KIEROWNIK DZIAŁU ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ Racibórz oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1. Liczba etatów: 12.Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Kierownika Działu należeć będzie:1) Merytoryczne prowadzenie spraw Działu Świadczeń Pomocy Społecznej, zapewnienie właściwej organizacji pracy w podległym Dziale jak również kierowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników w zakresie wykonywanych przez nich zadań polegających w szczególności na:a) dokonywaniu analizy i oceny zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń, w tym analiza i monitorowanie planu finansowego Ośrodka w zakresie zapotrzebowania na świadczenia z pomocy społecznej w ramach Działu,b) rozeznawaniu potrzeb i organizowania pomocy dla osób, rodzin potrzebujących.c) przyjmowaniu wniosków i podań od osób i rodzin zgłaszających się o pomoc i udzielanie im pełnej informacji o przysługujących świadczeniach i dostępnych formach pomocy,d) prowadzeniu postępowań administracyjnych w sprawach świadczeń pieniężnych z pomocy społecznej oraz w formie posiłku, w tym: zebranie materiału dowodowego, a w szczególności ocena czy osoba lub rodzina współpracuje w rozwiązywaniu trudnej sytuacji życiowej, opracowywanie planu pomocy przy współudziale osób i rodzin zgłaszających się o pomoc, podjęcie decyzji w sprawie,e) sprawdzaniu wywiadów środowiskowych pod względem formalnym i merytorycznym,f) prowadzeniu postępowań wyjaśniających, w szczególności:- na potrzeby innych instytucji,- w sprawach świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,- w sprawach dodatków mieszkaniowych i stypendiów szkolnych,- na potrzeby weryfikacji uprawnień do specjalnego zasiłku opiekuńczego oraz w celu potwierdzenia faktu sprawowania opieki przez osoby ubiegające się o zasiłek dla opiekuna osoby niepełnosprawnej.g) przygotowaniu postanowień, decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń pomocy społecznej na podstawie akceptowanych przez Dyrektora Ośrodka planów pomocy społecznej,h) podejmowaniu czynności w zakresie prowadzonych postępowań jak i po ich zakończeniu, które są związane z przyznaniem świadczeń,i) świadczeniu pracy socjalnej krótkoterminowej,j) prowadzeniu postępowań w sprawie sprawienia pogrzebu,k) prowadzeniu akt osób objętych pomocą, w szczególności: ewidencja (forma elektroniczna i tradycyjna), archiwizacja,l) udzielaniu pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,m) koordynowaniu i nadzorze nad pracą pracownika socjalnego zatrudnionego na stanowisku ds. pierwszego kontaktu;2. Merytoryczne prowadzenie spraw Działu Świadczeń Pomocy Społecznej, zapewnienie właściwej organizacji pracy w podległym Dziale w zakresie przestrzegania przepisów prawa pracy, bhp i ppoż oraz innych uregulowań wynikających z wewnętrznych regulacji Ośrodka oraz zatrudnienia w jednostce samorządu terytorialnego, a w szczególności:a) zapewnienie zgodności ze stanem faktycznym legalności i celowości podejmowanych działań w szczególności w zakresie sporządzanych dokumentów przez siebie i podległych pracowników,b) nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa w kierowanym Dziale, w szczególności w zakresie:- dyscypliny pracy,- regulaminów,- bezpieczeństwa i higieny pracy,- tajemnicy służbowej,- ochrony danych osobowych.c) nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez podległych pracowników czynności kancelaryjno biurowych zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz jednolitym rzeczowym wykazem akt;d) nadzór na terminowym i prawidłowym załatwianiem spraw objętych zakresem działania działu,e) opracowywanie i bieżące aktualizowanie dokumentów, w szczególności:- regulaminu organizacyjnego Działu,- opisów stanowisk, zakresów czynności, uprawnień i odpowiedzialności podległych pracowników.f) organizowanie okresowych narad pracowników Działu na tematy związane z realizacją zadań Ośrodka,g) przedkładanie Dyrektorowi tygodniowych raportów z działalności prowadzonego Działu,h) proponowanie szkoleń w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych podległych pracowników,i) dokonywanie okresowej oceny pracy pracowników oraz występowanie z wnioskami wynikłymi z tych ocen,j) nadzór nad eksploatacją sprzętu i funkcjonujących systemów informatycznych w zakresie Działu,k) rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków obejmujących zakres zadań i obowiązków podległych pracowników,l) składanie rocznych zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane zgodnie z ustawą o finansach publicznych i ustawą prawo zamówień publicznych,m) wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.3. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) miejsce pracy: Praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu przy ul. Sienkiewicza 1;2) stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin, przemieszczaniem się wewnątrz budynku (winda zewnętrzna dociera wyłącznie na parter budynku) uczestnictwem w spotkaniach, naradach oraz bezpośrednim kontaktem z klientem;3) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony - pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym kierowany jest do odbycia służby przygotowawczej zakończonej egzaminem.4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.5. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie;2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) nieposzlakowana opinia;5) wykształcenie wyższe - rozumie się przez to studia wyższe w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 i 2201 oraz z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730 i 912), o odpowiednim kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku, a w odniesieniu do stanowisk urzędniczych i kierowniczych stanowisk urzędniczych stosownie do opisu stanowiska;6) zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych art.6 ust. 4 pkt. 1, ustawą o pomocy społecznej art. 122 tj. co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej oraz specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej oraz zgodnie z tabelą F.I. wiersz 8., Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych tj. wykształcenie wyższe, staż pracy w latach 5;g) przygotowanie i przedstawienie koncepcji pracy Działu Świadczeń Pomocy Społecznej w zakresie realizacji świadczeń pieniężnych z wyszczególnieniem źródeł finansowych zabezpieczających realizację zadań o których mowa w art. 17 i art. 18 ustawy o pomocy społecznej. Dokumenty przydatne do sporządzenia koncepcji dostępne są na bip Ośrodka (regulamin organizacyjny Ośrodka. statut, wykonanie z planu finansowego - http://www.ops.bipraciborz.pl).6. Wymagania dodatkowe:1) znajomość regulacji prawnych inne niż wynikające z zakresu obowiązków na stanowisku Kierownika Działu Świadczeń Pomocy Społecznej;2) wykształcenie humanistyczne;3) znajomość obsługi komputera i programów komputerowych w zakresie pomocy społecznej;4) doświadczenie w kierowaniu zespołem.
Data publikacji: 2020-01-17
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Liczba etatów: 12.Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Kierownika Działu należeć będzie:1) Merytoryczne prowadzenie spraw Działu Świadczeń Pomocy Społecznej, zapewnienie właściwej organizacji pracy w podległym Dziale jak również kierowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników w zakresie wykonywanych przez nich zadań polegających w szczególności na:a) dokonywaniu analizy i oceny zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń, w tym analiza i monitorowanie planu finansowego Ośrodka w zakresie zapotrzebowania na świadczenia z pomocy społecznej w ramach Działu,b) rozeznawaniu potrzeb i organizowania pomocy dla osób, rodzin potrzebujących.c) przyjmowaniu wniosków i podań od osób i rodzin zgłaszających się o pomoc i udzielanie im pełnej informacji o przysługujących świadczeniach i dostępnych formach pomocy,d) prowadzeniu postępowań administracyjnych w sprawach świadczeń pieniężnych z pomocy społecznej oraz w formie posiłku, w tym: zebranie materiału dowodowego, a w szczególności ocena czy osoba lub rodzina współpracuje w rozwiązywaniu trudnej sytuacji życiowej, opracowywanie planu pomocy przy współudziale osób i rodzin zgłaszających się o pomoc, podjęcie decyzji w sprawie,e) sprawdzaniu wywiadów środowiskowych pod względem formalnym i merytorycznym,f) prowadzeniu postępowań wyjaśniających, w szczególności:- na potrzeby innych instytucji,- w sprawach świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,- w sprawach dodatków mieszkaniowych i stypendiów szkolnych,- na potrzeby weryfikacji uprawnień do specjalnego zasiłku opiekuńczego oraz w celu potwierdzenia faktu sprawowania opieki przez osoby ubiegające się o zasiłek dla opiekuna osoby niepełnosprawnej.g) przygotowaniu postanowień, decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń pomocy społecznej na podstawie akceptowanych przez Dyrektora Ośrodka planów pomocy społecznej,h) podejmowaniu czynności w zakresie prowadzonych postępowań jak i po ich zakończeniu, które są związane z przyznaniem świadczeń,i) świadczeniu pracy socjalnej krótkoterminowej,j) prowadzeniu postępowań w sprawie sprawienia pogrzebu,k) prowadzeniu akt osób objętych pomocą, w szczególności: ewidencja (forma elektroniczna i tradycyjna), archiwizacja,l) udzielaniu pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,m) koordynowaniu i nadzorze nad pracą pracownika socjalnego zatrudnionego na stanowisku ds. pierwszego kontaktu;2. Merytoryczne