KIEROWNIK ZAKŁADU WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI Bychawa oferta pracy BYCHAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
Stanowisko: KIEROWNIK ZAKŁADU WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - samodzielne i odpowiedzialne wykonywanie zadań w ramach przydzielonego zakresu czynności na zajmowanym stanowisku w jednostce organizacyjnej.
Data publikacji: 2016-02-24
Lokalizacja: Bychawa (lubelskie)
Pracodawca: BYCHAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Macieja Rataja 6, 23-100 Bychawa, powiat: lubelski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- samodzielne i odpowiedzialne wykonywanie zadań w ramach przydzielonego zakresu czynności na zajmowanym stanowisku w jednostce organizacyjnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ZAKŁADU WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bychawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubelski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bychawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PAKIET OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- przynajmniej trzyletni staż pracy na podobnym stanowisku,- znajomość przepisów branżowych,- znajomość procesu inwestycyjnego,- mile widziane posiadanie uprawnień SEP: D1,D2,D3,- mile widziane uprawnienia budowlane wykonawcze sieci wod-kan- dyspozycyjność,- umiejętność zarządzania zespołem ,- umiejętności organizacyjne,WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:- kopia dowodu osobistego,- dokumenty potwierdzające wykształcenie, staż pracy oraz zajmowane stanowiska , albo ich odpisy lub kopie poświadczone przez siebie,- adres i telefon kontaktowy,- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za pzrestępstwo umyślne,- CV i list motywacyjny,-dokumenty nalezy złozyć do 09.03.2016r. w siedzibie Spólki ,ul. Rataja 6, 23-100 Bychawa od poniedziałku do piątku, dodatkowe informacje mozna uzyskać pod nr tel. 81 5660227 wew. 39 Agnieszka Lemiecha
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: BYCHAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Macieja Rataja 6, 23-100 Bychawa, powiat: lubelski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty nalezy złozyć do 09.03.2016r. w siedzibie Spólki ,ul. Rataja 6, 23-100 Bychawa od poniedziałku do piątku, dodatkowe informacje mozna uzyskać pod nr tel. 81 5660227 wew. 39 Agnieszka Lemiecha
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: lubelski
Gmina pracodawcy: Bychawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bychawa
Ulica pracodawcy: Macieja Rataja
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: oczyszczanie miasta,
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.02.2016
Data dodania oferty pracy: 24.02.2016
Oferta pracy ważna do: 23.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Archiwizacja dokumentów.Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Piastów (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Cedynia (zachodniopomorskie)
kierownik sklepu
PW FILAR SP Z O O - 2017-03-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z realizatorami, przygotowanie i nadzór nad całością procesu produkcji spektakli. Nadzór i przygotowanie dokumentacji technicznej realizowanych spektakli. Nadzór nad technicznym wykonaniem poszczególnych elementów scenograficznych. Sporządzanie kosztorysów dotyczących produkcji i eksploatacji przedstawień. Organizacja, nadzór i planowanie czasu pracy podległych pracowników. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP.
Opera na Zamku - 2017-06-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca w charakterze fryzjera.
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA DAR-ART DARIA KORCZOK - 2017-09-05 - Racibórz (śląskie)
Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
Zakład Budowlano-Produkcyjno-Handlowy K. i B. Kotwica S.J - 2017-05-26 - Augustów (podlaskie)
1. Kierowanie i planowanie pracy zespołu pracowników. Organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników w tym sporządzanie zakresów obowiązków służbowych oraz grafików pracy.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac remontowych budynku i urządzeń szkolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.3. Prowadzenie i dokumentowanie spraw związanych z inwestycjami i remontami (usługi, dostawy) i zakupami na terenie szkoły, zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych.4. Prowadzenie ewidencji majątku szkoły, ksiąg inwentarzowych pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.5. Tworzenie odpowiedniej dokumentacji (instrukcje, regulaminy), regulujących działalność gospodarczo-administracyjną.6. Przeprowadzanie, nadzór i rozliczani prac inwentaryzacyjnych majątku szkoły, w tym powoływanie zespołów i przygotowywanie protokołów poinwentaryzacyjnych.7. Wykonywanie zadań i związanych z tym czynności administratora bezpieczeństwa informacji.8. Sporządzanie sprawozdań i opracowań statystycznych dotyczących pracy administracji szkoły.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. praca na pełny etat, w wymiarze 8 godzin,2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, przy oświetleniu częściowo sztucznym,3. praca administracyjno-biurowa często z narażeniem na sytuacje stresujące. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 08.12.2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik gospodarczy. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 13.11.2017 r. Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół Nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79, e-mail: sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-11-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)
prowadzenie inwestycji w zakresie budownictwa drogowego, Kierowanie zespołem pracowników.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Zieja" Ryszard Zieja - 2016-01-20 - Górka (warmińsko-mazurskie)
KIEROWANIE ZESPOŁEM PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ BUDOWLANYCH
ENERGOSIECI PODKARPACIE SP. Z O.O. - 2016-10-13 - Rogoźnica (podkarpackie)
- Koordynowanie realizacji usług czystościowo-porządkowych na zarządzanym obiekcie. Zarządzanie zepołem. Rekrutacja pracowników. Utrzymanie pozytywnych relacji z kontrahentem. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. NAstępna umowa o pracę na czas określony - 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Wymagania: wykształcenie średnie. Wymagane min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku. Wymagane doświadczenie w zarządzaniu personelem. Kontakt wyłącznie e-mail: katowice.kadry (at) dozorbud.pl
DGP CLEAN PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-06 - Katowice (śląskie)
liczenie towaru praca w godz. 17-4
Carrefour Polska Spółka z o.o. - 2016-05-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
prace porządkowe w obiektach na terenie Lubina
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" sp. z o.o. ZPCH - 2017-04-10 - Lubin (dolnośląskie)
Kierowanie cyklem produkcyjnym firmy,kierowanie zespołem ludzi.
