KIEROWNIK ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY-1778 Świdnica oferta pracy Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną - Koło w Świdnicy
Stanowisko: KIEROWNIK ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY-1778
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Do zakresu czynności kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy należy w szczególności:a/ organizowanie i nadzorowanie pracy ŚDS z uwzględnieniem misji i celów statutowych PSONI oraz potrzeb osób z niepełnosprawnością intelektualnąb/ nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy pracowników zatrudnionych w ŚDS,c/ przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej środków do realizacji zadań statutowych ŚDS,d/ sporządzanie planów pracy merytorycznej i finansowej oraz ich realizacja,e/ nadzorowanie spraw bhp i ochrony przeciwpożarowej,f/ dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych przez ŚDS, promocja ŚDS i pozyskiwanie uczestników, pozyskiwanie dodatkowych środków finansowych na zajęcia fakultatywne i funkcjonowanie placówki
Data publikacji: 2017-12-05
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną - Koło w Świdnicy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słobódzkiego 28, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do zakresu czynności kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy należy w szczególności:a/ organizowanie i nadzorowanie pracy ŚDS z uwzględnieniem misji i celów statutowych PSONI oraz potrzeb osób z niepełnosprawnością intelektualnąb/ nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy pracowników zatrudnionych w ŚDS,c/ przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej środków do realizacji zadań statutowych ŚDS,d/ sporządzanie planów pracy merytorycznej i finansowej oraz ich realizacja,e/ nadzorowanie spraw bhp i ochrony przeciwpożarowej,f/ dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych przez ŚDS, promocja ŚDS i pozyskiwanie uczestników, pozyskiwanie dodatkowych środków finansowych na zajęcia fakultatywne i funkcjonowanie placówki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 9:00-17:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY-1778
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik placówki wsparcia dziennego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Data zakończenia pracy: 31.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:a/ obywatelstwo polskie,b/ niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,c/ ukończone studia wyższe,d/ specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej oraz co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej, zgodne z art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz.U. z 2016 r., poz. 930),e/ co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną i zaburzeniami psychicznymi,f/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz posiadanie pełni praw publicznych,g/ niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,h/ nieposzlakowana opinia,i/ stan zdrowia umożliwiający wykonywanie pracy na stanowisku kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Świdnicy dla osób z niepełnosprawnością intelektualną i zaburzeniem psychicznym,j/ bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych: ustawy o pomocy społecznej, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, rozporządzenia w sprawie środowiskowych domów samopomocy, przepisów prawa pracy, przepisów dotyczących samorządu terytorialnego i finansów publicznych, statutu PSONI.WYMAGANIA DODATKOWE:a/ kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki lub pisemne zobowiązanie do uzupełnienia wykształcenia w przypadku zawarcia umowy o pracę,b/ bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (Microsoft Windows, Microsoft Word, Internet),c/ dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność,d/ obowiązkowość, staranność i odpowiedzialność za wykonywaną pracę,e/ samodzielność i komunikatywność,
Nazwa pracodawcy:
Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną - Koło w Świdnicy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Słobódzkiego 28, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Obsługi Placówek PSONI w Świdnicy, ul. M.K.Słobódzkiego 28, do dnia 27 grudnia 2017 r.Wymagane dokumenty:1. życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,2. list motywacyjny,3. koncepcja funkcjonowania jednostki Środowiskowy Dom Samopomocy w Świdnicy dla osób z niepełnosprawnością intelektualną i zaburzeniem psychicznym,4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,5. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych,6. kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy,7. kopia dowodu osobistego,8. pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,9. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,10. zaświadczenie o stanie zdrowia,11. inne dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności, opinie z poprzednich miejsc pracy, rekomendacje, referencje.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny, Godziny : 10:00-14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Ulica pracodawcy: Słobódzkiego