prowadzenie spraw Działu Świadczeń Pomocy Społecznej, zapewnienie właściwej organizacji pracy w podległym Dziale w zakresie przestrzegania przepisów prawa pracy, bhp i ppoż oraz innych uregulowań wynikających z wewnętrznych regulacji Ośrodka oraz zatrudnienia w jednostce samorządu terytorialnego, a w szczególności:a) zapewnienie zgodności ze stanem faktycznym legalności i celowości podejmowanych działań w szczególności w zakresie sporządzanych dokumentów przez siebie i podległych pracowników,b) nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa w kierowanym Dziale, w szczególności w zakresie:- dyscypliny pracy,- regulaminów,- bezpieczeństwa i higieny pracy,- tajemnicy służbowej,- ochrony danych osobowych.c) nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez podległych pracowników czynności kancelaryjno biurowych zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz jednolitym rzeczowym wykazem akt;d) nadzór na terminowym i prawidłowym załatwianiem spraw objętych zakresem działania działu,e) opracowywanie i bieżące aktualizowanie dokumentów, w szczególności:- regulaminu organizacyjnego Działu,- opisów stanowisk, zakresów czynności, uprawnień i odpowiedzialności podległych pracowników.f) organizowanie okresowych narad pracowników Działu na tematy związane z realizacją zadań Ośrodka,g) przedkładanie Dyrektorowi tygodniowych raportów z działalności prowadzonego Działu,h) proponowanie szkoleń w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych podległych pracowników,i) dokonywanie okresowej oceny pracy pracowników oraz występowanie z wnioskami wynikłymi z tych ocen,j) nadzór nad eksploatacją sprzętu i funkcjonujących systemów informatycznych w zakresie Działu,k) rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków obejmujących zakres zadań i obowiązków podległych pracowników,l) składanie rocznych zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane zgodnie z ustawą o finansach publicznych i ustawą prawo zamówień publicznych,m) wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.3. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) miejsce pracy: Praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu przy ul. Sienkiewicza 1;2) stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin, przemieszczaniem się wewnątrz budynku (winda zewnętrzna dociera wyłącznie na parter budynku) uczestnictwem w spotkaniach, naradach oraz bezpośrednim kontaktem z klientem;3) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony - pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym kierowany jest do odbycia służby przygotowawczej zakończonej egzaminem.4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.5. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie;2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) nieposzlakowana opinia;5) wykształcenie wyższe - rozumie się przez to studia wyższe w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 i 2201 oraz z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730 i 912), o odpowiednim kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku, a w odniesieniu do stanowisk urzędniczych i kierowniczych stanowisk urzędniczych stosownie do opisu stanowiska;6) zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych art.6 ust. 4 pkt. 1, ustawą o pomocy społecznej art. 122 tj. co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej oraz specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej oraz zgodnie z tabelą F.I. wiersz 8., Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych tj. wykształcenie wyższe, staż pracy w latach 5;g) przygotowanie i przedstawienie koncepcji pracy Działu Świadczeń Pomocy Społecznej w zakresie realizacji świadczeń pieniężnych z wyszczególnieniem źródeł finansowych zabezpieczających realizację zadań o których mowa w art. 17 i art. 18 ustawy o pomocy społecznej. Dokumenty przydatne do sporządzenia koncepcji dostępne są na bip Ośrodka (regulamin organizacyjny Ośrodka. statut, wykonanie z planu finansowego - http://www.ops.bipraciborz.pl).6. Wymagania dodatkowe:1) znajomość regulacji prawnych inne niż wynikające z zakresu obowiązków na stanowisku Kierownika Działu Świadczeń Pomocy Społecznej;2) wykształcenie humanistyczne;3) znajomość obsługi komputera i programów komputerowych w zakresie pomocy społecznej;4) doświadczenie w kierowaniu zespołem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagordzenie do ustalenia z pracodawcą.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
