KIEROWNIK SKLEPU Wodzisław Śląski oferta pracy RUTA Sp. z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU
Wynagrodzenie: od 20 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie personelem, planowanie pracy, podział zadań oraz kontrola postępów w pracy, nadzór nad składaniem zamówień, nadzorowanie realizacji bieżących obowiązków w sklepie, organizacja spraw administracyjnych, nadzór nad prawidłową obslugą reklamacji i zwrotów, zapewnienie jak najwyższych standardów obsługi klienta, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Data publikacji: 2017-03-22
Lokalizacja: Wodzisław Śląski (śląskie)
Pracodawca: RUTA Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Armii Krajowej 9, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie personelem, planowanie pracy, podział zadań oraz kontrola postępów w pracy, nadzór nad składaniem zamówień, nadzorowanie realizacji bieżących obowiązków w sklepie, organizacja spraw administracyjnych, nadzór nad prawidłową obslugą reklamacji i zwrotów, zapewnienie jak najwyższych standardów obsługi klienta, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 20 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
za godzinę, umowa zlecenie przez okres 1 - 3 miesiący, docelowo umowa o pracę.
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 20 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów z tytułu gwarancji i renkojmi
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność kierowania zespołem
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość organizacji pracy w placówce handlowej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku kierowniczym, doświadczenie w pracy w handlu, odpowiedzialność, samodzielność, asertywność,
Nazwa pracodawcy: RUTA Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Michalskiego 12, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Wodzisław Śląski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wodzisław Śląski
Ulica pracodawcy: Michalskiego
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: BRICOMARCHE market Dom i Ogród
Nazwisko osoby zgłaszającej: Sylwia Stodołka
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
Data dodania oferty pracy: 22.03.2017
Oferta pracy ważna do: 21.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace biurowe, wystawiania faktur, przyjmowanie i wydawanie towaru, zarządzanie serwisem, wypisywanie zleceń serwisowych, obsługa klienta
TOMKAT-AGD TOMASZ ZABRZAŃSKI, QUICK SERVICE TOMASZ ZABRZAŃSKI - 2016-12-05 - Katowice (śląskie)
Zapewnienie pomyślnego wykonania projektu informatycznego i bliska współpraca z menadżerem biznesowym projektu nad ogólnym sukcesem projektu, planowanie, koordynowanie i wykonanie projektu informatycznego zgodnie z ustalonym zakresem, kosztem i jakością, monitorowanie i kontrolowanie procesów zarządzania projektem, przestrzeganie właściwych standardów i metod ABB w zarządzaniu projektem informatycznym, zarządzanie, szkolenie i kierowanie zespołem projektowym oddelegowanym do pracy przy projekcie informatycznym, definiowanie wspólne z menadżerem biznesowym projektu, wszystkich dokumentów projektowych w tym zakres i plany finansowe, plany i zarządzanie ryzykiem, efektywne monitorowanie i kontrolowanie postępu projektu, aktywne zarządzanie i zmniejszanie ryzyka związanego z projektem, monitorowanie i kontrolowanie finansów projektu, przewidywanie statusu fakturowania projektu, kosztów, wydatków i przepływu pieniężnego, zapewnienie aby projekt był zgodny z ustaleniami zawartymi w kontrakcie, zapewnienie pomyślnego zamknięcia projektu i opracowanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)
