KIEROWNIK ZMIANY Ziębice oferta pracy MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK ZMIANY
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad realizacją planów produkcyjnych z zachowaniem norm bezpieczeństwa żywności, pracy i jakości z zachowaniem procedur IFS BRC; Optymalne wykorzystanie dostępnych środków do realizacji założeń produkcyjnych i rozwojowych, Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad właściwym zorganizowaniem i prowadzeniem procesu produkcji oraz zamrażania. Optymalizację procesów produkcyjno-logistycznych w podległym obszarzeSpotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne Ząbkowice Śl. 15.12.2016 Godz. 10.00 Miejsce Spotkania: Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (sala konferencyjna nr 206)
Data publikacji: 2016-11-28
Lokalizacja: Ziębice (dolnośląskie)
Pracodawca: MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nadrzeczna 1a, 57-220 Ziębice, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad realizacją planów produkcyjnych z zachowaniem norm bezpieczeństwa żywności, pracy i jakości z zachowaniem procedur IFS BRC; Optymalne wykorzystanie dostępnych środków do realizacji założeń produkcyjnych i rozwojowych, Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad właściwym zorganizowaniem i prowadzeniem procesu produkcji oraz zamrażania. Optymalizację procesów produkcyjno-logistycznych w podległym obszarzeSpotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne Ząbkowice Śl. 15.12.2016 Godz. 10.00 Miejsce Spotkania: Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (sala konferencyjna nr 206)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
SYSTEM PRACY -CZTEROBRYGADOWY: 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ZMIANY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ziębice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ząbkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ziębice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.12.2016
Data zakończenia pracy: 18.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNYCH LUB GOTOWOŚĆ JEJ WYROBIENIA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętności*: Zarządzanie zespołem produkcyjnym, analitycznego myślenia, otwartość na zmiany, Znajomość (teoretyczna i praktyczna) nowoczesnych technik zarządzania; Lean Manufacturing. Doświadczenie zawodowe*: Doświadczenie w obsłudze programów MRP, ERP ; Praca na podobnym stanowisku w zakładzie produkcyjnym min. 3 lata, doświadczenie w kierowaniu zespołem produkcyjnym (min. 20 osób), Doświadczenie w optymalizacji procesów produkcyjno logistycznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
BOLESŁAWA PRUSA 5, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LIST MOTYWACYJNY, ŚWIADECTWA PRACY
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: 15.12.2016- Spotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne -Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (Sala konferencyjna), Godziny : 10.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: ząbkowicki
Gmina pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Adres strony pracodawcy: www.zpowziebice.com.pl
Ulica pracodawcy: BOLESŁAWA PRUSA
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe przetwarzanie i konserwowanie owoców i warzyw
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 28.11.2016
Oferta pracy ważna do: 15.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Kluczbork (opolskie)
zarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, nadzorowanie sieci handlowej Spółki
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
nadzór nad pracą pracowników obsługi szkoły, zamówienia wg bieżących potrzeb oraz opisywanie faktur ( wydatków szkoły), nadzór nad sprawnością techniczną budynku oraz zlecanie bieżących napraw i przeglądów, nadzór nad wydatkowaniem środków finansowych placówki (budżetu)
Zespół Szkół Publicznych im. Noblistów Polskich w Lesznowoli - 2019-09-05 - Lesznowola (mazowieckie)
prace na liniach energetycznych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Węgrów (mazowieckie)
zbieranie zamówień od klientów, rozwożenie towaru
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Mława (mazowieckie)
zarządzanie podległym zespołem pracowników, organizacja i planowanie pracy w dziale usług czystościowych i konserwacji terenów zielonych, kontakt z przedstawicielami zarządców
"SPONSOR PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-17 - Ruda Śląska (śląskie)
zgodny z stanowiskiem pracy
ZBYCH-POL & MOBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-12 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
praca w markecie budowlanym
ARTEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-14 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prace demontażowe, rozkuwanie ścian, posadzek, zgrzewanie rur, składanie kanalizacji, układanie rur do ogrzewnia podłogowego, prace pomocnicze
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Pszczyna (śląskie)
Zarządzanie zespołem operatorów produkcji zgodnie z planem produkcji.
