KIEROWNIK UTRZYMANIA RUCHU Gliwice oferta pracy FABRYKA DRUTU GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: KIEROWNIK UTRZYMANIA RUCHU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: średnie zawodowe; zakres obowiązków: nadzór techniczny oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania infrastruktury technicznej, zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn i urządzeń, zlecanie i nadzorowanie prac w zakresie planowania przeglądów i remontów, nadzór i prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej, współpraca z zewnętrznymi firmami serwisowymi, współpraca z innymi działami w celu zapewnienia ciągłości produkcji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2020-02-06
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: FABRYKA DRUTU GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dubois 45/c, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: średnie zawodowe; zakres obowiązków: nadzór techniczny oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania infrastruktury technicznej, zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn i urządzeń, zlecanie i nadzorowanie prac w zakresie planowania przeglądów i remontów, nadzór i prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej, współpraca z zewnętrznymi firmami serwisowymi, współpraca z innymi działami w celu zapewnienia ciągłości produkcji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK UTRZYMANIA RUCHU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik utrzymania ruchu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Uprawnienia SEP
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ANALITYCZNY UMYSŁ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kierowanie zespołem
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : znajomość zagadnień technicznych w obszarze utrzymania ruchu, praktyczna znajomość zagadnień z zakresu elektryki, automatyki i pneumatyki, umiejętność podejmowania trafnych decyzji, zaangażowanie i dokładność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: FABRYKA DRUTU GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Dubois 45/c, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Dubois
Numer budynku pracodawcy: 45
Profil działalności pracodawcy: PRODUKCJA DRUTU
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik utrzymania ruchu
Data dodania oferty pracy: 06.02.2020
Oferta pracy ważna do: 10.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ffd85f78b704f336cd77888969ca0550
Podobne oferty pracy
Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych kontaktów z Klientami, aktywna sprzedaż produktów
kontakt przez OHP - 2016-05-05 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
-kompletacja wysyłek, -przyjmowanie dostaw, -zarządzanie gospodarką magazynową.
Fameks Jerzy Franek - 2018-06-19 - Goleszów (śląskie)
- sprzątanie powierzchni szpitalnych
IZAN + SP. Z O.O. - 2020-05-29 - Łódź (łódzkie)
dostarczanie pieczywa do punktów sprzedaży
kontakt przez OHP - 2017-06-29 - Police (zachodniopomorskie)
Obsługa wózka zgodnie z instrukcją; załadunek oraz rozładunek towarów; transport ładunków; wymiana butli gazowej; dbanie o dobry stan techniczny obsługiwanego pojazdu.
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Pass (mazowieckie)
dbanie o stan zdrowia dzieci, prowadzenie dokumentacji medycznej, wykonywanie zabiegów i zaleceń lekarskich, przygotowanie i podawanie leków, podejmowanie działań profilaktycznych (higienicznych i zdrowotnych); udzielanie pierwszej pomocy w nagłych przypadkach; wykonywanie i pomaganie w czynnościach opiekuńczo- pielęgnacyjnych, opieka nad dziećmi w porze nocnej, współpraca ze specjalistami placówki.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku - 2020-01-09 - Białystok (podlaskie)
Nadzór nad jakością wykonywanej pracy/ usługi, organizacja i nadzór pracowników,współpraca z klientem.