pomaganie pielęgniarce, opiekunce przy zmianie bielizny pościelowej i osobistej u chorych, udzielanie pomocy przy załatwianiu wszelkich potrzeb fizjologicznych pacjentów, pomoc przy karmieniu pacjentów, dbanie o higienę osobistą pacjentów.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Cieszyn (śląskie)
opieka nad dziećmi (niemowlaki), praca 6 godzin dziennie w godzinach przed lub popołudniowych, praca w centrum Sosnowca
Stowarzyszenie Pomocy Rodzinom Osób Niepełnosprawnych oraz Im Samym "CONVIVERE" - 2017-01-20 - Sosnowiec (śląskie)
organizacja pracy pracowników budowy, nadzór nad właściwą realizacją zadań, tworzenie harmonogramów pracy
MAST-BUD Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
Firma Handlowa "ELTOM" Tomasz Chimerek - 2017-01-05 - Złotów (wielkopolskie)
bezpośrednie zarządzanie projektem rozumianym jako tymczasowe przesięwzięcie podejmowane w celu stworzenia unikalnego produktu, usługi lub innego rezultatu, odpowiedzialność za osiągnięcie wyznaczonych celów projektu w wyznaczonym czasie, przy określonych zasobach i założonym budżecie, zajmowanie się planowaniem, organizowaniem, nadzorowanie realizacji i rozliczanie projektu o charakterze informatycznympraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali H
DATAART Wrocław Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Wrocław (dolnośląskie)
łączenie bądź cięcia elrmentów wykonywanych z metalu, bądź tworzyw sztucznych przy wykorzystaniu odpowiednich procesów spawalniczych
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Złotoryja (dolnośląskie)
kierowanie, nadzór i prowadzenie robót, współpracę z inwestorem, inspektorem nadzoru, podwykonawcami i dostawcami; koordynację zamówień materiałów, zarządzanie zespołem i sprzętem w procesie budowy, przygotowanie dokumentacji, dbanie o terminowość wykonywanych prac
Robert Białdyga Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe TRANSKOM - 2018-03-09 - Jaryszów (opolskie)
Nadzór nad procesem produkcji, zarządzanie zespołem podległych pracowników. Praca w godz. 6:00-14:00; 14:00-22:00
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-09-13 - Nowa Sól (lubuskie)
Nadzór i zarządzanie ponad 20-osobowym zespołem doradców ds. obsługi klienta rosyjsko- i ukraińskojęzycznego.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Kraków (małopolskie)
mechanik maszyn i urządzeń do produkcji i obróbki drewna. Naprawa, konserwacja i przegląd maszyn.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Suchlica (zachodniopomorskie)
Zamawianie towaru, obsługa stanowiska mięsnego, organizacja pracy. Praca: Sklep Delikatesy Centrum w Babimoście
Euroinvestment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-06-29 - Babimost (lubuskie)
Praca handlowca polegać będzie na pozyskaniu klientów firmy w zakresie sprzedaży tekstyliów zarówno w Polsce jak i na Ukrainie.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Piekoszów (świętokrzyskie)
- wyszukiwanie ładunków na giełdzie transportowej, - planowanie tras dla kierowców, - sprawowanie pieczy nad podjętymi ładunkami i pomoc kierowcom w przypadku ewentualnych problemów,
Maciej Lewandowski - 2016-02-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie tygodniowych planów remontów i produkcji w oparciu o palny miesięczne uzyskane z Działu Marketingu. Przestrzeganie wytycznych wynikających z postanowień ISO, VPI i innych certyfikatów, odpowiedzialność za terminową, zgodną z oczekiwaniami klienta realizację zadań,organizowanie bieżących zakupów i nadzór nad realizacją. Składanie sprawozdań z realizacji zadań i godzin normowanie prac brygad.