kierownik działu w instytucjach pomocy społecznej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:1) list motywacyjny;2) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Raciborzu w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko";3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje;5) kopia świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia;6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;7) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;8) oświadczenia kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu danych osobowych;9) oświadczenie o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb dokonania rekrutacji pracowników, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1781)";10) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U.2019 poz. 1282);11) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U.2019 poz. 1282).Oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.W załączeniu do niniejszego ogłoszenia udostępnia się druki obejmujące wymagane oświadczenia. Opis stanowiska dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej (www.ops.bipraciborz.pl) lub w Dziale Administracji i Realizacji Świadczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu przy ul. Sienkiewicza 1, I piętro, pokój nr 4. Ogłoszenie o naborze opublikowane jest w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu przy ul.Sienkiewicza 1 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Raciborzu.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym: rozmowę kwalifikacyjną oraz przedstawienie projektu o którym mowa pkt 5 ppkt 7) ogłoszenia.Oferty w postaci kompletu dokumentów w tym dołączony autorski projekt należy składać w terminie do dnia 27 stycznia 2020 r. do godz. 12:00 w zamkniętych kopertach (opakowaniach) z dopiskiem na kopercie: "Nabór na stanowisko Kierownika Działu Świadczeń Pomocy Społecznej w Ośrodku Pomocy Społecznej w Raciborzu" w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu pod adresem: ul Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz.Oferty można składać osobiście w sekretariacie/punkcie ds. pierwszego kontaktu Ośrodka pod adresem wskazanym wyżej lub za pośrednictwem poczty z zastrzeżeniem, że dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły pod ww. adres w terminie do dnia 27 stycznia 2020 r. do godz. 12:00 Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32/415-26-50 wew. 122 lub 138.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.ops-raciborz.pl
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
kierownik działu w instytucjach pomocy społecznej
Data dodania oferty pracy: 17.01.2020
Oferta pracy ważna do: 27.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4f91a6b2fc0d931b8ec03c81ebffe4be
Podobne oferty pracy
poszukiwanie nowych rynków zbytu i kanałów dystrybucji, wprowadzanie nowych produktów z krajów Bliskiego Wschodu, głównie z Indii, Pakistanu, bezpośredni kontakt z dostawcami i odbiorcami, koordynowanie pracy całego zespołu, sporządzanie raportów dla właściciela firmy w języku hindi lub urdu
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Łazy (mazowieckie)
Koordynacja robót sieciowych na budowie, koordynacja brygad. Praca od poniedziałku do piątku między 7:00 a 19:00. Praca głównie na terenie Krakowa i okolic (również woj. małopolskie). Wynagrodzenie od 2500 do 3000 zł netto na okresie próbnym.
OMEGA - ZAKŁAD SIECI WODNO - KANALIZACYJNYCH IRZYK JAROSŁAW - 2018-10-03 - Kraków (małopolskie)
.doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych. budowanie pozytywnych relacji z klientami. realizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usług i towarów.
Poczta Polska S.A. - 2018-08-28 - Zagórz (podkarpackie)
Nadzór nad realizowanym inwestycjami w branży sanitarnej (zewnętrznej). Sporządzanie dokumentacji.
Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane WASKOP - 2017-10-05 - Słupno (mazowieckie)
Wykształcenie średnie, minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, książeczka sanepid. Mile widziane doświadczenie w hanldu w przemyśle mięsnym, spożywczym. Zgłoszenia cv na email.
KUTNOWSKIE ZAKŁADY DROBIARSKIE EXDROB - 2015-11-24 - Łódź (łódzkie)
1) wystawienie faktur,2) kontakt z odbiorcami naszych wyrobów,3) tworzenie ofert cenowych,4) prowadzenie dokumentacji magazynowej na komputerze,5) prowadzenie sprawozdawczości do GUS,6) organizacja pracy w dziale sprzedaży i magazynach wraz z prowadzeniem dokumentacji pracowniczej podległych pracowników
Spółdzielnia Inwalidów "Inprodus" - Zakład Pracy Chronionej - 2020-01-13 - Jawor (dolnośląskie)
instalacje wodne i kanalizacyjne
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie sklepie, zamawianie towaru, obsługa klienta, obsługa komputera.
Andrzej Dąbrowski "MERKURY" - 2018-10-04 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad zadaniami działu eksportu, kontakt z klientem zagranicznym, tłumaczenie dokumentacji technicznej, uczestnistwo w negocjacjach z klientem zagranicznym.