Numer budynku pracodawcy: 28
Profil działalności pracodawcy: stowarzyszenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik placówki wsparcia dziennego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.12.2017
Data dodania oferty pracy: 05.12.2017
Oferta pracy ważna do: 04.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- kierowanie procesem produkcji - terminowe i wysokiej jakości wykonywanie kontraktów budowlanych we wszystkich obszarach produkcji pojazdu samochodowego- odpowiedzialność za pracę 50 pracowników
SAXAS - 2017-02-13 - Niemcy (Niemcy)
-
"VENUS" SPÓŁKA Z O. O. - 2018-05-04 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
spawanie konstrukcji oraz elementów, wykonywanie oprac ślusarskich i obróbczych blach m.in. przygotowanie do spawania i szlifowania
kontakt przez OHP - 2017-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Zarządzanie restauracją i personelem. Realizacja wyznaczonego budżetu i odpowiedzialność za wyniki finansowe obiektu. Nadzór i kierowanie nad strefą produkcji. Dbałość o właściwą jakość wykonywanej obsługi.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kraków (małopolskie)
Kierownik projektu jest to osoba odpowiedzialna za powstanie i efekt końcowy wyznaczonego projektu. Planuje, harmonogramuje, dba o realizację i kontroluje zadania.
STM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-11 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Obsługa gości hotelowych
kontakt przez OHP - 2018-08-27 - Gąsawa (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad budową
KUŁACH JANUSZ FIRMA BUDOWLANA Q-BUD - 2018-07-06 - Balin (małopolskie)
przepływ informacji i dokumentów wewnątrz przedsiębiorstwa oraz zarządzanie korespondencją, przygotowanie raportów i zestawień,sporzadzanie instrukcji i procedur regulaminów w zakresie czynności biurowych,prowadzenie ewidencji zobowiązań i nalezności,zarządzanie pracą podległych mu pracowników,współpraca z instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami w zakresie prowadzonej przez pracodawcę działalności
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Huta Stara A (śląskie)
księgowanie dokumentów w systemie komputerowym, uzgadnianie zapisów księgowych na poszczególnych kontach syntetycznych i analitycznych, rozliczanie kart drogowych i rozliczanie zużycia paliwa, archiwizacja, prace biurowe, itp.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Jawor (dolnośląskie)
Kierownik montażu silników elektrycznych
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2015-11-13 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór
"Paged-Sklejka" Spółka Akcyjna w Morągu - 2015-12-01 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
nadzór na budowie
kontakt przez PUP - 2015-11-17 - Kraków (małopolskie)
1)wykonywanie nadzoru nad prawidłową działalnością referatu, w tym zapewnienie właściwej i terminowej realizacji prowadzonych spraw,2)przygotowywanie projektów zakresów czynności pracowników referatu,3)przeprowadzanie okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników referatu,4)opracowywanie planów rzeczowo - finansowych referatu w zakresie budżetu,5)przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych,6)realizacja zadań z zakresu transportu publicznego,7)koordynacja przewozów środkami komunikacji publicznej na terenie gminy,8)prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie podziału nieruchomości i wydawanie stosownych postanowień i decyzji,9)przygotowywanie propozycji opłat adiacenckich i prowadzenie postępowań w tym zakresie,10)sprawdzanie wniosków o zatwierdzenie taryf za dostawę wody i odprowadzenie ścieków pod względem spełniania wymogów ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,11)prowadzenie spraw związanych z gospodarką zasobami naturalnymi w tym nad kopalniami kruszyw,12)wykonywanie zadań gminy wynikających z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, w tym opracowanie i prowadzenie gminnej ewidencji zabytków, opracowanie i aktualizowanie programu opieki nad zabytkami.Praca w godz. pon. 8.30-16.30, wt.-pt 7.30-15.30; kontakt z pracodawcą osobisty i tel. w godz pracy j.w.; data przyjęcia kandydata do uzgodnienia z pracodawcą. Wysokość proponowanego wynagrodzenia brutto w zależności od kwalifikacji- do uzgodnienia z pracodawcą
Urząd Gminy Potęgowo - 2016-06-23 - Potęgowo (pomorskie)
