KIEROWNIK ROBÓT DROGOWYCH(NR 6152) Bydgoszcz oferta pracy BYDGOSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK ROBÓT DROGOWYCH(NR 6152)
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: kierowanie i rozliczanie budowy zgodnie z prawem budowlanym; raportowanie kosztów budowy, nadzór i prowadzenie robót; współpracę z inwestorem, inspektorem nadzoru, podwykonawcami i dostawcami; koordynację zamówień materiałów; zarządzanie zespołem; przygotowanie dokumentacji; dbanie o terminowość wykonywanych prac; nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP na budowie.
Data publikacji: 2018-09-21
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: BYDGOSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Glinki 148, 85-861 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kierowanie i rozliczanie budowy zgodnie z prawem budowlanym; raportowanie kosztów budowy, nadzór i prowadzenie robót; współpracę z inwestorem, inspektorem nadzoru, podwykonawcami i dostawcami; koordynację zamówień materiałów; zarządzanie zespołem; przygotowanie dokumentacji; dbanie o terminowość wykonywanych prac; nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP na budowie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ROBÓT DROGOWYCH(NR 6152)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odpornośc na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kierowanie zespołem osób
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera i wykorzystanie internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Uprawnienie 1] : uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej[Umiejętność 1] : mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
BYDGOSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Glinki 148, 85-861 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: tel. 603 386 637e-mail: biuro (at) bprd.bydgoszcz.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Glinki
Numer budynku pracodawcy: 148
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 21.09.2018
Oferta pracy ważna do: 21.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ORGANIZOWANIE PRACY PODLEGŁYM PRACOWNIKOM
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO "ZACZYK" ZACZYK JACEK - 2018-04-11 - Dębica (podkarpackie)
Nadzór nad realizacją planów produkcyjnych z zachowaniem norm bezpieczeństwa żywności, pracy i jakości z zachowaniem procedur IFS BRC; Optymalne wykorzystanie dostępnych środków do realizacji założeń produkcyjnych i rozwojowych, Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad właściwym zorganizowaniem i prowadzeniem procesu produkcji oraz zamrażania. Optymalizację procesów produkcyjno-logistycznych w podległym obszarzeSpotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne Ząbkowice Śl. 15.12.2016 Godz. 10.00 Miejsce Spotkania: Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (sala konferencyjna nr 206)
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Ziębice (dolnośląskie)
Wykonywanie usług transportowych, załadunek i rozładunek towaru, sporządzanie dwujęzycznych dokumentów przewozowych
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.25- 15.00; wymiar czasu pracy wg grafiku
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku - 2017-03-24 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami, raportowanie
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Siedlisko (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż detaliczna w markecie odzieżowym, zarządzanie personelem, organizacja pracy.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Kolbuszowa (podkarpackie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM zarządzanie zespołem pracownikówrealizacje planów sprzedażowychutrzymanie wysokiego standardu obsługi klientamotywowanie i ocena pracownikóworganizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołucoaching pracowników
TERG Spółka Akcyjna - 2017-08-25 - Łapy (podlaskie)
organizacja, planowanie, rozliczanie i odpowiedzialność za dział marketingu, wynagrodzenie 2500 zł brutto+ premiawymagane 10 lat doświadczenia organizacyjno- kierowniczego, umiejętność planowania, rozliczania, odpowiedzialności za grupę
MELANKO SP. Z O.O. - 2016-03-30 - Przysiek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji w zakresie ubezpieczeń pojazdów Spółki, prowadzenie okresowych przeglądów sprzętu oraz środków transportowych, nadzór nad pracami wykonywanymi przez pracowników spółki, prowadzenie właściwej gospodarki paliwowej, częściami zamiennymi, materiałami, sporządzanie źródłowej dokumentacji kosztorysowej wykonywanych robót, opracowanie planu akcji zimowej,
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Zielonce Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Zielonka (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Stanisławów Pierwszy (mazowieckie)
Nadzór nad urządzeniami, instalacjami i sieciami elektroenergetycznymi Nadzór nad pracą amoniakalnej instalacji chłodniczejWykonywanie planowanych prac, bezpośrednie utrzymanie ruchuNaprawa usterek samodzielnie lub w zespole w kwestiach mechanicznych, elektrycznych i chłodniczychNadzór nad wszystkimi aspektami technicznymi zakładu Wyznaczanie zadań dla pracowników działuProwadzenie sprawozdawczości związanej ze strefą techniczna funkcjonowania zakładuNadzór nad dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń zakładu zgodnie z obowiązującymi przepisamiŚcisła współpraca z innymi działami w celu koordynacji pracZachowanie norm i standardów BHP
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2018-07-02 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
Zamawianie towaru, przyjęcie towaru, wykładanie towaru, obsługa promocji, zarządzanie personelem
Sampol Koszalin sp. z o.o. - 2016-01-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- nadzór nad prawidłowością działalności gospodarki magazynowej,- organizowanie pracy w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy,- osiąganie wysokiej wydajności i należytej jakości.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad prawidłowością prowadzenia spraw związanych ze stanem technicznym obiektów, którymi zarządza zleceniodawca oraz nad dokumentacją techniczną budynków mieszkalnych (weryfikacja zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym, kompletności dokumentacji), którymi administruje zleceniodawca.Odbiór techniczny budynków mieszkalnych przy przejęciu nieruchomości od dewelopera lub innego zarządcy, sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem KOB. Udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych w przypadku potrzeby wsparcia z zakresu prawa budowlanego, wsparcie w zakresie wyboru wykonawców robót budowlanych, następnie nadzór nad ich wykonaniem i protokolarny odbiór prac. Wykonywanie zaleceń wynikających z dokonanych przeglądów.