kontakt przez OHP - 2017-07-21 - Czechy (Czechy)
zarządzanie pracownikami na budowie, nadzór nad terminowością prowadzonych robót
LIDERTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-26 - Chełm (lubelskie)
nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego z dokumentacją i wymogami klienta, kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, inicjowanie zmian poprawiających jakość i obniżających koszty, współpraca przy doskonaleniu organizacji pracy, poprawie ergonomii, bezpieczeństwie i higienie pracy na stanowisku pracy, zapewnienie nadzoru konstruktorskiego i technicznego procesom produkcyjnym, optymalizacja procesów produkcyjnych w zakresie skracania cyklu produkcyjnego
HUZAP Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Bytom (śląskie)
Sprzedawca na stacji paliw wraz ze sklepem spożywczym (obsługa klienta w zakresie sprzedaży, obsługa kasowa, wystawianie dokumentów handlowych).
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe WALOR Krzysztof Chromiński - 2016-04-21 - Chromna (mazowieckie)
Pracownik pralni chemicznej/prasowaczka- wymagania: chęci do pracy, dokładność.
Centralne Towarzystwo Finansowe Sp.z o.o - 2016-02-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; wymagane doświadczenie zawodowe; prawo jazdy kat. B; kierowanie zespołem pracowników; organizacja pracy na budowie; umowa o dzieło z późniejszym przejściem na umowę o pracę; praca na terenie Śląska
S-STAL PAWEŁ SUFIN - 2016-06-09 - Gliwice (śląskie)
kierowanie pojazdem kat. B,C
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Chorzęcin (łódzkie)
kierowanie piekarnią w Inowrocławiu; istnieje możliwość zakwaterowania
PIEKARNIA ROBAK RYSZARD I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie ewidencji towaru, kontakty z kontrahentami wietnamskimi, przyjmowanie dostaw, przygotowywanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
AKTYWNE I EFEKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH ORAZ Z SEKTORA MIKRO; NADZÓR NAD REALIZACJĄ WYZNACZONYCH PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH; TERMINOWE RAPORTOWANIE WYNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH; ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTÓW BANKU; BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE DŁUGOTERMINOWYCH RELACJI Z KLIENTAMI; ZARZĄDZANIE PODLEGŁĄ PLACÓWKĄ ORAZ ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM; AKTYWNE WSPARCIE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW; KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU BANKU
USŁUGI BANKOWE PAWEŁ CIEŚLA ALIOR BANK - 2016-09-05 - Polkowice (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji i robót drogowych, nadzór nad pracownikami, realizacja zleceń, rozliczanie kosztów, BHP
Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o. - 2018-01-16 - Głogów (dolnośląskie)
• Nadzór decyzyjny nad pracownikami i brygadzistami• Koordynowanie pracy podległych osób na obiekcie• Kontakty z Kontrahentem na obiekcie• Ścisła współpraca z Dyrektorem i Kierownikiem Regionu.• Stała praca nad wynikiem finansowym obiektu i stanem zatrudnienia na obiekcie.
