KIEROWNIK WARSZTATU Chorzów oferta pracy "ENERGOMONTAŻ ŚWIĘTOCHŁOWICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK WARSZTATU
Wynagrodzenie: do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie warsztatu
Data publikacji: 2019-09-02
Lokalizacja: Chorzów (śląskie)
Pracodawca: "ENERGOMONTAŻ ŚWIĘTOCHŁOWICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żelazna 12a, 41-506 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie warsztatu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: złotych brutto - do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK WARSZTATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chorzów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chorzów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie jako kierownik / majster warsztatu mechanicznego (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość rysunku technicznego (wymagany staż - lata: 1)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
"ENERGOMONTAŻ ŚWIĘTOCHŁOWICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Adres pracodawcy:
Żelazna 12a, 41-506 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: KONIECZNIE ZABRAĆ ZE SOBĄ DOKUMENTY APLIKACYJNE
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: poniedziałek - piątek , Godziny : 08:00 - 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Chorzów
Gmina pracodawcy: Chorzów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chorzów
Ulica pracodawcy: Żelazna
Numer budynku pracodawcy: 12a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 02.09.2019
Oferta pracy ważna do: 02.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?998c4fba39d8406701585620104c7b8a
Podobne oferty pracy
Praca na stanowisku kierownik sklepu w sklepie spożywczym. Wymagania: chęci do pracy, doświadczenie w pracy na stanowisku kierownik, obowiązkowość, sumienność, umiejętność obsługi komputera, pracowitość, książeczka zdrowia - badanie na nosicielstwo, (istnieje możliwość wykonania badań u lekarza zakładowego). Praca na pełen etat. CV. Preferowana forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 882-962-242, 882-962-241, 58-672-41-47.
SMAK Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-03-03 - Wejherowo (pomorskie)
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji,Remontów i Eksploatacji, a w szczególności:1) organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji,remontów i eksploatacji;2) pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału;3) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względemmerytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw;4) koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat;5) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;6) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, pracegeodezyjne, geologiczne;7) negocjowanie warunków umów na prace j.w.;8) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową;9) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w.;10) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje;11) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym;12) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadańinwestycyjnych i remontowych;13) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzyganiatechnicznych spraw budowy w toku jej realizacji;14) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz doujawniania występujących na budowie nieprawidłowości;15) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji;16) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lubrobót i przekazania ich do użytku;17) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00euro;18) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawozamówień publicznych;19) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych;20) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych;21) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji;22) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymiw zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego;23) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych;24) rozpatrywanie skarg i wniosków;25) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego;26) przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawachzamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00zł;27) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku;28) inne zlecone prace przez kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacjiwynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta.
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle - 2017-07-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-03-30 - Paczków (opolskie)
Nadzór nad pracownikami, organizacja i koordynacja pracy, rozliczanie pracowników z przepracowanych godzin, analiza i ocena wyników pracy, obsługa pracowników obcojęzycznych. Praca w syst. 3 zmianowym, od poniedziałku do niedzieli.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
Nadzór nad działem montażu, praca zgodnie z budżetem oraz normami czasowymi, kontrola jakości wykonywanych elementów, praca zgodnie z dokumentacją, utrzymywanie zasad 5S na stanowiskach pracy, rozliczanie oraz ocena pracowników z wykonywanej pracy.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Siedlce (mazowieckie)
NAZDÓR ROBÓT BUDOWLANYCH, PILNOWANIE REALIZACJI ZGODNIE Z PROJEKTAMI, ZATWIERDZANIE DOKUMENTACJI POD WYKONAWCZEJ
EMCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-06 - Polkowice (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa i koordynacja pracy biura firmy. Organizacja krajowych i zagranicznych wyjazdów służbowych. Zarządzanie korespondencją, wystawianie faktur. Dbałość o profesjonalny wizerunek firmy. Udzielanie informacji w zakresie usług oferowanych przez firmę.
