KIEROWNIK WARSZTATU TERPAII ZAJĘCIOWEJ Kolnik oferta pracy FUNDACJA "ŻYĆ GODNIE"
Stanowisko: KIEROWNIK WARSZTATU TERPAII ZAJĘCIOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: - Organizacja, nadzór pracy Warsztatu Terapii Zajęciowej w Kolniku- Prowadzenie dokumentacji- Wynagrodzenie od 3700,00 zł brutto w okresie próbnym - do uzgodnienia z Pracodawcą- Możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy- Kontakt telefoniczny 604-087-627- Aplikacje proszę składać na adres e-mail: wtz.kolnik (at) wp.pl
Data publikacji: 2019-10-07
Lokalizacja: Kolnik (pomorskie)
Pracodawca: FUNDACJA "ŻYĆ GODNIE"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 83-032 Kolnik, powiat: gdański, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Organizacja, nadzór pracy Warsztatu Terapii Zajęciowej w Kolniku- Prowadzenie dokumentacji- Wynagrodzenie od 3700,00 zł brutto w okresie próbnym - do uzgodnienia z Pracodawcą- Możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy- Kontakt telefoniczny 604-087-627- Aplikacje proszę składać na adres e-mail: wtz.kolnik (at) wp.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK WARSZTATU TERPAII ZAJĘCIOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kolnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pszczółki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik domu pomocy społecznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: FUNDACJA "ŻYĆ GODNIE"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Dębowa 4, 83-032 Kolnik, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + LM
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pszczółki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kolnik
Ulica pracodawcy: Dębowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: http://zyc.godnie.prv.pl/
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik domu pomocy społecznej
Data dodania oferty pracy: 08.10.2019
Oferta pracy ważna do: 05.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bbab212506162c44f80d92b47388d9ad
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie nowych kontrahentów, budowanie należytych relacji z klientami i kontrahentami z ktajów m.in. Bliskiego Wschodu, sporządzanie raportów dla zwierzchników, praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15; 14-22
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Milęcin (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-10-16 - Lipnica Wielka (małopolskie)
nadzór nad sprzedażą na stacji paliw, zarządzanie i kierowanie zasobami ludzkimi
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Lubsko (lubuskie)
Kierowanie i koordynowanie procesem produkcji stolarki okiennej i drzwiowej.Odpowiedzialność za przebieg procesu produkcji
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE "AGAD" SP.Z O.O. - 2017-06-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne prowadzenie budowy, koordynacja i rozdział robót, bezpośredni nadzór nad jakością realizowanych prac, inne obowiązki wynikające z prawa budowlanego
"UNISERV - PIECBUD" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-06 - Katowice (śląskie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Szczyrk (śląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-02-10 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Nadzór nad pracownikami, naprawa urządzeń mechanicznych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "RÓŻA" ZENON WÓJTOWICZ - 2019-05-08 - Nysa (opolskie)
Planowanie, organizowanie, nadzorowanie działalności, kontakt z klientem zagranicznym w języku chińskim, planowanie czasu pracy, kontrola stanów magazynowych
YE 2013 Spółka z o.o. - 2016-11-16 - Jaworzno (śląskie)
zrywanie bobu
kontakt przez OHP - 2018-06-26 - Skotniki Duże (świętokrzyskie)
Nauczyciel przedszkola
"STOWARZYSZENIE NASZE DZIECI" - 2017-05-26 - Nowosiółki (podkarpackie)
Rozbudowa działów: chemia profesjonalna, HoReCa i AFH, wprowadzanie, planowanie sprzedaży, szkolenia.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "ALF" - KLOREK, MOSKALIK SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-16 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Analiza raportów i prognoz dotyczących rynku i weryfikacja planów sprzedaży, tworzenie strategii sprzedaży firmy, poszukiwanie nowych rynków zbytu, nadzór nad prawidłowością zawieranych umów oraz sporządzanie raportów, realizacja powierzonych planów sprzedaży, zarządzanie zespołem, utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami.
REAL CAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2019-03-28 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie salonem sprzedaży, zarządzanie zespołem pracowników, realizacje planów sprzedażowych,utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta,motywowanie i ocena pracowników, organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu, coaching pracowników.
KS SPORT SIEĆ SKLEPÓW M. KUJAWA M. KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-14 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
koordynacja inwestycji deweloperskiej
BTS SP Z O O - 2016-07-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
praca pod ziemią
Konsorcjum Przedsiębiorstw Robót Górniczych i Budowy Szybów S.A. - 2019-03-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa sklepu internetowego
Harriot Dynamic Finance and Law Group Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Bytom (śląskie)
Sprawowanie opieki nad grupą dzieci, prowadzenie zajęć dostosowanych do wieku dzieci, organizacja czasu (zajęcia dydaktyczne, gry, zabawy), dbanie o higienę i bezpieczeństwo
Consulting Group Kamila Górecka - 2017-08-01 - Opole (opolskie)
Nadzór i odpowiedzialność za funkcjonowanie kuchni i stołówki bursy, zaopatrzenie w art żywnościowe magazynu żywności, sporządzanie jadłospisów i raportów żywnościowych. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z wydawaniem abonamentów żywnościowych, prowadzenie dokumentacji HACCP
BURSA SZKOLNA Nr 12 - 2017-06-14 - Łódź (łódzkie)
Zamawianie towaru, marketing, nadzór nad pracą sprzedawców. Praca jednozmianowa w godz. 7-15, umowa o pracę na czas określony, wynagrodzenie 1850-3000 zł brutto miesięcznie. Wymagania: mile widziane wykształcenie średnie. Kontakt z pracodawcą: Bartłomiej Lewna tel. 502 234 805.
"ESCAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-10 - Kartuzy (pomorskie)
Praca w sklepie z telefonami i akcesoriami komórkowymi. Zarzadzanie serwisem telefomów komlórkowycf, delegoswnie zadań pracownikom, zamawianie towaru, obsługa sklepu.
ELKOMP JACEK KĄDZIOŁKA - 2018-05-09 - Limanowa (małopolskie)
Nadzór nad produkcją przetwórstwa rybnego.Praca w godz. 6-14, 14-22 w Obrotach.
Zakład Przetwórstwa Rybnego BARKAS Sp. j. E. Świderek G. Świderek A. Skorupińska - 2017-03-03 - Obroty (zachodniopomorskie)
kierowanie i nadzór nad pracą działu handlowego (branża motoryzacyjna)wynagrodzenie 5000 zł+premia
I. CAR Sp. z o. o. - 2018-01-30 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie serwisem samochodowym, organizacja pracy.
PHU GP Grochalski- Pięt s.j. - 2018-01-12 - Nysa (opolskie)
nadzorowanie podległych pracowników planowanie pracy i realizacja zadań Działu Technicznego i porządkowego, infrastruktury urządzeń, planowanie bieżących napraw i remontów, prowadzenie projektów wdrożeniowych i modernizacyjnych, współprac a z firmami zewnętrznymi oraz podwykonawcami w zakresie obsługi PPOŻ, UDT i innymi, współpraca z pozostałym działam oddziału, nadzór nad dokumentacją i infrastrukturą działu
AMW REWITA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-03 - Mielno (zachodniopomorskie)
WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE:https://asp.katowice.pl/wspolpraca/oferty-pracy-asp/pracownicy-administracji/nabor-na-stanowisko-kierownika-sekcji-technicznej.htmlZakres obowiązków: - Organizacja procesów remontowych i inwestycyjnych nieruchomości Akademii, nadzór i koordynacja realizacji usług konserwacyjnych nieruchomości, nadzór i kierowanie pracownikami realizującymi usługi konserwacyjne i remontowe nieruchomości, pozyskiwanie i rozliczanie środków na realizacje remontów i inwestycji, przygotowywanie dokumentacji do udzielania Zamówień Publicznych związanych z remontami inwestycjami i usługami konserwacyjnymi nieruchomości. - Wynagrodzenie: 2000 zł brutto , do uzgodnienia na rozmowowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- praca: 7:00-15:00. Wymagania wykształcenie wyższe techniczne. Mile widziane wyższe kierunek budownictwo lub architektura. Wymagane uprawnienia do pracy na wysokości pow. 3 metrów. Wymagana wiedza poparta doświadczeniem z zakresu prowadzenia robót budowlanych i obsługi procesów inwestycyjnych. Mile widziane uprawnienia budowlane. Wymagane umiejętności: samodzielnego podejmowania decyzji, organizacji pracy i zarządzania zasobami ludzkimi zapewniająca prawidłową i terminową realizację powierzonych zadań. Wymagana znajomość przepisów prawa i praktycznego ich stosowania do bieżącej i prawidłowej pracy w realizowanych zadaniach. Wymagane 5 lat doświadczenia zawodowego - ogólnie. Wymagane doświadczenie w służbach technicznych związanych z zarządzaniem nieruchomościami lub placami budowy, co najmniej 5 letni staż pracy na samodzielnym stanowisku realizującym zadania określone w opisie stanowiska. Wymagane co najmniej 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH W KATOWICACH - 2017-02-23 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Gostków (dolnośląskie)
Praca na terenie powiatu wadowickiego. Realizacja operacji kasowych i otwieranie rachunków bankowych, prezentowanie ofert i sprzedaż produktów bankowych, kredytowych i depozytowych, aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów, realizacja indywidualnych planów sprzedażowych, przygotowywanie dokumentów i umów dla klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku.
Beskidzki Bank Spółdzielczy - 2018-01-22 - Wadowice (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)
kierowanie budową, nadzorowanie jakości i terminowości realizowanychrobót pod kątem zgodności ze specyfikacją techniczną i dokumentacjąprojektową; organizowanie oraz koordynowanie budowy zgodnie zzatwierdzonym harmonogramem robót; kontrolowanie podwykonawcówzgodnie z postanowieniami kontraktu, dokumentacją projektową,harmonogramem i przepisami BHP; prowadzenie dokumentacji budowy,nadzór nad przygotowaniem dokumentacji powykonawczej i odbiorowej koordynowanie prac podwykonawców wszystkich branż i specjalności.
AKSBUD SYSTEM Sp. z o.o. - 2017-06-19 - Schodnia (opolskie)