KIEROWNIK SKLEPU / SUPERMARKETU Rypin oferta pracy Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU / SUPERMARKETU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta , zarządzanie załogą , ekspozycja toworu , obsługa systemu komputerowego
Data publikacji: 2020-10-09
Lokalizacja: Rypin (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Sienkiewicza 11, 87-500 Rypin, powiat: rypiński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta , zarządzanie załogą , ekspozycja toworu , obsługa systemu komputerowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU / SUPERMARKETU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rypin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rypiński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0412
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rypin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie
danePracodawcy_nip: 8920000971
danePracodawcy_regon: 005870697
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie
Adres pracodawcy:
Plac Sienkiewicza 11, 87-500 Rypin, powiat: rypiński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv ze zdjęciem
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : godz.9.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: rypiński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0412
Gmina pracodawcy: Rypin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rypin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986136
Ulica pracodawcy: Plac Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|142004
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 09.10.2020
Oferta pracy ważna do: 06.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3cb2393c5cd3fba07cb9b80a8b927d05
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
P.H.U."OLIMPEK" SP. Z O.O. - 2017-08-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakres obowiązków:- rozdzielanie pracy magazynierom,- przyjmowanie dostaw i sprawdzanie ich zgodności z dokumentami,- wystawianie dokumentów, kontrola dokumentacji przepływu towarów,- utrzymanie odpowiedniego poziomu obiektu magazynowego,- nadzór nad prawidłowym wysyłaniem, wydawaniem towaru, zapewnienie płynnego łańcucha zaopatrzenia,- koordynacja przepływu towarów,- rozpatrywanie reklamacji związanych z brakami i uszkodzeniami towarów powstałymi podczas transportu,- nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem towarów w magazynie,- planowanie zagospodarowania przestrzeni magazynowej,- koordynacja funkcjonowania magazynu z pracą działu produkcji, zakupów, logistyki i dystrybucji,- kompletowanie i wydawanie surowców i materiałów w/g zleceń produkcyjnych,- odpowiedzialność za okresowe przeprowadzanie inwentaryzacji,- odpowiedzialność za sprawne działanie sprzętów niezbędnych przy pracach magazynowych,- obsługa programu ERP Enova w zakresie wprowadzania i przetwarzania danych dotyczących obrotu towaru na magazynie,- obsługa systemu do sczytywania i przetwarzania kodów EAN,- obsługa samochodu osobowego,- obsługa wózka widłowego,- przeprowadzanie okresowych spisów inwentaryzacyjnych oraz tworzenie raportów.
"KOTAR SPÓŁKA JAWNA B.& S. JAWORSCY" - 2017-10-27 - Wołów (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie; umiejętność współpracy; jedna zmiana; 1/2 etatu; miejsce pracy: teren działania spółki
JD Zakład Usługowo-Handlowy S.C. - 2020-10-14 - Gliwice (śląskie)
Wykonywanie prac brukarskich.
KEJFOR KATARZYNA CHRÓŚCIK - 2019-02-18 - Dębe Wielkie (mazowieckie)
1. Liczba etatów: 12.Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Kierownika Działu należeć będzie:1) Merytoryczne prowadzenie spraw Działu Świadczeń Pomocy Społecznej, zapewnienie właściwej organizacji pracy w podległym Dziale jak również kierowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników w zakresie wykonywanych przez nich zadań polegających w szczególności na:a) dokonywaniu analizy i oceny zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń, w tym analiza i monitorowanie planu finansowego Ośrodka w zakresie zapotrzebowania na świadczenia z pomocy społecznej w ramach Działu,b) rozeznawaniu potrzeb i organizowania pomocy dla osób, rodzin potrzebujących.c) przyjmowaniu wniosków i podań od osób i rodzin zgłaszających się o pomoc i udzielanie im pełnej informacji o przysługujących świadczeniach i dostępnych formach pomocy,d) prowadzeniu postępowań administracyjnych w sprawach świadczeń pieniężnych z pomocy społecznej oraz w formie posiłku, w tym: zebranie materiału dowodowego, a w szczególności ocena czy osoba lub rodzina współpracuje w rozwiązywaniu trudnej sytuacji życiowej, opracowywanie planu pomocy przy współudziale osób i rodzin zgłaszających się o pomoc, podjęcie decyzji w sprawie,e) sprawdzaniu wywiadów środowiskowych pod względem formalnym i merytorycznym,f) prowadzeniu postępowań wyjaśniających, w szczególności:- na potrzeby innych instytucji,- w sprawach świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,- w sprawach dodatków mieszkaniowych i stypendiów szkolnych,- na potrzeby weryfikacji uprawnień do specjalnego zasiłku opiekuńczego oraz w celu potwierdzenia faktu sprawowania opieki przez