KIEROWNIK SKLEPU Z ART. ROLNICZYMI Gruszczyce oferta pracy SKUP ŻYWCA PŁUCIENNICZAK MIECZYSŁAW

Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU Z ART. ROLNICZYMI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie i nadzorowanie sklepu z art. rolniczymi (m.in. środki ochony roślin)
Data publikacji: 2017-01-16
Lokalizacja: Gruszczyce (łódzkie)
Pracodawca: SKUP ŻYWCA PŁUCIENNICZAK MIECZYSŁAW
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:98-235 Gruszczyce, powiat: sieradzki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie i nadzorowanie sklepu z art. rolniczymi (m.in. środki ochony roślin)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU Z ART. ROLNICZYMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gruszczyce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sieradzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Błaszki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, rolnicze
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Obrót Środkami Ochrony Roślin
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Znajomość branży rolniczej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: SKUP ŻYWCA PŁUCIENNICZAK MIECZYSŁAW
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Adres pracodawcy:
Ks. Radzymińskiego 6, 98-210 Charłupia Mała, powiat: sieradzki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: sieradzki
Gmina pracodawcy: Sieradz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Charłupia Mała
Ulica pracodawcy: Ks. Radzymińskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 16.01.2017
Oferta pracy ważna do: 15.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zarządzanie działem gastronomii z uwzględnieniem spraw pracowniczych
Tropicoco Sp. z o.o. 76-107 Jarosławiec ul. Uzdrowiskowa 15 - 2017-03-06 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
infrastruktura drogowa, delegacja teren kraju
PRZEDSIĘBIORSTWO REALIZACJI INWESTYCJI DROMETR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta. Do wynagrodzenia doliczana jest premia.
P.H. "GNIEMIX" S.J. Kazimierz i Sylwia Kożyczkowscy - 2017-10-18 - Gniewino (pomorskie)
praca przy produkcji detali z gumy
GUMITEX - 2016-02-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wykształcenie wyższe inżynierskie lub pokrewnedoświadczenie w firmie produkcyjnej
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2017-11-24 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
sprzątanie
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze z dnia 04.10.2016 r. Dyrektor Domu Pomocy Społecznej Przystań ul. Ks. Bpa Adamskiego 22 40-069 Katowice poszukuje 1 kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - kierownicze: Kierownik Działu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego. / Pełne ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze znajduje się na stronie BIP Domu Pomocy Społecznej Przystań www.biuletyn.abip.pl/dpsprzystan / - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Planowanie, organizowanie i kontrola pracy Działu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego, sporządzanie harmonogramów pracy. Nadzór nad realizacją kompleksowych świadczeń pielęgniarskich i opiekuńczo-pielęgnacyjnych dla mieszkańców na optymalnym poziomie. Nadzór nad wykonaniem zaleceń lekarskich w należyty sposób i we właściwym czasie.Prowadzenie gabinetu pomocy doraźnej, stałe uzupełnianie leków i zapewnienie należytego ich przechowywania, zaopatrywanie mieszkańców w leki. Czuwanie nad bezpieczeństwem mieszkańców. Nadzór nad utrzymaniem na oddziałach czystości i porządku zgodnie z wewnętrznymi standardami, ustalonymi przez Dyrektora DPS.- Warunki pracy: wymiar czasu pracy: pełny etat, miejsce pracy: DPS Przystań 40-069 Katowice ul. Ks. Bpa Adamskiego 22, praca przy stanowisku samodzielnym, kierowniczym wymagająca dyspozycyjności, znajomości przepisów związanych z funkcjonowaniem DPS-ów, wiążąca się z odpowiedzialnością za mieszkańców.- Wynagrodzenie: 2800 do 3200 zł/brutto (w tym wysługa lat oraz premia regulaminowa). Praca na początek na umowę o pracę na czas określony 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku lub specjalności: pielęgniarstwo, pedagogika, socjologia, praca socjalna, politologia. Minimum 5-letni staż pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej lub opieki zdrowotnej. Co najmniej roczny staż pracy na stanowisku kierowniczym. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Znajomość ustawy o pomocy społecznej i rozporządzenia w sprawie domów pomocy społecznej. Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych. Znajomość Kodeksu pracy i ustawy o finansach publicznych.- Wymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu Office w stopniu dobrym. Umiejętność organizacji pracy własnej i zarządzanym personelem. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, motywacja do pracy na oferowanym stanowisku, samodzielność w podejmowaniu decyzji, rzetelność i odpowiedzialność, życzliwość.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "PRZYSTAŃ" W KATOWICACH - 2017-10-13 - Katowice (śląskie)
NADZOROWANIE I PROWADZENIE BUDÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE BUDOWLANE, OBSŁUGA PROGRAMU DO KOSZTORYSOWANIA NORMA PRO, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY Z PROJEKTAMI (CZYTANIE), PRAWO JAZDY KAT.B, UPRAWNIENIA BUDOWLANE BEZ OGRANICZEŃ, KILKULETNIE DOŚWIADCZENIE
P.B. GLOBAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa systemu pakującego
"PINI BEEF" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-11 - Końskowola (lubelskie)
wykształcenie bez znaczenia, min. 3-letnie doświadczenie, znajomość podstawowych zasad hodowli zwierząt futerkowych. Czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa rolnego. Organizowanie pracy innym pracownikom. Zamawianie surowców potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania gospodarstwa.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Dębowiec (wielkopolskie)
Barman/kelner
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
ZARZĄDZANIE GRUPĄ LUDZI, NADZÓR NAD PRODUKCJĄ W BRANŻY METALOWEJ
Firma APROFI Aleksander Siry - 2016-05-23 - Dębica (podkarpackie)
prowadzenie gospodarstwa rolnego
Bio Concept Plus Andrzej Brzyski - 2017-04-13 - Wysocko (podkarpackie)
Przyjmowanie zamówień, nadzór nad prawidłową realizacją i ustalaniem terminu montażu.
