KIEROWNIK TECHNOLOG Zaryń oferta pracy FILAR FIJAŁKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: KIEROWNIK TECHNOLOG
Wynagrodzenie: od 8 500 PLN
Zakres obowiązków: -nadzorowanie procesów technologicznych produkcji mas włóknistych,- prowadzenie dokumentacji prac produkcyjnych ,- kierowanie zespołami operatorów maszyn papiernicznych, współdziałanie z innymi działami produkcyjnymi i kontrolnymi w celu realizacji zadań ilościowych i jakościowych,- przestrzeganie zasad prawidłowej eksploatacji maszyn i urządzeń stosowanych w przemyśle celulozowo- papierniczym- współdziałanie ze służbami technologicznymi przy opracowywaniu instrukcji technologicznych oraz norm w zakresie jakości,- użytkowanie urządzeń komputerowych w procesach sterowania , wytwarzania i przy odbiorze technicznym wyrobów,- kontrolowanie przestrzegania norm, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz ochrony środowiska naturalnego przez podległych pracowników
Data publikacji: 2020-11-17
Lokalizacja: Zaryń (wielkopolskie)
Pracodawca: FILAR FIJAŁKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:62-618 Zaryń 46, powiat: koniński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-nadzorowanie procesów technologicznych produkcji mas włóknistych,- prowadzenie dokumentacji prac produkcyjnych ,- kierowanie zespołami operatorów maszyn papiernicznych, współdziałanie z innymi działami produkcyjnymi i kontrolnymi w celu realizacji zadań ilościowych i jakościowych,- przestrzeganie zasad prawidłowej eksploatacji maszyn i urządzeń stosowanych w przemyśle celulozowo- papierniczym- współdziałanie ze służbami technologicznymi przy opracowywaniu instrukcji technologicznych oraz norm w zakresie jakości,- użytkowanie urządzeń komputerowych w procesach sterowania , wytwarzania i przy odbiorze technicznym wyrobów,- kontrolowanie przestrzegania norm, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz ochrony środowiska naturalnego przez podległych pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 8 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 6-1414-22
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK TECHNOLOG
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zaryń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: koniński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3010
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wierzbinek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik papiernictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 8 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Technik papiernictwa*
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość Microsoft Word, Excel, znajomość j. angielskiego - mile widziana
Nazwa pracodawcy: FILAR FIJAŁKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
danePracodawcy_nip: 6661003530
danePracodawcy_regon: 310199272
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Adres pracodawcy:
62-618 Zaryń 46, powiat: koniński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: koniński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3010
Gmina pracodawcy: Wierzbinek
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zaryń
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0299944
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311601
Zawód wykonywany przez pracownika: technik papiernictwa*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 18.11.2020
Oferta pracy ważna do: 17.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?258352f444f99dcda57abe84f71132f3
Podobne oferty pracy
- zarzadzanie działem,- organizacja pracy podległych pracowników,- rozliczenia terminowe
"Meblomet" Spółdzielnia Pracy Mszana Dolna - 2018-12-06 - Mszana Dolna (małopolskie)
Branża budowlana / roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych
IDS-BUD S.A - 2018-07-24 - Łódź (łódzkie)
nadzór nad produkcją, kosztorysowanie, branża metalowa - konstrukcje stalowe
EURO - TECH TOMASZ CHOJNACKI - 2017-01-03 - Ludwinowo (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie inwestycjami, realizowanie zleconych projektów, współpraca z kontrahentami z rynku wschodniego
kontakt przez PUP - 2020-12-03 - Oleśnica (dolnośląskie)
Zgodny z przedłożonym programem stażu przez Organizatora tj. NOVUM REASEKURACJA Sp. z o.o., 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Jordanowska 1, Kontakt:533 535 636
kontakt przez PUP - 2020-08-07 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Planowanie, organizacja i nadzór nad przebiegiem procesów produkcji.