osoby ubiegające się o zasiłek dla opiekuna osoby niepełnosprawnej.g) przygotowaniu postanowień, decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń pomocy społecznej na podstawie akceptowanych przez Dyrektora Ośrodka planów pomocy społecznej,h) podejmowaniu czynności w zakresie prowadzonych postępowań jak i po ich zakończeniu, które są związane z przyznaniem świadczeń,i) świadczeniu pracy socjalnej krótkoterminowej,j) prowadzeniu postępowań w sprawie sprawienia pogrzebu,k) prowadzeniu akt osób objętych pomocą, w szczególności: ewidencja (forma elektroniczna i tradycyjna), archiwizacja,l) udzielaniu pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,m) koordynowaniu i nadzorze nad pracą pracownika socjalnego zatrudnionego na stanowisku ds. pierwszego kontaktu;2. Merytoryczne prowadzenie spraw Działu Świadczeń Pomocy Społecznej, zapewnienie właściwej organizacji pracy w podległym Dziale w zakresie przestrzegania przepisów prawa pracy, bhp i ppoż oraz innych uregulowań wynikających z wewnętrznych regulacji Ośrodka oraz zatrudnienia w jednostce samorządu terytorialnego, a w szczególności:a) zapewnienie zgodności ze stanem faktycznym legalności i celowości podejmowanych działań w szczególności w zakresie sporządzanych dokumentów przez siebie i podległych pracowników,b) nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa w kierowanym Dziale, w szczególności w zakresie:- dyscypliny pracy,- regulaminów,- bezpieczeństwa i higieny pracy,- tajemnicy służbowej,- ochrony danych osobowych.c) nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez podległych pracowników czynności kancelaryjno biurowych zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz jednolitym rzeczowym wykazem akt;d) nadzór na terminowym i prawidłowym załatwianiem spraw objętych zakresem działania działu,e) opracowywanie i bieżące aktualizowanie dokumentów, w szczególności:- regulaminu organizacyjnego Działu,- opisów stanowisk, zakresów czynności, uprawnień i odpowiedzialności podległych pracowników.f) organizowanie okresowych narad pracowników Działu na tematy związane z realizacją zadań Ośrodka,g) przedkładanie Dyrektorowi tygodniowych raportów z działalności prowadzonego Działu,h) proponowanie szkoleń w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych podległych pracowników,i) dokonywanie okresowej oceny pracy pracowników oraz występowanie z wnioskami wynikłymi z tych ocen,j) nadzór nad eksploatacją sprzętu i funkcjonujących systemów informatycznych w zakresie Działu,k) rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków obejmujących zakres zadań i obowiązków podległych pracowników,l) składanie rocznych zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane zgodnie z ustawą o finansach publicznych i ustawą prawo zamówień publicznych,m) wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.3. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) miejsce pracy: Praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu przy ul. Sienkiewicza 1;2) stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin, przemieszczaniem się wewnątrz budynku (winda zewnętrzna dociera wyłącznie na parter budynku) uczestnictwem w spotkaniach, naradach oraz bezpośrednim kontaktem z klientem;3) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony - pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym kierowany jest do odbycia służby przygotowawczej zakończonej egzaminem.4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.5. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie;2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) nieposzlakowana opinia;5) wykształcenie wyższe - rozumie się przez to studia wyższe w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 i 2201 oraz z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730 i 912), o odpowiednim kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku, a w odniesieniu do stanowisk urzędniczych i kierowniczych stanowisk urzędniczych stosownie do opisu stanowiska;6) zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych art.6 ust. 4 pkt. 1, ustawą o pomocy społecznej art. 122 tj. co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej oraz specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej oraz zgodnie z tabelą F.I. wiersz 8., Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych tj. wykształcenie wyższe, staż pracy w latach 5;g) przygotowanie i przedstawienie koncepcji pracy Działu Świadczeń Pomocy Społecznej w zakresie realizacji świadczeń pieniężnych z wyszczególnieniem źródeł finansowych zabezpieczających realizację zadań o których mowa w art. 17 i art. 18 ustawy o pomocy społecznej. Dokumenty przydatne do sporządzenia koncepcji dostępne są na bip Ośrodka (regulamin organizacyjny Ośrodka. statut, wykonanie z planu finansowego - http://www.ops.bipraciborz.pl).6. Wymagania dodatkowe:1) znajomość regulacji prawnych inne niż wynikające z zakresu obowiązków na stanowisku Kierownika Działu Świadczeń Pomocy Społecznej;2) wykształcenie humanistyczne;3) znajomość obsługi komputera i programów komputerowych w zakresie pomocy społecznej;4) doświadczenie w kierowaniu zespołem.
