KIEROWNIK KOTŁOWNI Morąg oferta pracy "Paged-Sklejka" Spółka Akcyjna w Morągu
Stanowisko: KIEROWNIK KOTŁOWNI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: nadzór
Data publikacji: 2015-12-01
Lokalizacja: Morąg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: "Paged-Sklejka" Spółka Akcyjna w Morągu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mazurska 1, 14-300 Morąg, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: nadzór
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK KOTŁOWNI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Morąg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Morąg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: palacz kotłów parowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
uprawnienia-sieci i instalacje cieplne powyżej 50 kW,parowe do 1,0 MPa (wymagany staż - lata: 1)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: uprawnienia energetyczne typ D
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: "Paged-Sklejka" Spółka Akcyjna w Morągu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
Mazurska 1, 14-300 Morąg, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ostródzki
Gmina pracodawcy: Morąg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Morąg
Ulica pracodawcy: Mazurska
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: produkcja sklejki
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: palacz kotłów parowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.12.2015
Data dodania oferty pracy: 10.11.2015
Oferta pracy ważna do: 10.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
montaż sieci wod-kan
VIPRO Sp. z o. o. - 2016-07-28 - Leszno (wielkopolskie)
prace przy linii produkcyjnej, obsługa wtryskarek do tworzyw sztucznych; min.6 m-cy doświadczenia w obsłudze wtryskarek do tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Strzelce Opolskie (opolskie)
sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie obiektów na zawnątrz, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Kraków (małopolskie)
dbanie o wuzerunek restauracji,nadzówr nad pracownikami
PHUP "Duet" w Człuchowie Sp. J. Jolanta Kucharska i Henryk Kaszuba - 2015-12-01 - Człuchów (pomorskie)
Monitorowanie rynków i działań konkurencji, zarządzanie pracą personelu i dbanie o jakość obsługi klienta, załatwianie formalnośći związanych z prowadzeniem lokalu, tworzenie i nadzór promocji
Gminna Spółdzielnia "SCh" Strzyżów - 2017-11-03 - Strzyżów (podkarpackie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-04-13 - Opole (opolskie)
organizacja dokumentacji kadrowo-płacowej; wsparcie administracyjno-biurowe; prowadzenie akt osobowych. Poszukiwanie potencjalnych pracowników z działu kadr z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Skawina (małopolskie)
SPORZĄDZANIE UMÓW CYWILO PRAWNYHCH Z ORGANIZATORAMI I WYKONAWCAMI SPEKTAKLI, TWORZENEI TYGODNIOWYCH PLANOW PRACY ZESPOŁÓW, ROZLICZENIE REALIZATORÓW I ARTYSTÓW GOŚCINNYCH BIORĄCYCH UDZIAŁ W PRZEDSTAWIENIACH, WYPOŻYCZANIE I ZAMAIWANIE MATERIAŁÓW NUTOWYCH, POZYSKIWANIE LICENCJI NA POTZREBY DZIAŁALNOŚCI TEATRU, WYMAGANIA
OPERA NA ZAMKU - 2016-09-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
montaż konstrukcji stalowych, tuneli fopliowych
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Rogoźnik (śląskie)
Kierowanie zespołem pracowników na stolarni. Nadzór nad pracami stolarskimi
"CHOJMEX" Moś Roman - 2015-12-11 - Chojęcin (wielkopolskie)
Terminowa i jakościowa realizacja projektów i produktów, współpraca z właścicielami procesów biznesowych oraz grupami IT, ulepszanie produktów zgodnie z opinią klientów i wewnętrznych informacji, doskonalenie produktów, zapewnienie standardów, zarządzanie rozwojem i wdrażaniem projektów i programów, zarządzanie produktem, przydział zespołu wsparcia projektów i rozwoju
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)
Odpowiedzialność za świadczenie usług sprawozdawczości finansowej dla przypisanych klientów, rozwój i utrzymywanie silnej znajomości obowiązujących przepisów ustawowych, wykonawczych oraz interpretacja sprawozdań finansowych dot. GAAP, IFRS, US GAAP, Luksemburg GAAP, wymagań UCITS i dot. sprzedaży na giełdzie
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Kraków (małopolskie)
praca na hali sprzedaży, twoerzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy
DINO Polska S.A. - 2016-05-17 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Obsługa kasy fiskalnej i obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Łódź (łódzkie)
obsługa magazynu
IMPULS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
praca w biurze oraz terenie, spotkania z kluczowymi klientami, monitorowanie pracy zespołu handlowego, dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku
MELDOM S.C. - 2018-03-02 - Rzeszów (podkarpackie)
doświadczenie na stanowisku mile widziane, książeczka dla celów sanitarno-epidemiologicznych, samodzielność myślenia i chęć do pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywna znajomość j.angielskiego i/lub niemieckiego, umiejętność pracy w grupie, miła aparycja.
