KIEROWNIK TARTAKU Piaski oferta pracy P.P.U.H. GABI-JERCZY艃SCY SP.J.
Stanowisko: KIEROWNIK TARTAKU
Wynagrodzenie: 3聽000 - 5聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Zarz膮dzanie tartakiem, zarz膮dzanie personelem, nadz贸r i kontrola nad produkcj膮 peletu
Data publikacji: 2019-03-04
Lokalizacja: Piaski (wielkopolskie)
Pracodawca: P.P.U.H. GABI-JERCZY艃SCY SP.J.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:63-645 Piaski 9a, powiat: k臋pi艅ski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Zarz膮dzanie tartakiem, zarz膮dzanie personelem, nadz贸r i kontrola nad produkcj膮 peletu
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 3聽000 - 5聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK TARTAKU
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Piaski
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: k臋pi艅ski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艁臋ka Opatowska
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: kierownik produkcji w przemy艣le
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 3聽000 - 5聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 05.03.2019
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Kierownik produkcji w przemy艣le (wymagany sta偶 - lata: 1)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: P.P.U.H. GABI-JERCZY艃SCY SP.J.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w K臋pnie
Adres pracodawcy:
63-645 Piaski 9a, powiat: k臋pi艅ski, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: k臋pi艅ski
Gmina pracodawcy: 艁臋ka Opatowska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Piaski
Numer budynku pracodawcy: 9a
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: Produkcja pozosta艂ych mebli
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w K臋pnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: kierownik produkcji w przemy艣le
Data dodania oferty pracy: 04.03.2019
Oferta pracy wa偶na do: 04.04.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 04.03.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 04.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
KONTAKT Z KLIENTEM
ZAK艁AD PRZETW脫RSTWA MI臉SNEGO B艁A呕OWIAK S.C. - 2019-02-12 - B艂a偶owa (podkarpackie)
Organizacja pracy 5 wydzia艂贸w produkcyjnych. Zapewnienie terminowej realizacji zam贸wie艅.
URSUS S.A. Oddzia艂 Opalenica - 2017-10-02 - Opalenica (wielkopolskie)
kompletacja zlece艅, prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Bytom (艣l膮skie)
Nadz贸r i koordynowanie rob贸t budowlanych, kontrola oraz prowadzenie rozlicze艅 inwestycji. Miejsce pracy: Litwa (Mariampol)
DEKPOL SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-08-10 - Litwa (Litwa)
NADZOROWANIE I PROWADZENIE BUD脫W;WYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE WY呕SZE BUDOWLANE, UMIEJ臉TNO艢膯 PRACY W ZESPOLE, PRAWO JAZDY KAT.B, UPRAWNIENIA BUDOWLANE BEZ OGRANICZE艃, KILKULETNIE DO艢WIADCZENIE
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie dzia艂a艅 na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klient贸w globalnych, dzia艂ania na rzecz poprawy jako艣ci 艣wiadczonych us艂ug. Zarz膮dzanie zespo艂em. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raport贸w. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem j臋zyka angielskiego i francuskiego.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
zapoznanie z recepturami,higiena i estetyka przy produkcji 偶ywno艣ci,przygotowanie surowc贸w.
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Zambr贸w (podlaskie)
WYKSZTA艁CENIE KIERUNKOWE BUDOWLANE, UMIEJ臉TNO艢膯 CZYTANIA I ANALIZOWANIA DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ, ZNAJOMO艢膯 PAKIETU OFFICE, UMIEJ臉TNO艢膯 ZARZ膭DZANIA PRAC膭 PODLEG艁EGO ZESPO艁U, DOBRA ORGANIZACJA PRACY.
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2017-06-14 - Rzesz贸w (podkarpackie)
prowadzenei budowy, koordynowanie prac przy realizowanych inwestycjach: budowy zak艂ad贸w utylizacji, rekultywacje zdegradowanych teren贸w, makroniwelacja teren贸w, platformy inwestycyjne z pe艂nym uzbrojeniem podziemnym.
Zak艂ad Techniki Ochrony 艢rodowiska FOLEKO - 2017-10-25 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)
kierowanie budowamiw zakresie sieci wod.-kan. i c.o.