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2020-01-17 - Racibórz (śląskie)
zarządzanie grupą dpradców, sprzedaż produktów
PROFI CREDIT Polska S.A. - 2015-11-27 - Pabianice (łódzkie)
SPORZĄDZANIE ZAMÓWIEŃ W SYSTEMIE; WSPÓŁPRACA Z DOSTAWCAMI W ZAKRESIE DOSTAW CZĘŚCI/MATERIAŁÓW; POZYSKIWANIE OFERT ZEWNĘTRZNYCH; PRZYJMOWANIE, SKŁADOWANIE, WYDAWANIE I OBSŁUGA TOWARÓW ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PROCEDURAMI; REJESTRACJA CZYNNOŚCI W SYSTEMIE KOMPUTEROWYM; UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W MIEJSCU PRACY
PRODUCTION SUPPORT AND MACHINES SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Polkowice (dolnośląskie)
Zarządzanie restauracją i koordynacja pracy podległych pracowników, ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie restauracji, kierowanie zespołem pracowników na obszarach restauracji.
P.P.H.U"MONEX" - 2019-03-08 - Kłaj (małopolskie)
Zgodny, praca w Grudziądzu.
"NIEWIEŚCIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-22 - Niewieścin (kujawsko-pomorskie)
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ, KIEROWANIE ZESPOŁEM, ZAMAWIANIE TOWARÓW, ORAGNIZACJA INWENTARYZACJI
HURTOWNIA BUDOWLANA "AGAD" SP.Z O.O - 2017-07-14 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
SPRAWOWANIE NADZORU NAD PRACOWNIKAMI KUCHNI, SPORZĄDZANIE GRAFIKÓW CZASU PRACY DLA PRACOWNIKÓW KUCHNI, OPRACOWYWANIE RECEPTUR NA POSZCZEGÓLNE RODZAJE DIET, NADZOROWANIE PRZYGOTOWANIA WSZYSTKICH ELEMENTÓW PRODUKCJI, PRZYGOTOWANIE POTRAW I DAŃ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI I BIEŻĄCA KONTROLA KUCHNI W ZAKRESIE HACCP, PRACA NA PROGRAMIE DIETY FIRMY ARISCO, DBANIE O PRAWIDŁOWY STAN HIGIENICZNO SANITARNY KUCHNI, POMIESZCZEŃ POMOCNICZYCH I SPRZĘTU ORAZ PRZESTRZEGANIE ZASAD POSTĘPOWANIA Z ŻYWNOŚCIĄ; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE MEDYCZNE I MINIMALNY STAŻ PRACY 4 LATA LUB WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE O KIERUNKU TECHNOLOGIA ŻYWIENIA I ŻYWIENIE CZŁOWIEKA I MINIMALNY STAŻ PRACY 1 ROK, UMIEJĘTNOŚĆ UKŁADANIA JADŁOSPISÓW Z UWZGLĘDNIENIEM INDYWIDUALNYCH WYMAGAŃ DIETETYCZNYCH, DOŚWAIDCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU, DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU DOKUMENTACJI HACCP, UMIEJĘTNOŚĆ DOBREJ ORGANIZACJI PRACY; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT OSOBISTY LUB PRZESŁANIE CV NA e-maila:dps.romera (at) op.pl LUB POCZTĄ NA ADRES FIRMY;
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ DOM KOMBATANTA I PIONIERA ZIEMI SZCZECIŃSKIEJ - 2015-12-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
NADZÓR NAD PRODUKCJĄ MEBLI TAPICEROWANYCH, REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
Platan Meble Sp. z o.o. - 2019-04-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- wykonywanie spawania różnymi metodami (w tym spawanie konstrukcji, cienkich blach, prostowanie konstrukcji),- wykonywanie spawania stali nierdzewnej i stali szlachetnej
MACRO MOLDS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-23 - Tychy (śląskie)
praca fizyczna
WIELKOPOLSKIE CENTRUM ONKOLOGII - 2016-07-12 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów z Ukrainy - hurtowych odbiorców tkanin i odzieży z terenów wschodnich Ukrainy, wyjazdy na Ukrainę, Białoruś i Rosję, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
Vimer-Bell Modeling Olgierd Jezierski - 2016-01-20 - Janki (mazowieckie)
Zarządzanie zasobami ludzkimi i technicznymi związanymi z obsługą projektów. Kierowanie zespołem projektowym, dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych, odpowiednich rozwiązań biznesowych i warunków realizacji projektu. Kontakt z klientem zewnętrznym z wykorzystaniem języka angielskiego.Sala H
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Wrocław (dolnośląskie)
kierownie małym zespołem osób, znajomość logistyki, przygotowanie i nadzór nad produkcją z uwzględnieniem kosztów, monitorowanie wydajności, jakości.