Arbor Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2019-09-09 - Krychów (lubelskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych i przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Żary (lubuskie)
Nadzór nad dokumentacją transportową i magazynem (pakowanie, załadunek, wysyłka, wycena transportu do ofert dla klienta), współpraca z klientami i dostawcami w zakresie transportu, nadzór nad planowaniem i koordynowaniem dostaw produktów do klientów zgodnie z zamówieniami. Nadzór nad taborem w zakresie przeglądów, napraw, serwisu. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
CART-PACK sp. j. P.M Gniteccy - 2018-11-28 - Tabor Wielki (wielkopolskie)
Zadania:Przygotowanie maszyn do pracyDokonywanie przeglądów prewencyjnych maszyn i urządzeńWykonywanie napraw bieżących maszyn, urządzeń i infrastruktury technicznej oraz usuwanie awariiInstalacja nowych maszynZabezpieczanie maszyn i urządzeń po zakończeniu produkcjiSporządzanie raportów i dokumentacji z przebiegu wykonywanych pracWspółpraca z serwisami zewnętrznymiOczekujemy:Wykształcenie zawodowe o profilu mechanicznym Doświadczenie zawodowe 2 lata w zakładzie produkcyjnym w dziale utrzymania ruchu lub technicznym na podobnym stanowiskuMile widziane uprawnienia spawalniczeStaranności i rzetelności w wykonywaniu powierzonych obowiązkówZaangażowania w pracęBardzo dobrej organizacji czasu pracyGotowości do pracy zmianowej
MICHNA MEAT Sp. z o.o. Sp. K. - 2020-09-04 - Ropuchy (pomorskie)
- nadzór prac- przedmiary- kosztorysowanie
ZAKŁAD INSTALACJI SANIT.CO I GAZ TADEUSZ JASSA - 2020-04-30 - Łódź (łódzkie)
prace ogólnobudowlane
DALMINE Krzysztof Więcek - 2020-02-20 - Siedliska (małopolskie)
kierowanie zespołem
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY "JANTECH" JAN JAKIMIEC - 2020-11-17 - Zaścianki (podlaskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2015-11-13 - Zawadzkie (opolskie)
Produkcja jachtów: szlifowanie, wykańczanie, polerowanie, matowienie powierzchni laminatu, woskowanie, laminowanie nakładanie żelkotu, żywicy
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
organizacja, planowanie, rozliczanie i odpowiedzialność za dział marketingu
MELANKO SP. Z O.O. - 2016-06-02 - Przysiek (kujawsko-pomorskie)
Prace budowlane przy stanach surowych budynków. Prace cisielsko-dekarskie i murarskie.
Kamil Juszczak Usługi Ciesielsko-Dekarskie - 2016-12-02 - Liplas (małopolskie)
Sprzedaż, przyjmowanie dostaw, wykładanie towaru, zamawianie towaru, utrzymanie czystości w miejscu pracy.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:OrzeszePRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-sb, godz. 6.00-14.00, 14.00-20.00 (system pracy równoważny)
ALEKSANDRA KOWALCZYK SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY - 2020-09-29 - Orzesze (śląskie)
zarządzanie zakładem, dysponowanie pracownikami, planowanie pracy, planowanie produkcji(godziny pracy 8-16)
Wiedeńczyk Jacek Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "WIMAX" - 2020-06-26 - Biała Podlaska (lubelskie)
- Obsługa wytaczarki, frezarki, tokarki.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana umiejętność obsługi maszyn: wytaczarka, frezarka, tokarka. Wymagana niekaralność. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-346-02-60 do 63) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Sądowa 7, 41-605 Świętochłowice) lub e-mail: htk (at) htk.com.pl
HUT-TRANS-KATOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-25 - Świętochłowice (śląskie)
1) weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;2) organizowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu;3) udział w pracach komisji przetargowej w zakresie określonym w Regulaminie udzielania zamówień publicznych oraz zarządzeniu powołującym komisję;4) opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przygotowywanych postępowań przetargowych oraz wzorów umów w zakresie dotyczącym zamówień publicznych. Przedkładanie wzoru umowy radcy prawnemu do akceptacji;5) porozumiewanie się z wykonawcami w celu wyjaśnienia wątpliwości i zapytań do SIWZ, przygotowywanie projektów odpowiedzi i udzielanie odpowiedzi na zapytania wykonawców, prowadzenie innej korespondencji z wykonawcami;6) przedstawianie Dyrektorowi Pogotowia Ratunkowego propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania, po sprawdzeniu ofert przez Komisję przetargową;7) informowanie wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, ofertach odrzuconych oraz o wykonawcach wykluczonych z postępowania; 8) wnioskowania do Działu Finansowo - Księgowego o zwrot wadium;9) dokumentowanie podejmowanych w postępowaniu czynności polegające na sporządzaniu protokołów wraz z załącznikami;10) weryfikowanie prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne;11) archiwizacja dokumentacji z przeprowadzonych postępowań; 12) koordynowanie czynności prowadzących do zawarcia umowy z wybranym wykonawcą;13) prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych, Rejestru Umów zawieranych pomiędzy Pogotowiem Ratunkowym a wykonawcami zawartymi w ramach przeprowadzonych postępowań;14) przygotowywaniem planu zamówień publicznych i ogłoszeń o planowanych w danym roku kalendarzowym zamówieniach publicznych;15) sporządzaniem i przesyłaniem do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych rocznych sprawozdań o udzielonych przez Pogotowie zamówieniach publicznych;16) publikacja ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego, Dzienniku Urzędowym UE, Biuletynie Zamówień Publicznych i na stronie internetowej Pogotowia Ratunkowego.17) prowadzenie wewnętrznych szkoleń dla kadry kierowniczej Pogotowia Ratunkowego.18) tworzenie procedur i wdrażanie rozwiązań usprawniających realizację zadań działu;19) sporządzeniem przy współpracy ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi, okresowych i rocznych sprawozdań dotyczących inwestycji i remontów prowadzonych przez Pogotowie;20) przygotowywanie i rozstrzyganie zapytań ofertowych w postępowaniach, w tym do 30 tys. euro;21) monitorowanie rynku zamówień publicznych w branży oraz składanie ofert w postępowaniach przetargowych, w tym do 30 tys. euro,22) sporządzanie raportów z przetargów wsparcie w monitorowaniu przebiegu umów, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z Zamawiającym,23) wykonywaniem innych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 77 31 521, osobisty. Oferujemy:Interesującą pracę,Stabilne i przejrzyste warunki zatrudnienia,Pracę w przyjaznej atmosferze.Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o składanie CV oraz listu motywacyjnego w terminie do 24 stycznia 2019 r. w Sekretariacie Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu ul. Ziębicka 34-38 , 50-507 Wrocław lub na adres mailowy: j.jankowska (at) pogotowie-ratunkowe.pl z dopiskiem: Oferta pracy Kierownik Działu Zamówień PublicznychProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu - 2019-01-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Kompleksowe planowanie i organizowanie procesów produkcyjnych. Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją planów produkcyjnych oraz magazynem.Podnoszenie efektywności procesów produkcyjnych.Nadzór nad prawidłowym stanem technicznym parku maszynowego. Zapewnienie zgodności procesów produkcyjnych z wymaganiami BHP, jakościowymi oraz procedurami wewnętrznymi.Zarządzanie podległym zespołem. Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej zgodnie z przyjętymi normami.Praca na jedną lub dwie zmiany.
BUD-MASZ PW STACHLEWSKI MACIEJ - 2017-09-29 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Dostarczanie pracowników, codzienna administracyjna obsługa biura, obsługa personelu, wykonywanie zleceń, planowanie i logistyka, pozyskiwanie pracowników.
LEASING WORKERS SP. Z O. O. KOMANDYTOWA - 2019-09-20 - Gdynia (pomorskie)
praca biurowa związana z opracowywaniem i składaniem dokumentacji projketowej, opracowywanie i redagowanie pism i opisów technicznych, drukowanie, składanie, przycinanie, bindowanie dokumentacji projektowej, kosztorysowanie projektów;
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Legnica (dolnośląskie)
PLAKATOWANIE I KOLPORTAŻ ULOTEK NA TERENIE MIASTA OPOCZNO
kontakt przez OHP - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
zapoznanie się z głównymi zadaniami realizowanymi przez Państwową Inspekcję Sanitarną szczególnie w zakresie sprawowania nadzoru nad warunkami higieny środowiska, higieny pracy.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
- zarządzanie działalnością restauracji,- zarządzanie kosztami działalności restauracji,- odpowiedzialność za jakość obsługi klientów,- przygotowywanie grafiku dla pracowników restauracji,- zarządzanie podległym personelem,- odpowiedzialność za wielkość sprzedaży i rentowność restauracji
OŚRODEK MEDYCZNY DMP SP. Z O.O. - 2016-07-07 - Lublin (lubelskie)
Przewóz ładunków na trasie Polska-Rosja samochodem dostawczym do 3,5 t. Kontakt osobisty w godz.9.00 - 14.00 po wcześniejszym telefonicznym.
Firma TIR-POL Zdunek Józef - 2017-03-14 - Siedlce (mazowieckie)
sprzedaż paliw na stacji
kontakt przez PUP - 2020-09-28 - Wieluń (łódzkie)
Prowadzenie sklepu wg norm i zasad zgodnych z przyjętą polityką firmy.
Gminna Spółdzielnia "SCH" w Węgorzewie - 2020-05-08 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Kierownik budowy. Praca na terenie woj. śląskiego.
Zakład Usług Remontowych DAR'C Ciereszko Dariusz - 2019-04-08 - Zabrze (śląskie)