Spa Hotel Splendor - 2016-02-26 - Siedliska (podkarpackie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Kierowanie działalnością Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz.2) Realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy państwa w wychowaniu dzieci, i innych wynikających z przepisów prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki.3) Organizacja pracy ośrodka pomocy społecznej oraz ustalanie organizacji wewnętrznej GOPS.4) Organizacja pracy w GOPS na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie zadań.5) Wykonywanie czynności ze stosunku pracy wobec pracowników GOPS6) Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej GOPS7) Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy igłównym księgowym GOPS.8) Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników.9) Analizowanie i ocenianie zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.10) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym.11) Współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych.12) Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek GOPS.13) Zapewnienie zabezpieczenia przetwarzanych danych osobowych opracowanie i wdrożenie procedur polityki bezpieczeństwa w jednostce.14) Przygotowanie i składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania GOPS.15) Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych na działalność Ośrodka.16) Zapewnienie realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej, wdrażanie lokalnych programów pomocy społecznej17) Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.18) Aktualizowanie, opracowywanie i realizacja Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych.19) Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń dot. działalności Ośrodka.20) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Stegna.Warunki pracy na danym stanowisku:1) Stanowisko: administracyjne, kierownicze.2) Wymiar czasu pracy: pełny etat, czas pracy nienormowany.3) Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie, Stegna ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna,4) Praca przy komputerze.5) Praca z klientem.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu listopadzie 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Stegnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.6. Wymagane dokumenty:1) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.2) List motywacyjny.3) Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie ikwalifikacje.4) Pisemna koncepcja funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w perspektywie 2018-2022, W opracowaniu powyższej koncepcji pomocne będą uchwały Rady Gminy w Stegnie dotyczące programów i zadań realizowanych przez GOPS. Wszelkie niezbędne dokumenty dostępne są w BIP. Prezentację należy złożyć w formie drukowanej. Kandydaci zaproszeni do kolejnego etapu kwalifikacji będą proszeni o przedstawienie koncepcji komisji konkursowej.5) Kopie świadectw pracy, w tym kopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy.6) Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu zpełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7) Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie zustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922).8) Oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku.9) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.Przed nawiązaniem stosunku pracy osoba wskazana do zatrudnienia zobowiązana jest do dostarczenia do Urzędu Gminy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego zdolność do pracy.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy w Stegnie lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w terminie do dnia 4 grudnia 2017 r. do godziny 12.00.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po jego zakończeniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r , poz. 922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r, poz. 902 ze zm.).Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność zoryginałem. Informujemy, że:- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;- dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapui zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego;- dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru.
Gmina Stegna - 2017-11-23 - Stegna (pomorskie)
Obsługa pieca typu RRK 35 opalanego węglem oraz wypiek pieczywa. Praca w godzinach 16:00 - 4:00.
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Brzesku - 2016-04-28 - Brzesko (małopolskie)
zarządzanie pracownikami, obsługa programu KC-Firma
Firma "BABER" Barbara Musioł-Mironowicz - 2016-06-30 - Cieszyn (śląskie)
praca przy obróbceskór
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Radom (mazowieckie)
kierowanie pracami budowlanymi - instalacje sanitarne
Przedsiębiorstwo Transportowo-Sprzętowe Budownictwa "PYZAK" Anna Pyzak - 2017-10-27 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie działem serwisu sprzątającego
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Przesieka (dolnośląskie)
serwisant
F.H.U. GREGPOL Grzegorz Gawle - 2018-01-24 - Tarnów (małopolskie)
bezpośrednie zarządzanie projektem rozumianym jako tymczasowe przedsięwzięcie podejmowanie w celu stworzenia unikalnego produktu, usługi lub innego rezultatu, odpowiedzialność za osiąganie wyznaczonych celów projektu w wyznaczonym czasie, przy określonych zasobach i załozonym budżecie, zajmowanie się planowaniem, organizowaniem, nadzorowaniem realizacji i rozliczaniem projektu o charakterze informatycznympraca na umowę na czas nieokreslony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali H
DATAART Wrocław Sp. z o.o. - 2017-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad pracami budowlanymi
A1 Projekt Sp. z o. o - 2017-03-30 - Bytom (śląskie)
Realizacja i nadzór nad realizacja zleceń napraw kablowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Kraków (małopolskie)
Pracownik na tym stanowisku będzie współpracował z kadra zarządzającą działu sprzedaży na obszarze Europy i Afryki wspierając zespół w osiąganiu wyznaczonych celów sprzedażowych. Pracownik będzie również odpowiedzialny za obsługę zamówień oraz tworzenie kompleksowych procesów i ich realizację.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizacja zamówień, reprezentowanie firmy ,praca z podległym personelem, zapewnienie dostępności towaru .
Biedronka nr 1427 - 2017-06-14 - Poznań (wielkopolskie)