FD ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI ADRIANNA FRANCZEWSKA-KRUPA - 2016-11-07 - Lublin (lubelskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Świdnica (dolnośląskie)
organizacja pracy podległym pracownikom tj. tokarzom, frezerom, szlifierzom, slusarzom
Wielobranżowy Zakład Produkcyjno-Handlowy LEMET - 2016-07-08 - Żelechów (mazowieckie)
Rekrutacja, budowanie i zarządzanie zespołem w branży finansowej. Branża finanse, kredyty, windykacja. I zmiana - ruchome godziny pracy.Wynagrodzenie od 3600zł do 15000zł (podstawa+ prowizja)Pracodawca oferuje również samochód służbowy, laptop oraz telefon komórkowy.
PRO DOMO Sp. z o. o. - 2017-04-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad pracownikami,analiza realizacji powierzonych celów
Rol-Mech Grażyna i Jan Grześko Spółka z o.o. - 2016-06-23 - Radymno (podkarpackie)
- Serwisowanie instalacji chłodniczych (lutowanie twarde cu). Montaż urządzeń chłodniczych osuszacz ziębniczy, agragaty wody lodowej, klimatyzacje. Wykonywanie przeglądów okresowych. Wykrywanie i usuwanie awarii z dziedziny chłodnictwa, klimatyzacji. Samodzielne prowadzenie robót.- Wynagrodzenie: 2774,95 zł/brutto (2000 zł netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie zawodowe. Doświadczenie zawodowe min. 2 lata. Prawo jazdy kat. B. Wiedza z branży opartej na bogatym doświadczeniu teoretycznym i praktycznym. Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych. Zaangażowanie w wykonywaną pracę, staranność i dokładność. Dodatkowym atutem będzie posiadanie odpowiednich kwalifikacji do wykonywania zawodu (uprawnienia SEP, spawalnicze, certyfikatu f-gazowego). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: aw (at) komprex.com.pl (CV + list motywacyjny)
KOMPREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNŚCIĄ - 2017-06-27 - Katowice (śląskie)
praca jako kierownik działu zaplecza technicznego
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W POZNANIU S.A. - 2018-01-11 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie działań związanych z utrzymaniem produkcji, zarządzanie procesem produkcji i remontami, prowadzenie działalności serwisowej maszyn i urządzeń będących wyposażeniem zakładu pracy
Dystrybucja Pomorze Spółka z O.O. - 2016-11-18 - Zduńska Wola (łódzkie)
Sprzątanie biura, szatni, kuchni,łazienki mycie okien
Firma Transportowa "Trzciński" Robert Trzciński - 2016-02-12 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Tworzenie oprogramowania dla ETrading SRP;Branie odpowiedzalności za komponenty oraz ich infrastrukturę;Uczestniczenie w projektowaniu oraz weryfikacja poprawności implementacji;Zarządzanie lokalnym zespołem i planowanie pracy;Kontrola jakości i terminowości dostarczanych produktów.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Wrocław (dolnośląskie)
praca na stanowisku
Corleone Sp. z o.o. - 2016-09-28 - Kraków (małopolskie)
Utrzymywanie relacji z klientami, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, nawiązywanie kontaktów z klientami, informowanie klientów o ofercie firmy, negocjowanie warunków współpracy
SUSANNA SP. Z O.O. - 2016-10-10 - Jaworzno (śląskie)
kierowanie oddziałem operacyjnym banku w miejscowości Łasin, sprzedaż produktów i usług bankowych dla klienta instytucjonalnego
BANK SPÓŁDZIELCZY W BRODNICY ODDZIAŁ W GRUDZIĄDZU - 2018-02-20 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie pracownikami, wyznaczanie prac, koordynacja projektu.Praca w delegacji.
WORLD TECHNIX Konrad Kiełbasa Robert Janda Spółka Jawna Złocieniec - 2017-11-03 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Administrowanie ośrodkiem: zapewnianie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynków ośrodka; planowanie potrzeb inwestycyjnych ośrodka, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz nadzór nad jej realizacją; czuwanie nad terminowością przeprowadzania przeglądów technicznych obiektów i urządzeń; dbanie o prawidłową organizację zabezpieczenia i ochronę mienia; dbanie o stan sanitarny i estetykę obiektów oraz teren wokół nich. Zarządzanie pracownikami: organizacja i koordynowanie pracy podległych pracowników, ustalanie grafików. Prowadzenie spraw związanych z płynnym funkcjonowaniem obiektów sportowych, inne czynności zlecone przez Dyrektora.
Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2017-12-28 - Myślibórz (zachodniopomorskie)