- koordynowanie i kontrolowanie realizacji kontraktu- ustalenie organizacji wewnętrznej realizacji kontraktu-b przygotowanie podziału zadań związanych z kontraktem, koordynacja i nadzór nad realizacją harmonogramu realizacji zadaństała współpraca z klientem, koordynowanie rozliczeń z klientem- analiza ryzyka
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2016-02-03 - Dęblin (lubelskie)
Wykonywanie zadań z zakresu rachunkowości
Centrala Nasienna w Kielcach Sp. z o.o. - 2016-02-26 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
- Poradnictwo psychologiczne indywidualne i grupowe formy zajęć z pensjonariuszami. Prowadzenie dokumentacji prowadzonej pracy, kartotek klientów i statystyki dla potrzeb sprawozdawczości.- Wynagrodzenie: 350 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, z możliwością kolejnej umowy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (1/8 etatu - 12,5%).- Praca wykonywana jeden raz w tygodniu (może to być dowolny dzień tygodnia od poniedziałku do piątku) w godzinach: 10:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe (mgr psychologii). Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane uprawnienia do wykonywania zawodu psychologa. Wymagane umiejętności: dobry kontakt z klientem. Kontakt wstępnie telefoniczny (10:00-14:00) (Tel. 32-202-87-27) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Głogowska 23, 40-660 Katowice) lub e-mail: ddps2 (at) wp.pl
KATOWICKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB STARSZYCH, NIEPEŁNOSPRAWNYCH I OCZEKUJĄCYCH WSPARCIA "OPOKA" - 2018-07-23 - Katowice (śląskie)
dbanie o terminowe przeprowadzanie kontroli stanu budynków, gospodarowanie majątkiem trwałym, przygotowywanie umów dla kontrahentów, czuwanie nad przebiegiem prac remontowych, prowadzenie rejestru umów, nadzorowanie pracowników obsługi itp. - praca po okresie próbnym docelowo na czas nieokreślony
Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Nr 4 - 2017-04-10 - Zielona Góra (lubuskie)
kompletowanie pełnej dokumentacji dotyczacej wykonanych zleceń, weryfikacja dokumentacji z zawartymi zleceniami i umowami, fakturowanie i rozliczanie przewoźników
NOWA LOGISTIC Spółka z O.O. - 2016-06-02 - Zduńska Wola (łódzkie)
1) Koordynowanie i zapewnienie realizacji następujących zadań:a) zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynków i urządzeń technicznych oraz zabezpieczenie majątku Uczelni,b) zapewnienie sprawności funkcjonowania urządzeń i sprzętu alarmowego, urządzeń odgromowych, elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, telefonicznych itp.2) Stała współpraca z firmami, którym zlecono usługi: sprzątania, ochrony, konserwacji, itp.3) Stała współpraca z jednostkami dla których świadczona jest usługa najmu.4) Przygotowywanie dokumentów dot. podatków od majątku i gruntu.5) Nadzór nad ekonomicznym gospodarowaniem energią, gazem, wodą i materiałami niezbędnymi dla bezpiecznego i sprawnego funkcjonowania obiektów administrowanych przez Uczelnię, a także nadzorowanie racjonalnej i oszczędnej gospodarki składnikami majątkowymi, w tym również związanymi z inwestycjami i remontami.6) Czuwanie nad zaopatrzeniem pracowników dydaktycznych oraz pracowników administracji w materiały niezbędne do realizacji procesu dydaktycznego i prawidłowego funkcjonowania Uczelni.7) Opracowywanie propozycji planów zadań inwestycyjno-remontowych i zakupów inwestycyjnych na podstawie wniosków zgłaszanych przez odpowiednie jednostki Uczelni.8) Nadzór nad eksploatacją, konserwacją i przeglądami obiektów Uczelni.9) Nadzorowanie gospodarki transportem samochodowym.10) Nadzór nad prowadzoną w Uczelni inwentaryzacją, a także związaną z tym dokumentacją.11) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z prowadzonymi inwestycjami i remontami.12) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych.13) Przyjmowanie od poszczególnych jednostek Uczelni rocznych planów zamówień publicznych oraz opracowanie projektu planu zamówień publicznych wraz z jego bieżącą aktualizacją.14) Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.15) Organizacja postępowań i nadzór nad przestrzeganiem procedury dotyczącej zamówień publicznych.16) Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie planowanych inwestycji, zakupów i pomoc przy sporządzaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia.17) Nadzór nad przygotowaniem projektów umów zawieranych przez Uczelnie w zakresie zadań wykonywanych przez Dział Administracyjny Uczelni.18) Nadzór nad terminową realizacją umów administracyjnych.19) Realizowanie innych zadań powierzonych przez Kanclerza i Rektora.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-01-12 - Płock (mazowieckie)
Praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy.