ZAK艁AD ROB脫T INSTALACYJNO-IN呕YNIERYJNYCH HYDROPEX - G艁ADYSZ SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-09-23 - Z艂ot贸w (wielkopolskie)
obs艂uga klienta, nadz贸r nad pracownikami
艢l膮ska Kompania Przemys艂owo Handlowa STEF POL Sp. z o.o. - 2016-05-06 - Rzuch贸w (艣l膮skie)
organizacja preacy podleglych pracownik贸w w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu, zapewnienie przestrzegania standard贸w sieci POLOMarket w podleg艂ym sklepie, monitorowanie i maksymalizacja plan贸w sprzeda偶owych, zamawianie towaru w celu zapewnienia ci膮g艂o艣ci sprzeda偶y asortymentu, sporz膮dzanie analiz i raport贸w, budowanie w艂a艣ciwego wizerunku firmy oraz zapewnienie obs艂ugi klient贸w na najwy偶szym poziomie
POLOMARKET sp. z o.o. - 2016-04-11 - Lubin (dolno艣l膮skie)
organizacja serwisu oraz obs艂uga klienta, w dziale cz臋艣ci
F. H. U. "PIOMAR AGRO-TECH" Morawski Piotr - 2017-06-08 - Go艂aszyn (lubelskie)
Przyj臋cie towaru, nadanie indeksu kodu,u艂o偶enie na p贸艂kach,prawid艂owe przechowywanie towaru,sporz膮dzanie protoko艂贸w wad jako艣ciowych,wydawanie towaru z magazynu do sklepu,racjonalne wykorzystanie kubatury magazynowej
P.P.H.U. " BATIS" Sp贸艂ka z o. o. - 2015-12-03 - Be艂chat贸w (艂贸dzkie)
sprzatanie pomieszcze艅
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Nowy Glinnik (艂贸dzkie)
1. Kierowanie pracami Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej w zakresie praci zada艅 wyznaczonych Regulaminem Organizacyjnym Urz臋du Gminy w Malanowie, uchwa艂ami Rady Gminy Malan贸w, zarz膮dzeniami W贸jta Gminy Malan贸w.2. Planowanie, organizowanie oraz nadz贸r nad realizowanymi przez pracownik贸w Referatu zadaniami nale偶膮cymi do ich obowi膮zk贸w, prawid艂owym i terminowym wykonywaniem zada艅, przestrzeganiem dyscypliny pracy, tajemnicy ustawowo chronionej i s艂u偶bowej oraz przepis贸w BHP i p.po偶.3. Nadz贸r nad prowadzonymi w Referacie sprawami m.in. z zakresu:a) prowadzenia spraw zwi膮zanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym Gminy;b) prowadzenia spraw zwi膮zanych z op艂atami planistycznymi i roszczeniami finansowymi wynikaj膮cymi z ustale艅 plan贸w zagospodarowania przestrzennego;c) prowadzenia spraw zwi膮zanych z ustalaniem nazw miejscowo艣ci, ulici obiekt贸w fizjograficznych oraz numeracji porz膮dkowej nieruchomo艣ci;d) planowania, prowadzenia i nadzoru nad inwestycjami realizowanymi przez Gmin臋;e) poszukiwania zewn臋trznych 藕r贸de艂 finansowania, przygotowywania wniosk贸w pozyskiwania tych 艣rodk贸w, realizacji i rozliczania inwestycji realizowanych przez Gmin臋 ze 藕r贸de艂 zewn臋trznych;f) ustalania i naliczania op艂at za zaj臋cie pasa drogowego, opiniowania lokalizacji obiekt贸w budowlanych w pasie drogowym, zjazd贸w i ich przebudowy oraz u艂o偶enia w pasie drogowym urz膮dze艅 infrastruktury nie zwi膮zanejz utrzymaniem drogi;g) prowadzenia spraw zwi膮zanych z u偶ytkowaniem wieczystym, dzier偶aw膮 nieruchomo艣ci gminnych, w tym przygotowywanie um贸w na dzier偶aw臋 nieruchomo艣ci oraz ustalania i naliczania nale偶nych op艂at, ich ewidencjonowanie i egzekwowanie;h) ustalania i naliczania op艂at rocznych za u偶ytkowanie wieczyste, zarz膮di u偶ytkowanie nieruchomo艣ci, ich ewidencjonowania i egzekwowania;i) tworzenia zasobu grunt贸w i gospodarowanie nim, w tym: komunalizacja grunt贸w, zamiana i zbywanie grunt贸w, oddawanie w u偶ytkowanie wieczyste, u偶ytkowanie, dzier偶aw臋, najem, u偶yczenie, trwa艂y zarz膮d;j) zbywania i nabywania nieruchomo艣ci zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 Gminy;k) prowadzenia spraw zwi膮zanych z ewidencj膮 grunt贸w i budynk贸w oraz prowadzenia ewidencji dr贸g gminnych;l) prowadzenia spraw zwi膮zanych z gospodark膮 gruntami i administrowaniem drogami publicznymi, b臋d膮cymi w艂asno艣ci膮 Gminy;m) prowadzenia spraw zwi膮zanych z bie偶膮cym utrzymaniem o艣wietlenia ulicznego i