KIEROWNIK - KOORDYNATOR PRODUKCJI Karczowiska Górne oferta pracy BEE TOOLS Spółka Jawna W.Badeński, G.Guzowski, B Łysoń
Stanowisko: KIEROWNIK - KOORDYNATOR PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie zakładu produkcyjnegoI zmiana 07.00 - 15.00 Wynagrodzenie od 3000 zł brutto (do uzgodnienia)
Data publikacji: 2018-09-05
Lokalizacja: Karczowiska Górne (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: BEE TOOLS Spółka Jawna W.Badeński, G.Guzowski, B Łysoń
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:82-335 Karczowiska Górne 37, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie zakładu produkcyjnegoI zmiana 07.00 - 15.00 Wynagrodzenie od 3000 zł brutto (do uzgodnienia)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK - KOORDYNATOR PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Karczowiska Górne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: elbląski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gronowo Elbląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw produkcji przemysłowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, mechaniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: minimum średnie mechaniczne, preferowane wyższe inżynierskie (lub z branży związanej z obróbką metali)Doświadczenie: mile widziane na stanowisku kierowniczym lub związanym z zarządzaniem grupą osóbDodatkowo wymagane prawo jazdy kat. B oraz znajomość obsługi komputera
Nazwa pracodawcy:
BEE TOOLS Spółka Jawna W.Badeński, G.Guzowski, B Łysoń
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
82-335 Karczowiska Górne 37, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVKontakt tel.: 607088609 w celu umówienia się na rozmowę
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: w dni robocze, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: elbląski
Gmina pracodawcy: Gronowo Elbląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Karczowiska Górne
Numer budynku pracodawcy: 37
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw produkcji przemysłowej
Data dodania oferty pracy: 05.09.2018
Oferta pracy ważna do: 05.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kierowanie zespołem pracowników, sprawowanie kontroli nad placówką, działalność marketingowa i reklamowa.
EUREKA Zespół Szkół Dla Dorosłych - 2016-11-17 - Zamość (lubelskie)
Kontrola czystości pokoi, sporządzanie grafiku pracowników działu, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie operacyjne hotelu i działu zgodnie z ustalonymi standardami
Kraków Airport Hotel Sp. z o.o. - 2018-08-29 - Balice (małopolskie)
zarządzanie pracą oddziału oraz działaniami związanymi z jego funkcjonowaniem, kierowanie, kontrolowanie i motywowanie pracy podległego zespołu, realizacja wyznaczonych celów budżetowych, współpraca z samorządem lokalnym, rekrutacja pracowników, nawiązywanie i budowanie relacji z kontrahentami i sponsorami, kształtowanie pozytywnego wizerunku stowarzyszenia w środowisku lokalnym,raportowanie o wynikach pracy Zarządowi oraz Dyrektorowi , promocja statutowych działań, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie i rozliczanie merytorycznie środków finansowych
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)
sprzedawca kasjer w sklepie warzywno spożywczym w Myślenicach, ul. GałczyńskiegoPraca na dwie zmiany od po-piątku 7-15, 10-18Jedna sobota w miesiącu 7-15
Handel Artrtykułami Spożywczymi Warzywa, Owoce Górka Paulina - 2017-01-27 - Myślenice (małopolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-01-18 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Zarządzanie działaniami zespołu skupiającego utalentowanych inżynierów sieci (Inżynierowie Wsparcia Klienta) odpowiadającego za wyniki pod kątem satysfakcji klienta; wielkość zespołu: 10-20 inżynierów; uczestnictwo w wielofunkcyjnych projektach odnoszących się do produktów lub usług oferowanych przez firmę
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Legionowo (mazowieckie)
jw.
WEBLS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad sklepami
BADPOL Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe - 2016-02-08 - Starachowice (świętokrzyskie)
kierownie produkcją ogrodzeń, mile widziana znajomośc rysunku technicznego i kosztorysowania.
Firma "FEIMP" Aurelia Kubinka - 2017-03-02 - Świdnica (dolnośląskie)
do uzgodnienia możliwość pracy na umowę o pracę
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ GABINET REHABILITACJI MEDYCZNEJ "TERAPEUTA" E.DENASIEWICZ, K.KACZMARZYK - 2018-06-26 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowanie pizzy,obsługa klienta,obsługa kasy fiskalnej
JMC Jacek Małuszyński - 2016-05-31 - Kamień Łukawski (świętokrzyskie)
Zarządzanie serwisem samochodowym, organizacja pracy.