WARMIA Spółka Akcyjna - 2018-01-26 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym, bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży
POCZTA POLSKA S.A - 2018-04-26 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie pizzy
Monika Sosnowska - 2018-09-27 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
prace fizyczne w przetwórni
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY "HETMAR" SPÓŁKA CYWILNA MARIAN PAWŁOWSKI TOMASZ PAWŁOWSKI - 2017-02-02 - Więcki (śląskie)
-
Fresh Salad Antonius Kraan - 2020-01-07 - Krapkowice (opolskie)
Spawanie metodą MIG/MAG blach o grubości od 2 mm do 20 mm, spawanie drutem miedzianym, półautomatem spawalniczym w osłonie gazów obojętnych i aktywnych, czyszczenie ewentualnych odprysków po spawaniu, obsługa suwic wewnątrz hali sterowanyc z poziomu roboczego.
EWO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-09 - Lębork (pomorskie)
Obsługa systemu pakującego
"PINI BEEF" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-11 - Końskowola (lubelskie)
-zarządzanie zespołem działu przetwórstwa, -realizacja przyjętego planu produkcji, -monitoring sprawności maszyn, -kontrola wskaźników efektywności i jakości, -nadzór nad przepływem materiałów, -prowadzenie bierzącej dokumentacji i przygotowywanie raportów, -dbałość o bezpieczeństwo pracy
AMPLUS SPÓŁA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-09 - Niegardów (małopolskie)
prace porządkowo-czystościowe, nadzór nad pracownikami podległymi
kontakt przez OHP - 2018-10-15 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowywanie ofert handlowych, kontakty z klientami, w tym wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sprzątanie klatek schodowych, odśnieżanie chodników w okresie zimowym
ZUH OPIEKUN Litwińska Bożena - 2017-11-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Animator kultury z art.53 ust.2 POWER IV (l.45)
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Godziszów Trzeci (lubelskie)
Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży. Organizacja i planowanie pracy podległego zespołu. Rozwojenie i monitorowanie wyników pracy podległego zespołu. Rozwijanie i monitorowanie wyników pracy podległych handlowców. Czynny udział w rekrutacjach. Koordynowanie przygotowań do targów branżowych.
Seron Kołodziejczyk Sp.j. - 2016-10-19 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Nadzór nad prawidłowym składaniem i zabezpieczaniem materiałów, sprzętu i transportu, sporządzanie planów zaopatrzenia w materiały, sprzęt , środki transportowe do produkcji mas bitunicznych, nadzór nad przebiegiem procesów technologiicznych przy produkcji masy bitunicznej.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2017-05-12 - Podlechy (warmińsko-mazurskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, negocjowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Krzywizna (opolskie)
Sprzedaż, obsługa klienta, przygotowywanie sosów
kontakt przez OHP - 2016-04-25 - Opatów (świętokrzyskie)
opracowywanie, wdrażanie oraz kontrola planów marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży usług firmy, produkcja materiałów promocyjnych w językach urdu, angielskim i arabskim, praca między godz. 8-22 od poniedziałku do piątku - 10 godz./tyg.
LEO STERLING SWEDEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Pruszków (mazowieckie)
-planowanie robót, wprowadzanie w życie założeń harmonogramowych, bieżące monitorowanie stopnia zaawansowania robót i rozliczanie z wykonywanych zadań,- koordynowanie branż, zakresów robót, podwykonawców, podległej kadry i pracowników-raportowanie do przełożonego o postępie robót-nadzór i kontrola budżetu budowy, dbałość o racjonalne gospodarowanie dostępnymi zasobami ludzkimi i środkami sprzętowo-materiałowymi-uczestniczenie w negocjacjach umów podwykonawczych-ocena i monitorowanie szans i ryzyk związanych z budową-uczestnictwo w naradach i spotkaniach
BITUNOVA Sp. z o.o. - 2017-12-20 - Bierawa (opolskie)
Prace związane z wycinką drzew pod liniami wysokiego napięcia, nasadzeniami itp.
ACER Sp. z o.o. - 2017-05-16 - Międzyrzecz (lubuskie)
aktywne poszukiwanie nabywców detalicznych, hurtowych i inwestycyjnych, obsługa klientów indywidualnych i firm budowlanych, prowadzenie negocjacji z klientami, koordynacja dostaw towarów, realizacja planów sprzedaży
MERCUS Logistyka Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Głogów (dolnośląskie)
Realizacja robót budowlanych, przygotowywanie zapotrzebowań na materiały budowlane, współpraca z podwykonawcami, dostawcami, dbałość o porządek na budowie, przestrzeganie przepisów BHP
Zakład Handlowo - Usługowy Arkadiusz Jaranowski - 2020-01-16 - Bobowicko (lubuskie)