KIEROWNIK UBEZPIECZEŃ GRUPOWYCH Chojnice oferta pracy 7 UBEZPIECZENIA - PAWEŁ GÓRECKI
Stanowisko: KIEROWNIK UBEZPIECZEŃ GRUPOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: praca z klientem, zarządzanie
Data publikacji: 2020-01-10
Lokalizacja: Chojnice (pomorskie)
Pracodawca: 7 UBEZPIECZENIA - PAWEŁ GÓRECKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca z klientem, zarządzanie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK UBEZPIECZEŃ GRUPOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojnice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chojnice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy instytucji finansowych i ubezpieczeniowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.01.2020
Data zakończenia pracy: 12.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: 2020.KR
Nazwa pracodawcy: 7 UBEZPIECZENIA - PAWEŁ GÓRECKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Adres pracodawcy:
Gałczyńskiego 44, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: chojnicki
Gmina pracodawcy: Chojnice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chojnice
Ulica pracodawcy: Gałczyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 44
Profil działalności pracodawcy: UBEZPIECZENIA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy instytucji finansowych i ubezpieczeniowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.01.2020
Data dodania oferty pracy: 10.01.2020
Oferta pracy ważna do: 06.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7c63ee5c044e9bcb9daa8d2d8381c239
Podobne oferty pracy
Tynkowanie (tynki wewnętrzne), szpachlowanie,suche tynki, prace budowlane.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Wiązowna (mazowieckie)
Kierownik produkcji
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe,,Lear"L.A.Kostrzewski Sp. Jawna - 2019-09-17 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw księgowych i/lub kadr.
Anna Skarła Kancelaria Księgowa - 2020-01-14 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki:- organizowanie i koordynacja pracy oddziału, w tym: rozdzielanie zadań pomiędzy pracowników, udzielanie informacji i instrukcji, nadzorowanie oraz zatwierdzanie wykonywanych zadań przez podległych pracowników w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań w oddziale,- ocenianie prawidłowości przygotowanych przez pracowników decyzji administracyjnych oraz postanowień, a także redagowanych pism z zakresu prowadzonych zagadnień w oddziale. Dokonywanie ich akceptacji lub wskazywanie elementów do poprawienia,- kontrolowanie działalności starostw i miast na prawach powiatu w przedmiocie zadań wykonywanych w zakresie administracji rządowej z zagadnień gospodarki nieruchomościami,- obsługa klientów zewnętrznych, służenie pomocą w zakresie spraw prowadzonych w oddziale,- sporządzanie analiz, sprawozdań dot. funkcjonowania oddziału pod względem merytorycznym.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Brzeska 8 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-12-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
-wykonywanie obmiarów robót, przygotowanie ofert handlowych,-sprawowanie stałej kontroli oraz bieżącego nadzoru nad procesem realizacji robót,-nadzór nad pracownikami i podwykonawcami w zakresie realizacji prac,-nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP,-przygotowanie i składanie raportów okresowych,-kontrola terminów, kosztów i jakości prac,-rozliczanie wykonywanych robót i dostaw z podwykonawcami,-analiza dokumentacji technicznej - sprawdzenie przedmiarów robót.
DAM-BUD 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
kontakt z dostawcami i klientami sklepu z żywnością ze wschodu
kontakt przez PUP - 2020-10-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- odpowiedzialność za powierzone mienie (dbałość o stan techniczny, zabezpieczenie, itp.).- zarządzanie i nadzór nad bazą dydaktyczno socjalną (w tym m. in. meldunek i fakturowanie noclegów, przyjmowanie grup).- nadzór nad pracownikami administracyjnymi i dydaktycznymi (dyscyplina pracy, obowiązki wynikające z przepisów BHP).- planowanie, weryfikacja i rozliczanie kosztów (wydatków zakupów) związanych z bieżącym funkcjonowaniem Ośrodka Muzealno Dydaktycznego CEEiK Salamandra- obsługa sekretariatu Oddziału DZPK Legnica w Myśliborzu i Ośrodka Muzealno Dydaktycznego- sporządzanie obowiązujących sprawozdań z powierzonego zakresu obowiązków- obsługi programu fakturującego- wykonywania zadań przewidzianych dla służb parków krajobrazowych (zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody)
Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych - 2017-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na terenie Rzeszowa i okolic. Wymagane doświadczenie w robotach drogowych.