IMPEL CLEANING SP. Z O.O. - 2017-01-03 - Lublin (lubelskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-06-24 - Tczew (pomorskie)
Zarządzanie magazynem części elektronicznych, przyjmowanie dostaw towarów; wprowadzanie faktur zakupu do systemu; przygotowywanie towarów do wysyłki, zapewnienie ciągłego zaopatrzenia w materiały pakowe, bieżące raportowanie odchyleń jakościowych i ilościowych, zgłaszanie reklamacji do dostawców, nadzór nad dokumentacją magazynową, okazjonalny kontakt telefoniczny lub mailowy z klientem, dbałość o porządek w magazynie.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Gdańsk (pomorskie)
Całokształt prac związanych z funkcjonowaniem w Składzie Porażyn Punktu Informatycznego.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-09-03 - Porażyn (wielkopolskie)
Planowanie, nadzorowanie, kosztorysowanie prac budowlanych , współpraca z podwykonawcami. Praca od 7-15. Do wynagrodzenia doliczana premia uznaniowa. praca na terenie Opola
TAKANA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Opole (opolskie)
administrowanie obiektem sportowym, kierowanie zespołem pracowników, planowanie czasu pracy
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 - 2018-07-06 - Oświęcim (małopolskie)
obsługa klienta, zarządzanie pracownikami, ustalanie grafików, zamawianie towaru
Mamma Mia Clothes Karolina Nehring - 2017-03-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wykształcenie wyższe inżynierskie lub pokrewne,min. 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku związanym z przygotowaniem produkcji/planowaniem produkcji lub zarządzaniem procesem produkcji,rozwinięte umiejętności komunikacyjne, planistyczne i organizacyjne,umiejętność zarządzania zespołem ;umiejętność obsługi komputera pakietu MS Office,umiejętność pracy w zespole, umiejętność zarządzania ludźmi i radzenia sobie ze stresującymi sytuacjami:okres próbny 3 miesiące później umowa na na czas nieokreślony;wynagrodzenie: na okresie próbnym- 2800, później 3200-3500+premia
PPH WAZA s.c. - 2016-07-14 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
Opracowanie i rekomendacja modelu publicznego transportu zbiorowego na obszarze województwa, opracowanie rekomendacji do aktualizacji planu transportu zbiorowego województwa, opracowanie modelu jednolitego biletu w publicznym transporcie zbiorowym województwa, opracowanie oraz wdrażanie systemu dystrybucji jednolitego biletu w publicznym transporcie zbiorowym dla województwa, opracowanie oraz wdrażanie systemu informacji pasażerskiej w publicznym transporcie zbiorowym dla województwa, opracowanie modelu zarządzania: dystrybucją jednolitego biletu, informacją pasażerską.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
Montaż obuwia
SŁAWOMIR BUJAK 1)FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA "JAMET" - 2017-03-30 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
kierowanie i nadzór nad budowami stacji stacji paliw
PETROTECH ADAM PAKULSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-15 - Jastrowie (wielkopolskie)
Organizaja i zarządzanie składem opału.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
organizacja pracy w dziale serwisu, nadzór nad pracownikami, nadzór nad procedurami
MM CARS LUBIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-11 - Lubin (dolnośląskie)
układanie i podłączanie kabli energetycznych, montaż i podłączanie maszyn oraz urządzeń elektrycznych, montaż instalacji (np. w korytach i rurach z PCV), montaż tras kablowych
EURO-INWEST PROJEKT Grzegorz Engler - 2016-04-13 - Ruda Śląska (śląskie)
Kierownik sklepu / supermarketu
Adamczyk Zofia Sklep Spożywczy "MINI MAX" - 2015-12-02 - Wadowice (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Radom (mazowieckie)
Rekrutacja i zarządzanie grupą Doradców Finansowych, prowadzenie działań marketingowych oraz planowanie działań handlowych, nadzorowanie pracy Biura Terenowego oraz obiegu dokumentacji.
