MELDOM S.C. - 2018-03-02 - Rzeszów (podkarpackie)
kierowanie wózkiem widłowymumowa o prace na czas określony system 3 zmianowy 6-14;14-22;22-6, okres zatrudnienia 22.11.2018-22.11.2019Sala D
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzorowanie robót budowlanych na terenie kopalni
F.H.U. JAN OŻLAŃSKI - 2016-06-24 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie budów - branża drogowa
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-INŻYNIERYJNE BUDMOST Rafał Jędrzejek - 2016-04-21 - Laskowa (małopolskie)
jw.
AID SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-20 - Francja (Francja)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie restauracji
TOP-TEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-31 - Kraków (małopolskie)
Kierownik centrum ogrodniczego
ANDRZEJ MAZUR FIRMA HANDLOWA"MAZUR" - 2020-04-24 - Tarnów (małopolskie)
Kierowanie zespołem, zarządzanie pracą magazynu.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zarządzanie działem handlowym, realizacja i rozwój planu sprzedaży, koordynowanie sprzedaży produktów, wsparcie w sprzedaży bezpośredniej, negocjacje handlowe i opieka nad klientami, opracowywanie strategii sprzedaży, aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych oraz flotowych, prezentacja produktów handlowych w salonie i poza, monitorowanie i analizowanie rynku, planowanie, organizacja oraz zarządzanie procesami sprzedaży i podległym personelem
Auto-Centrum M.Z. Kierat Sp. Jawna - 2017-01-03 - Tychy (śląskie)
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZKRESIE USŁUG POCZTOWYCH, PROWADZENIE AKTYWNEJ SPRZEDAŻY WYBRANYCH USŁUG I TOWARÓW, TECHNICZNEGO NADAWCZYCH I ODDAWCZYCH SKRZYNEK POCZTOWYCH, KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU PP S.A;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ STANDARDÓW OBSŁUGI KLIENTA, WYSOKA ORIENTACJA NA KLIENTA, SKUTECZNOŚĆ W DĄŻENIU DO REZULTATÓW, KOMUNIKATYWNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ, SPRAWNOŚĆ FIZYCZNA, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU;PRACA SZCZECI-PRAWOBRZEŻE; BAT. CHŁOPSKICH GIEŁDA PRACY 27.04.16R. S. 278 GODZ. 10.00
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie dowolne. Prawo jazdy kat. C+E. Prace budowlano-remontowe związane z budową i remontem dróg w Rybniku i okolicach. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
EUROVIA POLSKA S.A. - 2018-09-18 - Rybnik (śląskie)
sporządzanie i koordynacja planów produkcyjnych, wykonywanie grafików pracy, rozdzielanie prac pracownikom, rozliczanie pracowników z powierzonych prac, tworzenie specyfikacji zamówień,praca z dokumentacją techniczną
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2017-01-04 - Gdańsk (pomorskie)
Kierowanie zespołem recepcji. Praca w systemie dwuzmianowym ( 08:00-16:00, 12:00-20:00). Wynagrodzenie od 3000 zł brutto (do uzgodnienia).
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2018-04-20 - Kliczków (dolnośląskie)
Brak danych
PHUP Rolmasz Sp. z o. o. - 2018-03-22 - Sławno (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, organizowanie pracy mechaników, prowadzenie magazynu.
ELEKTRO - AUTOMATYKA Mularz Sp. j. - 2016-11-04 - Brzesko (małopolskie)
zarządzanie działem produkcji
PHU ANNA BARBARA LIPSKA - 2017-08-29 - Skórzno (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie 8-osobowym zespolem produkcyjnym, przygotowanie i nadzór produkcji, harmonogram realizacji zleceń, planowanie i realizacja zakupu materiałów, organizacja pracy zespołu. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17 z godziną przerwy.
ZPUH Paweł Łukasiak i s-ka Spółka Komandytowa - 2016-06-20 - Piastów (mazowieckie)
Nadzorowanie wykonywanych robót, kontakty z inwestorami, pozyskiwanie nowych zamówień.
kontakt przez OHP - 2018-04-27 - Kęty (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie zakładu produkcyjnegoI zmiana 07.00 - 15.00 Wynagrodzenie od 3000 zł brutto (do uzgodnienia)
BEE TOOLS Spółka Jawna W.Badeński, G.Guzowski, B Łysoń - 2018-09-05 - Karczowiska Górne (warmińsko-mazurskie)
ZAKRES OBOWI AZKÓW: sadzenie drzew i krzewów, pielęgnacja ogrodów; WYMAGANIA: wykształcenie - ogrodnik lub osoba do przyucznia, mile widziane doświadczenie, mile widziane prawo jazdy kat. B; MIEJSCE PRACY: Koszęcin, woj. śląskie
P.P.H.U. "PATIO" Krus Piotr - 2016-09-09 - Koszęcin (śląskie)
Dbałość o bezpieczeństwo pracowników i stosowanie do zasad BHP.Zapobieganie, a także usunięcie zagrozenia w przypadku naruszenia jakiekolwiek zasady, która zagrażałaby zdrowiu lub życiu któregoś z pracowników.Zarządzanie pracownikami działu.Rozwiazywanie nie tylko problemów technicznych, ale także personalnych.Kontrolowanie i minimalizowanie kosztów produkcji przy zachowaniu wysokiej jakości.Sporządzanie raportów oraz analiz z przebiegu produkcji, ewentualnych nieprawidłowości i wprowadzonych zmian.
kontakt przez PUP - 2020-05-03 - Tułowice (opolskie)
Administrowanie i kompleksowa obsługa biurajedna zmiana 9-17oferta pracy dla osób powyżej 30r.ż ze wskazanym kandydatem
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad procesem produkcji, zarządzanie zespołem podległych pracowników.Wynagrodzenie 3000-4000 zł brutto.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)
nadzór nad pracownikami, organizacja pracy sklepu
ARO MARKET Sp. z o.o. (Delikatesy Centrum) - 2019-08-02 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe - ekonomiczne; 5 lat doświadczenia zawodowego; doświadczenie zawodowe w banku lub instytucji z Japonii lub w siedzibą w Japonii; znajomość japońskiego sposobu prowadzenia rozmów biznesowych, kultury biznesu. biegła znajomość języka japońskiego. Obowiązki: bieżąca współpraca z klientami japońskimi banku, wdrażanie nowych produktów banku i kreowanie analiz efektywności, inicjowanie nowych i rozwijanie dotychczasowych kontaktów biznesowych z klientami japońskimi.
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Warszawa (mazowieckie)