MG Infrastruktura Marian Wołczyk - 2020-09-28 - Rzeszów (podkarpackie)
praca w lodziarnio-kawiarni, serwowanie lodów, kawy i deserów, obsługa klienta, utrzymanie czystości w lokalu
LZG CONCEPT S.C. - 2017-05-10 - Swadzim (wielkopolskie)
Nadzór nad budową
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ANTRO - 2017-07-24 - Chełm (lubelskie)
sprzątanie budybków po zakończonej budowie, wynoszenie gruzu, mycie okien, odkurzanie. Praca ok 8 godzin dziennie na terenie Krakowa i okolic
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie procesami produkcjizarządzanie zespołem pracowników
Przedsiebiorstwo Handlowo Usługowe - STOLAR - Wiktor Pawlak - 2019-04-26 - Głogów (dolnośląskie)
Kierownik produkcji
Zakład Ślusarsko Budowlany Ryszard Utrata - 2018-01-12 - Niedomice (małopolskie)
bezpośrednie zarządzanie projektem rozumianym jako tymczasowe przesięwzięcie podejmowane w celu stworzenia unikalnego produktu, usługi lub innego rezultatu, odpowiedzialność za osiągnięcie wyznaczonych celów projektu w wyznaczonym czasie, przy określonych zasobach i założonym budżecie, zajmowanie się planowaniem, organizowaniem, nadzorowanie realizacji i rozliczanie projektu o charakterze informatycznympraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali H
DATAART Wrocław Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie budów, nadzur nad budowami, rozliczanie budów, sporządzanie kosztorysów
ELEKTROBUD - Zakład Usługowo Handlowy Ślęczka - 2016-01-13 - Golcowa (podkarpackie)
do uzgdn.
Przeds.Wielobranż."Jaguar" Wójcik Zenon - 2018-08-02 - Sanok (podkarpackie)
zarządzanie Działem Tradycja
FULTOM SP. Z O.O. OBORNIKI - 2016-01-11 - Oborniki (wielkopolskie)
realizacja zadań związanych z gospoarką komunalną i energetyczną w obektach użytkowanych przez JW 3674 oraz przydzielonych na zaopatrzenie
Jednostka Wojskowa nr 3674 - 2015-12-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
PRESTCLEAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-22 - Rzeszów (podkarpackie)
nadzorowanie robót budowlanych, kierowanie zespołem ludzkim
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - USŁUGOWE REMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Lubin (dolnośląskie)
Nadzór nad budową i organizacja pracy.
"DOMAR-T" Maria Domaracka - 2018-04-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
ZASTĘPOWANIE I REALIZACJA ZADAŃ ZLECANYCH PRZEZ KIEROWNIKA ZESPOŁU W ZAKRESIE KIEROWANIA I ORGANIZACJI PRACY PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW PRZY REALIZACJI ZAPLANOWANYCH WYNIKÓW
RELLA INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Budowa domków modułowych, prace wykończeniowe, wykonywanie elewacji.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Gdynia (pomorskie)
1.Kierowanie, koordynowanie i nadzór prac Referatu Budżetu i Finansów Urzędu Miejskiego w Boguchwale.2.Dekretacja faktur i dokumentów tożsamych na pracowników merytorycznych.3.Dekretacja oraz prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej wydatków inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Boguchwała, a ewidencjonowanych w jednostce –Urząd Miejski.4.Monitorowanie wykonania wydatków i dochodów w odniesieniu do planu jednostki budżetowej - Urzędu Miejskiego w Boguchwale.5.Sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego jednostki budżetowej – Urzędu Miejskiego w Boguchwale.6.Sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych Gminy Boguchwała, 7.Rozliczenia z tyt. centralizacji podatku VAT Gminy Boguchwała oraz nadzór nad rozliczeniem z tytułu podatku VAT
URZĄD MIEJSKI W BOGUCHWALE - 2019-06-05 - Boguchwała (podkarpackie)
-prowadzenie projektów i ścisła współpraca z klientami firmy,-koordynacja i nadzór nad prowadzonymi projektami, -budowanie trwałych relacji z klientem,- odpowiedzialność za realizację projektów - odpowiedzialność i zarządzanie grupą pracowników zespołu projektowego, - odpowiedzialność za wszystkie parametry projektu oraz za wszystkie obszary zarządzania projektem
"TRANSSYSTEM" SP. Z O.O. W WOLI DALSZEJ - 2016-02-17 - Wola Dalsza (podkarpackie)
Sprzedaż towarów, dokumentacja. Nadzór nad pracą pracowników. Organizacja pracy sklepu. Praca w systemie dwuzmianowym 6.00-14.00 oraz 14.00-22.00, również w dni wolne wg. grafiku.
"SPOŁEM" Siemianowicka Spółdzielnia Spożywców w Siemianowicach Śl. - 2019-04-18 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
kierowanie bieżącą działalnością sklepu , kierowanie i motywowanie zespołu sprzedażowego ,obsługa programu kasowego
TIFOTEX sp. z o.o. - 2019-02-15 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Olkusz (małopolskie)