DINO POLSKA S.A. - 2017-07-20 - Żabów (zachodniopomorskie)
Codzienny obchód schroniska, karmienie i pojenie zwierząt, czyszczenie boksów, wizyty w lecznicy dla zwierząt, dbanie o zapoatrzenie, przygotowywanie krótkich tekstó w j. rosyjskim i j. ukraińskim
Stowarzyszenie Miłośników Zwierząt "DOMIN" - 2016-07-13 - Teresin (mazowieckie)
Zarządzanie sprzedażą towarów oferowanych przez sklep, kierowanie bieżącą działalnością sklepu, wycena towarów, odbiór towarów, organizowanie pracy własnej oraz podległych pracowników
SEASON Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Jaworzno (śląskie)
Umiejętność przygotowywania posiłków w tym obiadokolacji zwłaszcza tradycyjna kuchnia polska i bufetu szwedzkiego - śniadania, ziemna płyta, sałatki, ciepłe posiłki, oferta z zakwaterowaniem i wyżywieniem
Maja Maja Kulesza Wiaderna - 2017-01-31 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
Planowanie, organizacja i kontrola pracy zmian produkcyjnych, nadzorowanie prawidłowego procesu produkcji, rozliczanie produkcji pod względem jakościowym, ilościowym z uwzględnieniem norm i receptur, dbałość o bezpieczeństwo i prawidłowe warunki pracy w piekarni.
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska w Słubicach - 2015-11-24 - Słubice (mazowieckie)
nadzorowanie prac, kierowanie zespołęm pracowników, koordynacja budowy
Netservice24 Sp. z o.o. - 2018-02-12 - Poznań (wielkopolskie)
praca w terenie, nadzorowanie i koordynacja robót na poszczególnych budowach, koordynacja sprzętowa, analiza postępu robót i kosztów budowy, rozliczeń materiałów i pracy sprzętu
Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe Sp. z o. o. we Włodawie - 2017-04-04 - Włodawa (lubelskie)
ładowanie, rozładowanie, przewożenie, układaniepalet z towarami
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Milejów (lubelskie)
Zarządzanie oraz współpraca z grupą pracowników pogotowia energetycznego, udział w tworzeniu i realizacji polityki energetycznej firmy, zapewnienie ciągłości dostaw energii, zapewnienie właściwego stanu infrastruktury technicznej (instalacji i urządzeń energetycznych), monitorowanie stanu technicznego instalacji i urządzeń, obsługa systemu monitorowania urządzeń pomiarowych, prowadzenie dokumentacji technicznej przedsiębiorstwa energetycznego OSD, przygotowywanie zapytań ofertowych, przygotowywanie kalkulacji kosztów, kontakt z klientem, udział w negocjacjach handlowych.
EnH2O Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Gdańsk (pomorskie)
udrożnienie kanalizacji sanitarnej i deszczowej, czyszczenie studzienek kanalizacji opadowej
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Michałowice (małopolskie)