"TABOR DĘBICA" Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Sosnowiec (śląskie)
nadzór na budowie
PRZEDSIĘBIORSTWO KONSTRUKCYJNO-ŚLUSARSKIE DEKSTAL S.C. WŁODZIMIERZ KWAŚNIEWSKI, BOŻENA KWAŚNIEWSKA - 2017-07-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW-CZYNNOŚCI1. Kieruje całokształtem prac zgodnie z zakresem działania, który umożliwia realizację zadań wynikających z planu gospodarczego, bieżących decyzji i uchwał Rady Nadzorczej i zarządu oraz potrzeb warunkujących sprawne funkcjonowanie Spółdzielnia) wydaje stosowne do obowiązujących przepisów decyzje i polecenia oraz udziela wskazówek podległym pracownikom, nadzoruje prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków przez podległych pracowników b) organizuje i nadzoruje pracę w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy, jak również osiąganie przez pracowników wysokiej wydajności i należytej jakości pracyc) opracowuje i aktualizuje zakresy czynności dla podległych pracowników, ustala plany urlopów i przestrzega ich realizacji2. Sporządza okresowe analizy ekonomiczne z całokształtu działalności wraz z wnioskami mającymi na celu poprawienie wyników, a w szczególności analiz w zakresie:a) kosztów gospodarki zasobami mieszkaniowymib) Funduszu Remontowego3. Odpowiada za przestrzeganie zasad dokonywania przeglądów wiosennych i jesiennych zasobów mieszkaniowych i terenów uczestniczy w planowych przeglądach budynków i elementów małej architektury w celu określenia potrzeb i pilności prac na remontowych. Opracowuje i uzgadnia z Zarządem roczne plany gospodarcze, w zakresie konserwacji, remontów i modernizacji zasobów i urządzeń technicznych, czuwa nad właściwą gospodarką środkami finansowymi przeznaczonymi na eksploatację podstawową i remonty.4. Sprawuje nadzór nad poprawnym, bieżącym prowadzeniem książek obiektów budowlanych oraz starannym zapisywaniem w nich wszystkich robót i przeglądów zgodnie z prawem budowlanym i Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych i użytkowych budynków mieszkalnych.5. Opracowuje i przygotowuje materiały niezbędne do zlecenia robót konserwacyjnych, remontowych oraz modernizacyjnych wykonawcom wybranym na drodze przetargu, konkursu ofert bądź negocjacji.6. Odpowiada za stan techniczny i estetyczny zasobów prawidłową realizację zadań wynikających z zasad właściwego utrzymania zasobów spółdzielni w zakresie:a) wymogów określonych w Ustawie z dnia 7.07.1994 Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 85, poz. 414 z późniejszymi zmianami)b) dokonywania przeglądów budynków/mieszkań, oceny stanu technicznego, ustalania na tej podstawie w porozumieniu z Zarządem Spółdzielni planów i harmonogramów robót remontowych wraz z kalkulacjami kosztów odrębnie dla remontów głównych, bieżących i konserwacjic) organizowania i nadzorowania bieżącej konserwacji budynków i napraw urządzeń związanych ze wspólnym użytkowaniemd) utrzymania w należytym stanie porządku i czystości pomieszczeń w budynkach służących do wspólnego użytku, terenu nieruchomości oraz właściwego przygotowania i utrzymania Zasobów w okresie zimowyme) zawierania umów na dostawę energii cieplnej, wody i odprowadzania ścieków, energii elektrycznej, wywóz nieczystości, utrzymanie porządku, konserwację i eksploatację urządzeń dźwigowych itp.f) niezwłoczne usuwanie awarii związanych z eksploatacją budynków i lokali mieszkalnych oraz urządzeń z nimi związanych7. Kierownik działu ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowy przebieg prac które wykonuje się przy pomocy wykonawców zewnętrznych oraz służb Spółdzielni. Terminowe i rzetelne sprawdzanie faktur za usługi remontowe, konserwacyjne z punktu widzenia zgodności zakresu rzeczowego robót objętych kosztorysem powykonawczym ze stanem faktycznym.8. Kierownik działu odpowiada