Kancelaria Prawno-Finansowa "PARTNERZY" Adam Kucharski - 2019-09-24 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
przełożenie zamówienia na plan logistyczny, nadzorowanie pracowników,rozwiązywanie problemów,praca w programie EXEL
F.P.H.U. AMEOLI Mariusz Anniuk - 2018-08-01 - Świebodzice (dolnośląskie)
Prowadzenie prac na zakładach związanych z branżą energetyczną lub mechaniczną, dozór nad pracownikami, przygotowywanie kompletnej dokumentacji.
DAM-BUD Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych, pomoc administracyjna w Wydziale FN
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
cv
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Planowanie i organizowanie produkcji pasz, zanęt, ekstrudatów; zarządzanie całościowe procesem produkcji oraz nadzór nad realizacją planów produkcji; wdrażanie rozwiązań pozwalających na optymalizację procesów produkcyjnych (dobór pracowników, dbanie o ich rozwój i podnoszenie efektywności pracy, przeprowadzanie szkoleń itp);, efektywne zarządzanie grupą podległych pracowników (ok. 14 osób); odpowiedzialnośc za jakość, terminowość oraz wysoki standard produkcji; nadzór nad sprwnym i bezawaryjnym funkcjonowaniem parku maszynowego, rozwiązywanie problemów produkcyjnych; prowadzenie dokumentacji produkcyjnej zgodnie z przyjętymi normami, współraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji procesu produkcji; raportowanie wyników osiąganych w zarządzanym obszarze, współudział w budowaniu strategii i rozwoju firmy. Docelowo umowa o pracę na czas określony.
AGRO-FISH Sp. z o.o. - 2017-08-24 - Kartoszyno (pomorskie)
odpowiedzialność za utrzymanie ciągłości pracy, maszyn i innych urządzeń produkcyjnych, odpowiedzialność za diagnozę stanu technicznego urządzeń, maszyn, instalacji i budynków, tworzenie planu zapraw maszyn oraz linii produkcyjnych, odpowiedzialność za realizację planu napraw poprzez organizację przeglądów, konserwacji i remontów, doradztwo techniczne w zakresie rozwiązywania problemów związanych z procesem produkcji, wybór dostawców, negocjacje warunków zakupu i dostawy sprzętu, odpowiedzialność za zapewnienie pełnej dokumentacji z podejmowanych działań, zarządzanie pracą działu utrzymnia ruchu, współpraca z działem produkcji oraz serwisem w zakresie utrzymania ruchu.
"INDUSTRIE MAURIZIO PERUZZO COMFORT" SP. Z O. O. - 2016-09-15 - Świdnica (dolnośląskie)
Bieżąca konserwacja i naprawy wózków widłowych: gazowych, spalinowych, elektrycznych oraz pojazdów mechanicznych.
Euro-Terminal Sp. z o. o. - 2017-05-18 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Kierowanie procesem produkcyjnym firmy, opracowywanie planów produkcji, organizacja pracy i zarządzanie podległym zespołęm pracowników, tworzenie raportów i dokumentacji procesów produkcji w jęz. koreańskim, monitoring rynku.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Nadzór nad pracą zespołu podległego, szkolenie i przekazywanie obowiązków, wspieranie działalności hotelu, wynagrodzenie w przedziale 2250-3500 zł
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Kraków (małopolskie)
- obsługa klienta- zarządzanie zespołem- realizacja celów- prace magazynowe- praca z towarem - praca na wys 3 m
MARTES-SPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-20 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
kierowanie placówką w Łobzie
"PRZEDSIĘBIORSTWO PKS GRYFICE" Sp. z o.o. - 2017-12-06 - Łobez (zachodniopomorskie)
nadzór nad salonem, obsługa klienta
TECHPOL Artur Magdziarz Czarnków - 2016-11-03 - Czarnków (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Zabezpieczenie właściwego stanu higieniczno-sanitarnego oraz przeciwpożarowego budynków i terenu należącego do ZPiSdN; Gospodarowanie majątkiem trwałym; Prowadzenie niektórych spraw kadrowych; Planowanie i dokonywanie zakupów; Wykonywanie sprawozdań oraz zestawień; Nadzorowanie oraz rozliczanie dostaw oleju opałowego, gazu, energii elektrycznej i aut gospodarczych; Sporządzanie i aktualizowanie procedur i regulaminów dotyczących realizowanych zadań; Organizacja i nadzór transportu; Prowadzenie inwentaryzacji; Sporządzanie umów; Prowadzenie przetargów.
