KIEROWNIK ZAKŁADU TAPICERSKIEGO Piotrków Trybunalski oferta pracy ZAKŁAD TAPICERSKI WŁADYSŁAW RÓŻYCKI
Stanowisko: KIEROWNIK ZAKŁADU TAPICERSKIEGO
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: kierowanie pracą zakładu tapicerskiego oraz wykonywanie prac tapicerskich
Data publikacji: 2021-03-04
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pracodawca: ZAKŁAD TAPICERSKI WŁADYSŁAW RÓŻYCKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SADOWA 4/6, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kierowanie pracą zakładu tapicerskiego oraz wykonywanie prac tapicerskich
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ZAKŁADU TAPICERSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piotrków Trybunalski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1062
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: tapicer meblowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 6
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Umiejętność obsługiwania pistoletu tapicerskiego
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie w tapicerstwie meblowym
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD TAPICERSKI WŁADYSŁAW RÓŻYCKI
danePracodawcy_nip: 7711156906
danePracodawcy_regon: 590028056
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Adres pracodawcy:
SADOWA 4/6, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Piotrków Trybunalski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1062
Gmina pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Piotrków Trybunalski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0967430
Ulica pracodawcy: SADOWA
Numer budynku pracodawcy: 4
danePracodawcy_nrLokalu: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|753403
Zawód wykonywany przez pracownika: tapicer meblowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 04.03.2021
Oferta pracy ważna do: 30.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a07295ff3c99f7633555b3a2679f8487
Podobne oferty pracy
KONTROLA ZMIAN, NADZÓR NAD ZAŁOGĄ, PRZYDZIELANIE NOWYCH UPRAWNIEŃ I OBOWIĄZKÓW, WYKONYWANIE RAPORTÓW
Z.P.O.W. MILEJÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-14 - Milejów (lubelskie)
Nadzór produkcyjny.
EVRAFISH sp. z o.o. - 2018-04-13 - Brusy (pomorskie)
kontrola jakości, nadzór nad linią produkcyjną, kontakt z chińskim właścicielem firmy
REACH INTERNATIONAL GROUP SP. z o.o. - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu, ustalanie grafiku, dbałość o wysoki poziom obsługi klienta, organizacja procesu sprzedaży, zarządzanie sprzedażą, dbałość o przestrzeganie obowiązujących procedur i standardów
"DELIKATESY" Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna Sławomir Kubik - 2019-11-13 - Świętochłowice (śląskie)
Nadzorowanie procesu realizacji robót elektrycznych w oparciu o dokumentację techniczną. Praca na terenie Polski
Kobyłecki Elektroinstalacje Spółka z o.o. - 2018-04-19 - Brzesko (małopolskie)
Przygotowanie surowców, produktów oraz półproduktów potrzebnych do produkcji wyrobów kiszonych wg. ustalonego harmonogramu.
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Kęty (małopolskie)
Wyrabianie i dekoracja ciast, robienie zamowień surowca, zarządzanie zminami.
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Legnica (dolnośląskie)
organizacja pracy sklepu według standardów sieci "Piotr i Paweł"
Ammi Sp. zo.o. - 2016-02-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników, dobra znajomość pakietu MS Office, zdolności organizacyjne, prawo jazdy kat. B, gotowość do wyjazdów służbowych (pracodawca pokrywa koszty delegacji: nocleg, jedzenie) Obowiązki:• nadzór nad prawidłową realizacją zleceń• dobra organizacja pracy i kontrola podległego zespołu pracowników • współpraca z klientami• przygotowanie dokumentów w języku niemieckim
PW PARTNER SP. Z O.O. SP.K. - 2018-06-26 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Pomocnicze prace na budowach /sprzatanie, kucie, stawianie ogrodzenia tymczasowego, drobne prace pomocnicze/.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Gdańsk (pomorskie)
Prace ślusarskie - obsługa maszyn
"KOMET" S.C. ARTUR I JAN BUJAK - 2016-10-25 - Krzepice (śląskie)
prace pomocnicze
Instalatorstwo Elektryczne Andrzej Krause - 2017-09-08 - Lubawka (dolnośląskie)
Koordynacja produkcji jednodniowej żywności (bagietek, sałatek, soków, zup, tart)
LOVEAT PIOTR LUBOCH - 2019-04-26 - Gdańsk (pomorskie)
KIEROWANIE PROJEKTAMI
SMULDERS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Chocianów (dolnośląskie)
liczenie, sortowanie, pakietowanie dostarczanych materiałów; okres próbny 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy 7.00- 15.00
Gino Rossi S.A. - 2017-07-01 - Słupsk (pomorskie)
Utrzymanie należytej czystości w przydzielonych do sprzątania pomieszczeń socjalnych i biurowych.