METAL-BUD PERFEKT Przemysław Gościniak - 2016-01-04 - Wągrowiec (wielkopolskie)
zarządzanie pracownikami magazynu, tworzenie grafików pracy, dbanie o prawidłowyprzebieg i realizacje zleceń
WORLDPEOPLE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
jw.
Usługi Ogólnobudowlane "Góral" Nowak Stanisław - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór i koordynowanie robót drogowych, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji, nadzór nad pracownikami. Miejsce pracy: Litwa (Mariampol).
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-07 - Litwa (Litwa)
planowanie napraw samochodów, prowadzenie dokumentacji napraw, organizowanie i nadzorowanie pracy warsztatu i podległych pracowników, reprezentowanie warsztatu przed klientami i kontrahentami;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE-MECHANICZNE, ZNAJOMOŚĆ MECHANIKI SAMOCHODOWEJ, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z PROWADZENIEM WARSZTATU I ORGANIZACJI PRACY, PRAWO JAZDY KAT. B, MIN. 5 LAT DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie magazynu. zamawianie materiałów, kontrolowanie przesyłek
GRAB Sp. z o.o. sp.k. - 2016-06-14 - Słotwiny (lubelskie)
do uzgodnienia
FIRMA ROGALA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Organizowanie pracy Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej, 2. nadzór nad wykonywaniem badań zzakresu diagnostyki laboratoryjnej, 3. nadzór nad zapewnieniem odpowiedniej jakości usług laboratoryjnych, 4. organizowanie prawidłowego przepływu informacji związanych z procesem diagnostyczno-laboratoryjnym, 5. nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji medycznej, 6. systematyczne samokształcenie i prowadzenie szkoleń dla pracowników, 7. konsultowanie wyników badań, 8. dbanie o dyscyplinę pracy i przestrzeganie przez personel Praw Pacjenta, 9. współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi SP ZOZ MSW w Koszalinie, 10. zapoznanie i kontrolowanie podległych pracowników w zakresie realizacji ich zadań i obowiązków oraz odpowiedzialności, 11. organizowanie, motywowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Koszalinie - 2017-06-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- wsparcie międzynarodowych klientów;- odbiór problemów zgłaszanych przez użytkowników, dotyczących funkcjonowania lub interpretacji jednej lub większej liczby informacji systemowych;- koordynacja szybkich i trafnych odpowiedzi zawierających: kierowanie próśb o pomoc do osób odpowiedzialnych za rozstrzygnięcia, monitorowanie postępu;- bieżące informowanie użytkowników o postępach;- inwentaryzacja sprzętu obsługiwanego przez Help Desk wraz zw szczegółami logowań użytkowników, problemów i rozwiązań, w celach administracyjnych i planistycznych
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zamawianie towaru, aktualizacja cen, zwroty towarów, reklamacje, wykładanie towaru. Pierwsza umowa na okres próbny.
AMETYSTA Sp. z o.o. - 2017-06-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
-nadzór nad bieżącą pracą zespołu housekeepingu,-kontrola oraz realizacja zamówień,-nadzór nad rozliczeniami z pralnią,-przygotowywanie raportu
FUH MAZUR & MAZUR Janusz Mazur, Piotr Mazur s.c. - 2018-06-01 - Mielec (podkarpackie)
do uzgdn.
Firma "Angre" Aneta Masłyk, Grzegorz Pytko Spółka Jawna - 2015-11-12 - Zagórz (podkarpackie)
przegląd sprawozdań finansowych, danych dotyczących wydajności i innych dokumentów sprawozdawczych w zakresie dokładności i zasadności, zgodnie z lokalnymi przepisami GAAP (UK, Luksembug i Polska - w stosownych przypadkach) oraz z wytycznymi branżowymi. Wsparcie procesu kontroli na koniec roku oraz działanie jako kontakt pomiędzy audytorami zewnętrznymi, księgowością funduszy (wewnętrzną lub zewnętrzną) i różnymi grupami wewnętrznymi. Pomoc przy różnej sprawozdawczości regulacyjnej i składaniu dokumentów dla funduszy europejskich. Sprawdzanie wymaganej dystrybucji funduszy oraz obliczeń wydajności. Wykonywanie okresowych analiz wydatków funduszy oraz rozliczenia z budżetu co do dokładności i oczekiwanych wyników dla funduszy europejskich; nadzorowanie procesu płatności faktur, w ścisłej współpracy z zespołem zobowiązań
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Poznań (wielkopolskie)
Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych, zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji, dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań, przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-01-16 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Praca kierownika robót sanitarnych
PISiP "Insmont" Edward Bąk - 2017-03-15 - Połaniec (świętokrzyskie)
nadzorowanie i kierowanie pracą grupy pracowników budowlanych
Agrotechnika-Pol Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-03-09 - Zielona Góra (lubuskie)
zapoznanie się z technologią produkcji gastronomicznej, kierowanie pracą lokalugastronomicznego, obsługa programu BISTRO
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Stargard (zachodniopomorskie)
Bieżąca obsługa nieruchomości oraz nadzór nad zasobem: - kwaterowanie mieszkańców- sporządzanie zestawień- nadzorowanie firm świadczących usługi- nadzór nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego zasobuJedna zmiana 8:00-16:00, umowa n aokres próbny, wynagrodzenie 2500 zł podstawa + 30% premii = 3200 złkontakt z pracodawcą: Hanna Antczak 693 086 146 lub HR (at) kwatera.nieruchomosci.pl z dopiskiem "kierownik internatu - Wrocław"
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)