drogowego;n) prowadzenia post臋powania i przetarg贸w na roboty, us艂ugi i dostawy zgodniez przepisami ustawy o zam贸wieniach publicznych;r) pomocy i wsp贸艂pracy z kom贸rkami organizacyjnymi Urz臋du w prowadzeniu zam贸wie艅 publicznych w zakresie wyboru trybu post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego.4. Nadz贸r nad przygotowaniem projekt贸w decyzji administracyjnych i postanowie艅w sprawach nale偶膮cych do kompetencji Referatu.5. Wsp贸艂dzia艂anie z inspektorami nadzoru w zakresie nadzoru nad inwestycjamii remontami oraz projektantami b臋d膮cymi kontrahentami Gminy Malan贸w.6. Nadz贸r nad przygotowaniem materia艂贸w przedprzetargowych zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zam贸wie艅 Publicznych.7. Udzia艂 w pracach komisji przetargowej i komunalizacyjnej.8. Dokonywanie okresowej oceny pracy pracownik贸w Referatu oraz wyst臋powanie do W贸jta Gminy z wnioskami dotycz膮cymi wyr贸偶nie艅, nagr贸d, awans贸w oraz regulaminowych kar dla pracownik贸w Referatu.9. Nadzorowaniem przygotowywania projekt贸w uchwa艂 Rady Gminy oraz Zarz膮dze艅 W贸jta Gminy z zakresu spraw prowadzonych przez Referat.10. Wsp贸艂dzia艂anie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania projektu bud偶etu.11. Przygotowywanie projekt贸w materia艂贸w, sprawozda艅, analiz, ocen oraz informacji dla Rady Gminy oraz dla potrzeb W贸jta Gminy.12. Nadz贸r nad prowadzonym przez podleg艂ych pracownik贸w zaanga偶owaniem 艣rodk贸w bud偶etowych.
URZ膭D GMINY W MALANOWIE - 2018-10-26 - Malan贸w (wielkopolskie)
Program sta偶u. Obr贸bka kamienia, pomnik贸w, monta偶.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - 艁osice (mazowieckie)
Zgodnie z zawodem.
Gminna Sp贸艂dzielnia "Samopomoc Ch艂opska" w Radomy艣lu Wielkim - 2018-08-01 - Radomy艣l Wielki (podkarpackie)
PROWADZENIE BIURA,SPEAWY ADMINISTRACYJNO PRAWNE,APLIKACJE KONKURSOWE, NEGOCJACJE;WYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE 艢REDNIE,LICENCJA ZARZ膭DCY, DO艢WIADCZENIE W ZAWODZIE, S艁ABA ZNAJOMO艢膯 J臉ZYKA ANGIELSKIEGO
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kierowanie i nadzorowanie rob贸t budowlanych
PM INVEST 呕ak Maciej - 2017-07-31 - Sosnowiec (艣l膮skie)
G艂贸wne obowi膮zki:- planowanie, organizowanie i realizowanie zamierze艅 inwestycyjno remontowych, w tym opracowywanie program贸w inwestycyjnych, przygotowywanie plan贸w remont贸w, prowadzenie i nadz贸r nad realizacj膮 zamierze艅 inwestycyjnych i remontowych w systemie zleconym oraz rozliczanie dzia艂alno艣ci inwestycyjno remontowej, w celu prowadzenia prawid艂owej gospodarki nieruchomo艣ciami;- bie偶膮ce analizowanie przydzielonych 艣rodk贸w finansowych na rok kalendarzowy, w celu sprawowania nadzoru nad przygotowywaniem i realizowaniem planu wydatk贸w bud偶etowych Oddzia艂u w zakresie pozostaj膮cym we w艂a艣ciwo艣ci sekcji;- sprawowanie nadzoru nad prawid艂owym prowadzeniem przez podleg艂ych pracownik贸w zada艅 nt. gospodarki nieruchomo艣ciami, w celu prawid艂owego wykonywania zada艅 wynikaj膮cych ze szczeg贸艂owych zakres贸w obowi膮zk贸w i uprawnie艅 oraz praczleconych do realizacji przez prze艂o偶onych;- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem dokumentacji przetargowej dla przewidzianych do realizacji zada艅 inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych, w celu w艂a艣ciwej realizacji zamierze艅 inwestycyjno remontowych;- prowadzenie gospodarki rzeczowymi sk艂adnikami maj膮tku b臋d膮cego w zarz膮dzie Oddzia艂u w zakresie gospodarkinieruchomo艣ciami, w celu realizacji przepis贸w;- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem i realizacj膮 um贸w cywilnoprawnych, w celu zarz膮dzania nieruchomo艣ciami.Warunki pracy:- warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅: konieczno艣膰 przeprowadzania niekt贸rychczynno艣ci poza sta艂ym miejscem pracy; praca w godzinach od 7.30 do 