Profi Credit Polska S.A. - 2016-08-03 - Śrem (wielkopolskie)
kształtowanie usług logistycznych maksymalizując zyski formy, analiza, wdrożenia i kontrol procesów logistycznych, prowadzenie współpracy z klientami i kadrą zarządzającą (godziny pracy 8-12)
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Biała Podlaska (lubelskie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze z dnia 04.10.2016 r. Dyrektor Domu Pomocy Społecznej Przystań ul. Ks. Bpa Adamskiego 22 40-069 Katowice poszukuje 1 kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - kierownicze: Kierownik Działu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego. / Pełne ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze znajduje się na stronie BIP Domu Pomocy Społecznej Przystań www.biuletyn.abip.pl/dpsprzystan / - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Planowanie, organizowanie i kontrola pracy Działu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego, sporządzanie harmonogramów pracy. Nadzór nad realizacją kompleksowych świadczeń pielęgniarskich i opiekuńczo-pielęgnacyjnych dla mieszkańców na optymalnym poziomie. Nadzór nad wykonaniem zaleceń lekarskich w należyty sposób i we właściwym czasie.Prowadzenie gabinetu pomocy doraźnej, stałe uzupełnianie leków i zapewnienie należytego ich przechowywania, zaopatrywanie mieszkańców w leki. Czuwanie nad bezpieczeństwem mieszkańców. Nadzór nad utrzymaniem na oddziałach czystości i porządku zgodnie z wewnętrznymi standardami, ustalonymi przez Dyrektora DPS.- Warunki pracy: wymiar czasu pracy: pełny etat, miejsce pracy: DPS Przystań 40-069 Katowice ul. Ks. Bpa Adamskiego 22, praca przy stanowisku samodzielnym, kierowniczym wymagająca dyspozycyjności, znajomości przepisów związanych z funkcjonowaniem DPS-ów, wiążąca się z odpowiedzialnością za mieszkańców.- Wynagrodzenie: 2800 do 3200 zł/brutto (w tym wysługa lat oraz premia regulaminowa). Praca na początek na umowę o pracę na czas określony 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku lub specjalności: pielęgniarstwo, pedagogika, socjologia, praca socjalna, politologia. Minimum 5-letni staż pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej lub opieki zdrowotnej. Co najmniej roczny staż pracy na stanowisku kierowniczym. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Znajomość ustawy o pomocy społecznej i rozporządzenia w sprawie domów pomocy społecznej. Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych. Znajomość Kodeksu pracy i ustawy o finansach publicznych.- Wymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu Office w stopniu dobrym. Umiejętność organizacji pracy własnej i zarządzanym personelem. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, motywacja do pracy na oferowanym stanowisku, samodzielność w podejmowaniu decyzji, rzetelność i odpowiedzialność, życzliwość.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "PRZYSTAŃ" W KATOWICACH - 2017-10-13 - Katowice (śląskie)
- sprzedaż wyrobów piekarniczych i cukierniczych- przygotowanie towarów do sprzedaży- bezpośrednia obsługa klienta- obsługa kasy fiskalnej- organizowanie zaopatrzenia- dbałość o czystośćPraca na pół etatu: Łazy, ul. Kochanowskiego 4
FHU "MACIUŚ" Michał Zając - 2017-06-22 - Łazy (śląskie)
Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do):- biegła koordynacja i obsługa przepływów procesów AP w kilku krajach pod czas fazy „wprowadzania”- odpowiedzialność za terminowe i dokładne realizowanie bieżących transakcji w Dziale Zobowiązań zgodnie z SLA- koordynowanie członków zespołu w celu zapewnienia wydajności, motywacji i rozwoju pracowników- monitorowanie bieżących procesów zgodnie z globalnym projektem - zarządzanie procesem rozwiązywania problemów wynikających w Dziale Zobowiązań- zarządzanie funkcjonalnym wprowadzeniem na rynek, poprzez szkolenia i rozwój członków zespołu- wsparcie i zarządzanie wdrażaniem mechanizmów ciągłego doskonalenia
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie pracą na magazynie Caritas, praca z ludźmi, zarządzanie ludźmi, realizacja dotacji- zadań zleconych, logistyka, znajomość i obsługa komputera (Msc Office)
Caritas Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej - 2019-01-29 - Zielona Góra (lubuskie)
- budowanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z klientami firmy- pozyskiwanie nowych klientów- planowanie harmonogramu działań serwisu- fakturowanie zleceń serwisowych- rozliczenie pracy zespołu serwisantów
SAWIM BIS: PRZEDS. WIELOBRANŻOWE - 2015-11-06 - Zabierzów (małopolskie)