KIEROWNIK STOISKA MIĘSNEGO Grodzisko Dolne oferta pracy MPJ MICHAŁ CHŁANDA
Stanowisko: KIEROWNIK STOISKA MIĘSNEGO
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie stoiskiem mięsnym w sklepie ogólnospożywczym.
Data publikacji: 2020-06-05
Lokalizacja: Grodzisko Dolne (podkarpackie)
Pracodawca: MPJ MICHAŁ CHŁANDA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-306 Grodzisko Dolne, powiat: leżajski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie stoiskiem mięsnym w sklepie ogólnospożywczym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK STOISKA MIĘSNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grodzisko Dolne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: leżajski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1808
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grodzisko Dolne
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Data zakończenia pracy: 30.06.2021
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, handlowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: MPJ MICHAŁ CHŁANDA
danePracodawcy_nip: 5170113697
danePracodawcy_regon: 363120579
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku
Adres pracodawcy:
36-007 Krasne 298, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + książeczka zdrowia
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: rzeszowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1816
Gmina pracodawcy: Krasne
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Krasne
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0652688
Numer budynku pracodawcy: 298
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|142004
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 05.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f8f9b5be59e5881d26266b2061818e00
Podobne oferty pracy
PRZEDSTAWICIEL REGIONALNY BĘDZIE ODPOWIEDZIALNY ZA KONTAKT Z POTENCJALNYMI KLIENTAMI POZYSKANYMI PRZEZ PRACOWNIKÓW NASZEGO WEWNĘTRZNEGO CALL CENTER - UMÓWIENIE Z KLIENTAMI SPOTKANIA I SPRZEDAŻ NASZYCH USŁUG. PONADTO DBANIE O DOBRE RELACJE Z OBECNYMI KLIENTAMI, TWORZENIE RAPORTÓW SPRZEDAŻOWYCH, WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI BIUROWYMI. PRZEDSTAWICIEL SAMODZIELNIE ORGANIZUJE SOBIE PRACĘ I WYJAZDY DO KLIENTÓW (Z DOMU). SWOJĄ PRACĘ WYKONUJE W OBRĘBIE WOJEWÓDZTW: LUBUSKIEGO, CZĘŚCI DOLNOŚLĄSKIEGO, CZĘŚCI WIELKOPOLSKIEGO ORAZ ZACHODNIO-POMORSKIEGO. SPOTKANIA PRZEDSTAWICIELI W NASZEJ SIEDZIBIE W OPOLU RAZ W MIESIĄCU/RAZ NA 2 MIESIĄCE W ZALEŻNOŚCI OD POTRZEBY.
ARENA KRZYSZTOF KNOP - 2018-07-23 - Zielona Góra (lubuskie)
- Kierowanie budową. Praca w delegacji na terenie całej Polski.- Wynagrodzenie: 4000 do 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stale.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe elektryczne. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane uprawnienia budowlane. Mile widziane posiadanie certyfikatu zarządzania projektami. Kontakt WSTĘPNIE e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl -lub- osobisty w celu pozostawienia CV (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice). Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami. Można również kontaktować się telefonicznie w celu uzyskania dodatkowych informacji (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Katowice (śląskie)
Zarządzanie pizzerią, sprzedaż, zarządzanie operacyjne, kontrola i rozplanownie kosztów, aktywny udział w procesie sprzedaży, realizacja zamówień, nadzór stanów magazynowych, wdrażanie i wspieranie akcji promocyjnych. Praca w godz.: 11-17, 17-24.
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa i odprawa podróżnych, przyjęcie, prowadzenie i zdaniepociągu, dbanie o bezpieczeństwo podróżnych.
Przewozy Regionalne Sp.z o.o - 2018-02-21 - Opole (opolskie)
Tworzenie , wykonywanie kompozycji kwiatowych i sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Operator koparko-ładowarki
Zakład Budowlano - Remontowy Władysław Świt - 2016-04-04 - Pięczkowo (wielkopolskie)
Kierowanie i nadzór pracą w piekarni. Sporządzanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Choszczno (zachodniopomorskie)
- zarządzanie procesami budowy- planowanie i koordynacja robót- organizacja zaplecza budowy - analiza dokumentacji technicznej oraz sprawne rozwiązywanie problemów technicznych - bezpośredni nadzór realizacji robót- planowanie i zamawianie materiałów - prowadzenie dziennika budowy - współpraca z inwestorem i zespołem projektowym.Praca od poniedziałku do piątku 7:00-15:00, umowa na okres próbny na 3 m-ce. Miejsce pracy: Mikołów siedziba+ budowy na terenie woj. śląskiego (pracodawca zapewnia samochód służbowy).
Ampar Klima Sp. z o.o. - 2017-04-18 - Mikołów (śląskie)
Montaż płyt warstwowych, obróbki blacharskie
Cezary Pasik AGROGUST - 2016-04-13 - Łuków (lubelskie)
Prowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży. Zajęcia odbywają się od poniedziałku do czwartku w godzinach popołudniowych i wieczornych od godz 14-20. Nauczanie poziomów A2-B1.
LemonHouse - szkoła j. angielskiego - 2019-01-29 - Starogard Gdański (pomorskie)
Wypisywanie dokumentów związanych z przyjęciem towaru przez magazyn, zamówienia towarów pod potrzeby różnych działów, współpraca z transportem i wysyłką towarów, zamówienia reklamowe itp.