za prowadzenie gospodarki zasobami mieszkaniowymi i użytkowymi oraz sprawne zarządzanie i administrowanie nieruchomościami stanowiącymi mienie Spółdzielni, a także nieruchomościami wspólnymi w rozumieniu Ustawy z 24.06.1994 o Własności Lokali, Ustawy o Spółdzielniach Mieszkaniowych w ramach powierzonych zadań na swoim stanowisku pracy.9. Kierownik działu zobowiązany jest zapewnić właściwy poziom ekonomiczny swojego działania między innymi poprzez:a) prawidłowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań i dokumentów oraz ich należyte przechowywanieb) wprowadzanie w życie umów eksploatacyjnych oraz ich kontrolę, między innymi poprzez kontrolę faktur pod względem zgodności z zawartymi umowamic) sprawdzanie rozliczeń kosztów usług świadczonych przez firmy dostarczające media /woda i kanalizacja, gaz, energia elektryczna, wywóz nieczystości, energia cieplna, ciepła woda/ i innych oraz nad prowadzeniem kalkulacji wynikowej kosztów stanowiących podstawę do ustalania stawek opłat za lokale mieszkalne i użytkowed) prawidłowe i rzetelne sprawdzanie i potwierdzanie obciążeń z tytułu odszkodowania od firm ubezpieczeniowych /Filar, PZU itd./10. W zakresie realizacji zadań związanych z użytkowaniem lokali odpowiada za zawieranie i rozwiązywanie umów, wydawanie lokali i ich odbiór, powiadamianie użytkowników lokali o zmianach w wysokości opłat czynszowych i opłat za świadczenia.11. W zakresie eksploatacji zasobów mieszkaniowych sprawuje nadzór nad:a) zabezpieczeniem majątku Spółdzielni /budynki, urządzenia, maszyny, itp./ przed zniszczeniem, dewastacją i kradzieżąb) prowadzeniem kontroli w zakresie poprawnego użytkowania pomieszczeń w budynkachc) prowadzeniem stałego nadzoru nad stanem sanitarno-porządkowym budynków i terenów zewnętrznychd) dbaniem o utrzymanie zasobów w technicznej sprawności dążeniem do poprawy warunków zamieszkiwania w zasobach mieszkaniowyche) prowadzeniem w sposób staranny książek zgłoszeń, rejestrowaniem w nich wszelkich uwag związanych z eksploatacją zasobów12. Sprawuje nadzór nad właściwym przygotowaniem inwestycji do eksploatacji poprzez doglądanie i kontrolowanie przebiegu prac, terminowość i jakość wykonywanych prac. Uczestniczy w odbiorach końcowych obiektów mieszkalno-usługowych, przekazuje swoje uwagi i spostrzeżenia osobie odbierającej.13. Uczestniczy w przyjmowaniu i przekazywaniu nowododanych lokali mieszkalnych i użytkowych do eksploatacji; prowadzi zasiedlania mieszkań zgodnie z obowiązującą procedurą w tym zakresie, odpowiada za zabezpieczenie niezbędnych dokumentów związanych z zasiedleniem.14. Przygotowuje, sprawdza i opiniuje umowy najmu, dzierżawy, remontowe w oparciu o obowiązujące przepisy prawne. Każda umowa powinna być zaopiniowana przez radcę prawnego i posiadać wszelkie klauzule formalne. Prowadzi całość spraw związanych z wynajmem lokali użytkowych.15. Współpracuje z firmami prowadzącymi rozliczanie energii cieplnej w zakresie uzgodnień zasadności i prawidłowości rozliczeń, przekazywania danych itp.. Koordynuje wprowadzanie zasad rozliczania. Prowadzi pełną dokumentację z tego wynikającą.16. Współpracuje z radcą prawnym w zakresie toczących się spraw sądowych oraz innych wynikających z zakresu swojego stanowiska. Prowadzi korespondencję z mieszkańcami Spółdzielni, przedsiębiorstwami, instytucjami i urzędami w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji.17. Do obowiązków Kierownika należy udzielanie wyjaśnień i formułowanie opinii dla potrzeb Rady Nadzorczej, Zarządu, Urzędów i innych instytucji z którymi Spółdzielnia współpracuje z wyłączeniem spraw zastrzeżonych dla Zarządu lub nadzorującego Członka Zarządu.18. Obowiązany jest do inspirowania i opracowywania działań niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Spółdzielni w zakresie prowadzonych spraw, wdrażania możliwie najlepszych rozwiązań. Informuje mieszkańców o wszystkich ważnych dla nich sprawach i odpowiada na ich pytania, reklamacje, skargi.19. Opracowuje i aktualizuje regulaminy, instrukcje itp.Kandydat skałada następujące dokumenty: 1. Podanie zgłaszające udział w konkursie;2.CV ( życiorys ze zdjeciem);3.Kwestionariusz osobowy;4.Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, wykształcenie i kwalifikacje;5. Aktualne ( do 3 miesięcy) zaświadczenie lakarskie stwierdzające zdolność pracy na stanowiskach kierowniczych, wydane przez lekarza medycyny pracy;7.Adres i telefon kontaktowy.Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002r. Nr 101 poz.926 z późniejszymi zmianami).Oferty konkursowe należy składać w sekretariacie Spóldzielni mieszczącym się przy ulicy Bajana 31a we Wrocławiu, w zamkniętych kopertach, z napisem "Konkurs na stanowisko Kierownika Działu Technicznego w SML-W "Szóstka", w terminie do dnia 29.01.2016r. do godz. 15.00.Terminy rozmów dotyczących konkursu będą ustalane bezpośrednio z kandydatami.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa kasy fiskalnej, pomoc klientom na sali sprzedaży, weryfiakcja terminów ważności, dbanie o ekspozycję i zatowarowanie.
Stokrotka Sp. z o.o. - 2017-08-11 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
jw.
AXAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja i szkolenie grupy doradców kredytowych. Odpowiedzialność za sprzedaż i cały proces obsługi produktów kredytowych, wraz z odbiorem należności (jako supervisor).
ICREDIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
zarządzanie pracą podległego zespołu, delegowanie obowiązków, nadzór nad zespołem, praca także w soboty i niedziele, praca na 2 zmiany (6.00-14.00. 14.00-22.00)
"CARREFOUR POLSKA" SP.Z.O.O. - 2016-10-07 - Łagów (dolnośląskie)
Planowanie produkcji roślinnej, w tym planowanie zasiewów, zabiegów agrotechnicznych i zbiorów, organizowanie prac nad pracownikami, nadzór nad przebiegiem prac, współpraca z Zarządem
"KARSKO" Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Karsko (zachodniopomorskie)
zgłaszanie odpowiedniemu pracownikowi listy pracowników podejmujących pracę na danej zmianie, sprawdzanie obsady stanowisk linii produkcyjnej, przedkładanie rozliczeń ludzi oraz sprzętu, podejmowanie bieżących działań korygujących w zakresie jakości pracy, kontrola stanu technicznego maszyn, nadzór pracy brygadzistów, zapewnienie terminowej realizacji dzialań
MUNDUS sp. z o.o. - 2017-08-10 - Lubin (dolnośląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Antoniewo (kujawsko-pomorskie)
prace pomocnicze
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Zgierz (łódzkie)
do uzgodnienia
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2017-05-11 - Rzeszów (podkarpackie)
# prowadzenie dokumentacji pracowniczej# ewidencja czasu pracy, urlopów oraz zwolnień lekarskich# sporządzanie umów o pracę# archiwizacja dokumentacji kadrowej# sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON# kontrolowanie aktualności badań, wystawianie skierowań na badania okresowe/ wstępneKontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) abc-service.pl
ABC-Service R. Brząkała, R. Gawron, M. Nazaruk Sp. Jawna ZPChr - 2016-10-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizacja transakcji wymiany walut, sporządzanie raportów kasowych, przyjmowanie płatności od klientów. Praca według grafiku, zmiany w zakresie godzinowym 09.00 - 21.00.
"X-MANIA" MARCIN PIÓRO - 2016-03-22 - Piła (wielkopolskie)
Zarządzanie sprzedażą towarów oferowanych przez sklep, kierowanie bieżącą działalnością sklepu, wycena towarów, odbiór towarów, organizowanie pracy własnej oraz podległych pracowników
LAOYINGTOU Sp. z o.o. w organizacji - 2016-08-09 - Jaworzno (śląskie)