voestalpine Rotec Sp. z o.o. - 2020-11-05 - Komorniki (dolnośląskie)
nadzór, planowanie i organizowanie pracy w kierowanym przez siebie referacie. Osoby zainteresowane ubieganiem się o powyższe stanowisko, zobowiązane są do zapoznania się z ofertą o naborze zamieszczoną na stronie BIP Łeba: http://bipleba.nv.pl/umleba/Article/id,420.html
Urząd Miejski w Łebie - 2018-03-04 - Łeba (pomorskie)
obsługa klienta, dbanie o prządek na stanowisku pracy,ekspozycja towaru, książeczka SANEPID,
SKLEP MIĘSNO -WĘDLINIARSKI IZABELA MASEŁKO - 2017-03-07 - Syców (dolnośląskie)
montaż siatek Dodatkowe wymagania - mile widziane zdolności manualne.
"TRENKWALDER & PARTNER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
Praca w komputerowym systemie bankowym Multicash (do nauki na miejscu), min. transfer wpłat, wykonywanie przelewów i drukowanie wyciągów. Sporządzanie informacji o stanie środków na kontach funduszu remontowego wspólnot mieszkaniowych. Aktualizacja zmian w GUS i US. Wystawianie not księgowych.Kontakt z pracodawcą: sekretariat (at) naszarzadca-wroc.pl lub 71 336 47 37 wew. 19
Nasz Zarządca Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
prace magazynowe w pomieszczeniu i na otwartej przestrzeni, praca na wysokości do 3m, podnoszenie i przenoszenie znacznych ciężarów, wykonywanie usługi sprzętu i technicznych śroków materiałowych, prowadzenie dokumentacji magazynowej (do podstawy wynagrodzenia doliczane będą premie i dodatek za wysługę lat)
Jednostka Wojskowa 4224 - 2016-11-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie działalnością Klubu Centrum i organizacja zamierzeń kulturalno-oświatowych, stwarzanie warunków do uczestnictwa w życiu kulturalnym, kształtowanie potrzeb kulturalnych, inspirowanie i rozwijanie działalności artystycznej, gospodarka powierzonym sprzętem i mieniem Klubu, prowadzenie działalności finansowej w dedykowanych systemach informatycznych, opracowywanie rocznych i miesięcznych planów przedsięwzięć oraz planu finansowego Klubu, współpraca z ośrodkami i instytucjami kulturalnymi miasta i regionu
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2020-02-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Kierowanie działalnością Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz.2) Realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy państwa w wychowaniu dzieci, i innych wynikających z przepisów prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki.3) Organizacja pracy ośrodka pomocy społecznej oraz ustalanie organizacji wewnętrznej GOPS.4) Organizacja pracy w GOPS na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie zadań.5) Wykonywanie czynności ze stosunku pracy wobec pracowników GOPS6) Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej GOPS7) Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy igłównym księgowym GOPS.8) Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników.9) Analizowanie i ocenianie zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.10) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym.11) Współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych.12) Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek GOPS.13) Zapewnienie zabezpieczenia przetwarzanych danych osobowych opracowanie i wdrożenie procedur polityki bezpieczeństwa w jednostce.14) Przygotowanie i składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania GOPS.15) Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych na działalność Ośrodka.16) Zapewnienie realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej, wdrażanie lokalnych programów pomocy społecznej17) Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.18) Aktualizowanie, opracowywanie i realizacja Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych.19) Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń dot. działalności Ośrodka.20) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Stegna.Warunki pracy na danym stanowisku:1) Stanowisko: administracyjne, kierownicze.2) Wymiar czasu pracy: pełny etat, czas pracy nienormowany.3) Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie, Stegna ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna,4) Praca przy komputerze.5) Praca z klientem.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu listopadzie 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Stegnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.Wymagane dokumenty:1) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.2) List motywacyjny.3) Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie ikwalifikacje.4) Pisemna koncepcja funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w perspektywie 2018-2022, W opracowaniu powyższej koncepcji pomocne będą uchwały Rady Gminy w Stegnie dotyczące programów i zadań realizowanych przez GOPS. Wszelkie niezbędne dokumenty dostępne są w BIP. Prezentację należy złożyć w formie drukowanej. Kandydaci zaproszeni do kolejnego etapu kwalifikacji będą proszeni o przedstawienie koncepcji komisji konkursowej.5) Kopie świadectw pracy, w tym kopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy.6) Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu zpełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7) Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie zustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922).8) Oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku.9) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.Przed nawiązaniem stosunku pracy osoba wskazana do zatrudnienia zobowiązana jest do dostarczenia do Urzędu Gminy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego zdolność do pracy.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy w Stegnie lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w terminie do dnia 29 grudnia 2017 r. do godziny 12.00.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po jego zakończeniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r , poz. 922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r, poz. 902 ze zm.).Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność zoryginałem. Informujemy, że:- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;- dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapui zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego;- dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru.