Firma "FEIMP" Aurelia Kubinka - 2017-09-13 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa klienta, dbanie o salę sprzedaży; praca z możliwością zatrudnienia na stałe;
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Ustka (pomorskie)
wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (budowlane), doświadczenie mile widziane, uprawnienia do kieorwania robotami budowlanymi zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiempraca na terenie całego krajupracodawca zapewnia zakwaterowanie, dojazdy i wyżywieniepo okresie próbnym umowa na czas nieokreślony
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE PRO-MET H.KOBUSIŃSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2020-02-27 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Tworzenie harmonogramów produkcji. Optymalizacja procesów produkcyjnych obejmująca działania organizacyjne i techniczne. Optymalizacja kosztów produkcji oraz zapewnienie optymalnej jakości wyrobów. Nadzór nad gospodarką materiałami niezbędnymi do produkcji. Monitorowanie przebiegu procesu produkcyjnego pod kątem jego jakości i wydajności. Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych, jakościowych, organizacyjnych wynikających w toku produkcji.
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2017-01-31 - Sokoły (podlaskie)
- opieka oraz wychowywanie dzieci- zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa- prace porządkowe- przestrzeganie statusu i regulaminu klubu dziecięcego
MALUSZKOWO KLUB DZIECIĘCY ANNA MANTHEY - 2019-02-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad pracami, kontrola ich poprawności, koordynowanie prac pracowników, współpraca z majstrami
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Kraków (małopolskie)
zamawianie towarów od dostawców z Ukrainy oraz terenu UE, zarządzanie podległym zespołem pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzątanie pokoi hotelowych, toalet, korytarzy
"KRAKOWSKA FUNDACJA CENTRUM INFORMACJI, SPOTKAŃ, DIALOGU, WYCHOWANIA I MODLITWY W OŚWIĘCIMIU" - 2018-11-05 - Oświęcim (małopolskie)
wg. ogłoszenia o naborze : http://dpswalcz.pl/images/Dokumenty/og%C5%82oszenie%20kierownik.pdf
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WAŁCZU - 2020-01-21 - Wałcz (zachodniopomorskie)
gospodarka magazynowa
"EUROCASH" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-28 - Komorniki (wielkopolskie)
Organizacja pracy pracowników obsługi i nadzór nad nimi, przygotowywanie planów remontów, napraw i inwestycji, poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie i gromadzenie dokumentacji zamówień publicznych, prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkoły.
Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy im. M Grzegorzewskiej - 2017-02-01 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa obrabiarki CNC, Hundai LM2500 TT, obsługa frezarki wzdłużnej Hanwha XP12S , wykonywanie prac ślusarskich, obsługi narzędzi ,
F.H.U. DUET Sp. z o.o - 2019-06-05 - Bedoń-Wieś (łódzkie)
sprzedawca w stacji paliw
STACJA PALIW MIECZ-JANA Mieczysław Michalak - 2017-12-07 - Plewiska (wielkopolskie)
Sprzedaż akcesorii dla stolarzy
ADS SP. Z O.O. SP. K. - 2015-12-14 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)