TWÓJ STYL Daniel Bykowski - 2016-01-25 - Różanka (podkarpackie)
Nadzorowanie i koordynowanie prac podległego personelu w czasie zmiany. Pomoc w organizacji przyjęć, bankietów, konferencji, spotkań, imprez okolicznościowych. Obsługa gości doradzanie, przyjmowanie zamówień. Kształtowanie i podtrzymywanie wzorowych relacji z gośćmi.
GRAND HOTEL RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-25 - Rzeszów (podkarpackie)
budowanie zespołów konsultantów, organizacja call center, organizacja biura
WARMIŃSKO-MAZURSKIE BIURO KREDYTOWE JAROSŁAW GLABAS - 2017-01-24 - Białystok (podlaskie)
Zarządzanie procesem produkcji i załogą.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "Pomkol" Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Kolbudy (pomorskie)
- Zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi- Organizowanie, nadzorowanie pracy personelu sklepu- Planowanie i ewidencjonowanie czasu pracy swojego i podległego personelu- Reprezentowanie firmy wobec klientów- Wprowadzanie i archiwizowanie wszystkich dokumentów- Tworzenie zamówień- Sporządzanie raportów kasowych- Zliczanie, pakowanie, przechowywanie i oddawanie utargów- Dbanie o właściwy poziom obsługi klienta- Komunikacja z pracownikami oraz centralą firmy - W razie potrzeby pomoc na sali sprzedaży i magazynie gotowość do pracy fizycznej- Orzeczenie o niepełnosprawności mile widziane
SPS HANDEL sp. akcyjna PRIM MARKET - 2016-09-28 - Sokoły (podlaskie)
Sporządzanie tygodniowych planów remontów i produkcji w oparciu o palny miesięczne uzyskane z Działu Marketingu. Przestrzeganie wytycznych wynikających z postanowień ISO, VPI i innych certyfikatów, odpowiedzialność za terminową, zgodną z oczekiwaniami klienta realizację zadań,organizowanie bieżących zakupów i nadzór nad realizacją. Składanie sprawozdań z realizacji zadań i godzin normowanie prac brygad.
"TABOR DĘBICA" Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, utrzymywanie porządku w sklepie, wykładanie towaru na półki.
kontakt przez OHP - 2016-12-06 - Racibórz (śląskie)
Praca na magazynie
NEWPLAST POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-24 - Kalisz (wielkopolskie)
-udział w opracowywaniu programów i planów remontowych, -sporządzanie/weryfikacja kosztorysów robót remontowo-budowlanych, -nadzór nad realizacją prowadzonych prac remontowo-budowlanych, -dbanie o właściwy stan techniczny budynków Spółdzielni, -prowadzenie książek obiektów budowlanych, -organizowanie i nadzór nad kontrolami i przeglądami technicznymi obiektów budowlanych, -prowadzenie korespondencji w sprawach technicznych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Przyjaźń" w Krzeszowicach - 2016-11-02 - Krzeszowice (małopolskie)
Praca na hali sprzedaży, Tworzenie zamówień, Zarządzania personelem, Prowadzenie marketu wg standardów firmy
Dino Polska SA - 2016-09-16 - Stolno (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: średnie techniczne; doświadczenie zawodowe min. 5 lat; uprawnienia Sep do 1 kV; przygotowywanie kosztorysów elektrycznych; nadzorowanie robót elektrycznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów;
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ALBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-16 - Knurów (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
-zapewnienie sprawności techniczno- eksploatacyjnej budynku i urządzeń (remonty, przeglądy techniczne),-zaopatrzenie szkoły w pomoce naukowe, materiały kancelaryjne i biurowe, środki czystości itp.,-ewidencja składników majątkowych szkoły,-sprawozdanie nadzoru nad pracą pracowników obsługi.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.OFERTA KONKURSOWA.
Szkoła Podstawowa Nr 8 im. KPT Ż. W. Konstantego Maciejewicza w Kołobrzegu - 2017-07-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-9/16 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-07-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie marketu wg standardów firmy, zarządzanie zespołem, tworzenie zamówień, obsługa klientów. Wymagane: umiejętność zarządzania zespołem, min 2 - letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziana książeczka Sanepid-u. Tel.: 665 941 451 Marcin Kroczyński. Adres e-mail: praca (at) marketdino.pl
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-19 - Torzym (lubuskie)
prowadzenie biura firmy,bieżąca obsługa klientów,kontakt i transakcje z dostawcami,pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Żarki (małopolskie)