15.30;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narz臋dzia i materia艂y pracy: komputer, urz膮dzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje si臋 na trzecim pi臋trze;- mo偶liwo艣膰 poruszania si臋 po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szeroko艣膰drzwi.Wykszta艂cenie: wy偶sze techniczne, budowlane lub ekonomiczne.Wymagania niezb臋dne:- znajomo艣膰 regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, prawa zam贸wie艅 publicznych, gospodarki nieruchomo艣ciami, KPA, finans贸w publicznych;- znajomo艣膰 ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o Stra偶y Granicznej;- umiej臋tno艣膰 obs艂ugi pakietu biurowego Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu);- umiej臋tno艣膰 dzia艂ania w sytuacjach stresowych;- umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia, rozwi膮zywania problem贸w, wsp贸艂pracy z pracownikami;- komunikatywno艣膰 i kreatywno艣膰;- umiej臋tno艣膰 argumentowania i konsultacji kwestii dra偶liwych;- posiadania 2 lat do艣wiadczenia zawodowego w gospodarowaniu nieruchomo艣ciami (utrzymanie obiekt贸w budowlanych we w艂a艣ciwym stanie technicznym) oraz w zarz膮dzaniu grup膮 pracownik贸w;- pozytywne zako艅czenie procedur sprawdzaj膮cych zako艅czonych wydaniem po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego, uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie wykszta艂cenia na kierunku gospodarka nieruchomo艣ciami;- umiej臋tno艣膰 obs艂ugi program贸w komputerowych;- umiej臋tno艣膰 przygotowywania dokumentacji przetargowej na zadania budowlane;- posiadanie uprawnie艅 budowlanych (konstrukcyjne lub elektryczne lub sanitarne lub teletechniczne);- umiej臋tno艣膰 obs艂ugi program贸w typu CAD oraz program贸w kosztorysowych;- znajomo艣膰 przepis贸w Zarz膮dzenia nr 95 Komendanta G艂贸wnego SG;- posiadanie 1 roku do艣wiadczenia na stanowisku kierowniczym.
艢l膮ski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej z siedzib膮 w Raciborzu - 2018-11-22 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Przygotowywanie posi艂k贸w.Miejsce pracy: Go艣ciniec Linie.Mo偶liwo艣膰 zatrudnienia na 1/2 etatu.
MAWI II S.C. R.WI艢NIEWSKI i P.MAKA艢 - 2019-01-22 - Linie (zachodniopomorskie)
wg planu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Garwolin (mazowieckie)
Zakres obowi膮zk贸w zgodny ze stanowiskiem. Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie, 2 lata sta偶u pracy, bardzo dobra organizacja pracy, umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera.
SOKO艁脫W SP脫艁KA AKCYJNA - 2016-03-23 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Nadz贸r nad podleg艂ymi pracownikami, prowadzenie i opracowywanie dokument贸wpraca na okres pr贸bny, jednozmianowa, Wynagrodzenie 3200 z艂 brutto + dodatek sta偶owy
21 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w Elbl膮gu - 2018-09-25 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
prowadzenie firmy pod k膮tem logistyki i spedycji
Expertoo International Poland Sp z o. o. - 2015-11-24 - B艂onie (mazowieckie)
praca na hali sprzeda偶y, tworzenie zam贸wie艅, zarz膮dzania personelem prowadzenie marketu wed艂ug standard贸w firmy
"DINO POLSKA" SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-02-06 - I艅sko (zachodniopomorskie)
Obs艂uga pras t艂ocz膮cych i filtruj膮cych
Oleko EB Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Ma艂a Klonia (kujawsko-pomorskie)
Dba艂o艣膰 o stan techniczny pomieszcze艅 szklonych i otoczenia. Nadz贸r nad przegl膮dami technicznymi. Kierowanie pracownikami obs艂ugi. Prowadzenie ksi膮偶ki obiektu budowlanego i inne. I zmiana 07.30 - 15.30 Wynagrodzenie 2452 z艂 brutto + dodatek za wys艂ug臋 lat.Umowa na okres pr贸bny 3 m-ce z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia.
Zesp贸艂 Szk贸艂 Gospodarczych - 2018-07-10 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)