KRYSIAK JERZY "JUREX" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU HURTOWO-DETALICZNEGO - 2018-07-09 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
- PLANOWANIE I ORGANIZOWANIE ŁADUNKÓW MIĘDZYNARODOWYCH- PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW TRANSPORTOWYCH I ZLECEŃ-NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZLECEŃ
ALTA-TRANS TRANSPORT-SPEDYCJA-LOGISTYKA WÓJCIK SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-24 - Żyraków (podkarpackie)
Sprzątanie powierzchni biurowych
kontakt przez OHP - 2017-03-03 - Kraków (małopolskie)
Wsparcie BL za L4 Head of Transformation raportowania statusu inicjatywy miesięcznie, pełnienie funkcji back-up do L4 do spotkań związanych z powyższym; kwartalne raporty na temat postępów prac; wspieranie BL z dnia MBB LEAN w zarządzaniu programu inicjatyw doskonalących; ustalanie priorytetów wydatków, nakładów inwestycyjnych w Krakowie, monitorowanie ich wobec planu i zapewnienie prognozy; przyczynianie się do opracowywania strategii i planów działania we własnym obszarze technologii i realizacja go we własnej jednostce; kierowanie działalnością linii, koordynacja zasobów i kompetencji, odnowienie rozwoju kompetencji i planowania kariery w kilku poziomach organizacja, odpowiedzialność za planowanie zasobów i budżetu.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
Monter / konserwator urządzeń przeciwpożarowych, -Zakres zadań:- serwisant sprzęu popż u klienta i w warsztacie,- przyjmowanie i realizacja zleceń,- sporządzanie protokołów z wykonywanych usług,Wykształcenie: średnie ewentualnie zawodowe- prawo jazdy,
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Brzeg (opolskie)
Opracowanie strategii marketingowej - opracowanie kampanii medialnychKształtowanie wizerunku firmy, monitorowanie mediówProjektowanie i nadzorowanie tworzenia materiałów reklamowych i promocyjnychZarządzanie zespołem, przeprowadzanie szkoleń pracowników z zakresu PR i reklamy.
kontakt przez PUP - 2020-02-19 - Kraków (małopolskie)
PRODUKCJA CIAST, CIASTECZEK, SAMODZIELNE STANOWISKO PRACY
Cukiernia MAESTRO Tomasz Podkul CHOCOLATIER - 2019-05-14 - Dębica (podkarpackie)
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem- organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu - nadzór nad procesami zgodnymi z ISO, AS, ITAR i in.- udział w inwentaryzacjach rocznych i dorażnych
Wojskowe Zakłady Elektroniczne - 2019-02-07 - Zielonka (mazowieckie)
kierowanie i rozliczanie budowy zgodnie z prawem budowlanym; raportowanie kosztów budowy, nadzór i prowadzenie robót; współpracę z inwestorem, inspektorem nadzoru, podwykonawcami i dostawcami; koordynację zamówień materiałów; zarządzanie zespołem; przygotowanie dokumentacji; dbanie o terminowość wykonywanych prac; nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP na budowie.
BYDGOSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie klientów i ich obsługa, pozyskiwanie współpracowników, wynagrodzenie 2000-3000
DORADZTWO FINANSOWE MONIKA JAROSZEWICZ - 2018-03-28 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie zawodowe; niekaralność; mile widziana licencja; zdolność koncentracji; praca na portierni; miejsce pracy: Gliwice, Strefa Ekonomiczna
"POZIOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-07 - Gliwice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja właściwej pracy działu PP, prowadzenie nadzoru nad realizacją procedur SJ przez pracowników PP, przygotowywanie kosztorysów budowlanych, nadzorowanie dokumentacji technicznej budowy, przygotowywanie nadzór nas prawidłowością dokumentacji przetargowej, składanie wniosków o przeprowadzenie szkoleń pracowników działu PP
Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Usługowe "GAZOPOL" Ltd Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie robót w branży sieci wodociągowych i sieci kanalizacyjnych.Organizowanie, planowanie i prowadzenie robót zgodnie z przepisami prawa i wymogami warunków Kontraktu. Bieżące przygotowywanie raportów z budowy.Odpowiedzialność za pracę wykonywaną przez załogę.
Duda Andrzej PHU Technika Grzewcza i Sanitarna - 2017-05-26 - Gołkowice (śląskie)
do uzgodnienia
TOP DESIGN STUDIO GRZEGORZ SZCZEPAŃSKI - 2016-09-01 - Rzeszów (podkarpackie)
praca na drogach powiatowych
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Zambrów (podlaskie)
Więcej informacji: http://biuletyn.gostyn.pl/oferta-pracy/10077/kierownik-domu-dziennego-pobytu-w-gostyniu
Dom Dziennego Pobytu w Gostyniu - 2018-06-19 - Gostyń (wielkopolskie)
Nadzorowanie pracy na budowach oraz nadzorowanie pracy pracowników, prowadzenie i cztanie dokumentacji.
FAB-MEH Sp. z o.o. - 2017-08-28 - Siedlisko (lubuskie)
Organizacja pracy Wydziału Przewozów, zarządzanie transportem.
PGZK-JASIEL Sp. z o.o. - 2019-09-05 - Jasło (podkarpackie)
WSZYSTKIE CZYNNOŚCI PIELĘGNACYJNE WOKÓŁ PODOPIECZNEGO, PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW, DBANIE O PORZĄDEK W DOMU, DOTRZYMYWANIE TOWARZYSTWA PODOPIECZNEJ
PROMEDICA CARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2018-05-02 - Warszawa (mazowieckie)