Probet sp. z o.o. - 2017-04-20 - Wędkowy (pomorskie)
przygotowanie posiłków , potraw mięsnych
"ARTUR" M. A. Knapik Jaworzno - 2016-03-30 - Broszkowice (małopolskie)
nadzór na działem logistyki
PEARL STREAM SA - 2016-02-19 - Bażanowice (śląskie)
zarządzanie zespołem księgowych pracujących dla klienta zagranicznego, przygotowywanie raportów finansowych
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Kraków (małopolskie)
Planowany ramowy zakres czynności kierownika dziennego domu pomocy obejmuje organizowanie i nadzorowanie funkcjonowania Dziennego Domu Pomocy nr 2 przy ul. Semaforowej 5 we Wrocławiu (zwanego dalej DDP), zapewnienie zgodności realizacji projektu z Wnioskiem o dofinansowanie i właściwymi dokumentami, dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WD 2014-2020 dla naboru nr RPDS.09.02.01-IP.02.02-263/17.Ponadto do zadań kierownika należeć będzie w szczególności:1. Organizowanie i nadzorowanie realizacji zadań DDP,2. Realizacja zadań DDP przy pomocy personelu merytorycznego i nadzór nad personelem DDP,3. Dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych w DDP,4. Terminowe sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działalności DDP,5. Integrowanie zadań zorientowanych na rozwój DDP,6. Monitoring i pomiar wskaźników w zakresie danego DDP,7. Przygotowanie harmonogramu czasu pracy pracowników zatrudnionych w DDP,8. Przygotowanie i nadzór nad harmonogramami oraz planami pracy obowiązującymi w DDP,9. Prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu DDP,10. planowanie i zamawianie artykułów, sprzętów niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań merytorycznych w DDP,11. Przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej,12. Przygotowanie i terminowe przesyłanie dokumentacji rozliczeniowej do Działu Księgowości13. Zapewnienie realizacji zada DDP zgodnie z obowiązującymi przepisami.Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. Kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy (świadectwa pracy/zaświadczenie o zatrudnieniu/ dokumenty potwierdzające wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku),2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,3. Oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie : https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.html4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - opatrzone własnoręcznym podpisem,5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem,6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty:1. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,2. Szczegółowe CV - opatrzone własnoręcznym podpisem,3. List motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji, prowadzonej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, realizowanej w ramach projektu pn.: Mój drugi dom - zapewnienie wsparcia dla osób niesamodzielnych w dziennych domach pomocy we Wrocławiu dofinansowanego z Funduszy Europejskich. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.)"Termin i miejsce składania ofert: Dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej do dnia 23.05.2019 r. w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3, p. 160 (sekretariat), w zaklejonej kopercie z dopiskiem : " Oferta zatrudnienia - MCUS.DK.110-26/19", od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu).Inne informacje: Prosimy o podanie w ofercie adresu e-mail lub numeru telefonu, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, którzy spełnili wymagania formalne ( w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia), drogą elektroniczną lub telefoniczne.Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończonym naborze oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.Informacje o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych:- Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html- Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/praca.htmlhttp://www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01 oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób aplikujących na w/w stanowisko dostępne na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.htmlUmowa o pracę na czas określony (na czas trwania projektu,tj. do dnia 31 października 2021 r.) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym, na pół etatu.Miejsce wykonywnia pracy: Dzienny Dom Pomocy nr 2 ul. Semaforowa 5, 52-115 WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą: tel.: 71)376-99-36, e-mail: kadry (at) mcus.pl
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu - 2019-05-13 - Wrocław (dolnośląskie)
-zarządzanie salonem RTV-zarządzanie zepołem pracowników-realizacja planów sprzedażowych-utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta-motywowanie i ocenianie pracowników-organizacja i planowanie czasu pracy podległego salonu-coaching pracowników
TERG S. A. mediaexpert - 2015-11-17 - Grodków (opolskie)
Kierownik kuchni, ale też przygotowuje dania dla klientów. Rozmowa z kucharzemw języku gudzarati (posługuje się wyłącznie tym językiem), jęz. angieslki do kontaktu z kelnerem i ośćmi restauracji). Umowa na czas okreśłony, następnie nieokreślony, jedna zmiana w godz. 11:00-19:00. Miejsce pracy Bielany Wrocławskie.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE - PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH. PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDROŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU.
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. - 2017-02-02 - Gdańsk (pomorskie)
nadzorowanie prac leśnych, ewidencjonowanie zużytych materiałów i paliw, raportowanie sytuacji w lesie, mile widziane doświadczenie w pracy w lesie (nawet na stanowisku pracownika fizycznego)
PHU"Zremb Las"Adrian Dubicki - 2017-03-29 - Szyleny (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie sekretariatu, obsługa komputera i urządzeń biurowych
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Drawsku Pomorskim - 2019-03-27 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)