Zakład Porpawczy i Schronisko dla NIeletnich w Mrozach - 2017-07-24 - Mrozy (mazowieckie)
Nadzór nad działami administracyjnymi firmy w Krakowie: Dział organizacji podróży służbowych, Księgowość, Administracja; Współpraca z dostawcami usług (kancelaria prawna, księgowość, kadry i płace); Zapewnianie właściwego obiegu dokumentów;Zakup materiałów niezbędnych do funkcjonowania biura; Przygotowywanie danych do płac.
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA MASZYNY MYJĄCEJ, POMOC W PRZYGOTOWANIU POTRAW, PRACE POMOCNICZE W KUCHNI
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
produkcja wyposażenia elektrycznego dla taboru kolejowego, praca w Łodzi
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Łódź (łódzkie)
dbanie o powierzoną roślinność oraz trawy, utrzymanie terenów zewnętrznych w należytym stanie, odśnieżanie śniegu, oprysk, koszenie traw
Gegenbauer Polska Sp. z o.o. - 2016-09-09 - Starachowice (świętokrzyskie)
Praca na walcu.
ZAKŁAD TRANSPORTOWO BUDOWLANY -KRZYSZTOF WACH - 2017-04-07 - Pionki (mazowieckie)
Utrzymanie w czystości wyznaczonych powierzchni, pokoi, pomieszczeń socjalnych, gabinetów.
CLAR SYSTEM S.A. - 2017-03-03 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
kierowanie, organizowanie i koordynowanie pracy warsztatu; dwie zmiany 08.00-16.00, 12.00-20.00 + co druga sobota 08.00-14.00; wynagrodzenie do 2250 zł brutto do uzgodnienia;
P.H.U. DOLNOŚLĄSKI SERWIS OGUMIENIA BARBARA OLSZEWSKA - 2019-04-09 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Kontrolowanie sortowania odzieży, kontrola rozładunków i załadunków ciężarówek, kontrola pracy prasy belkowej.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Praca w 2. Lubelskiej Brygadzie Obrony Terytorialnej- Realizacja obowiązków służby BHP wynikająca z przepisów- Ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków oraz prowadzenie dokumentacji wypadkowej.- kontrolowanie warunków pracy, stanu BHP, sporządzanie dokumentacji oraz prowadzenia szkoleń.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-04-24 - Lublin (lubelskie)
Identyfikacja luk informacyjnych(szczegóły dotyczące klientów i projektów) w celu wyceny;Działanie w charakterze łącznika, koordynacja z zainteresowanymistronami w celu zebrania danych technicznych i wymagań;Wycena dokumentu i sfinalizowanie jego zakresu (Documentassumptions and finalize scope); Współpraca z menedżerem ds.zaangażowania, sprzedażą / BDM, jeżeli to konieczne (EngagementManager, Sales / BDM), z ekspertami ds. Tematówarchitektonicznych (MŚP) w celu przedstawienia i doprecyzowaniawstępnych szacunków; Ułatwienie odpowiednim MŚP wykonaniewyceny wielołukowych lub złożonych transakcji. (multi arch orcomplex deals); Zarządzanie zakresem prac nad rozwojemtransakcji SOW, które mają być dostarczone przez Partnerów /Osoby Trzecie (manage scoping for SOW development of deals tobe delivered by Partners / Third Parties)
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Kraków (małopolskie)