Gmina Stegna - 2017-12-20 - Stegna (pomorskie)
Zapewnienie zgodności polityki HR, programów i procedur z lokalnym prawem i regulacjami. Utrzymanie silnej wiedzy na temat zmian w prawie mające wpływ na firmę w odniesieniu do kwestii HR; Podejmowanie kluczowych decyzji kadrowych, dot. benefitów/ świadczeń, wynagrodzeń, rekrutacji, itp.; Współpraca z kadrą menadżerska w celu oceny potrzeb kadrowych organizacji w oparciu o strategiczne celebiznesu oraz realizacja programów i inicjatyw mających na celu usunięcie stwierdzonych braków; utrzymanie pozytywnych relacji z pracownikami, zachęcając do otwartego i uczciwego dialogu;Opracowanie i utrzymanie planu szkoleń i rozwoju dla procesów zastępowania i planowania sukcesjioraz procedury; Uczestnictwo w spotkaniach personelu administracyjnego iw innych spotkaniach, takich jak seminariach, aby nieustannie zdobywać wiedzę HR;Utrzymanie / prowadzenie schematów organizacyjnych i akt pracowników;Prowadzenie akt i rejestru personelu zgodnie z wymogamiprawnymi obowiązującymi w Grupie i lokalnymi wymogami prawa.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie zajęć lekcyjnych
Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Grzybnie - 2019-07-22 - Grzybno (zachodniopomorskie)
prowadzenie projektów w obszarze zarządzania łańcuchem dostaw, prowadzenie analiz sytuacyjnych, przygotowywanie planu wdrażania strategii w zakresie rozwoju łańcucha dostaw i w szczególności zakupów i logistyki, współpraca z dostawcami międzynarodowymi w ramach negocjacji warunków logistycznych i cen
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kwidzyn (pomorskie)
Praca w branży spożywczej przy produkcji paluszkoów krabowych surimi.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Łozienica (zachodniopomorskie)
WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE BUDOWLANE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA I ANALIZOWANIA DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE, UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA PRACĄ PODLEGŁEGO ZESPOŁU, DOBRA ORGANIZACJA PRACY.
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2017-07-14 - Rzeszów (podkarpackie)
nadzór nad salą w restauracji hotelowej, organizacja pracy zespołu obsługi Sali, dbanie o zapewnienie gościomhotelu i restauracji najwyższej jakości usług, dbanie o porządek w miejscu pracy, obsługa gości w restauracji hotelowej. Praca w godzinach od 12.00 do 21.00, wymagana dyspozycyjność ze względu na pracę czasem do późnych godzin oraz w dni wolne. Możliwość zawarcia umowy o pracę po okresie pracy w ramach umowy - zlecenie. Wynagrodzenie do ustalenia i negocjacji.
DWÓR SIERAKÓW Sp. z o.o. - 2016-09-22 - Sieraków (małopolskie)
OBSŁUGA AUTOMATYZOWANYCH SITODRUKAREK PRZEMYSŁOWYCH–REALIZACJA HARMONOGRAMU PRODUKCJI – CZYTANIE I ANALIZA DOKUMENTÓW PRODUKCYJNYCH W JĘZYKU ANGIELSKIM IPOLSKIM – DBANIE O JAKOŚĆ WYTWARZANYCH NADRUKÓW WG PRZYJĘTYCHSTANDARDÓW W ZAKŁADZIE PRACY – OBSŁUGA KOMPUTERÓW AUTOMATÓW SITODRUKARSKICH-NADZOROWANIE PRACY ZESPOŁU SITODRUKARZY- WSPARCIE KIEROWNIKA DZIAŁU W ZARZĄDZNIU ZESPOŁEM- PLANOWANIE PRACY- WPROWADZANIE USPRAWNIEŃ W DZIAŁANIU DZIAŁU.Miejsce pracy: ul. TARGOWA 4, 52-326 WROCŁAWForma umowy: kontrakt menadżerski , praca w godzinach 6-6 na 3 zmiany. Czas nieokreślony Oferta w sali: H
HFT71 SP. Z O.O. - 2020-09-30 - Wrocław (dolnośląskie)