PHU GP Grochalski- Pięt s.j. - 2018-01-12 - Nysa (opolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacja planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-03-15 - Błonie (mazowieckie)
wg stanowiska ( kontakt z pracodawcą tel:71-3897113 w 309 )
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Lubiążu - 2017-04-26 - Lubiąż (dolnośląskie)
przyjmowanie zgłoszeń na zabiegi
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
MARDOM PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-21 - Lipniki Stare (mazowieckie)
montaż przyrządów, tłoczników, form odlewniczych, czynności usługowe związane z eksploatacją oprzyrządowań
LOB Spółka Akcyjna - 2016-07-28 - Leszno (wielkopolskie)
Kierownik sklepu ogólnospożywczego.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kraków (małopolskie)
kierownik marketu
Dino Polska Spółka Akcyjna - 2015-11-30 - Koziegłowy (wielkopolskie)
zarzadzanie procesem produkcji oraz terminowa realizacja założonego planu produkcyjnego, kontrola parametrów efektywności, wydajności i jakości produkcji, nadzór nad utrzymaniem odpowiedniego stanu zapasu potrzebnego do realizacji planu produkcyjnego, bieżące rozwiązywanie problemów produkcyjnych
Hangsen Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Bytom (śląskie)
przyjmowanie i zabezpieczanie terenu budowy, prowadzenie dokumentacji budowy, planowanie i kierowanie budową, koordynowanie zadań zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i zapewniających ochronę zdrowia, wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku stwierdzenia zagrożenia, realizowanie zadań wpisanych do dziennika budowy, zgłaszanie do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej, zgłaszanie robót budowlanych do odbioru, współpraca z inwestorami i organami nadzoru budowlanego.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Snopki (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie budowy, nadzór nad pracownikami. Praca w delegacji na terenie całej Polski
GŁOGOWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNO BUDOWLANE S.A. - 2015-12-23 - Kalisz (wielkopolskie)
x
P.W. IZBICCY - Aneta Izbicka - 2017-03-08 - Białystok (podlaskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-05-13 - Błonie (mazowieckie)
Obsługa działu inwestycji: pozyskiwanie inwestorów (branża hotelowo-gastronomiczna).
Polskie Centrum Informacji "PROMA" Sp. z o. o. - 2016-07-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
zapewnienie funkcjonowania marketu, delegowanie pracy podległego personelu, praca na komputerze, aktywna praca na sali sprzedaży, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
DINO POLSKA S.A. - 2015-12-18 - Strzelce Opolskie (opolskie)
liczenie towarów w sklepach sieci handlowych, obsługa urządzeń do skanowania towarów
kontakt przez OHP - 2018-08-16 - Legnica (dolnośląskie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr 3/2016. Dyrektor Domu Dziecka Zakątek w Katowicach, ul. Brynowska 70a, 40-857 Katowice, Dom Dziecka Zakątek poszukuje kandydatów na stanowisko kierownicze urzędnicze kierownik administracyjno - gospodarczy w wymiarze pełnego etatu.- - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła wszystkie sprawy związane z całokształtem problematyki kadrowej, kierowała całokształtem spraw związanych z działalnością administracyjną placówki (opracowywanie projektów regulaminów oraz instrukcji, opracowywanie stałych planów pracy dla wychowawców oraz pracowników kuchni), obsługiwała program Płatnik w zakresie zgłaszania/wyrejestrowywania, sporządzała sprawozdania dla GUS z zakresu kadr oraz stanie i ruchu środków trwałych, prowadziła książki inwentarzowe środków trwałych i trwałych w użytkowaniu, prowadziła zagadnienia związane z działalnością gospodarczą placówki (umowy dotyczące działalności gospodarczej zamówienia publiczne, sprawozdania dla Urzędu Miasta o stanie mienia komunalnego, naliczanie umorzeń środków trwałych, kompletowała dokumentację dotyczącą remontów i napraw), prowadziła sprawy BHP w zakresie kontroli badań lekarskich oraz szkoleń, kierowała zespołem pracowników Działu administracyjno-gospodarczego.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy: Katowice, ul. Brynowska 70a., zatrudnienie od 01.11.2016r.- Wynagrodzenie: od 2600 zł/brutto + 500 zł/brutto dodatku funkcyjnego + 20 % premi + wysługa lat pracy. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. - Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku 4-letni staż pracy w tym min. 2 lata na samodzielnym stanowisku w dziale kadr, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, znajomość całokształtu problematyki kadrowej, znajomość programów: Płatnik, Exel, Word, programu kadrowego, znajomość obsługi Portalu sprawozdawczego GUS.- Wymagania dodatkowe: znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz obsługi Portalu zamówień publicznych, znajomość zagadnień GMPiGHP oraz HACCP, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność samodzielnego wykonywania zadań.
DOM DZIECKA "ZAKĄTEK" - 2016-07-27 - Katowice (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)